Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz szasanyi #83 üzenetére

    A GCN elég lesz, mert maximum arra szintre binding tier tudnak tervezni egy szoftvert. Lesznek egyébként olyan dolgok, amelyek nem lesznek elérhetők minden GCN verzión, csak azok eleve nem lesznek beépítve a DX12/Vulkan leképzőkbe. A Tonga tud pár olyat, amire egyetlen mai hardver sem képes, és ezeket egy új API-ban az AMD kihasználhatóvá teszi. Na ide ténylegesen kell az R9 285, vagy más GCN VI és az új PI architektúra. Például ilyen a Tile Pool, illetve a hardveresen kezelt Wang mozaikok. Ez a két dolog a DX12/Vulkan API-ban nincs, de a Tonga már támogatja. A Khronos és a Microsoft egyébként már dolgozik ezek szabványosításán, tehát egy későbbi API frissítésekben elérhetők lesznek, addig az AMD kínál majd speciális felületet, hogy a fejlesztők kihasználhassák az extra tudást.

Új hozzászólás Aktív témák