-
Mobilarena
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
alaves
addikt
válasz
tlaci72 #39360 üzenetére
Vagy ez:
Boot up into Recovery Mode by following the steps.
Plug out the power- cord.
Press and hold arow-down on the joypad, whyle plugging in the powercord, and wait 10sec
you should be in recovery mode now, and you can chose factory defaults.
Some Philips TVs dont allow this. If it doesnt bootup into Recovery-mode, repeat the same steps but instead with Volume-down button. You will boot your TV up into safe-mode, and you can try to do factory defaults from there. -
alaves
addikt
válasz
tlaci72 #39360 üzenetére
Lehet hardware hiba. Esetleg még ez:
Models with a RESET button
1.Using a straightened paper clip or ball-point pen, press and hold the recessed RESET button on the TV connector panel.
2. Continue to hold the RESET button for approximately 12 seconds. When the reset cycle completes, the status indicator comes on dim.
3. Release the RESET button. The TV is now powered off.4. Turn on the TV and proceed through Guided Setup.Models without a RESET button.
1.On the TV panel (not the remote) press and hold down the MUTE and POWER buttons.
2. Unplug the TV power, and then plug it in while continuing to hold down the MUTE and POWER buttons.
3. When you see the startup screen appear on the TV, release the buttons.
4. Turn on the TV and proceed through Guided Setup. " -
alaves
addikt
-
NoMagix
addikt
-
TIT
veterán
válasz
tlaci72 #13394 üzenetére
Nem a tiédet lopták,hnem a jófogáson lévőket,különben,hogy adhatnak felsőkategóriás tv-ket 50-60-ért?
7-10 nappal szerencsés vagy,nekem az lg házimozival 14 napig szivattak úgy,hogy az asztalt vertem.
Azt mondták alkatrészre várnak,másnap hívtak,hogy nem javíthatóezt előtte is tudták.
Állítólag ez egy modern hiper-super szervíz. -
#94529552
törölt tag
válasz
tlaci72 #13390 üzenetére
Úgy látom a jófogás-on nyomulnak most: Outletes termékekkel. Nem tudtam, hogy van 52"-os tv.
Akkor most már tudod, hogy honnan nem szabad tévét venni. Használt, sérült, javított, általában külföldről behozott cuccok.
Azért kérdezz rá a Philips-nél is, hogy mit mondanak a garanciájára a gyári szám alapján.[link] -
#94529552
törölt tag
-
JokerMaffia
tag
válasz
tlaci72 #13386 üzenetére
Szia!
Mostani jogszabályoknak megfelelően, szavatossági jogodat érvényesítheted, hiszen minden termékre két év van előírva. Így ezzel fordulhatsz, az eladóhoz, a szervizhez, illetve magához a gyártóhoz. Úgy tudom Pesten van csak szervize a Philips-nek. Elnézést mindenkitől, a hosszú irományért, webhelyen nem találtam ezt a frappáns összefoglalót, hogy úgy tudjam megosztani.
Több lépcsőben - 2014. áprilisától szeptember 15-ig bezárólag - változnak azok az előírások, amelyek
a jótállás, szavatosság, vásárlói tájékoztató és vásárlói jogok területén hatályosak.
Néhány fontos információ a munkánkat érintő lényegi részeket kiemelve;SZAVATOSSÁG: immár két féléről beszélhetünk
Minden eladó és vevő között létrejöhet; pl. gyártó-nagyker, importőr-kisker, kisker bolt-vásárló…
Minden termékre vonatkozik.
Időtartama: 2 év- KELLÉKSZAVATOSSÁG (ez közel áll a korábbi szavatosság fogalmához, ingó és ingatlan dolgokra
is vonatkozik)- TERMÉKSZAVATOSSÁG (itt a gyártó közvetlenül áll helyt a hibás teljesítésért, csak ingó dolgokra
vonatkozik)KELLÉKSZAVATOSSÁG - 2 év a forgalomba kerüléstől és 2 év a vásárlástól
számítva, de eltérő felek között jön létre
A saját importból származó termékeink esetében "gyártónak/forgalmazónak" minősülünk. A
kellékszavatosság intézménye közöttünk és a "vállalkozás/eladó" között áll fenn. Tehát mi nem a
"fogyasztónak/vásárlónak", hanem a viszonteladónknak tartozunk szavatossággal. Ennek
időtartama 2 év, ami akkor kezdődik, amikor mi, mint gyártó, átadjuk a terméket a vállalkozásnak,
akitől a fogyasztó majd később megvásárolja.
Hibás a termék, ha nem használható rendeltetésszerűen.
Ha a fogyasztó megvásárolja a vállalkozásnál/eladónál a terméket, akkor ő kettejük között jön létre
hasonló feltételekkel a kellékszavatosság. Ha a vállalkozásnál pl. 2 éven túl van eladatlanul raktáron a
termék, akkor előfordulhat, hogy reklamáció esetén a fogyasztótól kénytelen visszavenni a
vállalkozás, de tőle az importőr már nem - mert letelt az ő szavatossági felelősségének határideje.
A kellékszavatosság keretében a fogyasztó/vevő a vállalkozástól/eladótól ugyanazt kérheti, amit a
vállalkozás/eladó a gyártótól/forgalmazótól - csak eltérő határidőkkel. Mindkét esetben 2 év a
szavatossági idő, de egyik esetben a fogyasztó vásárlásától számítandó, a másik esetben a
vállalkozás/eladó árubeszerzési dátumától.
Elsősorban kérhető kijavítás vagy kicserélés, másodsorban kijavíttathatja a fogyasztó mással, de az
eladó költségére vagy kérhet árleszállítást, illetve elállhat a vásárlástól.
Változatlanul él azon szabály, miszerint fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az
ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által
felismert hiba oka már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével
vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Az első hat hónapban tehát a vállalkozás oldalán van a
bizonyítási teher, neki kell bizonyítania, hogy a fogyasztónak eladott dolog a teljesítés időpontjában
megfelelt a szerződésben vagy jogszabályban megállapított követelményeknek. Hat hónapon túl
azonban már a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a termékben benne volt a hiba oka az átadáskor.TERMÉKSZAVATOSSÁG - 2 év a forgalomba kerüléstől (nem a fogyasztó
vásárlásától!)
A termékszavatosság a gyártó/forgalmazó és a fogyasztó között áll fenn. Ha kellékszavatossági jogait
nem tudja érvényesíteni a fogyasztó a vállalkozásnál/eladónál, akkor áttérhet termékszavatossági
jogaira, aminek kapcsán közvetlenül a gyártót keresheti meg. Választási lehetőséget kap a fogyasztó,
hogy vagy a szerződéses partnerével (az eladóval) szemben érvényesíti kellékszavatossági igényét
vagy a gyártóval szemben érvényesíti termékszavatossági igényét. (e jogkörben
gyártó=forgalmazó=importáló)
Termékszavatosság esetén a termék akkor hibás, ha a forgalomba hozatalkor (amikor a konkrét
termék a gyártó fennhatósága alól kikerül, és nem akkor, amikor a terméktípus megjelent a piacon) a
hatályos követelményeknek nem felel meg, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban
szereplő tulajdonságokkal.
A gyártótól a fogyasztó elsősorban kijavítást kérhet. Ha a kijavítás megfelelő határidőn belül vagy a
fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges, akkor cserét kérhet. Tehát pénzbeli orvoslásra,
árleszállításra és elállásra nincs mód, hiszen a gyártó és a fogyasztó között nem jött létre szerződéses
jogviszony, hiányzik a szerződés.
Jelentős különbség a kellékszavatossághoz képest, hogy mindvégig a fogyasztónak kell
bizonyítania azt – vita esetén –, hogy a termék hibás. Mentesül tehát a gyártó a
termékszavatossági felelőssége alól, ha bizonyítja, hogy a lenti körülmények közül valamelyik
fennáll:
· a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy
forgalmazta; vagy
· a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása
szerint nem volt felismerhető; vagy
· a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.
ÖSSZEFOGLALVA A FENTIEKET, a termékszavatosság a kellékszavatosságtól abban tér
el, hogy:
- kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén áll fenn;
- kizárólag fogyasztó érvényesítheti, de az új tulajdonost is megilleti ez a jog;
- közvetlenül a gyártónak (forgalmazónak, importálónak) kell helytállnia;
- sokkal szűkebb körben minősül hibásnak a termék, amely alapján a gyártó felelőssége fennáll;
- a fogyasztó kizárólag a termék kijavítását vagy kicserélését igényelheti;
- végig a fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a termék hibás volt;
- a termékfelelősség alól a gyártó kizárólag a törvényben felsorolt esetekben mentesül;
- az igényérvényesítés határideje 2 év, amely a termék forgalomba hozatalától számítódik és
jogvesztő (nem elévülési).
A 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet alapján termékszavatossági igény esetén a gyártót terhelik a
rendeletben foglalt kötelezettségek (pl.: jegyzőkönyv felvételi kötelezettség). Továbbá a
fogyasztóvédelmi hatóság vizsgálhatja, hogy a gyártó megtartja-e az NGM rendeletben foglaltakat a
termékszavatossági igények érvényesítése során.A HIBA KÖZLÉSÉRE VONATKOZÓ HATÁRIDŐ a termékszavatosság és
kellékszavatosság esetében azonos. Amennyiben a fogyasztó termékszavatossági igénnyel lép fel a
gyártóval szemben, vagy kellékszavatossági igénnyel a vállalkozással/eladóval szemben, úgy igényét
a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles közölni. A hiba felfedezésétől számított két
hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A késedelemből eredő károkért
a fogyasztó felelős.CSERE 3 MUNKANAPON BELÜL
Ha a terméket a fogyasztó nem tudja rendeltetésszerűen használni, azonnal ki kell cserélnie a
vállalkozásnak/eladónak.
Ha nincs raktáron, 15 napon belül is lehetséges a kicserélés.JÓTÁLLÁS - 1 év a fogyasztó vásárlásától / az áru átadásától kezdve
A jogszabályban felsorolt termékcsoportokra vonatkozik (tartós fogyasztási cikkek).
A Jótállási Jegy biztosítása és a jótállással kapcsolatos költségek és feladatok minden esetben a
vállalkozást, vagyis a fogyasztóval kapcsolatban lévő eladót terhelik.
Az eladó "jót áll" azért, hogy a termék átadásakor abban nem volt benne az esetlegesen később
jelentkező hiba oka, nincs rejtett gyártási hiba. 1 évig feltételezni kell, hogy a hiba oka benne volt a
készülékben már az átadáskor/vásárláskor. Ekkor a bizonyítási kényszer az eladónál van, ha nem
akar a vevő kifogásának eleget tenni. Ez hasonló, mint a 2 éves kellékszavatosság esetében az első 6
hónap.
Reklamáció esetén a vevő fordulhat az eladóhoz a jótállási igényével (kijavítás, csere, árleszállítás
lehetséges), de fordulhat közvetlenül a szervizhez is, azonban akkor csak kijavítást kérhet.ÁLTALÁNOSAN TEHÁT
A vásárlás időpontjától kezdődik a 2 év KELLÉKSZAVATOSSÁG és az egységesen 1 év
JÓTÁLLÁS is. A gyártó/forgalmazó ennél biztosíthat kedvezőbb feltételeket (pl. hosszabb jótállási
időt) a fogyasztónak, amit az eladó vállalkozás köteles tovább adni a fogyasztó számára. A
gyártó/forgalmazó és a vállalkozás/eladó közötti kedvezőbb feltételek átszállnak a fogyasztóra a
vásárlás/átadás időpontjában. Ha egy termékre pl. 3 év jótállást ad a gyártó, akkor azzal kiváltja a 2 év
kellékszavatosságot és a 2 év termékszavatosságot is - hiszen az előírtnál kedvezőbb szolgáltatást
vállal.A termékfelelősség időtartama összesen tehát általában 2 év, amelynek az első éve - tartós
fogyasztási cikkek esetében - a jótállás, a második a szavatosság második éve. Alapvetően a
bizonyítási kényszer fordul meg a két esetben.Az alkalmazandó új törvény és rendeletek:
2013. évi V. törvény (PTK)
151/2003. (IX.22) Kormányrendelet
19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletJ.M.
-
Pribi
senior tag
válasz
tlaci72 #11455 üzenetére
Sziasztok!
Nálam is pontosan ugyanez a helyzet. Ha újrahangolom a tv-t akkor megtalál 114 adót, de a közszolgálatiak nincsenek meg. Ezek a 114.5, 121.5, 128.5, 135.5 MHz-en jönnek. Ez is egy Philips tv, bár régebbi, 5405-ös. Már kezdtem azt hinni, hogy beszart a tv, de nem. Csak az az érdekes, hogy a helyére betéve egy ratya Vortex típusú csodát, azon minden megvan. Nem értem. Valami más kódolás miatt lenne?
Pribi
-
73Kacsa
csendes tag
válasz
tlaci72 #11453 üzenetére
Először azt gondoltam a macska lépett rá valamilyen kombinációval a távirányítóra, de végigcsináltam a teljes TV újrakonfigurálást is, s nem változott a helyzet.
Mondjuk nekem frissítésen a TV nem esett még át, mert csak "félhülye" a készülék, a wifi sticket annó nem vettem meg hozzás, hogy okos legyen.
-
73Kacsa
csendes tag
válasz
tlaci72 #11451 üzenetére
Szia!
Nekem is ugyanez a problema jött elő.
Nem tudom mi a gond...A korábban említett Finnország beállítása anyaországnak sem hozza meg a kívánt eredményt. tegnapi nap folyamán volt rendes adás, ma a meccs előtt meg már nem. Analóg adásokat megtalálok 62őt, de digit nem. Vagy csak digitálist talál 23at nekem is (DIGI szolgáltató). Ugyanakkor a TV switcherről elosztott TV adás a Sony Tv-n nem változott.. minden a régi.
-
csalafinta65
senior tag
válasz
tlaci72 #10478 üzenetére
Sajnos minden márkánál találkozhatunk ilyennel. Ez az ára annak, hogy a globalizáció miatt minden szart Kínában gyártanak, terveznek már. A minőségre tesznek magasan. Igen, Lengyelországban rakják össze..ha hihetünk neki...me holland mérnökök...ugyan...TP Vision gyártmány, megjegyzem, hogy horror áron sokszor... De a nagy Sony-t is, és a Panát is kínai cég veszi meg, a TV ágat mindenképpen még idén, vagy jövőre....Emlékszem azokra az időkre, mikor ezen márkák Belgiumban, Hollandiában, Nyugat-Németországban, és persze Japánban fejlesztettek, és gyártottak. Az bizony alig fordult elő, hogy 7-8 évig szervízt láttak volna.( ritka kivételektől eltekintve) Persze az áruk meg is volt. Ma már csak a nagy ár maradt...
-
Monya78
veterán
válasz
tlaci72 #10211 üzenetére
Na ez jó hír...
Sajnos a mostani TV-nél néha elég változatos hibák előjönnek
- Standby üzemmódból nem kapcsol be
- Fagyás+újraindulás
- Magától lépteti a TV csatornát
- időzítő csak TV üzemmódban működik
- Néhány filmnél nincs hang, pedig régebben már néztem és akkor volt.
- Belassuló menüLuck Dragon: Figyelgetem az árakat, szép lassan csökken, viszont még várnom kell. Plusz garanciát biztos hogy veszek mellé.
-
Monya78
veterán
válasz
tlaci72 #10207 üzenetére
Megnéztem a videót.
Az tuti hogy gyorsabb a menüje mint a mostani 7008-as philipsemé, jól láttam hogy egy gombnyomásra bejött a TV setup része? Az enyémen a menü gomb után még át kell lépkedni 7-8 ikonon mire oda érnék.
Külső Hdd, pendrive szoktál használni? Olyankor nem lassul be a rendszer?
Már alig várom hogy elvigyék a TV-met.
Köszi!
-
Monya78
veterán
válasz
tlaci72 #10197 üzenetére
Szia!
Köszönöm a beszámolókat, a #10203-asban lévő videót sajnos nem lehet megnyitni pedig szívesen megnézném.
Középső talp utólag belegondolva nem számít, az alsó ambilight jobban kiadja magát ha magasabban van egy falikonzolon.
Képeket nézve: az ambi fényereje hányason volt? Jól látom hogy az alsó ambilight fényereje egy kicsit gyengébb?
Köszi!
-
-
TIT
veterán
válasz
tlaci72 #9327 üzenetére
Én is megszeretném fél perc alatt ill.már most szeretem pedig még nem is láttam élőben.
Kérdezd meg a szervízt de soha többet ne frissíts,nekem is elszarta az ambit egy frissítés,aztán meg állandóan bekapcsolt magától.
Mindegyik philips-en volt eddig gyári visszaállítás.
Melyik samud volt?
Haver most vesz egy samu 6400-et mert a philips-nek furi volt a 3d-je szerinte. -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! ASUS MAXIMUS VIII HERO Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB 500GB Radeon Pro 5500M hibátlan működéssel
- 4 év gari - magyar bill. - Lenovo ThinkPad Z13 G1 - AMD Ryzen R7 Pro 6850U, 13.3" 2.8K OGS érintő
- 119 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!) (ELKELT)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest