- One mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Yettel topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Red Magic 10 Air - gaming telefon is lehet kecses
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Macrodroid
Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
válasz
bbTamas77 #34 üzenetére
Olvass utána itt a ph-n a cikkben levan irva de bemásolom a kedvedért:
"A Maxwell architektúra kapcsán kissé kellemetlen hír, hogy az NVIDIA továbbra is ugyanazokat az API-kat támogatja, amiket a Kepler sorozatú megoldások. Ennek megfelelően az OpenGL 4.4, az OpenCL 1.1, a legújabb CUDA és a C++ AMP kezelése megoldott, ám a DirectX esetében a D3D_FEATURE_LEVEL_11_1 szint támogatása még mindig hiányzik, illetve marad a Tiled Resources funkció TIER_1 szintje. Utóbbi nem akkora gond, hiszen a Tiled Resources eleve csak egy opcionálisan támogatható rendszer, tehát nem része a DirectX fő funkcionalitásának, a D3D_FEATURE_LEVEL_11_1 szint hiánya viszont nehezebben értelmezhető. Ezzel a Maxwell lényegében továbbra is egy DirectX 11-es hardver tudását kínálja.
A fentiek értelmében a Maxwell architektúra mellett, a 2D-s grafika esetén nem működik a Windows 8 Target Independent Rasterization (TIR) funkciója, illetve nincs 16x-os MSAA a 2D-s objektumokra. A 3D-s grafika szempontjából az UAV-k (Unordered Access View) kezelése nem oldható meg a futószalag összes programozható lépcsőjén, valamint elérhetetlen az úgynevezett ortogonális vonal renderelési mód. Annyit megtudtunk, hogy az NVIDIA tervezi, hogy az NVAPI-ban elérhetővé teszik az UAV-k elérhetőségét a futószalag összes programozható lépcsőjén, ami nyilván jó hír, és ez a változtatás a Kepler generációra is érvényes lesz, viszont a felhasználható UAV-k maximális száma marad 8, szemben a D3D_FEATURE_LEVEL_11_1 szint által megkövetelt 64-gyel."Ezek a hiányosságok most még nem számítanak viszont később megint az lesz mint amiröl beszélgettünk, hogy lesz egy másza garfikai hiba vagy éppen ez az nem jelenik meg, ha erre nem gondol az adott játékot készítő csapat.
-
djculture
félisten
-
djculture
félisten
válasz
atti_2010 #16 üzenetére
Nem hiszem hogy vicc ez kemény üzlet politika, az nvidia mérnökök mint mindig ugy vannak vele minek az új dolgokat támogatni mert az majd a jövő lesz addig még el lehet adni pár milliót a régi technikából is. Bár annak idején az ati is csinált ilyet emlékezhetünk a szépreményű x1xxx sorozatra amin egy csomó játék úgy flickeringelt villogott mint a stroboszkóp..
-
djculture
félisten
válasz
atti_2010 #14 üzenetére
Mint ahogy Abu már párszor leirta ready szinten támogatják egyes termékek ami nem teljes megoldás.. GCN az mondjuk biztos 100%-os támogatással fog birni de az nvidia egyik terméke sem támoigatja még a mostani Direct3D Feature Levels szintet sem. Ezek is dx12-es ready lesznek csak éppen ez az nem fog megjelenni a kész játékban.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC 6GB
- ZOTAC GAMING GeForce RTX 4090 AMP Extreme AIRO videókártya, garanciával eladó
- Eladó Powercolor 5700XT Red Devil Dobozában
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- MSI GeForce VENTUS 3X RTX 3070 Ti 8GB OC GDDR6X 256bit videokártya
- Egyedi ékszerdobozka
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32 RAM RTX 5060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest