Hirdetés
- CMF Watch Pro 2 - ebből a poénból többet is ki lehetett volna hozni
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Összekeverheti a Samsung a klasszikust az ultrával
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- Redmi 9 - sok bába közt elvész a gyerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alteran-IT
őstag
válasz
Bozont1991 #2260 üzenetére
Nagy hiba volt két évre szerződni ezekkel, mert még rosszabbak mint a Telekom, bár a T-nél is van elég idióta, de eddig a PR jár az élen.
Ami a hibát illeti, kicsit több információra lenne szükség. Először is szükség lenne még a modem típusára, valamint a modem által mutatott jelszintekre is, mert abból ezt-azt ki lehetne következtetni, meg ugye azt is tudni kellene, hogy pontosan milyen csomagod van, mert így csak tippelni tudok a leírtak alapján, hogy egy 60-as csomagod van, de ugye az lenne a legjobb, ha nem kellene találgatnom.
Egyébként meg nem kell semmire se hivatkoznod, mikor éppen vacakol a net, akkor szépen felhívod őket, vagy ha szokás szerint foglalt a vonal, akkor rájuk írsz fb-on és megkéred őket, hogy nézzenek már rá a modemre, mert nagy gond van, ha a jelszinttel van valami probléma, akkor azt valószínűleg jelezni is fogják és kiküldenek egy szerelőt, aki elvégzi a szükséges módosításokat a hálózaton, viszont ha csak túlterhelés probléma van, akkor valószínűleg egy ideig szarni fognak rá, mint ahogy azt általában teszik és akkor csak várni tudsz míg nem fejlesztenek.
Mondjuk ha szar a jelszint és kicsit nagyobb is a terhelés csúcsidőben, akkor ugye a terhelés hatására csak még rosszabb lesz és ebben az esetben is csökkenhet a sebesség, tehát mindenféleképpen tudni kellene, hogy milyenek a jelszintek csúcsidőben, illetve csúcsidőn kívül és akkor már lehetne tudni, hogy mi a probléma, vagy legalább is leszűkíteni a kört, de amikor szar, akkor mindenféleképpen telefonálni kell nekik, sőt én írásos formában is jelentést tennék a biztonság kedvéért. -
fatal`
titán
válasz
Bozont1991 #2260 üzenetére
A kettőnek nincs köze egymáshoz (illetve ha van packet loss, akkor a sávszél leesik mert a csomagok nagyrésze elveszik), jelentsd be hibára, vagy az oszlopon van probléma, vagy pedig a központban. Az is lehet, hogy a környéken simán túlterhelt a hálózat, akkor hetekig nem fog változni semmi, itt a környéken is volt ilyen 4-5 éve.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 7600 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- KATONAI ÜTÉSÁLLÓ!!! Getac S410 i5-6300u, G3: i5-8365u, G4: i5-1145G7
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- Samsung Galaxy A71 128GB Kártyafüggetlen, 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest