Új hozzászólás Aktív témák
-
peterfihugo
csendes tag
Sziasztok, eléggé kezdő vagyok a témában ezért kellene tőletek egy kis segítség:
Nah szóval adott ez a kódrészlet…innen le is tölthetitek, ha úgy jobban átlátjátok.....hxxp://pressuretackle.com/show.rar
hxxp://szallasok.hu/hotel-wellamarin-zamardi/szallas <- itt meg is tekinthetitek élőben, hogy mit is csinálna ez az egész valójában. A jobb oldalon lévő karikában az Oszkár telekocsis logós részre kattintva átvinne az Oszkár telekocsi oldalára ez a hivatkozás -><script>
$.get("http://ipinfo.io", function (response) {
$(".tartozkodasi_hely").html(response.city);
var hely = 'Az Ön jelenlegi becsült tartózkodási helye:\n' +response.city;
//alert(hely);
}, "jsonp");
</script>
<a href="http://utitars.oszkar.com/day-<?= date("j"); ?>/honnan-/hova-<?=$hotel["telepules"]; ?>/month-<?= date("n"); ?>/year-<?= date("Y"); ?>/" target="_blank" title="Utazzon Oszkárral | Úticél: <?=$hotel["telepules"]; ?>">nah most a hivatkozásban a “hova-” ugye php-val megoldottam saját adatbázisból. Ami nekem nagyon kellene, az az, hogy a “honnan-…..” a pontok helyére hogyan vihetném be az előzőleg scripttel behívott response.city értékét (ami ugye ip alapján a város nevét írja ki. Mert ugye a tartozkodasi_hely nevű class-ba a script behívja ezt az értéket, de a href-be hogy tudnám kiíratni a script által meghatározott város nevét a “honnan-” után?
fúú…már nagyon idegesít a dolog, és lehet hogy nem tudtam leírni érthetően, mit szeretnék, de azért bízom benne, hogy tudtok nekem segíteni
Új hozzászólás Aktív témák
- Asztali PC , i7 9700K , RX 5700 XT , 32GB DDR4 , 500GB NVME , 1TB HDD
- Dell Inspiron 5406 2-in-1i5-1135G7 16GB DDR4 3200 512GB NVME 14" FHD Érintőkijelző W11Pro
- Eladó MacBook Pro 14" M1 Pro (2021) 16/512 99% akku Makulátlan állapotban!
- Újszeru GIGABYTE G5 - 15.6" FullHD 144Hz - i7-13620H - 48GB - 1TB - RTX 4050 - Win11 - 1,5 év gari
- Eladó garanciás,új állapotu projektorom kihasználatlanság miatt!