- Yettel topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Magisk
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kosh Naranek
tag
válasz
viharhozo #100 üzenetére
Jó, akkor elmagyarázom smile-k nélkül, szépen, lassan, szájbarágva.
Ezt állítottad:
''Az Ati megoldasai akkor jonnek ki, amikor legalabb elmeleti esely van az opciok hasznalatara.''
Ez egy hatalmas hülyeség.
Az R300 (de írhatnám, az R200-at vagy a GF256-ot is) megjelenésekor semmi sem használta ki a képességeiket játék téren (mert ugye erről beszélünk?). Hónapokkal, évekkel később jelentek meg azok a játékok, amelyek részlegesen vagy teljesen a feat listára építettek.
Ha a DX9 támogatásra gondoltál, akkor evidens, hogy a kártya csak akkor jöhet ki, amikor megvan a használatához szükséges DX verzió vagy a gyártó koppanna egy nagyot, ha a MS teljesen más feat-ket építene be az adott verzióba (pl. ATI az R100-al vagy az NV a GF4TI szériával).
Egyébként pedig valamire (itt DX9) csak akkor lehet fejleszteni, ha a fejlesztői készleteken (szoftver) kívül a hardver is rendelkezésre áll. Tehát ebből az irányból sincs értelme a leírt mondatodnak.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
Kosh Naranek
tag
válasz
viharhozo #68 üzenetére
Tudod, ha lenne sírva röhögős, asztal püfölős smile, akkor most azt szúrtam volna be, de nincs.
A GF6 széria feat listájából minden kihasználható, csak akarat kérdése. Érdekes módon volt, akik akarták használni, hogy ez pénzbeli támogatást is jelentett, ez a végeredmény szempontjából mellékes.
''Az Ati megoldasai akkor jonnek ki, amikor legalabb elmeleti esely van az opciok hasznalatara.''
Hát hogyne. Melyik is volt az első játék, ami képes volt teljes egészében az R300 képességeinek (Dx9.0a) kihasználására? Talán HL2? Hány évvel jelent meg az R300 után? Most hirtelen nem is tudom, de azért respect a letisztult, logikailag támadhatatlan gondolatmenetedért. Csak így tovább.
Még egy apróság. Ne védd az ATI-t, én sem védem az NV-t. Nem szorulnak rá, azért tartják a marketing osztályt. -
MUŁĐER
addikt
válasz
viharhozo #89 üzenetére
Furthermore, modern hardware does not allow to play FarCry with HDR with high speeds.
nem megy 100 FPS-el? Hú de lassúúúúú...hát, szerintem simán játszható volt...
This, basically, confirms ATI’s claim that virtually everything that may be done with Shaders 3.0 today can be done with Shaders 2.0b.
ja, ATi mondja.....
[Szerkesztve] -
Raymond
titán
válasz
viharhozo #84 üzenetére
Azt az aprosagot meg kell jegyezni hogy SM3 alatt sokkal tobb van szamolva mint az X850XT-vel PS1.1 alatt
Igy az a ''kis'' kulombseg mar mashogy nez ki.
Szerk:
DX8 Shader Model 1.1 version
Shaders architecture with diffuse and specular lighting parameters + environment reflection
All lighting components are considering the normal map
Specular lighting can be tuned depending on material properties (glossiness and strength)
Procedural animated texturing is available on all shader components (diffuse, normal map, specular mask, environment map)
Available for transparent materials
Real time reflection materials on flat surfaces
Complex character lighting with average compensation and translucency
Filtered soft shadow maps with bleeding removal
High resolution and no compression on character normal maps
DX9 Shader Model 3.0 version (includes all SM 1.1 features)
Parallax mapping with height map support (virtual displacement mapping)
Enhanced filtered soft shadows
High dynamic range rendering
Tone mapping
Advance skin shader for character with subsurface scattering and improved light bleeding
High internal precision rendering (remove banding artefacts)
[Szerkesztve] -
Kosh Naranek
tag
válasz
viharhozo #24 üzenetére
''Az SLI altalaban nem eri meg...''
Természetesen igazad van. Nem is értem, hogy ezek a hülye ATI mérnökök miért törik kezüket lábukat a saját SLI implementáción.
Az ostoba Cry-os fejlesztők is tök fölöslegesen csináltak SM2.b HDR prezentációt az ATI X800 széria számára.
Az utolsó hozzászóláshoz csak annyit, a TNT1/Rage128 óta a hardver a szoftver előtt jár feat lista területén (itt spec 32 bit render), holott akkor még a 16 bites render volt az általános.
Tehát ezt a három állításodat leszámítva minden másban teljesen igazad lehet.
[Szerkesztve] -
Vitus
őstag
válasz
viharhozo #24 üzenetére
Ezeknél inkább az a lényeg, hogy nekik van kész működő amit tesztelhetnek és továbbfejleszthetnek. Már megtapasztalták az esetleges buktatókat stb.. Ha valakinek valamilyen technológája nincs akkor nem tudja leszűrni a tapasztalatot és nem tud tovább lépni. Nem véletlen, hogy az NV a gf6800-asal 70%-os részesedéssel megy az ati elött a high end piacon. Őszintén szólva ha lenne rá pénzem akkor én is 6800-at valasztanám a gyorsabb X800-al szemben, az a pár % ezen a szinten mind1 de ha már valaki ennyi pénzt kiad akkor elvárja, hogy a pénzéért a legújabb ficsúrok is benne legyenek még ha ma ennek igazi hasznát nem is látja. Persze akinek van pénze vagy valaki megveszi neki annak mind1 mert megveszi a leggyorsabbat és nem jelent neki problémát 1-2 hét múlva lecserélni 1 másikra ha a helyzet úgy hozza.
Az meg, hogy az ATI-nak lőttek nagy butaság az Nv óriási hiba után lábon tudott maradni az Ati pedig semmilyen hibát nem követett el csak picit most le van maradva és nem a sebesség terén.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gyors, Precíz, Megbízható TELEFONSZERVIZ, amire számíthatsz! Akár 1 órán belül
- Bomba ár! HP ProBook 430 G8 - i5-1135G7 I 16GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO Ideapad Gaming 3 notebook - i5 11320H 16GB DDR4 256GB+1TB SSD GTX 1650 4GB WIN11
- Xiaomi Redmi 13128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest