Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • L3zl13

    nagyúr

    válasz HaaS #50 üzenetére

    "Én is odarohantam több mobhoz, ütni kezdtem, aztán mikor rájöttem, hogy szart sem érek el vele, akkor elővettem a fegyverem és lőni kezdtem."

    Miközben ő folyamatosan tüzelt rád? RPG-kben ez a taktika jóval elfogadhatóbb, mint egy FPS-ben, de mivel általában fantasy vagy sf univerzumokról van szó, így jobban belefér. Itt azért már sokkal inkább furcsán hat az ilyesmi. És még ha játékos oldalról elfogadható is a dolog, AI oldalról viszont teljesen nevetségesen hat.

    "Ez nem valóságszimulátor, hanem egy játék."
    Jaaaaah, az más. A mozifilmek meg csak mozifilmek. A tv sorozatok meg csak tv sorozatok. És ha mondjuk a Barátok köztben Miklós holnap elkezdene repkedni és lézersugarakat lövöldözni a szeméből, akkor a teljesen rendben volna mert az csak egy sorozat.
    Ha Frodó tette volna ezt a Gyűrűkúrában (mindenféle magyarázat nélkül) akkor is furcsán néztem volna, pedig az egy fantasy!

    Vajon mi a frásznak fárasztotta magát az Obsidian, hogy egy nagyjából valósághű világot, meg logikus történetet rakjon össze a játék hátteréül, mikor úgyis mindegy, hiszen ez csak egy játék, és nem kell logikusnak meg konzisztensnek lennie a saját kitalált valóságán belül... :U

    "Nem a qrva shaderektől, direktiksz húsztól meg négymagos prociktól, vagy mert ki lehet kinyomni a pattanást a főhős nyakán."
    Manapság is rendre előszedek régi játékokat, és cseppet sem zavar ha elavult a grafika. Vagy ha két, nagyjából hasonló korú és tipusú játékból az egyiknek gyengébb a grafikája, attól nem lesz automatikusan gyengébb, de ha ugyanazzal a játékmotorral (amivel egyébként majdnem minden játék ugyanúgy néz ki!) egy későbbi játék sokkal rosszabb grafikát produkál, az szimplán igénytelenség, és azt bizony már felrovom neki hibaként.

    És ha te nem tudod felfogni, hogy az, hogy valami "elég jó" nem ok arra, hogy miért ne lehetne jobb, ha egyébként a lehetőség megvolt rá, azt meg én sajnálom.

  • L3zl13

    nagyúr

    válasz HaaS #31 üzenetére

    banális hülyeség:
    - Hogy az ellenfél odarohan hozzád, miközben lövöldözöl rá, hogy behúzzon egyet, majd utánna(!) előveszi a fegyverét és visszalő...
    - Hogy az aktivált riasztást simán le tudod állítani, és erre minden visszatér a normál kerékvágásba.
    - Hogy a fedezékrendszer hol működik hol nem.
    - Hogy a pisztoly még közvetlen közelről is hatástalan, ha nincs megfelelő skilled ellenben (nagyobb távolságnál ez nem baj) ellenben az assault rifle túltápolt.
    - Hogy ugyanazzal a motorral nem tudtak legalább ugyanolyan grafikát produkálni, mint a 3+ éves Mass Effect.

    Az meg, hogy nincs kellőképpen megindolva a perkek működése ugyan nem gamebreaking, de azért jobb szeretem, ha egy játékvilág logikusan van felépítve.

    Ami Max Payne-t (bár nem játszottam vele) illeti: Nem az időt lassította gondolom, hanem csak ő érzékelte lassabbnak az időt, mert felgyorsultak az érzékei/reflexei az adrenalintól. Nyilván el volt túlozva, de mivel a valóságban is létezik ilyesmi, ha kissebb mértékben is, ezért belefér a világba.

    Ezzel nem fikázni akarom a játékot, mint fentebb is írtam, ettől nem lesz teljesen sz@r, mint egyes értékelések állítják, de ha ezeket jobban megvalósítják, akkor nálam indulhatna a Game of the Year díjért a ME2-vel szemben.

  • L3zl13

    nagyúr

    válasz jimessor666 #28 üzenetére

    Tudom, hogy sokan szeretik őket, és az FPS nézetű RPG-ken belül szerintem is a legjobbak közé tartoznak, de engem egyik sem tudott megfogni.

    FPS nézetnek az lenne a lényege, hogy jobban azonosulj a karakterrel, mintha te magad lennél ott, de nálam valahogy pont az ellenkezőjét éri el.

  • L3zl13

    nagyúr

    válasz CsendesMark #18 üzenetére

    "Azt sem értem miért erőltetik annyira (nem csak ők) azt a kibeb***szott
    nézd a hátam (TPS) nézetet, szerintem ez miatt hanyatlik a PCs játékpiac"

    Én viszont remélem még sokáig "erőltetni fogják". FPS nézetben ugyanis még nem láttam jó RPG-t.

  • L3zl13

    nagyúr

    Elsőnek a Destructoidos értékelést olvastam, és nagyon jókat röhögtem rajta.
    Ellenben utána elolvastam még egy pár nem túl kiemelkedő pontszámú értékelést is, és az jött le a szöveges részből, hogy mindenkinek nagyjából ugyanúgy értékeli a játék egyes elemeit, csak abban van különbség, melyiket milyen hangsúllyal veszik figyelembe.

    Hogy utána milyen pontszámot adtak rá, az már szinte mellékes.
    A Destructoidos pontszám kb azt tükrözi, hogy a sok negatívum egy idő után az agyára ment szegény tesztelőnek, és ez teljesen élvezhetetlenné tette számára a játékot. Ugyanakkor simán belefér, hogy másnál ugyanazok a negatívumok, csak szimplán zavaróak, de még elmegy kategória, és a pozitívumokkal együtt kijön egy erős közepes.

    Szerintem valahol 6-7/10 körül lehet reálisan.
    De azt is figyelembe veszem, hogy mennyivel jobb lehetett volna, ha nem szúrják el ilyen benális hülyeségekkel, akkor ez méginkább kihangsúlyozza a hibákat... :(

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés