- Android szakmai topik
- Milliókkal olcsóbb a Model Y Standard Magyarországon
- iPhone topik
- Újjáéled a Motorola Moto G100
- Felrobbant a Pixel Fold Zack Nelson kezében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Yettel topik
-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #35898 üzenetére
Ne törődj azzal, hogy mit mondanak, mert nincs ilyenről szó, hogy visszakapod és így jártál, mert nincs garancia, mivel ilyen szempontból a HTC alapból egy rugalmasabb módon kezeli a készülékek garanciáját.
Amennyiben most is kifogásolható volt a javítás végeredménye, akkor át se vedd a telefont és küldjék vissza egyből, majd ezt követően, hívd fel a HTC telefonos ügyfélszolgálatát és a kialakult helyzet miatt kérd a készülék cseréjét és ne elégedj meg feltétlen azzal, hogy kiemelt szervizelési folyamaton essen át, ahol hozzáértőbb kezekbe kerül a készülék, ha nem akarod, amit így minden bizonnyal a folyamatos sikertelen javítások miatt meg is fognak adni.
Rá fognak nézni a javításokra és lehet kérnek egy írásos választ a részedről, amiben kéred a helyzetre való tekintettel a készülék cseréjét, majd ezt követően, ha beérkezett a szervizbe a készülék, akkor lesz egy plusz 1-1,5 hetes átfutási idő, míg a jelenlegi telefonod teljes előzményéhez hozzárendelik az új készüléket, de utána már az újat fogják küldeni, amivel remélhetőleg nem lesz problémád, mivel várhatóan egy újabb típust fogsz kézhez kapni.(#35899) pjen: A jótállási jegyre csak a szervizben töltött idő kerül felvezetésre, ami általában egyetlen nap, esetleg ritkább esetekben a hétvége miatt előfordulhat 4 nap, így annak konkrét nyoma nincs a javítás során, ha egy készüléket pl. 25 napot nélkülözött a tulajdonos.
Ilyen esetek fordulhatnak elő, ha az ember rossz napon adja le a készüléket, mert heti egyszer van elszállítás, majd a visszaszállításról is lecsúszik, mert az is ugyanúgy heti egyszer van csak, így ha pl. egy készülék keddi napon van beadva, de kedd reggel szállítják el a készülékeket, akkor 1 hétig ott pihen az üzletben, majd a visszaszállításnál is, ha keddi napról van szó és a készülék hétfőn érkezik meg a központba, akkor ismét 1 hét várakozás, mivel a javított készülékeket mindig előtte nap reggel viszik el.
Maga a javítási folyamat csak ezektől a dolgoktól ilyen hosszú, mivel a VSP Data többnyire 1 nap alatt megjavítja a hozzájuk beérkező készülékeket.
De mint említettem a HTC rugalmasabb az ilyen kérdésekben, így abból nem lesz soha vita, hogy valaki lecsúszott pl. 10 nappal a garanciáról.
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Újjászületés: szombattól új szerverkörnyezetben a PROHARDVER! lapcsalád
- Windows 11
- Házimozi haladó szinten
- Reklámblokkolók topikja
- PlayStation 5
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Wise (ex-TransferWise)
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3648, 96% Akkumulátor
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RTX 3060Ti / 32GB DDR5 / 512GB SSD!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / RX 6700XT / 32GB DDR4 !
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue 1ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3744
- HP EliteBook 850 G7 15.6 inch (256GB SSD, Intel Core i7 10th Gen, 4.90 GHz, 16GB)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest