- Eltűnhet a Dinamikus Sziget
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Netfone
Új hozzászólás Aktív témák
-
donki
senior tag
Természetesen próbáltam. De az átvezető mozik nem gyorsíthatóak, a hosszú töltögetés sem gyorsítható, sőt, a párbeszédek közül is csak némelyik. Talán ez az oka, hogy az általad humorosnak talált mondásról nem ugrik be, hogy hol hangzott el. Amit lehetett áttekertem, csak időnként halgattam bele szúrópróba szerűen.
De ha te ilyen alapos megfigyelő vagy, említs légy szíves csak egyetlen egy olyan részt, ahol nem idióta majomarcot vágnak, hanem az arckifejezésük (vagy legalább a hangszín, hangsúly) olyan érzelmet fejez ki, ami összhangban áll a beszélgetés tartalmával. -
dunc
nagyúr
Tudod mit én vállalom : NRSZ. azaz nagy rakás......sz@r
Jah lewarezoltam és kb 10 percet futott....ennyi oszthatsz. Ész érv nincs egyszerüen egy hányás a játék.remélem elég őszinte voltam....
És az a legdurvább,hogy lett beharangozva..... -
donki
senior tag
""Monoton hangon humor nélkül." Beszélsz angolul? Bekapcsoltad a tévét bevetések után például? Elolvastad a hekkelt számítógépeken az emaileket?
"The man had enough cocain in his blood to make a baleen whale see Jesus." Ronalddal? Emlékszel?"Leszámítva azt, hogy ez nem humoros, én a párbeszédet értékeltem, ez viszont csak egy játékbeli email. Nem látom tisztán, hogy egy humortalan email mivel támasztaná alá, hogy márpedig a beszélgetések humorosak és nem vágnak véletlenszerű idétlen arcokat közben. Nyilván te látod az összefüggést, különben minek írtad volna le.
-
HaaS
addikt
válasz
marcus.fenix #58 üzenetére
Most már tényleg teljesen egyetértünk
!
-
marcus.fenix
aktív tag
Én nem szaroztam le a játékot, csak nem vagyok úgy beájulva tőle mint te.
A széles nyilvánosságról meg annyit hogy van itt vagy 60 hsz, amiknek a fele az enyém meg a tiéd... ebből is látszik hogy a játék mennyire fölkavarta az állóvizet...
A képet meg nem kell elküldened, hisz ki vagyok én hogy nekem bizonyíts... ahogy drága nagyanyám mondaná, majd a jóisten ítélkezik feletted...
Biztos a mennyország vár, ha teljes áron vetted meg az Alpha Protocolt, én meg majd a pokolból nyüszítek, amiért lewarezoltam, és megvártam míg budget kategóriába ér... (és mellé még pofátlanul elmarasztaltam a hsz-eimben) Shame on me...Megyek is a sarokba térdepelni
-
HaaS
addikt
válasz
marcus.fenix #56 üzenetére
Belátom, igazad van. Mindenben
!
Még a Fallouttal is betaláltál, mert az a pakk jött mellé! Küldjek fotókat? Milyen felbontásban kéred? Ha hazaértem küldöm is... hogy akarod, tévé mellett fényképezzem, amiben épp megy a híradó
? Hjaaaj nekem...
Nem vagytok hülyék, dehogy... csak elég széles nyilvánosság előtt szaroztok le egy végigjátszott játékot, ami még sem jelent... hát, ha ez így örömöt jelent... így tovább! Nem vagyok semmi jónak az elrontója!
Este küldöm a képeket... hehehehee... besz@rás
!
-
marcus.fenix
aktív tag
Azt hogy ki mit és mikor vesz meg, most ne keverjük ide.
Nem nagy dolog beírni hogy innen-onnan megrendeltem/előrendeltem, ahogy te is tetted, mert a kutya sem ellenőrzi le... (mellesleg nem tudok demóról, és valahogyan te is véleményt alkottál a játékról...)"(leszarom, mikor veszitek meg, ha egyáltalán)" - még jó, hisz mi egyebet tehetnél?
A vélemény olyan mint a seggly.k, van belőle mindenkinek...
"Alpha Protocol - értékelések" - ez a témaindító írás, és egyben a topic címe, ezért várható, hogy vélemények lesznek a hsz-ekben... én elhiszem, hogy hatalmas a fájdalmad azon, hogy a játék nem mindenkinek jön be a jelenlegi formájában, és jogodban áll felháborodni, nekem meg jogomban áll lesz@rni a felháborodásod, és kérlek szépen meg is teszem.Ha te ekkora FanBoy vagy, akkor nem itt kéne magad háborítani, hanem egy olyan fórumon kéne olvasgatni, ahol mindenki hozzád hasonlóan vélekedik, és akkor elégedetten borulhatnátok egymás ölébe... valójában én már azóta nem adok az itt írt hsz-eidre, amióta az AP-t a Maffiához hasonlítottad, és (meglehetősen gyenge és elfogult) érveid elfogytával elkezdtél másokkal személyeskedni.
A Fallout játékoknak (1-2) már a saját idejükben is szar volt a grafikájuk, és tele voltak bugokkal, mégis mindenhol elismerték/elismerik (12 éve) ezeket a játékokat, míg az Alpha Protocol-ról egy hónap múlva már csak Te és a hozzád hasonló kevesek fognak beszélni... és ez biztos azért van, mert mindenki hülye, csak te látsz tisztán.
Ilyenkor rájövök hogy kiknek csinálják a B kategóriás filmeket...
-
HaaS
addikt
válasz
marcus.fenix #52 üzenetére
"Akinek megfelel, az játszik vele, akinek meg nem, az nem játszik vele.
Azt azonban el kell ismernie még annak is, aki játszik vele, hogy..."...hogy először vicces, másodszorra idegesítő, harmadszorra pedig röhejes olyanok negatív véleményét olvasni egy fórumon, akik megjelenés előtt nem hogy játszottak vele, de végig is játszottak egy játékot, aztán folyton a negatívumokról beszélnek.
Vagy csináljátok neki a reklámot, hogy ha már tőletek nem kaptak pénzt a készítők (leszarom, mikor veszitek meg, ha egyáltalán), hogy legalább mások figyelmét felhívjátok a játékra, aminek már - ahogyan itt olvastam - megszületnie sem volt egyszerű... vagy a másik lehetőség: ööö... ragozzam még?
Szerintem a véleményemben nincs semmi érthetetlen.
Nem tudok olyan játékot mondani, amiben semmilyen hiba nincs, de ökölbe szorul az arcom ezektől a teljesen jogtalan "fúúúj, hihihi, ez foscsi, az meg szarcsi" háeszektől.Az a szép, hogy a "túloldalon" is rengeteg embernek tetszik a játék... sőt, ahogy olvastam, van aki mát ötször is végigjátszotta. Kevésbé zavar, mint az, ami itt folyik, de szerintem ez is világos... legalább nem köt bele...
Na, workpiece emberek
, annyi a meló mint a fene, hegyekben áll, akárhová nézek munka
! Hegymászás áááááá...
!
-
marcus.fenix
aktív tag
Akinek megfelel, az játszik vele, akinek meg nem, az nem játszik vele.
Azt azonban el kell ismernie még annak is, aki játszik vele (ahogy én is elismerem pedig kijátszottam, és sokszor még élveztem is...) hogy ennyi év fejlesztés után egy letisztultabb játéknek kelett volna kijönnie.Én nem mondom hogy az Obsidian fejlesztőcsapat gyenge lenne, minden bug ellenére az NWN2 nagyon komoly, összeszedett, és igényes játék volt, de itt valami félre ment.
Megkockáztatom, hogy kábé fél év és 3-4 nagyobb méretű patch múlva lesz az ez a játék, aminek a megjelenésekor kellett volna lennie. (mint a Two Worlds volt például).
És a hibákban tényleg az a legidegesítőbb, hogy egy egyébként nagyon jó játékot amortizálnak le. Szerintem a kritikusokat is az cseszte föl, hogy szerettek volna játszani a játékkal, és tetszett volna nekik, de túl sok kompromisszumot kellett mellé kötniük. Olyan a játék jelenlegi állapotában, mint egy csiszolatlan gyémánt... Így pedig nem mindenki látja meg az értékeit.
-
L3zl13
nagyúr
"Én is odarohantam több mobhoz, ütni kezdtem, aztán mikor rájöttem, hogy szart sem érek el vele, akkor elővettem a fegyverem és lőni kezdtem."
Miközben ő folyamatosan tüzelt rád? RPG-kben ez a taktika jóval elfogadhatóbb, mint egy FPS-ben, de mivel általában fantasy vagy sf univerzumokról van szó, így jobban belefér. Itt azért már sokkal inkább furcsán hat az ilyesmi. És még ha játékos oldalról elfogadható is a dolog, AI oldalról viszont teljesen nevetségesen hat.
"Ez nem valóságszimulátor, hanem egy játék."
Jaaaaah, az más. A mozifilmek meg csak mozifilmek. A tv sorozatok meg csak tv sorozatok. És ha mondjuk a Barátok köztben Miklós holnap elkezdene repkedni és lézersugarakat lövöldözni a szeméből, akkor a teljesen rendben volna mert az csak egy sorozat.
Ha Frodó tette volna ezt a Gyűrűkúrában (mindenféle magyarázat nélkül) akkor is furcsán néztem volna, pedig az egy fantasy!Vajon mi a frásznak fárasztotta magát az Obsidian, hogy egy nagyjából valósághű világot, meg logikus történetet rakjon össze a játék hátteréül, mikor úgyis mindegy, hiszen ez csak egy játék, és nem kell logikusnak meg konzisztensnek lennie a saját kitalált valóságán belül...
"Nem a qrva shaderektől, direktiksz húsztól meg négymagos prociktól, vagy mert ki lehet kinyomni a pattanást a főhős nyakán."
Manapság is rendre előszedek régi játékokat, és cseppet sem zavar ha elavult a grafika. Vagy ha két, nagyjából hasonló korú és tipusú játékból az egyiknek gyengébb a grafikája, attól nem lesz automatikusan gyengébb, de ha ugyanazzal a játékmotorral (amivel egyébként majdnem minden játék ugyanúgy néz ki!) egy későbbi játék sokkal rosszabb grafikát produkál, az szimplán igénytelenség, és azt bizony már felrovom neki hibaként.És ha te nem tudod felfogni, hogy az, hogy valami "elég jó" nem ok arra, hogy miért ne lehetne jobb, ha egyébként a lehetőség megvolt rá, azt meg én sajnálom.
-
HaaS
addikt
Az ellenfelek másképp viselkednek attól függően, hogy hol harcolsz velük és hogy milyen "kaszthoz" tartoznak. Ha összegyűjtöd az inteleket, elolvashatod, melyik, hogyan gondolkodik: jobbára ugyanezt csinálják a játékban is.
Én is odarohantam több mobhoz, ütni kezdtem, aztán mikor rájöttem, hogy szart sem érek el vele, akkor elővettem a fegyverem és lőni kezdtem. A narkós gyerek talán a legjobb példa. Mekkora banális hülye vo...Áh, minek magyarázok... hagyom is. Ez nem valóságszimulátor, hanem egy játék. Ha ez nem fér a fejekbe, akkor nagyon sajnálom.
Egy játék attól jó, hogy hangulata van, és hogy nem tudsz felállni előle, hogy végigjátszatja magát.
Nem a qrva shaderektől, direktiksz húsztól meg négymagos prociktól, vagy mert ki lehet nyomni a pattanást a főhős nyakán.
Felőlem akár zöld színű seggformájú csokinyulak is eshetnek egy játékban alulról felfele, ha fent tudják tartani az érdeklődésemet, és akarom játszani a játékot, mert élvezem. -
L3zl13
nagyúr
banális hülyeség:
- Hogy az ellenfél odarohan hozzád, miközben lövöldözöl rá, hogy behúzzon egyet, majd utánna(!) előveszi a fegyverét és visszalő...
- Hogy az aktivált riasztást simán le tudod állítani, és erre minden visszatér a normál kerékvágásba.
- Hogy a fedezékrendszer hol működik hol nem.
- Hogy a pisztoly még közvetlen közelről is hatástalan, ha nincs megfelelő skilled ellenben (nagyobb távolságnál ez nem baj) ellenben az assault rifle túltápolt.
- Hogy ugyanazzal a motorral nem tudtak legalább ugyanolyan grafikát produkálni, mint a 3+ éves Mass Effect.Az meg, hogy nincs kellőképpen megindolva a perkek működése ugyan nem gamebreaking, de azért jobb szeretem, ha egy játékvilág logikusan van felépítve.
Ami Max Payne-t (bár nem játszottam vele) illeti: Nem az időt lassította gondolom, hanem csak ő érzékelte lassabbnak az időt, mert felgyorsultak az érzékei/reflexei az adrenalintól. Nyilván el volt túlozva, de mivel a valóságban is létezik ilyesmi, ha kissebb mértékben is, ezért belefér a világba.
Ezzel nem fikázni akarom a játékot, mint fentebb is írtam, ettől nem lesz teljesen sz@r, mint egyes értékelések állítják, de ha ezeket jobban megvalósítják, akkor nálam indulhatna a Game of the Year díjért a ME2-vel szemben.
-
HaaS
addikt
A hullákkal kapcsolatban teljesen igazad van
.
A mentések: nem kikapcsolva van, hanem konzolos, checkpoint alapú, ne mondd, hogy nem láttál még ilyet (vagy tééényleg???)... szvsz nagyon jót tesz a játéknak, hogy nem lehet állandóan minden párbeszéd előtt menteni. Növeli az újrajátszhatósági faktort, és jól kitol a szévlódos fenegyerekekkel, akik mindent opciót ki akarnak próbálni, hogy "hogy a legjobb".
Lehet, hogy már elfelejtettem, de Max Payne mitől tudta lassítani az időt? Túltengett benne a midiklorián?
Nem tapadsz a falhoz ammo felszedéskor, mert akkor nyomod meg a szpészt, mikor kiírja, hogy "felszed ammo".
A hekkelés baromi egyszerű. Te vagy béna, nem viccelek."Monoton hangon humor nélkül." Beszélsz angolul? Bekapcsoltad a tévét bevetések után például? Elolvastad a hekkelt számítógépeken az emaileket?
"The man had enough cocain in his blood to make a baleen whale see Jesus." Ronalddal? Emlékszel?Lehetőleg valaki olyan is jöjjön, aki belekezdett, de olyan szar a játék, hogy hagyta félóra után a fenébe, mert ezt bírom, ez tökös. Tényleg.
Mi a jó életnek játszik valaki egy játékkal, ha szar??? Pláne minek játssza végig? Aztán minek jön ide leszarozni valamit, amit végigjátszott??? Nem értem, basszameg, nem értem.
Ráadásul letölti ingyen ÉS végigjátssza. Komolyan gyomorforgató. Lopni, aztán szidni, hogy mekkkkora szar ez a lopott holmi, eeez igen... gratulálok. Csendben olvasgassatok szerintem.Akinek nem inge, ne vegye magára.
-
donki
senior tag
Nem értem, hogy pontosan mi a játék fókusza.
Kémkedés lopakodás? Miért tűnnek el a holttestek, amikor már a 10 évvel ezelőtti Deus Ex-ben is nekem kellett elcipelni a hullát, nehogy az őrök észrevegyék. De itt magától eltűnik.
A varázslat szerű képességeknek nincs semmilyen megalapozása. Nem magyarázzák nano technológiával, mutáns génekkel, minden csak úgy van, pedig a játék a jelenben játszódik.
Engem nagyon zavar, hogy 2010-ben egy játékban nem mehetek oda ahova akarok, hanem ki van jelölve, hogy EZ AZ A PONT, ahol átugorhatok a fél méter magas korláton. Máshol nem ugorható át. Ha fel akarom venni a fal melletti lőszert, akkor meg odatapadok a falhoz, mert külön funkció a fedezék keresés (ugyanaz a gomb mint a lőszer felszedés). Miért nem elég, ha mögé kuporodok (crouch)?
Az AI gyenge. Nagyon kevés ellenfél van, ami ide-oda mozog, a legtöbb vagy megáll egy helyben vagy egyenes vonalú egyenletes mozgást végez, azaz messziről könynen fejbelőhető.
A minijátékok elképesztőek, hozzá lehet ugyan szokni, de a játék első felét rendesen elrontja, hogy 20 próbálkozás kell egy számítógép hackeléshez. Később persze belejön az ember.
A beszélgetős rész egy döbbenet. Miután az ember hozzászokik a hackeléshez, mondhatni az agya maximum sebességen pörög, egy-egy beszélgetés hihetetlenül lelombozó tud lenni, mert lassú és unalmas és nem és nem akarják kinyögni, hogy mit akarnak, hanem blablabla.Mi lehet rosszabb annál, hogy monoton hangon beszélnek humor nélkül? Az, hogy közben különös arckifejezéseket vágnak ami a mondanivalótól teljesen független.
Még ennél is rosszabb, hogy a beszélgetés alatt ki van kapcsolva a mentés/visszatöltés. Egy jófajta beszélgetés akár 10 percig is eltart, azalatt nem lehet abbahagyni a játékot.
Mentési pontok... Ilyenkor az ajtó is bezáródik mögöttünk rendszerint. Két szoba van előttem, mindkettőben lootolnivaló. Melyikbe menjek be? Ha rosszul választok, akkor bezárul az ajtó mert mentési pontra érkeztem és a másik szobát már nem tudom lootolni.
Csak akkor vagyok gondban, ha jót akarok róla írni, mert olyan egy se jut az eszembe.
-
HaaS
addikt
Ízlések és fotonok
!
(#42) marcus.fenix: itt lopakodáshegyek! Zoomnál nagyon jó a kritikál, főleg hangtompítóval, ha nem tudsz közel menni... alá egy távirányításos bomba... hadd gyűljenek, nézegessék mi történt
!
szerk: nekem nem volt háttér, úgy specializálódtam custom, jóval később: rookie vagy mi, az kell a veteránhoz (ha minden igaz...)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
marcus.fenix #41 üzenetére
Köszönöm a gyors választ!
Ez így remekül hangzik. Akkor várok némi árcsökkentésre, aztán belevágok.
-
marcus.fenix
aktív tag
Mondjuk szerintem a többféle játékstílusból nem mindegyik egyformán gyenge...
Ha valaki lopakodós, közelharcos kémes módban nyomja, akkor jobb lehet, de én Soldier háttérrel nyomtam, folyamatosan üvöltő riasztó mellett, Rambo módban berúgva az ajtókat és szaladós-ugrós, térddel orrba nyomós rúgással leterítve azokat akikre nem maradt lőszer...És blindfire-el kábé ugyanolyan eséllyel találtam el az ellent, mint ha zoomoltam...
-
marcus.fenix
aktív tag
válasz
GypsFulvus2 #40 üzenetére
Tényleg megcsinálták elég jól, bár mivel csak azt tudod kiválasztani hogy milyen hangnemben válaszolsz (professzionális, agresszív, fenyegető, flörtölő, vicces, vérlázító, stb.) így a válasz nem mindíg az amit te akarsz... emellett viszont gyorsan kell dönteni, mert mindössze pár másodperced van választani, nem tudsz egész délelőtt egy válaszon dévánkozni mint a Mass Effect-ben. Viszont néha élet-halálról kell pár mp alatt dönteni, és a végjáték nagyban függ attól hogy hogyan döntesz, és ráadásul minden karakter azonnal változtat a hozzáállásán ha számára olyan választ adsz ami tetsző, vagy nem tetsző. Egy két elrontott párbeszéd, és a barátból könnyen ellenség lehet...
-
GypsFulvus2
őstag
Hmmm. Szóval neked tettszik. Az jó jel. Arra lennék még kíváncsi, hogy a párbeszédrendszer hogyan van megcsinálva.
Nevezetesen, azt híresztelték, hogy ha egy bizonyos típusú választ adsz, akkor azzal már elindultál egy irányba, és nem tudod visszapörgetni a "párbeszédfát", nem jelennek meg újra az alternatív válaszlehetőségek. Ez nagyon jó lenne, mert idegesít, hogy a Bioware játékokban szinte mindíg vissza tudsz lépni, és ki tudod pörgetni az összes lehetséges kombinációt. Ez nagyon megkönnyíti az ember dolgát és túl nagy kiísértés, hogy megtedd. Szóval jó lenne egy olyan rendszer, ami nem így működik, hanem valószerűbben. Növelné az RPG élményt, afféle "választotál öreg, most már csináld végig így" érzés lenne.
Akkor ezt most tényleg megcsinálták ebben a játékban, vagy csak híresztelés volt ez is? -
HaaS
addikt
válasz
marcus.fenix #37 üzenetére
Most megint az jön, hogy védem a játékot... de tényleg nem értem miért bántjátok
!
Mafia óta nem fogott meg egyetlen lövöldözés sem, max. a PsiOps érdekelt... nekem totál maffiás utánérzés, grafikailag, karaktekek miatt, nem tudom...
A zene szerintem nagyon jó, a rokkos rész különösen, egyébként meg jókor vált és van benne adrenalin. Grafika nálam is másodlagos, nem értem, mi kell ennél több. Animációk nagyon tetszenek, a hátulról támadásoktól kezdve a visszavonulás közben tüzelésig... az ellenfelek néha szlájodolnak, igaz: nem tud zavarni vhogy.Az meg hadd pislogjon
! Csak fel ne keljen
! (Nekem nem tűnt fel egyébként.) Gránátokat sem értem, néhányat pattan, egyébként féltégla. Hogy kéne neki szállnia? Ragdoll szvsz van, ha kritikál bekap vmelyik egy assult rifle sorozatot, felnyomja a falra. Leesés után meg folyognak a földön szépen. Az egyszerre lövéses skill nekem is megvan, de időlassításos; Max Payne-be is bele lehet kötni, de minek. Az AI ha hullát lát, azonnal megvizsgálja és keresni kezdenek, szólnak egymásnak, riasztanak, egy helyre gyűlnek. (Kicsit hamar tűnnek el a hullák talán.) Nekem ennyi elég, nem kell hogy Rodin Gondolkodójának pózában beszéljék meg a teendőket...
Újrajátszás nagyon igaz... rookie-n vagy min kezdtem, már fenem a fogam a veteránra, most minden fejest életben hagyok, de majd akkor... hehehheh
!
2010 van, és a játék fut egy AMD64 3000+ és AGP kombináción.
Röviden: azonnal megrendelve. CDGalaxisnál csak 8 rugó
!
szerk: (#38) Narxis: a játék a lényeg, az pedig jó!
-
Narxis
nagyúr
Egy magát meg nem nevező Obsidian Entertainment munkatárs rendkívül mérges és indulattal teli nyilatkozatot adott az egyik külföldi sajtóterméknek, melyben nem csak a csapatot és a vezető designert szidja, de azt is elmondja, hogy ha a SEGA-nak lett volna egy kis esze, már rég lelövi a projektet.
"Rengeteg munkát raktunk ebbe a játékba, csak az a probléma, hogy a sok munkát senki nem irányította, vagy szimplán csak hülyeségek voltak. A játék executive producere és a cég egyik tulajdonosa, Chris Parker, úgy gondolta, hogy ő a világ egyik legjobb designere, és telerakta a játékot a saját gagyi rendszereivel, amik egyáltalán nem jók, s nem hallgatott az igazi designerekre. Sajnos nem tudsz vitába szálni a cég egyik tulajával, ha ő nem akar meghallgatni." -nyilatkozta a névtelen Obsidian munkatárs.
Elmondása szerint a SEGA is közrejátszott a fejlesztés elrontásában, azzal, hogy folyamatosan változtatta a design-követelményeket. De főként az Obsidiant vádolja a játék elrontásával, s szerinte már két éve is látszott, hogy mindenki jobban járt volna, ha még időben leállítják a fejlesztést.
"Ez a játék a gyártásvezetés abszolút bukása, nem csoda, hogy az alkalmazottak több mint 40%-a már elhagyta a céget. A másik két project viszont egészen jól fest: a New Vegas csodásnak tűnik, és a titkos játékuk is olyan, amilyennek az Alpha Protocolnak kellett volna lennie."
-
marcus.fenix
aktív tag
Ez igaz...
De nem akarom arra bátorítani az Obsidian-t, hogy máskor is ilyen félkész játékot adjon ki, csak azért mert lelke van, és úgyis elviszi... igen is figyelni kell a részletekre. A grafika még hagyján, mert az tényleg csak másodlagos nálam (mondjuk a majdhogynem nyolcszögletű motorkerék azért durva), de azért az a moonwalking amit az NPC-k bedobnak, az elég kemény, hozzávéve az idegbeteg rángatózást, amit irányváltáskor csinálnak. Aztán rögtön az elején lelőttem egy terroristát, és mielőtt eltűnt volna (ami ugye gyorsan megtörténik ha hátat fordítok neki) észrevettem valami furcsát: a srác 10 golyóval a mellében mozdulatlanul feküdt, és PISLOGOTT... rendesen ijesztő volt. Aztán ugye fizika nincs, a gránátok úgy szállnak mintha féltéglát dobálnál, ragdoll nincs, ha valakit fekve vagy guggolva lősz le, akkor is feláll, hogy a pár scriptelt elesést tudja kivitelezni. Van a pisztollyal egy Conviction féle Mark&Kill rendszer, aminél az ellenfeleket kijelölve utána gyorsan leszeded az ellent... nos nem tudom miféle kémpisztolya van a srácnak, de ha hármat jelölök ki, akkor egyszerre száll 3 irányba a lövedék belőle... az AI segghülye ráadásul a főellenfelekben sincs semmi extra, csak többet kell beléjük lőni.
A lényeg a lényeg, a történet jóféle, a párbeszédrendszer jó, van pár fontos döntési lehetőséged, ami ad némi újrajátszhatóságot (ami nem árt, mert anélkül 10-11 óra, ami RPG-nek sovány) és van lelke neki, ami megmenti, de épphogy. Ezért csak akkor fogom megvenni, amikor 3000.- forint alá ment, és ez úgy gondolom hogy hamar meglesz...
-
HaaS
addikt
válasz
marcus.fenix #35 üzenetére
Az a "valami megfogott benne", az a lényeg, a többi smafu
. Attól jó egy játék...
-
marcus.fenix
aktív tag
Nos a játékról annyit, hogy:
- ocsmány a grafika, inkább Unreal Engine 2-re hajaz mint a 3-ra, és még annak is ronda...
- a mozgásanimációk nevetségesek
- a zene B mozit idéz
- a fegyverek fejlesztgetése jó időtöltés, csak értelme nincs, mert nincs különösebb kihatással a játékmenetre
- a tűzharcok elég élvezhetetlenek, kaotikusak (azért van pár jó pillanat)viszont:
- a döntéseidnek tényleg súlya van
- van néhány kedvelhető karakter benne
- a sztori elmegy
- a közelharc egyszerű, de felfejlesztve egész jóA játék súlyos betegségeinek ellenére tegnap délután és ma egész nap ezzel játszottam, és vége is lett... talán a történet érdekelt, talán azért játszottam vele mert esett az eső, és nem volt más, de valami megfogott benne, és ha valaki ad neki pár órát, akkor el lehet vele lenni... nem azt mondom hogy jó játék, de lehetett volna az, és azért nem 2/10... mondjuk inkább 5/10... wasted potential
Viszont mivel kijátszottam, most már kénytelen leszek becsületből megvenni...
CsendesMark
Életem legjobb játékai third person nézetűek, vagy abban is játszhatóak, szóval ízlések és pofonok... -
_ak_
addikt
A Mass Effect után ez így kevés sajnos, hiába a más környezet, a kivitelezés hagy kívánnivalókat maga után.
-
jimessor666
aktív tag
Az Oblivion pl. nagy kedvencem,igaz a harcrendszer nem a legjobb,de a nyitott világ és a történet,a beszélgetések és a rengeteg olvasnivaló nagyon megfogja az embert,persze átalában inkább a mély RPG kedvelőket... a Dark Messiah of Might and Magic-ről még nem is esett szó,az is nagy kedvencem,ott még a harcrendszer is sokkal tűrhetőbb...
-
HaaS
addikt
Ááá, mi van itt
!
Azon kívül, hogy valaki úgy értékelte, hogy ez szar, és a videón csak a csihipuhi van, van valami kézzelfogható probléma magával a játékkal? Nekem például kifejezetten tetszik, skillek, perkek, szintlépés, fegyverek, modolási lehetőségek... karakterek, grafika, zene, történet... mi is kell még?
Megvan! Tejelni a tesztelőknek!
(#26) L3zl13: "benális hülyeség", pölö?
-
L3zl13
nagyúr
válasz
jimessor666 #28 üzenetére
Tudom, hogy sokan szeretik őket, és az FPS nézetű RPG-ken belül szerintem is a legjobbak közé tartoznak, de engem egyik sem tudott megfogni.
FPS nézetnek az lenne a lényege, hogy jobban azonosulj a karakterrel, mintha te magad lennél ott, de nálam valahogy pont az ellenkezőjét éri el.
-
Ez... ezzz.... Ez még akár jó is lehetne, ha nem lenne nagyon fos.
A videót én sem bírtam végig.. -
L3zl13
nagyúr
válasz
CsendesMark #18 üzenetére
"Azt sem értem miért erőltetik annyira (nem csak ők) azt a kibeb***szott
nézd a hátam (TPS) nézetet, szerintem ez miatt hanyatlik a PCs játékpiac"Én viszont remélem még sokáig "erőltetni fogják". FPS nézetben ugyanis még nem láttam jó RPG-t.
-
L3zl13
nagyúr
Elsőnek a Destructoidos értékelést olvastam, és nagyon jókat röhögtem rajta.
Ellenben utána elolvastam még egy pár nem túl kiemelkedő pontszámú értékelést is, és az jött le a szöveges részből, hogy mindenkinek nagyjából ugyanúgy értékeli a játék egyes elemeit, csak abban van különbség, melyiket milyen hangsúllyal veszik figyelembe.Hogy utána milyen pontszámot adtak rá, az már szinte mellékes.
A Destructoidos pontszám kb azt tükrözi, hogy a sok negatívum egy idő után az agyára ment szegény tesztelőnek, és ez teljesen élvezhetetlenné tette számára a játékot. Ugyanakkor simán belefér, hogy másnál ugyanazok a negatívumok, csak szimplán zavaróak, de még elmegy kategória, és a pozitívumokkal együtt kijön egy erős közepes.Szerintem valahol 6-7/10 körül lehet reálisan.
De azt is figyelembe veszem, hogy mennyivel jobb lehetett volna, ha nem szúrják el ilyen benális hülyeségekkel, akkor ez méginkább kihangsúlyozza a hibákat... -
1UP véleménye: "Na B+"
-
artiny
őstag
Ez a játék nem lett a kedvencem. Elég volt 3-5perc és ment is az uninstall.
-
#08052480
törölt tag
"e mond nekem, hogy nem vetted észre, hogy manapság minden játék legalább 7/10"
Hogy ez mennyire nem igaz...az új PoP-nál vannak 4 és 5 pontos értékelések, ahogy a Lost Planet 2-nél is, de az Alan Wake neve mellett is van 6-os és 7-es
Ha adnak is pénzt, cska a nagyobb lapoknak, viszont az Alpha Protocolt a kisebb teszter oldalak is közepesre értékelik (ami az 5-6, az más kérdés, hogy egyesek már elfelejtik, hogy 10-es skálát használnak).
Egy véleményre meg nem adok, ha azt másik 10 cáfolja... -
CsendesMark
aktív tag
Ha jól értelmezem a hozzászólásaitokat, és a szaksajtó értékeléseit, annyit sem ér meg hogy ingyen leszeggyem?
Nem értem akkor mér kérnek (hogy mernek) érte 50€-t kérni érte pl. a Steamen...
Azt sem értem miért erőltetik annyira (nem csak ők) azt a kibeb***szott
nézd a hátam (TPS) nézetet, szerintem ez miatt hanyatlik a PCs játékpiac, meg a DRMtől -
Jander
senior tag
válasz
#08052480 #15 üzenetére
Amiért manapság szinte minden nagyobb kiadó játéka is. Mert pénzt, játékokat és meghívókat kapnak tőlük a portálok / újságok. Ne mond nekem, hogy nem vetted észre, hogy manapság minden játék legalább 7/10. Még a ratyi need for speed 39854. része is, meg a legutolsó béna sportjáték.
Olvasd el a destructoid 2/10-es értékelését, elmondják szépen, hogy bár a sztori jó lenne, a többi annyira rossz, hogy élvezhetetlenné teszi a játékot, összecsapott átgondolatlan játszhatatlan.
-
ferencka
tag
Ez elég nyögve-nyelős játék vagy valami hasonló program lett.
2010-ben ilyennel előrukkolni,ja és amennyire beharangozták,de láttunk már ilyet.
-
JetiRulez
őstag
Nem semmi értékeléseket kapott. 0-10-ig minden van itt. Ránézésre nekem nagyon monotonnak tűnt. Haverom reakciója szokott az lenni minden általa elsőre meglátott játéknál: "ez rohad jó játék lesz, az év játéka, ez legendát fog építeni" (valahogy így).
-
Frigo
őstag
Hát ez a játék valami hatalmas FAIL lett.Mondjuk az Obsidian-tól sokat amúgy se kell várni ,ők az RPG-k Uwe Boll-jai.
-
remeterák
csendes tag
És hogy izgzult erre a nép.
Már anno az első videó után tudtam hogy ritka gyengus lesz.
Azóta se értem mire fel volt az a nagy hype. -
johni86
tag
Höhö, látom mindenkinek megvan a véleménye a játékról
, nekem a karakter mozgása kajak nem jön be.Az valami rettenet
-
Narxis
nagyúr
Én is a közepes jelzővel illetném...
-
Vico87
tag
A legrosszabb, hogy az alap koncepció nagyon jó, simán év játéka is lehetne belőle, de nem így. A grafika nem lenne rossz, egyes helyeken jól kidolgozott és részletes, de másik helyeken meg elnagyolt... Egyetértek a GT nézőpontjával, simán nagyon jó játék lenne normális akcióval és kidolgozottabb grafikai részletekkel.
-
#08052480
törölt tag
-
TazLeacher
nagyúr
A videó első 5 percét néztem, és elég volt, köszönöm.
-
iSonic
addikt
Destructoid - 2/10 ez a legőszintébb értékelés, mert ez a játék tényleg szörnyű, egy gombbal támadsz.. grafika nula..
-
Sicilian
addikt
Nem lesz az év játéka, úgy tűnik
-
KillerKollar
őstag
1UP – B+
Hát igen ők nyersen elmondták a véleményüket*zd + de sz*r
-
dunc
nagyúr
Ahol 80 % vagy a fölé értékeltét,ott erösen meg lettek fízetve.
Reális értékelés.
Destructoid - 2/10
Joystiq – N/A N/A = Nem ajánlott -
aram01
nagyúr
Ez a játék nekem nagyon összetett
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Easun iSolar SMW 11kW Twin Hibrid inverter // Dupla MPPT // BMS // WiFi
- GAMER PC : RYZEN 7 5700G/// 32 GB DDR4 /// RX 6700 XT 12 GB /// 512 GB NVME
- GAMER MSI LAPTOP : 15,6" 144 HZ /// i5 12450H /// 16GB DDR4/// RTX 4050 6GB/// 1TB NVME
- Manfrotto 055 magnézium fotó-videófej Q5 gyorskioldóval
- Sony ECM-W2BT
- Honor 200 Pro 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Keresünk dokkolókat
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA CM 750W
- LENOVO ThinkBook 13s - 13.3" FullHD IPS - i5-10210U - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged