Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kosh Naranek

    tag

    válasz viharhozo #100 üzenetére

    Jó, akkor elmagyarázom smile-k nélkül, szépen, lassan, szájbarágva.

    Ezt állítottad:

    ''Az Ati megoldasai akkor jonnek ki, amikor legalabb elmeleti esely van az opciok hasznalatara.''

    Ez egy hatalmas hülyeség.

    Az R300 (de írhatnám, az R200-at vagy a GF256-ot is) megjelenésekor semmi sem használta ki a képességeiket játék téren (mert ugye erről beszélünk?). Hónapokkal, évekkel később jelentek meg azok a játékok, amelyek részlegesen vagy teljesen a feat listára építettek.

    Ha a DX9 támogatásra gondoltál, akkor evidens, hogy a kártya csak akkor jöhet ki, amikor megvan a használatához szükséges DX verzió vagy a gyártó koppanna egy nagyot, ha a MS teljesen más feat-ket építene be az adott verzióba (pl. ATI az R100-al vagy az NV a GF4TI szériával).

    Egyébként pedig valamire (itt DX9) csak akkor lehet fejleszteni, ha a fejlesztői készleteken (szoftver) kívül a hardver is rendelkezésre áll. Tehát ebből az irányból sincs értelme a leírt mondatodnak.


    [Szerkesztve]

    [Szerkesztve]

  • Kosh Naranek

    tag

    válasz viharhozo #68 üzenetére

    :C

    Tudod, ha lenne sírva röhögős, asztal püfölős smile, akkor most azt szúrtam volna be, de nincs.

    A GF6 széria feat listájából minden kihasználható, csak akarat kérdése. Érdekes módon volt, akik akarták használni, hogy ez pénzbeli támogatást is jelentett, ez a végeredmény szempontjából mellékes.

    ''Az Ati megoldasai akkor jonnek ki, amikor legalabb elmeleti esely van az opciok hasznalatara.''

    Hát hogyne. Melyik is volt az első játék, ami képes volt teljes egészében az R300 képességeinek (Dx9.0a) kihasználására? Talán HL2? Hány évvel jelent meg az R300 után? Most hirtelen nem is tudom, de azért respect a letisztult, logikailag támadhatatlan gondolatmenetedért. Csak így tovább.
    :R

    Még egy apróság. Ne védd az ATI-t, én sem védem az NV-t. Nem szorulnak rá, azért tartják a marketing osztályt. ;]

  • Kosh Naranek

    tag

    válasz viharhozo #24 üzenetére

    ''Az SLI altalaban nem eri meg...''

    Természetesen igazad van. Nem is értem, hogy ezek a hülye ATI mérnökök miért törik kezüket lábukat a saját SLI implementáción. :U

    Az ostoba Cry-os fejlesztők is tök fölöslegesen csináltak SM2.b HDR prezentációt az ATI X800 széria számára. :U

    Az utolsó hozzászóláshoz csak annyit, a TNT1/Rage128 óta a hardver a szoftver előtt jár feat lista területén (itt spec 32 bit render), holott akkor még a 16 bites render volt az általános. ;)

    Tehát ezt a három állításodat leszámítva minden másban teljesen igazad lehet. :C

    [Szerkesztve]

  • Kosh Naranek

    tag

    válasz Proky #10 üzenetére

    Igaz. Valamint ha figyelembe vesszük, hogy az ATI a feat lista területén mennyi területen van elmaradva: SLI, HDR, teljes 32 bites precizitás megfelelő sebességgel (ezen ugye az NV is elcsúszott elsőre), SM3.0 (amit az NV már abszolvált), akkor nem kell csodálkozni a várakozó állásponton. Ui a tervező mérnökök kivételével jelenleg senki sem tudja, hogy lesz-e új feat a G70-ben (vagy nem).
    Ugye a HL2 sem tudta biztosítani az ATI számára a piaci egyeduralmat, a sok luzer user nagyon is vonzónak találta a feat-ek terén felmutatott vezető pozíciót (GF6800), a pár százaléknyi sebesség előnnyel szemben (X800/850).

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés