- One mobilszolgáltatások
- 65 órányi zenét ígér az Audio-Technica új TWS fülese
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Csíkszélességben verné az Exynos 2600 a Snapdragon 8 Elite 2-t
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Új hozzászólás Aktív témák
-
bejmuller
aktív tag
-
bejmuller
aktív tag
Üdv
Habár a archív topikokban már láttam felétve a kérdést, a válasz még nem tiszta számomra.
Kezdő vagyok php-ben. Összeszedtem netről egy működő login script-et. Nagyjából értelmeztem hogy mi miért van benneSzépen működik. Ezzel nincs gond. Van a "www" mappában nekem egy "docs" mappa amit htaccess-el védek.
Azt hogy tudnám megoldani, hogy amint bejelentkeztem az oldalra, tudjam elérni a "docs"-ban levő fájlokat? Mert értelemszerűen így bejelentkezés után is bejön az apache ablakja hogy adjam meg a felhasználónevet és a jelszót.
Gondolom nem kell minden mysql-ben meglevő usernek külön jelszót generálni a htpasswd állományba. Elég nekem egy univerzális user és jelszó, mivel kintől ugysem látható.
De nem tudom hogy kellene megírni. Próbálkoztam úgy hogy http://user:passwd@localhost/docs/allomany.kit úton érem el az adott fájlt, de ez így eléggé favágónak tűnik, és úgy vettem észre, hogy a böngésző megtartja magának valahol ezt a logint, mivel ha nem jelentkezek ki, akkor utána akarhányszor hozzá tudtam férni a "docs"-ban levő adatokhoz, mindaddig míg nem üritettem az előzményeket.Valakinek valami tippje?
Köszi előre is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyre csak fejlődik az AI, emberek tízezreit rúgja majd ki a BT
- Kuponkunyeráló
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- One mobilszolgáltatások
- AliExpress tapasztalatok
- Jövedelem
- Az áremelések és a GTA VI késése miatt nem költekeznek a játékosok?
- Lexus, Toyota topik
- Suzuki topik
- További aktív témák...