Hirdetés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Közönséges Snapdragon 8 Gen 5-ös szettel készül a Qualcomm
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Motorola Edge 70 - többért kevesebbet
- Huawei Watch 4 Pro - kívül-belül domborít
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- 1 VII Japán
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paulie86
tag
Biztos hogy rossz a struktúra a kódjaimban, ez azért van, mert kezdő vagyok, és csak próbálkozom az egésszel, és igyekszem tanulni a hibákból stb...
talán azért rossz , mert igyekszem mindent DIVekbe pakolni, ez a login kód is div tagek között van, azért is mert más megoldást nem találtam hogy oda pozícionáljam ezt a loginos ablakot ahova akarom.és van egy Container Div-em, és azon belül pozícionálom ezeket a funkcionális részeket, mint login ablak, naptár, mini chat, és ezek a javasrcipt/php kódok mind <Div></div > között vannak külön fájlban, melyet includeolok a container div közé. És ez a body-n belül van persze.
Remélem nagyjából érthető.De a vicc az egészben, hogy az extra mennyit tudott nekem segíteni az ügyben. jó persze azt is elhiszem, ill. elképzelhető, hogy sok e-mailt kaphattak, mert ez után a kiesés után biztos sokan jártak mások is hasonlóan mint én.
Viszont előtte megfelelt neki a jelenlegi struktúra is.
Új hozzászólás Aktív témák
- újszerű iPad Pro 11" (M4) (2024) M4 chip Wi-Fi + Cellular 256GB silver ezüst Apple garancia
- újszerű iPad Pro 12.9" (4. generációs) (2020) Wi-Fi + cellular 256GB asztroszürke
- újszerű MacBook Air M2 256GB SSD space gray asztroszürke Apple magyar
- Dell Latitude 7410 - Core i7-10610u. 16GB ram, Vil. magar bill, 12 hó gar.
- Thrustmaster ts-xw bázis
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3756, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Crosshair VIII Extreme alaplap garanciával hibátlan működéssel