Keresés

Aktív témák

  • Versus

    senior tag

    válasz Notes #92 üzenetére

    Részletkérdés az 30 év de a korrózióra is a kulantéria érvényes vagyis akár 4 éves kor után egészen enyhe felületi rozsdát is fizetnek neked ,feltéve persze hogy nem kőfelverődés vagy halott kerékpáros okozta! :)
    Az meg hogy az A-osztály belső helykínálata megegyezik a C-osztályével nem ígéret hanem tény,lásd prospektus belső méret adatok.Ja és akkor a nyújtott kaszniról nem is beszéltünk.Azért javaslom ballagj be egy Mercedes szalonba és kérj meg egy ott lézengő embert hogy ugyanmár segítsen eldönteni mennyivel igényesebb a belső tér mint egy Twingóban ha nem csukod be a szemedet azért fel fog tűnni.Az utolsó megállapításod is érdekes ,főleg hogy az autó egy márkával sem lett drágább attól hogy belekerült az ESP és ez abban az időben azért volt érdekes mert a konkurensek még a felsőbb osztályokban opcióként sem tudták ezt kínálni! A ADAC statisztika után sok sikert a Lagunához ! :)

  • Versus

    senior tag

    válasz JulWCZar #89 üzenetére

    Szerintem meg egy jó társaságban eltöltött hosszú tengerparti nyaralásra van szükségük ! :)

  • Versus

    senior tag

    válasz fatal erorr #83 üzenetére

    Bocs a cikkhez kapcsolt kép nem új ,megjelent máshol és nem is mostanában a Prescott új tokozását illusztrálni de ha a topicot végigolvastad mi annak örülünk mert ha csak egy kicsit is de tájékozottabb lettél.Talán még az sem baj hogy hozzátenni nem tudtál semmit ! :)

  • Versus

    senior tag

    válasz rATdrAgOn #77 üzenetére

    Legközelebb javaslom az akkumulátor saru levételét kb egy percre majd visszatételét(negatív saru) ez gyakorlatilag a Reset ! :) Azért írom hogy legközelebb mert lesz legközelebb! :)

  • Versus

    senior tag

    válasz sebela #76 üzenetére

    A nagysebességű kikerülési tesztet nevezték el anno ''Jávorszarvas Teszt''-nek ami már akkor is vicces volt lévén igazából az az eljárás egy Saab által használt ütközési teszt.Valójában olyan HW tesztre emlékeztet ez a teszt mintha úgy döntenék el két számítógép között hogy melyik a jobb hogy pl. kvékben melyikkel tudok többet fraggelni pedig az ugye nagyrészt tőlem függ,ha ember vezeti az autót a teszt minden lesz csak nem objektív! Az általad linkelt ADAC statisztikákon alapuló cikkek meg ahogy elnézem olyanok hogy a francia autógyártók rendesen hajtanak a ''ki gyártja a legszarabb autót'' megtisztelő címre de szerencsére én kimaradok ebből a vitából mert japán autóval járok több mint 10 éve! :)

  • Versus

    senior tag

    válasz sebela #60 üzenetére

    ''vagy anno Twingo és a róla koppintott merci A (ami ráadásul még föl is borult az első szlalom tesztekben)'' Gratulálok ekkora marhaságot még itt is ritkán látni ! :)
    Volt egy magyar úgy hívták hogy Barényi Béla ,tudod ő az aki annak idején megtervezte a VW bogarat ,igaz nem egészen úgy ahogy aztán Porsche papa ellopta a szabadalmat Hitler bácsinak de a 90-es évek végén befejeződött polgári per jogerős ítélete szerint nem volt elég nagy különbség! Na a lényeg hogy ez a magyar származású úriember ezelőtt vagy 25 évvel egy merész tervet tett le a munkaadó cégének az asztalára ,a terv lényege egy dupla padlólemezbe az utastér alá fekvő helyzetben beépített motor és egy rendkívül szilárd acél utascella ötvözése volt ami gyakorlatilag azt eredményezte hogy az egész autó egy utastér volt.Akkor megfontolásra ítéltetett a terv hiszen túl forradalmi volt ez egy jobbára nagyméretű limuzinokat gyártó cég számára! Ugye sejted már mit vettek elő fejlesztésre kb. 10 éve az akkor még Daimler-Benz konszernnél? A Twingo nem ezeken a konstrukciós elveken alapul,egy nagyon egyszerű szerkezet (annak idején bizony lökőrudas effektíve Dacia motorral kezdték gyártani) ,egy kutya közönséges orrmotoros autó egy talán túlságosan is egyszerű futóművel és valljuk meg enyhén szólva is primitív kivitelben! Tudom hogy a Renault azzal is szeret kérkedni hogy ők gyártották az első egyterűt ,de valójában a Mitsubishi már évekkel az Espace előtt gyártotta a Space Wagont ráadásul nem műanyagból fém vázra hanem fémből és már akkor is 3 év garit adtak rá! Ha annak a bizonyos kikerülési tesztnek ismernéd a körülményeit ,nem a Blikk-ből tájékozódnál azt is tudnád hogy bizony nagyon megdolgoztak azok a ''szakújságírók'' azért hogy felboruljon az az autó de ha ez megnyugtat itt a szomszédban a Fürstenfeldi repülőtéren 2 héttel később az akkor új Golf 4-es is a tetején pörgött ,viszont minden A-osztályba belekerült az ESP amitől az autó elég ''bolondbiztossá'' vált.

    Hogy a cikkhez is hozzászóljak a képen nem a Tejas van hanem az új tokozású Prescott ami a tervek szerint 4.2Ghz-ig fog nyújtózkodni mielőtt átadja a helyét a Tejas-nak!

Aktív témák

Hirdetés