Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Karácsonyi telefonajánló 2025
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paulie86
tag
Biztos hogy rossz a struktúra a kódjaimban, ez azért van, mert kezdő vagyok, és csak próbálkozom az egésszel, és igyekszem tanulni a hibákból stb...
talán azért rossz a struktúra, mert igyekszem mindent DIVekbe pakolni, ez a login kód is div tagek között van, azért is mert más megoldást nem találtam hogy oda pozícionáljam ezt a loginos ablakot ahova akarom.és van egy Container Div-em, és azon belül pozícionálom ezeket a funkcionális részeket, mint login ablak, naptár, mini chat, és ezek a javasrcipt/php kódok mind <Div></div > között vannak külön fájlban, melyet includeolok a container div közé. És ez a body-n belül van persze.
Remélem nagyjából érthető.De a vicc az egészben, hogy az extra mennyit tudott nekem segíteni az ügyben. jó persze azt is elhiszem, ill. elképzelhető, hogy sok e-mailt kaphattak, mert ez után a kiesés után biztos sokan jártak mások is hasonlóan mint én.
Viszont előtte megfelelt neki a jelenlegi struktúra is.
-
Paulie86
tag
Biztos hogy rossz a struktúra a kódjaimban, ez azért van, mert kezdő vagyok, és csak próbálkozom az egésszel, és igyekszem tanulni a hibákból stb...