- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- iPhone topik
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Xiaomi Mijia M365 és M187 (Youth Edition) elektromos rollerek topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
tom956ster
aktív tag
A dupla tömör kivitelhez annyi felhasználói tapasztalat már van 10 km után, hogy bírható. Helyenként valóban ráz mint az áram, de egy príma kerékpárúton valóban jól gurulható. Általános járdákon a keresztbordákat azért meg kell tisztelni, egyéb gond eddig nem volt. Ami nagyon gáz az a kaviccsal szórt burkolat és a nagyon szemcsés aszfalt vagy töredezett beton. Ott annyira ráz az eléje hogy már a látásom is vibrál...
Ellenben a setup nem tűnik rossznak amit élőkre tervezel. Én csak a 4 bár nyomást gondolnám át, az már majd olyan mint én tömörrel. Túl kemény lesz és még inkább hajlamos lesz a lyukadásra, nincs neki elég deformációs lehetőség a nyomás végett. Itt igazából a triál szakágból indulok ki, lehet hogy helytelenül, de én tömlővel sem mentem 2,5 bár felett.3D civil engineer / Dell Precision M7720 /desktop workstation: Gigabyte GA-Z170XP SLI | i5 6600k | 2x16 GB Jigsaw|2 x ASUS GTX 1060 6GB | Server: HP Gen 8 Microserver