- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#70869248
törölt tag
hát én igen, játszottam,...és amennyire vissza tudok emlékezni (bár a csaptom el van mentve) az én gyémántestű Monk karakteremnek már tök mindegy volt ki jött. A sárkány legyőzése uaz volt mint az alapjátékban, a Monk-m beállt a sárkány elé, a többiek meg meg elpusztították.
-
#70869248
törölt tag
A szerepjáték felfogás az az hogy nincs nehézségi szint.
A nehézségi szintet a crpg hozta magával, mivel logikus hogy egy játék nem uazt a kihívást jelenti egy tapasztalt szerepjátékosnak mint egy kezdőnek.
A tapasztalt szerepjátékos indul a normál nehézségen, aki már összeolvasott mindent és tapasztalt szerepjátékosnak vallja magát az még nehezebb szinten, és vannak azok akik kihívásként tekintenek a legnehezebb fokozatra, vagy egyéb elképzelés miatt játszanak azon a szinten.De ennek a dolognak nem kell kompenzálnia a nehézséget, lehet vonzóvá tenni..és ezáltal megpróbálni rábírni a játékosokat hogy igenis mélységében ismerjék meg és alkalmazzák a játék szabályrendszerének lehetőségeit.
De ez sehol nem logikus hogy nehéz szinten jobb cuccok potyogjanak ki a szörnyekből...nyilvánvaló a probléma, hisz akkor a nehéz szint mégsem olyan nehéz...táposabb cuccokkal a nehéz könnyebb lesz.
A több xp detto,...pláne egy szintkorlátos játéknál.Ha többször is végig vitted a DIO'-t, akkor hol látsz te itt olyan harcot mint a Diablo-nál????!
A harc teljesen hajaz a Baldur's Gate harcaira (gondolom nem véletlenül), nem d&d, de jól láthatóak a szabályrendszerek müködése...pont ebből ered a dexterity/tőr probléma, amit remélem hamarosan orvosolni fognak.A nézetek variációi sztem pozitív dolog, ha nem tetszik ne variáld.
most hirtelen ennyi, mert még mást is csinálok..
-
Vistaboy
veterán
"Ezek mellett még sok "apróság" van, mely rohadtul zavar. Pl. hogy nem D&D-re épül, de ezt el tudom fogadni. Vagy az, hogy kell hozzá EA account meg online-nak kell lennie a telepítéshez. Az is rohadtul ellenszenves, hogy a DLC-ket csak játékon belül tudod letölteni. És még sorolhatnám..."
Azt a tényt, hogy a játék nem a D&D-re épül, már a legelső információmorzsákból lehetett tudni, szóval akit ez zavart, már akkor eldönthette, hogy megveszi-e a játékot?
Az EA accountal meg mi a probléma? Ha megvetted a játékot, beregisztrálod, és kész. Nem kerül pénzbe. Telepítéskor nem kell online lenni, csak a DLC-k telepítésénél (Mondjuk a digitális változatoknál elképzelhető, de a dobozosnál nem, ezt tapasztalatból mondom). De még ha így lenne, akkor is mi vele a gond? Még egyszer megvetetik veled a játékot uninstall után, ha újra akarod rakni, vagy mi?
Bocs, ha hülyeséget kérdezek, de én a dobozos verziónál ilyenekkel nem találkoztam, azért furcsállom.
-
HaaS
addikt
Nem igazából értem ezt a nehézségi fokozatos dolgot. Azt értem, hogy annál több élvezetet ad valami, minél nagyobb kihívás, minél nehezebben gyűrjük le. Ez oké.
De ollie, éppen te szeretnél egy rpg-t, amibe bele tudod élned magad. Nekem az, hogy a klasszikusokban fel lehetett nyomni a nehézséget, számomra csak azért volt jelentősége, mert mindenképp a lehető legtöbb xp-t akartam összegyűjteni, a lehető legmagasabb szinten befejezni, és a lehető legjobb cuccokat akartam kipréselni a játékból. De van azért hátránya is.
Kérdezlek én téged - ha már szerepjátszásnál tartunk - mi jogon döntünk mi arról, hogy egy világ milyen nehéz legyen a partinak? Ha őket kérdezed, a hat alaptagból három azt mondaná áh, neem, azért csak legyen némi szórakozás benne, meg az sem baj, ha nem halunk meg a végső küzdelemig úgy négyszázszor. Kettő tartózkodik, mert az egyik nem érti, mit kérdeztél, a másik meg csak mosolyog, behájdolva úgy tűnik el a fenébe, ahogy akar. Marad egy, aki egyetért. Egy törpe, akkora kétkezes kalapáccsal, mint ő maga, vérben forgó szemekkel, mert éppen elcsórták előző este a fogadóban az erszényét.
Panaszkodni divatos, mindenki csinálja. Én is. Csak az a gondom ollie, hogy van egy játék, amiben ott van az összes pauze, még a körönkénti is, nincs benne ez a okosság, hogy full plate-ben varázsolgathatsz, olyan fejlődési rendszere van, mint az álom, soha nem láttam még jobbat (azonnal elkölthető tapasztalat), zseniális varázslatfelépítés (tudod fókuszálni a manát, a belefeccolt energiát... egy méregfelhő esetében még a terület méretét, illetve időtartamát is szabályozva), szóval egy az egyben megvan benne minden, ami kell.
Ja. És szakított ezzel a felnyomom a difficulty-t örökséggel. Bizony. Nincs benne nehézségi fokozat!!! Hoppá! Ha nem értesz a játékhoz, béna vagy, hát szenvedj. Egy medve ugyanakkora marad, egy ogre ugyanakkorát üt... legfeljebb a meglehetősen összetett szabályrendszert rosszul alkalmazva sokat szívsz vele.
És működik a dolog. Egy, azért, mert megmutatja neked a játék szépségét, mert nincs rajtad az állandó nyomás, boldogan gyönyörködsz a tájban, a karakterekben. Kettő, mert _nagyon_ komolyan arra ösztönöz, hogy okosan költsd el a tapasztalatpontokat, hogy jól építs fel egy partit, hogy végigolvasd és megértsd a szabályrendszert, mert e dolgok nélkül bizony, a Drakensang rémálom is lehet.Szumma szummárumm: ha nem tetszik a játék ne játssz vele. Ősi igazság. Tovább kéne lépni.
-
#70869248
törölt tag
hát én ebben a hozszólásban egy mondattal tudok egyetérteni, mégpedig azzal hogy nem kell rád hallgatni.
Lehet véleményt írni, de annak megalapozottsága minősíti a véleményalkotót...és a -A harc teljesen diabloszerű - véleményed az sugallja hogy valamelyik játékkal nem játszottál.
- A párbeszédeknek term. van szerepe, erre utaló képességek hazsnálatával más és más cselekményhez jutsz...adott esetben harc nélkül oldod meg a feladatot, vagy elbuksz mellékküldetést, illetve lerontod a megítélésedet a csapaton belül.
- A nehézségi szint növelésével nagyobb loot és xp dolgot nem is értem, mivel azt kifogásoltad hogy ez a játék nem igazi szerepjáték, ennek semmi köze nincs a szerepjáték felfogásához.
- A stratégiai nézet az egy az egyben hozza a BG érzést, hasonlóan be is tudsz vele nézni a szobákba.
-Nincs jellem?? ..hát van, ez kiderül a kalandozás közbeni beszélgetésekből, vagy ahogy közbeszólnak egy-egy mozi alatt.A csalódás a te dolgod, de a felsorolt kifogásolásaid nem állják meg a helyüket.
-
Breki's
tag
Nemtom te melyik játékkal játszottál, de a space-el ugyanúgy megállíthatod benne az időt mint a BG-ben. 1 óra játék alatt sztem nem sok derülhet ki a játékból és ahogy előttem említették, nem easyn kell nekiállni.
Az valóban igaz, hogy a fő szál linearitása miatt kicsit csalódás a játék.
-
Vistaboy
veterán
"A harc teljesen diabloszerű, még csak olyan pause funkciók sincsenek benne, mint a Baldur's Gate-ben."
PC-n van, pont azért került bele a taktikai nézet is ebbe a verzióba. Akármikor megállíthatod a játékot. Konzolokon mindkettő kimaradt a játékból, ne hasonlítsd össze őket.
Ja, és a játékot nem könnyű fokozaton kell végigvinni, mert akkor tényleg csak Diablo-szerű a harc. Próbáld Hard-on, de lehet hogy Normal is elég lesz. Pause és taktika nélkül esélytelen.
Idézet a Gamekapocs tesztjéből:
A harc konzolokon valós időben zajlik, némileg könnyebb, mint PC-n, ahol bármikor megállíthatjuk az időt és oszthatunk ki részletes utasításokat csapatunk számára a következő támadás ürügyén, stratégia érzékünket latba vetve. Kontroller-huszároknak inkább a reflexek és gyors döntések a kenyerük, a bal ravasszal való mikro menedzselés utánzatával, valamint a bevetni kívánt talent az Y, X és B gyorsgombokra hárul, és az auto-fókusz előtérbe helyezésével, itt nincs is átláthatóbb, izometrikus nézet sem, viszonylag kevés számú ellenfelet tarthatunk szemmel, azonban még így is sokáig emlékezetes marad a vérfarkasok erdejének és a sárkányokkal való hadakozás élménye. A nehézségi szintek sincsenek kiegyenlítve konzolokon, a normál még viszonylag sima, egy-két megoldhatatlannak tűnő szituációval, ám az ennél magasabba beletörhet a bicskánk.
-
Viktor77
titán
Én nem láttam még a játékot, de egy tesztben ezt olvastam:
"Szerencsére azonban nincs szó a taktika teljes mellőzéséről, mert a csatát bármikor megállíthatjuk a space lenyomásával. Ilyenkor egyenként adhatjuk ki a parancsokat, és érdemes a lehető legjobban átgondolni lépéseinket, mert a játék nem tolerálja a hibákat."
-
pajinka
tag
Kedves Ollie!
Komolyan érdekelne, hogy miért nem tartod szerepjátéknek a Dragon Age-et, én ui meg akarom venni. Nem is tartod jó játéknak? Miért? Kérlek fejtsd ki (akár priviben is) mert őszintén érdekel a véleményed - a marketinghadjárat közepén kevés kemény kritikát lehet hallani, ennyi pénzt meg nem szeretnék feleslegesen kidobni.
Ugyanitt eredeti Fallout 3 eladó ( ha értitek, hogy mondom).
-
jaksajani
csendes tag
Szerintem nagyon is jó ötlet, legyen! Attól még nem "kell" úgy játszani, csak egy lehetőség, hogy egy vagy több társat mások játszanak, ne az AI.
Ollie: "Bár a Dragon Age-t nem igazán nevezném igazi RPG-nek..."
Normális-e vagy? Vagy csak trollkodni szeretnél? Vannak sokan, akik már a Diablo-t is annak hívják. Nyilván az túlzás, de azért baromságokat nem kell írni. -
janos666
nagyúr
1: Alapesetben: A néhány évvel egymást követő testvérgyermekek.
2: Köztes esetben: A kolis/albis szobatársad, akivel együtt nem mentek be az egyetemi előadásokra.
3: Elfajzottabb esetben: Az "élettársad" (értsd akár feleség és férj).
De biztos van még páraknak tippje.
A 2. onnan ugrott be, hogy én egyedül akkor koopoztam L4D-t, amikor a szobatársammal együtt nem megyünk be a csürtörtök délutáni unalmas előadásra.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 7 7800X3D Processzor!
- Olcsó laptop! Lenovo Ideapad R3 3250U / 8GB RAM / 128Gb SSD!
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Lenovo Thinkpad P16 G2 - i9-13980HX, 64GB, 1TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest