Új hozzászólás Aktív témák
-
odani
tag
A Nineboton a villanyfék+dobfék tökéletesen hatékony. Ha ennél erősebb lenne a fékhatás, nem állnék meg az eszközön egy vészfékezésnél. Egy(/két) ABS nélküli, a kereket állóra fékezni tudó tárcsafékkel nagyobb galibát lehet előidézni szerintem.
Ami a felfüggesztést illeti: én kifejezetten örülök annak, hogy nem vész el rugózásban a mozgási energia egy része.Nálam ez a Ducati már csak az ormótlan, bazári Ducati-feliratok miatt is eleve esélytelen lenne megvételre.
-
Joe.36
addikt
Nekem PRO 2 EVO - van itthon vettem 3 év garival. 250-ért vettem.
Szép, minőségi nagyon.
Jó fékek.
Első és hátsó rugozás.
30-35 Km végsebeség.
Defektűrő gumik.
Jó gyorsulás.
Szép nagy kijelző.
Nekem nem zörög sehol.
Jó márka a Ducati, én nem bántam meg. Hibával még nem találkoztam.
Sik terepre való hegyekben túlmelegszik és lekapcsol, de így nem megy tönkre.
-
DigitXT
félisten
Halkan jegyzem meg, hogy természetesen van csapágy a motorban.
Szóval simán csapágyasra lehet hajtani aSOPOrollert. A túlmelegedés
miatti letiltás derék, ám nagyon valószínű*, hogy nem a motor, hanem a
vezérlő túlmelegedéséről van szó, ha lenne hűtése, tovább kibírná.Végül, de nem utolsó sorban: én a 350W fölötti rollerekkel kapcsolatban
nem hallottam arról, hogy ne vehetnének részt a közúti forgalomban.
Pont az, hogy a közútra fogják terelni őket, így a kerékpárút nem játszik,
ráadásul névleges teljesítményre értik: az ellenőrizhetősége kérdéses...
(Simán lehet a 350W névleges, csúcsban 1000W is "kis teljesítményű".)*: viszonylag ritkán szoktak hőmérőt rakni a motorba, pedig jó ötlet, bár
mit sem ér, ha a tekercsek még bőven tűréshatáron belül vannak, mikor
a vezérlőben a MOSFET már ledobta a forrasztást... Fordítva is sikerült,
amikor a vezérlő még bőven bírta, és a motorban dobta le a forrasztást
a Hall szenzor... Szerencsére, mert legalább nem égett le a tekercselés!
Szóval igen, érdemes odafigyelni a hőmérsékletre (főleg tuning esetén). -
gidalight
tag
Teljesen komolyan. El nem tudom képzelni, hogyan lehet legális az, h veszek egy cuccot pénzért, aminek a teljes funkcionalitását csak akkor érem el, ha regisztrálok egy 3rd party accountot (google\apple).
@#26:
Sokkal jobban olvasható mint egy IPS lcd -lsd. okosórák. Szerintem ez, h klasszikus "kamrákban" világít csak, kifejezetten pozitív. -
<Adamsky>
nagyúr
Sejtettem, hogy erre gondolt a költő, csak ez a megfogalmazás - mármint ami a cikkben szerepel - eléggé szerencsétlen.
És akkor a kínzó kérdés: mi a tökömnek egy ilyen cuccra OLED? Pláne, ha tényleg csak ilyen "kamu" digit-ek kijelzésére képes (és nem képes pl. kiírni, hogy érintsd oda az RFID-t)?
Simán lehetett volna egy háttér-világításos monochrome LCD vagy transzflektív LCD. Mindkettő kevesebbet fogyaszt és jobban olvasható (kültéren, napsütésben) mint egy OLED. -
yerico
senior tag
Ennek mi köze a motor Ducatihoz? Nem sok. Amúgy motor Ducati sosem a minőségéről, hanem a tervezéséről volt híres, amúgy olaszosan szar, de ha megy, akkor kurvajó. Ez nem pont az a feature, amit az ember egy rollertől vár el. Éppen ezért: "Ducati meets these new market needs by signing a license agreement with M.T. Distribution S.r.l., an Italian company already present in the sector for over 40 years, for the development and distribution of different models including folding e-bikes and electric scooters." Ez tehát egy emblémázott tucatáru, ahol a név elég sokat dob az áron.
-
Motogp57
csendes tag
Nekem egy hónapja van pró II Euronics ba vettem 250 000 Volt akkor le akciózva nekem van hátul rugózás is YouTube tele van videókkal hogyan lehet meg mérgesíteni a ebben az árfekvésben teljesen jó
-
Rotyi
aktív tag
Én pl most adtam el a robogót, és pont opció lenne egy ilyen (na nem ez) a kiváltására. Télen nem motoroztam.
Fiatalkoromban bármit megszereltem a Babettán, de a nemrég eladott Piaggion, minden szezon elején konkrétan szét kellett szedni az egészet, kipucolni a belerohadt üzemanyagot (mindegy hogy prémium vagy sem), és az akksi sem bírt egy szezonnál többet a téli állásában meghalt.
És a kismotor jogsi árát még nem is számoltam.
A 120-as sebesség azért nem általános, de mindenképpen valami jogosultsághoz kötném a használatukat, meg ugye bemindenezve sem célszerű ezeket használni. -
<Adamsky>
nagyúr
" ... OLED technológiával jelennek meg, de ez egy folyadékkristályos megoldás ... "
Ezt én nem értem. -
gidalight
tag
"És nem azért van mobilalkalmazás hozzá, mert az egy kényszer, hogy rá lehessen tenni a Google Play és az Appstore ikonját a dobozra"
Ez egy szégyen bármilyen szolgáltatóra nézve. SOHA nem fogom megérteni, h miért várja el tőlem bármi, hogy egy 3rd partynak kiadjam az adataimat, hogy a termékét használjam... Tessék szépen saját alkalmazásboltot létrehozni (esetleg simán elérhetővé tenni a kurrens apk-t a honlapjukon keresztül).
-
Somatom
veterán
Abban általános az egyetértés, hogy a 10" sokkal jobb, mint a 8,5". Nálam az elsőkerék hajtás is kizárva, tehát a Xiaomik felejtősek. Kb. marad a G30 LE. A Monorim sztem nem minőség. Én biztos nem raknék Monorimet a rolleremre. Csak Sharkset, amiből csak az első jönne ki 90 -ből és az még nem is a légrugós. Az igaz, hogy rugózási komfortban ezzel túllőnénk a Ducatin, viszont súlyban is. A Ducati 17 kilójában benne van némi első rugózás is. És akkor még nem volt szó a fékről. A Ninebot, Xiaomi esetében egy villanyfék, meg egy tárcsa, vagy dobfék van. Egyik sem túl hatékony. Két tárcsafék mégiscsak több.
-
SpiRiTofDooM
újonc
Kedves haxiboy, nekem pont ez a bajom, nem akarok aftermarket szarokkal foglalkozni. Nekem kell egy kész termék, amit használhatok, nem pedig itt-ott erősítgetem, meg foltozgatom amit a mérnökök költségcsökkentés miatt úgy alkottak meg, ahogy.
Valaki mondjon nekem egy típust ami elindul, megáll, max 350W és van rendes rugózása, fékei, kerekei, fel lehet vele szálni vonatra BKV-ra. A hatótáv nem izgat, last mile eszközt keresek, a rollerek toyota-ját, amit nem kell hetente csavarozgatni, utánhúzni és kényelmes...
-
Somatom
veterán
A fene tudja. Amikor (télen) rollert kerestem, akkor a Ninebot G30 EII -t 250 -ért árulták a hazai boltok. Ma ugyanez 350. Hatótávban az LE verzió van pariban ezzel a Ducatival. Az most 260. Plusz 90 -ért a Ducatiban a név mellé kapunk elöl csillapítást és két tárcsaféket. Mondjuk, arról nem szól a cikk, hogy a fék két dugós, vagy tárcsaelnyomós. Ha az utóbbi, akkor nem sokat ér.
-
haxiboy
veterán
Felhasználás kérdése, nekem itt a városban (Dunaújváros) tökéletes a Xiaomi Pro2 mókolt firmware-vel természetesen mert a gyárinál valami kegyetlen a gázkar görbéje, előtte már hozzá szoktam a Birdekhez. Kis ráfordítással (Kb a roller ára még 1x) elég komoly gépezet lehet belőle mind biztonság (felfüggesztés, nagyobb átmérőjű gumik, normális fékek), mind erő és hatótáv tekintetében. Bár ha az enyém megkapja az upgradeket sem fogok vele száguldozni, nem arra vannak ezek kitalálva.
De elugrani a boltba, masszázsra, bankba menni, vagy csak a könyvelőmhöz átvinni a papírokat tökéletes. Olcsóbban feltöltöm még a 70ft-os árammal is mint amennyiből kiállok az autóval a parkolóból (és visszaállni már tuti nem lesz helyem, itt úgy kell vadászni a parkolókat akár napközben akár éjszaka).Hogy a cikkhez is hozzászóljak : Ennyi pénzért megint csak a logót fizeti ki az ember, szoftveres tekintetben megint a közösségre van bízva a sok bug megoldása, már ha lehetséges egyáltalán.
-
pusszycat
nagyúr
Sok rolleren ma már ülni is lehet, igen széken. Az egy fokkal biztonságosabb érzést ad, és szerintem nem olyan fárasztó mint a lábizmaidat mozgató álló megoldás.
-
-
Dr. Akula
félisten
Én a komolyabb kategóriában nézelődtem, Vsett 11+ és hasonlók. A hatótáv már alakul (140-170 km-t írnak rá, de az 50 kilós lányokkal, vízszintes terepen, gyök 2 sebességgel - hegyre fel 100 kilós emberrel inkább a tizede), a súly az már nem (60 kg-ot nem emelget fel az ember vonatra, buszra), de a mini kerékméret... Oké hogy megy ez 120-al is, de az 1. kátyúnál superman lesz az emberből. Nem tudom elképzelni hosszabb távú bejárásra így. Leginkább a kerékméreten kéne növelni, hogy ne legyen ennyire életveszélyes.
-
YellowFlash
aktív tag
Most mondjam, hogy az elképzelés és a megvalósítás is tipik olasz?
-
Segal
veterán
A termék az szégyen ebben a formában, a teszt viszont tetszett
Korrekt!
Ma is tanultam valamit. Azt hogy létezik egyáltalán ilyen -
Mennyi kreténség fért bele az árba... Az RFID-s blama az konkrétan elég durva hiba.
Új hozzászólás Aktív témák
ma Új márka itthon az elektromos rollerek között a Ducati, kapásból a csúcsmodellt próbálhattuk ki, ami nem a legolcsóbb szegmensben próbál szerencsét.
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B365M i7 9700F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Lejárt a gyártói garancia? Mi tovább támogatjuk az IT infrádat!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest