Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vistaboy

    veterán

    válasz ollie #19 üzenetére

    "Ezek mellett még sok "apróság" van, mely rohadtul zavar. Pl. hogy nem D&D-re épül, de ezt el tudom fogadni. Vagy az, hogy kell hozzá EA account meg online-nak kell lennie a telepítéshez. Az is rohadtul ellenszenves, hogy a DLC-ket csak játékon belül tudod letölteni. És még sorolhatnám..."

    Azt a tényt, hogy a játék nem a D&D-re épül, már a legelső információmorzsákból lehetett tudni, szóval akit ez zavart, már akkor eldönthette, hogy megveszi-e a játékot? :U

    Az EA accountal meg mi a probléma? Ha megvetted a játékot, beregisztrálod, és kész. Nem kerül pénzbe. Telepítéskor nem kell online lenni, csak a DLC-k telepítésénél (Mondjuk a digitális változatoknál elképzelhető, de a dobozosnál nem, ezt tapasztalatból mondom). De még ha így lenne, akkor is mi vele a gond? Még egyszer megvetetik veled a játékot uninstall után, ha újra akarod rakni, vagy mi?

    Bocs, ha hülyeséget kérdezek, de én a dobozos verziónál ilyenekkel nem találkoztam, azért furcsállom.

  • Vistaboy

    veterán

    válasz ollie #15 üzenetére

    Zoomolj a legtávolabb a karaktertől, az a Top-Down nézet, ami a Baldur's Gate-ekben is volt:

  • Vistaboy

    veterán

    válasz ollie #11 üzenetére

    "A harc teljesen diabloszerű, még csak olyan pause funkciók sincsenek benne, mint a Baldur's Gate-ben."

    PC-n van, pont azért került bele a taktikai nézet is ebbe a verzióba. Akármikor megállíthatod a játékot. Konzolokon mindkettő kimaradt a játékból, ne hasonlítsd össze őket. ;)

    Ja, és a játékot nem könnyű fokozaton kell végigvinni, mert akkor tényleg csak Diablo-szerű a harc. Próbáld Hard-on, de lehet hogy Normal is elég lesz. Pause és taktika nélkül esélytelen. :K

    Idézet a Gamekapocs tesztjéből:

    A harc konzolokon valós időben zajlik, némileg könnyebb, mint PC-n, ahol bármikor megállíthatjuk az időt és oszthatunk ki részletes utasításokat csapatunk számára a következő támadás ürügyén, stratégia érzékünket latba vetve. Kontroller-huszároknak inkább a reflexek és gyors döntések a kenyerük, a bal ravasszal való mikro menedzselés utánzatával, valamint a bevetni kívánt talent az Y, X és B gyorsgombokra hárul, és az auto-fókusz előtérbe helyezésével, itt nincs is átláthatóbb, izometrikus nézet sem, viszonylag kevés számú ellenfelet tarthatunk szemmel, azonban még így is sokáig emlékezetes marad a vérfarkasok erdejének és a sárkányokkal való hadakozás élménye. A nehézségi szintek sincsenek kiegyenlítve konzolokon, a normál még viszonylag sima, egy-két megoldhatatlannak tűnő szituációval, ám az ennél magasabba beletörhet a bicskánk.

Új hozzászólás Aktív témák