- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
Erről az orwelli doublethink fogalom jut eszembe, amikor te is tudod, mekkora bullshit, mégis meggyőződéssel tolod Na meg nem is arra válaszolsz, amiről én beszéltem
"itt most azert az egyik beleposzinten gyartott szinten hasonlitod a masik felsobb kategoriahoz."
"egy 10000 euros bringa az mar azt a szintet jelenti (es ez barkinek megvasarolhato), amivel a profi versenyzok mennek. sok gyarto azt a vazat adja el, amit a versenyzojenek tervez. itt a superbikeokkal kellene osszevetni arban, karbantartasigenyben stb... nem egyszeru utcai motorhoz / bringahoz viszonyitva ezeket."Profi versenyzők által használt verseny enduro motorokat hasonlítottam össze profi versenyzők által használt verseny enduro e-bikeokkal - mindkét kategória hasonló árban megy. A 10000 eurós verseny-endurók szintén azok, amit bárki megvehet, és amikkel a profi versenyzők mennek, max. a tömegükhöz, motorozási stílusukhoz állítják a futóművet, ha egyáltalán (több nagymenő még ennyit se, full-stock használják).
"a megmunkalas, felhasznalt anyagok ugyanaz a hightech"
"egy sok darabos ossztelosnal sok munkaora. karbon, titan, specialis otvozetek hasznalata teljesen altalanos"Lóf@szt ugyanaz a megmunkálás (mondom, henger-dugó százados vagy félszázados illesztés, szelepek 1-2 százados), nem ugyanaz a hightech (sokkal nagyobb erőhatásoknak vannak kitéve alkatrészek, itt nem 0.25-0.5 kW-ról beszélünk hanem 40-50 kW-ról, na meg ott a hő is), egzotikus anyagokból (titán, chromoly, magnézium) is sokkal több van bennük, az összeszerelésük SOKKAL bonyolultabb és SOKKAL több időt vesz igénybe, sok kézi munkaóra osztrák, olasz, francia vagy japán gyárakban. És mégis ugyanannyiba kerülnek...
A kínai Sur-ron e-smkp endurot csak arra hoztam fel, hogy egy alsó-középkategóriás enduro e-bike árában kapható, több éve bizonyított, jó minőségű, jó alkatrészekből, legnagyobb költségeleme az akku, ami ugyanazokból a Panasonic cellákból áll, de tripla-akkora kapacitású (2000 Wh vs 650-700 Wh) - ha egy hasonló minőségű enduro e-bikeot kihoznának, fele-harmadába kerülne, mint a mostani nyugati márkák.
Chey: 30-40-nel nem mehetne, mert 25-ig segít csak rá.
Remélem azért te is úgy állsz hozzá, hogy elférjenek melletted a gyorsabbak. Sokszor látom, hogy lassú bringások előrefurakodnak a lámpánál, aztán megint kerülgetni kell őket.BiP: az e-bike egy gyűjtőfogalom, ennek részhalmaza a pedelec, ami PEDál-rásegítéses ELEKtromos bringát jelent; ami nem pedál-rásegítéses, az már nem pedelec (mint ahogy a cikk tárgya sem az hivatalosan). Külföldön az is lehet még e-bike, ami itthon jogilag már smkp, mert pl. gázkar van rajta és tekerés nélkül is megy, vagy 250W +max 20%-nál nagyobb folyamatos motorerő, vagy 25 km/h-nál tovább segít rá (s-pedelec 45-ig, de az itthon megintcsak nem legális)
David75: itthon az e-roller a fizetésekhez képest drága, és mivel jogi szabályozása homályos és hiányos (hivatalosan nem mehetne se úttesten, se járdán), sokan nem is mernek belevágni, hanem helyette az e-roller megosztókat használják, és annak a közlekedési kultúrája, nos... Lámpától indulásnál össze-vissza cikáznak a bringások között, utána meg ahogy elérték a max sebességet, kerülgetni kell őket, egy hete bringaúton enyhe balosban épp előztem ki egyet, erre úgygondolta levág a kanyarból és rámhúzta a kormányt (nem lett esés, de b+, nem dísznek van az a sáv-felfestés); ha járdán mennek 25-tel és kilép valaki kapualjból, abból is van baj; na de a legnagyobb baj, hogy ezeket a SLimeokat ott szokták letenni, ahol érik, csomószor van, hogy szűk járdán, bringaúton keresztbe otthagyják, mint aki jól végezte dolgát, és mindenki csak kerülgeti, amíg valaki meg nem unja és felrúgja a p!csába. Leginkább ez utóbbiért utálják itthon. Ha nem megosztós lenne, hanem saját, amire mindenki vigyázna, kint nem hagyná az utcán, hanem vinné magával; vagy ha a megosztós nem csak otthagyós lenne, hanem egy kijelölt gyűjtőhelyen lenne kulturáltan letéve, sokkal kevesebb konfliktus lenne.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
- MOBIL/ Okostelefon Fotós & Videós tartozékok -Állványok, Mikrofonok, Vlog RigCage, SelfieBot, Gimbal
- UPdate 2024.03.30. Új aktiválatlan sim kártya marketing számok Yettel Telekom Vodafone
- Üvegfólia iPhone,Samsung Nothing Phone,Sony
- Eredeti Fából - iPhone, Samsung, Huawei tokok - ÁRENGEDMÉNY
- Apple lightning dokkoló, szürke (Space Gray)
- Könnyebben megjegyezhető mobil számok, olcsón! /Yettel és Telekom/
- iPhone 13 eredeti gyári bőrtok goldenbrown aranybarna színű
- iPhone 13 Mini eredeti gyári Midnight black éjfekete színű szilikon tok
- iPhone 13 Mini eredeti gyári bőrtok wisteria purple akáclila színű
- iPhone SE eredeti gyári pink rózsaszínű szilikon tok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest