Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bolcsodal

    addikt

    válasz diegho #466 üzenetére

    Ezt már nem is mertem felhozni annyira övön alulinak tűnt... :DDD

    Tényleg néha meglepődök, hogy mire van pénze a zembereknek. Lassan már nálam is 3 éve szalad a rendszer (E2160-al kezdett, ezt váltotta E5200, amiben komolyan csalódtam), eddig ez a 4830 a második VGA a gépben (3850-et váltott). Jogtiszta/Steam/5 Eurós Crysis alatt viszont szegényke köhög rendesen 1680xMedium-ban. Ezért gondolkodtam én is Quad váltáson. Inkább kihúzom még....megvárom mit ad a Llano. :U

    A konzolportokkal kapcsolatban csak annyit illik észrevenni, hogy milyen grafikus megjelenítő található egy Xbox/PS3-ban és azon hogy fut, valamint a jelenlegi csúcs VGA-kon hogyan fut az adott alkalmazás. Jelnleg kezd inkább szűk keresztmetszet lenni az API, aminek inkább az lenne a feladata, hogy ne kelljen minden hardverre külön megírni a kódot....

    De csak hogy ne legyen teljesen OFF.

    Szerintem AC S1 passzívan kevés ehez a VGA-hoz, legalább egy 12cm-es szélkavarót kíván, akármilyen szellőzés van a házban. Ráadásul passzívban a VRM és a RAM-ok sem kapnak sok levegőt.

  • Sundesz

    addikt

    válasz diegho #466 üzenetére

    Most már két témáról is mehet a diskurzus. :DDD

    2 mag vs 4 mag meg tényleg attól függ, hogy az adott motor mennyire lett több szálra írva. Jó példa erre az EGO engine, ami még egy Athlon II 640-en is garantáltan gyorsabb, mint egy E8600-on. De pl. Crysis Warhead meg gyorsabb E8600-on, mint egy Phenom II 970-en. A jövő nyílván a többszálúság és az értelmesebb játékok kamatoztatnak is belőle egyre jobban.

Új hozzászólás Aktív témák