- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Redmi Buds 5 és Buds 5 Pro - feláron vagy féláron?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Rekordérdeklődés a Xiaomi hátsó kijelzője iránt
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
Új hozzászólás Aktív témák
-
bejmuller
aktív tag
-
bejmuller
aktív tag
Üdv
Habár a archív topikokban már láttam felétve a kérdést, a válasz még nem tiszta számomra.
Kezdő vagyok php-ben. Összeszedtem netről egy működő login script-et. Nagyjából értelmeztem hogy mi miért van benneSzépen működik. Ezzel nincs gond. Van a "www" mappában nekem egy "docs" mappa amit htaccess-el védek.
Azt hogy tudnám megoldani, hogy amint bejelentkeztem az oldalra, tudjam elérni a "docs"-ban levő fájlokat? Mert értelemszerűen így bejelentkezés után is bejön az apache ablakja hogy adjam meg a felhasználónevet és a jelszót.
Gondolom nem kell minden mysql-ben meglevő usernek külön jelszót generálni a htpasswd állományba. Elég nekem egy univerzális user és jelszó, mivel kintől ugysem látható.
De nem tudom hogy kellene megírni. Próbálkoztam úgy hogy http://user:passwd@localhost/docs/allomany.kit úton érem el az adott fájlt, de ez így eléggé favágónak tűnik, és úgy vettem észre, hogy a böngésző megtartja magának valahol ezt a logint, mivel ha nem jelentkezek ki, akkor utána akarhányszor hozzá tudtam férni a "docs"-ban levő adatokhoz, mindaddig míg nem üritettem az előzményeket.Valakinek valami tippje?
Köszi előre is.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Windows 11
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- LG LCD és LED TV-k
- World of Tanks - MMO
- Synology NAS
- Battlefield 2042