- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
pumedli
csendes tag
Nekem nincs iPad tapasztalatom. A Skype-ot majdnem napi szinten használom ezen a kütyün és teljesen elégedett vagyok vele.
Ha bármiféle fagyásos probléma lenne a géppel, akkor pár másodpercig nyomva kell tartani a bekapcsológombot és ezzel újraindítod a gépet.
A mindeféle ROM azoknak való, akik nem bírnak meglenni nélkülük (nem bántani akarok senkit sem ezzel). Én is a gyári ROM-ot használom és az én igényeimet kielégíti teljesen. Úgy sejtem, hogy apósék igényeit is kielégítené...
Azt már felettem leírták, hogy mennyi mindent be lehet állítani, hasonló funkcionalítással bír, mint egy PC-s verzió. -
pumedli
csendes tag
Ezt a bootolásos problémát én is tapasztaltam. Jellemzően az előző (4.0.2) verzión jelentkezett, a mostanin (még) nem. Volt olyan, hogy arra figyeltem fel, hogy éppen bootol az asztalra letett tablet, ami alvásban volt előtte pár perccel. A másik jellemző az volt, amit Te is írsz, hogy hosszabb alvó mód után csak a bekapcsológomb hosszú lenyomásával lehet bekapcsolni. Azért nem fordult elő sokszor, de valóban idegesítő problémáról van szó. Én nem találtam megoldást rá, úgy gondolom, hogy ezt tudjuk még be a "friss" verziónak és várjuk, hogy remélhetőleg a következő frissítéssel már orvosolják ezt a problémát.
Az e-mail problémádat én nem tapasztaltam, pedig használok gmail-es és más fiókot is. Én az ASUS e-mail kezelő modulját használom.
Egyébként megpróbálhatod, hogy törlöd a fiókot és újra létrehozod a másik kliensben, hátha segít...A vevőszolgálati válaszra inkább nem írok semmit...
-
pumedli
csendes tag
Véleményem szerint a problémádat megoldottad. Pontosan azt csináltad, amit kell. A frissítés után ajánlott egy rendszer visszaállítást csinálni. Ezután elvileg egy tiszta rendszert kapsz, ami nem fagy le többször, mint ahányszor az a programozási hibákból adódik. Azzal nem tudsz mit kezdeni...
Egyébként a legutóbbi frissítés után (4.0.2 -> 4.0.3) én sem csináltam visszaállítást. Még várok vele, hátha most nem szükséges...
-
pumedli
csendes tag
válasz
Tsebacsi #1430 üzenetére
Nálam a frissítést követő reggel fogadott a fagyott képernyő és valószínűleg ennek köszönhetően az üres akksi. Akkor még újraindítottam, rátettem a dokkolóra, majd délutánra ismét leszívta. Akkor már be sem kapcsolt, annyira vége volt...
Ezek után a hét elején csináltam egy resetet, azóta egyszer láttam, hogy alvó állapotból újraindult, de mivel már nem fagy bele a bootolásba, így igazából nagy kárt nem okoz. -
pumedli
csendes tag
Ha hosszan nyomva tartod a kikapcsoló gombot, akkor újraindul, de ha jól sejtem, akkor ennyi idő alatt kb. le is merült már...
Egyébként ajánlott a gyári visszaállítást megcsinálni. Nálam úgy néz ki, hogy bevált. Azóta nem csinál ilyet és egyelőre más sem panaszkodik hasonlóra.
-
pumedli
csendes tag
Egyébként a gyári beállítás visszaállítása nálam is megvolt, azóta egyszer vettem észre, hogy újraindult magától alvó állapotból. Ugye ezt most már nehéz észrevenni, mivel rendesen elindul, nem fagy bele, mint korábban... De ezek szerint azért van még min dolgozniuk a programozóknak. Nem ülhetnek ölbe tett kézzel...
(nem mintha amúgy tehetnék...)
Akksi merülés visszatért kb. olyan mértékre, mint a korábbi rendszeren volt. -
pumedli
csendes tag
válasz
mazsola77 #1419 üzenetére
Lehet, hogy hülye kérdésnek tűnik, de a töltő rendesen csatlakoztatva volt? Mind a gép felöli oldalon, mind a konnektor felöli oldalon... Esetleg a kábel és az adapter csatlakozásánál... Esetleg a kábelt magában is kipróbálhatnád, hogy működik-e...
Ha van dokkolód, akkor azzal is összekapcsolhatnád, hátha az segít...Ezek mind csak ötletek, de hátha valamelyik megoldja a hibát...
-
pumedli
csendes tag
Én is most akartam írni ilyen problémáról. Tegnap délután tettem fel, örültem, hogy végre itt az új... Hát korai örömnek bizonyult.
Az éjszaka folyamán teljesen lemerült kb. 60 %-ról úgy, hogy nem is bírtam bekapcsolni reggel, amíg nem csatlakoztattam a dokkolóhoz, hogy valami energiát kapjon. Ezután használtam kb. 5 percet, majd otthagytam alvóban. Mire délután visszaérek ismét lemerülve a teljesen feltöltött dokkoló ellenére... Azt ugye nem kell írnom, hogy egész nap nem nyúlt hozzá senki sem.
Ezek után most este azon vettem észre egyszer, hogy az indító képernyőn le van fagyva. Pedig nem indítottam újra!
Az e-mail kliens nem frissít nálam, hiába van beállítva a frissítési intervallum.Egyelőre ennyi tapasztalat erről a nagyon várt rendszerről... Leginkább visszalépésnek tűnik nekem. A Honeycomb-bal semmi gondom nem volt.
Ui.: annak legalább örülök, hogy másnál is előfordul ilyen probléma és nem egyedi esetről van szó. Persze nem a káröröm miatt...
-
pumedli
csendes tag
Sok dolguk nem lehet ott a szervízben, ha ilyen hamar meg is javították...
Ez persze jó hír nekünk.
Illetve az ASUS hírnevét öregbíti az én szememben.
Persze az is lehet, hogy ennyi alkalmazott van, aki simán ellátja a feladatot, de a végeredmény szempontjából teljesen mindegy. A 2 napos garanciális javítás futárral azt hiszem teljesen rendben van. -
pumedli
csendes tag
Szerintem a keret méretére gondolt...
BTW! Tudja valaki, hogy más op. rendszert rá lehet-e (majd) tenni erre a gépre? Esetleg valaki próbálkozott is már vele?
Ha jól tudom, akkor ez nem eredményezne garancia vesztést, ugye? Illetve egyáltalán mennyire legális/illegális ez? -
pumedli
csendes tag
Én is szemeztem vele a hétvégén, de mivel van egy folyamatban lévő megrendelésem, amit most már több, mint egy hete nem tudok online kifizetni, töröltettem velük. Gondoltam, addig nem rendelek meg újat, amíg folyamatban van egy rendelésem. Így most már nem kell ezen gondolkodnom...
Persze a törlés sem megy gyorsan,,, még mindig nincs törölve. Lassanként már oda jutok, hogy a felhasználónevem töröltetem velük. -
-
-
pumedli
csendes tag
Sziasztok!
Én éppen vásárlás előtt állok és egy érdekes kérdésem lenne. Tudja-e valaki, hogy mit jelent a típusszám (TF101) utáni azonosító (pl.: TF101-1B198A)? Külföldi oldalakat nézve ezek bizony eltérőek lehetnek, annak ellenére, hogy tudtommal mindegyik angol billentyűzettel jön és a hardverben sem hiszem, hogy lenne különbség...
Egyébként szívesen olvasok tapasztalatokat azok részéről, akik már használják egy ideje. Androidban új vagyok, ez lesz az első ilyen kütyüm...
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Vírusirtó topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Asztalos klub
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Battlefield 6
- AliExpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 9000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Samsung Galaxy Watch Ultra Titanium Gray Használt, karcmentes, garanciával 2027. január 29-ig
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest