Hirdetés
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Végre bemutatkozott a Pixel 8 és a Pixel 8 Pro
- Google Pixel topik
- Ez nem futótűz, inkább csak égés
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- MWC 2025: Előrendelhető a Nothing Phone (3a)
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
válasz
zsoca67 #2792 üzenetére
Már a kérdés is zavaros:
Miért javasolják azt, hogy a gépkocsi akkumulátor testkábelét a karosszériához csatlakoztassuk töltéskor?
Test = karosszéria, hová kötnéd a testkábelt, ha nem a karosszériára? Ehhez jön még, hogy a járművek manapság negatív testelésűek, vagyis test = negatív.
Ha nem írod utána, nem lehetne érteni:
Lehet-e abból probléma, ha én közvetlenül az akkumulátor pólusára csíptetem?
Olvass vissza, épp tegnap fejtettem ki bővebben:
https://prohardver.hu/tema/re_brogyi_ctek_akkumlator_tolto_es_masolatai/hsz_2780-2780.html
Meg az előzményét is:
https://prohardver.hu/tema/re_brogyi_ctek_akkumlator_tolto_es_masolatai/hsz_2774-2774.html
Annyit tennék még hozzá, az említett távoli csatlakozásnak is elvileg az a szerepe, hogy az akku közelében termelődő gázoktól távolabb keletkezzen a szikra. Ha keletkezik.
De manapság már nem úgy megy a töltés, hogy kitekerjük az akku dugóit, odapörkölünk neki egy butatöltővel, hadd pezsegjen és érezni a gázt a garázsban, tehát ezért sem olyan veszélyes a dolog. Meg a többi, amit már leírtam.
Új hozzászólás Aktív témák
lo Összefoglaló, topiknyitó, updateEz egy blognak indult kis írás volt ami elég nagy látogatottságnak örved még most...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest