- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Menthirist #64 üzenetére
Régebben is voltak ugyan vr szemüvegek, de messze nem voltak képesek megközelíteni sem azt az alacsony késleltetést amire szükség van. Itt tényleges 20 (de inkább 10) msec alatti késleltetésről van szó, és megfelelő pontosságról, ez az igazi lényeg, nem maga a felbontás. Amint elég pontosan követik a látottak azt amit a mozdulatod, az agyad elkezdi nem megkérdőjelezni a láttotakat. Az meg csak segít, ha pl van annyi pixel előtted, hogy ne legyenek feltűnőek a köztük lévő rések.
Fiery: azért az még sokat segít a hype-ban, hogy azért igen sokan próbálták már egyrészt a devkiteket is, másrészt pedig kiállításokon. És ezek az emberek is gyakorlatilag csak szuperlatívuszokban beszéltek a termékről. Tehát már az első generáció sem az, ami régen a 3d esetében, amikor a nagyon szép rajzolt 640x480-as grafikával szemben voltak a korai óriási polygonos részletszegény játékok, hanem már induláskor igen szép grafikával szembesülhetünk.
Én kb vele értek egyet
Csak még nem tudom hogy Rift vagy Vive lesz a befutó.
-
Fiery
veterán
válasz
Menthirist #64 üzenetére
Az elso VR generacio szerintem olyasmi lesz, mint ahogy a 3D rendering is indult. Nem volt tul nagy a felbontas, nem volt tokeletes sokszor a rendering, nem volt 32 bites szinmelyseg, a loop kabel miatt a kepminoseg se volt tul jo, megis mindenki nagyon azt akarta. Sokszor a vas sem volt elegendo, es igy nem volt folyamatos a jatekelmeny, megis mindenki azt akarta. Akarhogy is mukodjon a Rift (csak egy pelda, irhatnek barmilyen mas konkret 2016-os VR termeket is), akarmilyen keves jatek vagy szoftver is lesz ra, sulyos millio darabokat el fognak adni belole, mert mindenki azt akarja majd. A hatalmas erdeklodes miatt pedig rengeteg ceg fog VR fejlesztesbe fogni (a hardveres es szoftveres oldalon is), es ugyanakkora boom lesz, mint a 3D rendering megjelenese idejen. A 3D rendering sem volt kudarc csak azert, mert egy csomo korai 3D fejlesztes (pl. NV1) zsakutcaba futott.
-
Raysen623
addikt
válasz
Menthirist #57 üzenetére
A nukleáris villanást is mindenki majd a VR sisakban éli át a kornak megfelelően
-
hangszoro
tag
válasz
Menthirist #39 üzenetére
100 év múlva beszéljünk!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Formula-1
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Canon EOS DSLR topic
- DOOM - The Dark Ages
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Motoros topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Viccrovat
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG321QR 32 165Hz WQHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel - használt
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z370 i5 9500 16GB DDR4 512GB SSD RX6600 8GB Cooler Master MB510L Chieftec 500W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest