- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Azonnali navigációs kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Red Magic 10 Air - gaming telefon is lehet kecses
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- iGO Primo
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem programhiba, csak több overlay rendszer nagyon rosszul van leprogramozva, és ez hibát eredményezhet a játék alatt. Különösen jellemző ez az Afterburner rendszerével. Már jelentették az Afterburner fejlesztőinek, hogy miképp kellene átírni az overlayt, hogy a DX12-vel jobban muzsikáljon. De nem valószínű, hogy átírják, mert nincs rá kapacitásuk.
A fejlesztők sajnos nem tudnak mit kezdeni ezekkel a 3rd party overlay rendszerekkel. Azt tudják javasolni, hogy ne használd, illetve meg tudják mondani a fejlesztőiknek, hogy mit kellene másképp csinálniuk azért, hogy ne fagyhasson. Innentől már az overlayt fejlesztő csapat tud segíteni rajta. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Megy az, csak nem sokat ér. Sajna nem érhető el jó skálázódás.
Van már egy tesztverzió, ami a Microsoft szabványos DX12 AFR-jét használja. Picikét bugos még, de már most 95%+ a skálázódása. Amint bevetik letudják ezt a problémát is. Talán elérik a 100%-os skálázódást is, ahogy a Deus Ex: MD.
(#36) Duck663: Lesz. AotS kap egy Vulkan patch-et. Egyelőre sokan DX12-re mentek, mert a Vulkan pár dolgot nem tud, ami némelyik új motornak kell. De a legnagyobb gond, hogy még nem elég jó a HLSL->SPIR-V fordító.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Két részből. Egyrészt az NV-nek szokás szerint van egy kis overheadje DX12 alatt, mert nem támogatják a legmagasabb bekötési szintet. Emiatt gyakorlatilag szokás szerint lassulnak egy picit a DX12-es kóddal a DX11-hez képest, míg mondjuk az AMD nem, mert nekik a bekötés nem jár processzorterheléssel. Ez megtörtént az 1080 esetében is, nem csak az 1060-nal, viszont a DX11-ben annyira erős volt a CPU-limit 1080p-ben az erősebb VGA-val, hogy végül a DX12-es kód gyorsulásba csapott át, mert az új API-val már jobban ki lehetett használni az elérhető szálakat.
Kicsit "kihatja-e" dolog történt DX11-ben. Az 1080-at már nem "hajtja ki" a proci. -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
micafighter #13 üzenetére
A DX11-12 váltást meg lehet nézni. Egyszerűen az API-t kell kiválasztani. Az async compute viszont nem kapcsolható ki-be.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Revolut
- Synology NAS
- Kuponkunyeráló
- Gumi és felni topik
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Ha a fejlesztőkön múlik, akkor nem tér vissza a GPU-s PhysX
- További aktív témák...
- MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC 6GB
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! MSI Z77 MPOWER Z77 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Thinkpad X230 legenda: i7 CPU, IPS kijelző, 12 GB, dupla SSD, magyar villbill, webcam, fingerprint
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070 (ELKELT)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest