- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
Igen, Curve. Én a Revolut-hoz tudom hasonlítani, ahol már két alkalommal is kb. 20 percen belül kaptam egy "csevegő-partnert", aki tényleg nagyon igyekezett.
#207 István89
Úgy látszik ebben nincs "minta" v. logika. Én a UK Bin-es kártyámmal küzdök. Eddig - míg nem volt támogatott a Google Pay Mo.-n nem volt gond. Most, hogy igen, gondolom hirtelen észrevették, hogy nekem UK-s a kártyám v. nem tudom. De, hogy neked a magyar nem megy? Tényleg nincs benne semmi logika. -
aRm1n
aktív tag
És megadtál egy amerikai telefonszámot is? Vagy ki tudtad trükközni valahogy? Ahogy írtam, nálam itt hasalt el a dolog, mert nincs amerikai számom, és az US-en kívül csak két másik előhívót tudok kiválasztani.
@Somatom: Jogos, csak mégsem bízom benne, teljesen szubjektív, egyéni véleményem alapján... Bár valószínűleg tényleg eredeti az alkalmazás az apkmirror-on, talán még meg is lehetne ellenőrizni valami ellenőrzőösszeggel...
Samsung Galaxy S10+ - Stock | Xiaomi Redmi Note 8T - crDroid 8 official
-
<Adamsky>
nagyúr
"Szerintem pedig inkább a magyar bankokhoz kellene hasonlítani."
Merem állítani, hogy még azokkal szemben is elvérzik. Nov. 20-án írtam nekik, és most válaszoltak. De, most is csak annyit, hogy vették a bejelentésem
Ezt jobb helyeken megoldják egy automatával, és ilyen időtávban már elő-elő fordul a megoldás is (még egy közepes bonyolultságú probléma esetén is) -
<Adamsky>
nagyúr
Ööö... még egy utolsó utáni megjegyzés. Ugyanis jött egy válasz, amit akár a magyar bankok sokat emlegetett 30 napos reakcióidejével is össze lehet mérni:
"I'm sorry to hear you're experiencing this issue. We're currently investigating this issue with our Engineering Team and will get back to you as soon as we have an update. Just to manage your expectations, we don’t have a timeframe to resolve this issue at the moment. We'll be sure to let you know as soon as our engineers have been able to fix this issue."