Hirdetés
- Itt a Galaxy S26 széria: az Ultra fejlődött, a másik kettő alig
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Honor 50 - apám nevében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Venu 4 - a nagy ugrás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Hamarosan körbefotózza a Google a Balatont
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
-
Mobilarena
Amit érdemes tudni a Raspberry Pi-kről:
A legelső változat 2012-ben jelent meg. Pici, olcsó és nagyon alacsony fogyasztású, hobby-célú kártyagép. Felépítése ARM alapú, nem PC-architektúra, hanem kb. egy régi mobilhoz hasonló. Nagyon sok mindenre használható! A Linux-nak és a magas eladási mennyiségnek köszönhetően jelentős fejlesztőtáborral rendelkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laca0
addikt
válasz
Celtis
üzenetére
Én azt még nem tudom biztosan, hogy mi mire van hatással a pi-n, mivel még csak kezdő vagyok a témában, de 5.0.8-on vagy ennek a paraméternek a hatására, vagy hogy megtaláltam a haladó beállítások alatt az audio passtrough-t, de átment a digitális hangfolyam az erősítőre.
Most 6-oson hiába kapcsolom be a passtrouh-t (és a txt-t is hiába módosítottam), csak analóg hang megy át.GazRic:
A 3D ISO-t meg tudom nyitni, de még mindig nem találok olyan beállítást, hogy a frame packed 3D-t be tudjam kapcsolni. Mindig csak 2D a lejátszás és olyan menüt sem találok, mint az Egreat R6S media player-emen van, hogy lejátszás közben lehetne váltani 2D és 3D között.
Új hozzászólás Aktív témák
- Akció! Apple iMac 19.2 i5-8500 Radeon Pro 560X 4GB 16GB 256GB SSD 21.5" 4K Retina
- 185 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5080 (ELKELT)
- Beszámítás! Benq GW2480 24 60Hz FHD IPS 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- MSI GeForce RTX 3090 VENTUS 3X OC 24GB GDDR6X 384bit
- 27% ÁFÁS DELL Alienware 16X Aurora AC16251 RTX5070 Részletfizetés megoldható. Beszámítás lehetséges
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest