Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #64791808

    törölt tag

    A helyzet az, hogy ez is egy szakma, egy olyan szakma, amelyre az emberek nem hajlandóak így tekinteni.

    Az amerikaiak intelligenciája valóban nem valami magas átlagban, csakhogy ennek semmi köze a cikkhez. Ahogy Kalandor is említette, ez nem intelligencia kérdése. A felhasználók használják a gépet, nekik az egy eszköz, mint a telefon, vagy a fénymásoló, és tesznek rá nagy ívben, hogy a gépben milyen processzor, milyen foglalattal, milyen modellszámmal lakik. Ezért vannak a kereskedők és a szakmabeliek, nekik kell tudni, és korrekt felvilágosítást adni, ha valaki érdeklődik/vásárol.

    A problémát én nem abban látom, hogy az emberek nem nagyon tudják, mi van a gépükben. A telefonban és a dvd-felvevőben lévő hardvert sem nagyon ismerik az emberek. A baj az, hogy a társadalom ezekre az ismeretekre nem hajlandó szakmaként, szakismeretként tekinteni, nem tartja tudásnak. Így lehetséges, hogy a vevőt nem érdekli a kereskedő tanácsa - elvégre ''nem nagy ügy ez, én is tudom'' -, továbbá nagyon sok a kereskedő a hardverpiacon, akinek fingja nincs az egészről.

Új hozzászólás Aktív témák