Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz csongi #112 üzenetére

    a hibrid súlya cirka 100 kg-mal több szóval elenyésző..., fékezéskor visszatölt így a fékek kopása szintén nem tényező, a plusz elektronika - visszatöltés, elektromotor elég faék egyszerűségű cuccok... a hibrid hajtáslánc az valóban összetettebb mint a sima benzines... de azért elég sok prius fut már 10-15 éve és nem lehet hallani, hogy olyan hű de drága lenne fenntartani...

    jelenleg pont az elektromos autók amik tulajdonképpen élő tesztek... látható, hogy 1 generáció alatt mennyit fejlődött a leaf... 1-2 generáció és valóban használhatóak lesznek... de azért azt ne felejtsük el, hogy cirka panel környezetben ahol 300 autó áll egy parkolóban elektromos autó töltése nem egyszerűen kivitelezhető feladat.

    Amúgy több tanulmány autó is van és megoldás... akár az audi speciális üzemanyaga vagy a peugeot elektrolit oldatos autója (ami tölthető is de ha lecseréled töltött elektrolitra az üzemanyagot akkor gyorsan tudsz "tankolni" vagy a hidrogén meghajtású autók... és ahogy az aksi kapacitás fejlődik egyre jobb alternatíva lesz az elektromos autó...

    De szerintem a jelenlegi helyzetben egy benzin / diesel autó egy másik tengelyt hajtó elektormotorral lenne jó megoldás az autó tömege cirka 500 kilóval növekedne és így teljesen elektromos módban tudna menni 100 km körül az autó... ha meg kell akkor a másik keréken ott a benzin/diesel motor...

Új hozzászólás Aktív témák