Új hozzászólás Aktív témák

  • Rossi

    addikt

    A BMW i4, mint kiváló produktum állítással szállnék vitába, mert ott a tesztek alapján az eltérő konstrukció (meglévő, belső égésű modellt alakítsunk át elektromossá) eredményeként lett egy sárnehéz vasdarab, ami azért kell, hogy bivaly teljesítményű legyen, hogy valamilyen szintű sportosságot rá lehessen fogni.

    Írom ezt X3 M40i tulajként, tehát nem a BMW ellenszenv beszél belőlem.

    Az elektromos autók kapcsán pedig személy szerint érdeklődéssel várom a fejlődés valódi útját, mert ez a jelenlegi már egy ideje tudottan egy zsákutca.

    A Seat / Cupra vonalról (előbbim volt, utóbbi nem) pedig azt gondolom, hogy a Skodához hasonlóan a márka autói szándékosan és vért izzadva a VW alá pozicionált minőségű termékek, ezért nem lehetnek jók és vállalhatók.

    (Ahogyan számomra már a VW sem vállalható minőségű sem anyagokban, sem technikában, illetve főképpen ár-érték arányban, ezt pedig 3 év 280 lóérős Arteon használat alapján írom.)

Új hozzászólás Aktív témák