- iPhone topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Google Pixel topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- One mobilszolgáltatások
- Poco F7 Pro VAGY Nothing 3a Pro ?
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Fotók, videók mobillal
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- Apple iPhone SE - se vele, se nélküle
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem programhiba, csak több overlay rendszer nagyon rosszul van leprogramozva, és ez hibát eredményezhet a játék alatt. Különösen jellemző ez az Afterburner rendszerével. Már jelentették az Afterburner fejlesztőinek, hogy miképp kellene átírni az overlayt, hogy a DX12-vel jobban muzsikáljon. De nem valószínű, hogy átírják, mert nincs rá kapacitásuk.
A fejlesztők sajnos nem tudnak mit kezdeni ezekkel a 3rd party overlay rendszerekkel. Azt tudják javasolni, hogy ne használd, illetve meg tudják mondani a fejlesztőiknek, hogy mit kellene másképp csinálniuk azért, hogy ne fagyhasson. Innentől már az overlayt fejlesztő csapat tud segíteni rajta. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Megy az, csak nem sokat ér. Sajna nem érhető el jó skálázódás.
Van már egy tesztverzió, ami a Microsoft szabványos DX12 AFR-jét használja. Picikét bugos még, de már most 95%+ a skálázódása. Amint bevetik letudják ezt a problémát is. Talán elérik a 100%-os skálázódást is, ahogy a Deus Ex: MD.
(#36) Duck663: Lesz. AotS kap egy Vulkan patch-et. Egyelőre sokan DX12-re mentek, mert a Vulkan pár dolgot nem tud, ami némelyik új motornak kell. De a legnagyobb gond, hogy még nem elég jó a HLSL->SPIR-V fordító.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Két részből. Egyrészt az NV-nek szokás szerint van egy kis overheadje DX12 alatt, mert nem támogatják a legmagasabb bekötési szintet. Emiatt gyakorlatilag szokás szerint lassulnak egy picit a DX12-es kóddal a DX11-hez képest, míg mondjuk az AMD nem, mert nekik a bekötés nem jár processzorterheléssel. Ez megtörtént az 1080 esetében is, nem csak az 1060-nal, viszont a DX11-ben annyira erős volt a CPU-limit 1080p-ben az erősebb VGA-val, hogy végül a DX12-es kód gyorsulásba csapott át, mert az új API-val már jobban ki lehetett használni az elérhető szálakat.
Kicsit "kihatja-e" dolog történt DX11-ben. Az 1080-at már nem "hajtja ki" a proci. -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
micafighter #13 üzenetére
A DX11-12 váltást meg lehet nézni. Egyszerűen az API-t kell kiválasztani. Az async compute viszont nem kapcsolható ki-be.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 6700XT 12GB Videokártya!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! MSI Suprim X RTX 3080 10GB Videokártya!
- XFX Swift Radeon RX 9070 OC Triple Fan Gaming Edition
- Msi Mech 2x Radeon RX 6600 XT GAMING X 8G
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G2 - i5-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- LG 65QNED87T / 65" - 164 cm QNED / 4K UHD / 120Hz & 3ms / HDR 10 Pro / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU Gamer Noti! I7 9750H / GTX 1660TI / 16GB D4 / 512 SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest