-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Reggie0
félisten
7zap-on kicsillagoztak a cikkszamokat. Mit erdemes helyette hasznalni?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tibbike01 #215049 üzenetére
Gondolom műhelytitok azért nem írta le. Nekik is meg kell élni valamiből. Bár jó lenne ezeket tudni.
Az a lényeg, hogy rámpázáskor ne váltson bele. Én mindig kihúztam M-be és szépen egyesben felmentem közepes gázzal. Az írja is, hogy hamar beváltja a kettest és olyankor rámpán fölfelé hosszan csúsztatja a kuplungot ami idő előtti kopáshoz vezet.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215050 üzenetére
Állóhelyzetre vonatkozik inkább, ha meleg már a váltóolaj akkor lehet padlózni menet közben. Azért nem kell hímestojáskét bánni vele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz tibbike01 #215049 üzenetére
Szerencsére nekem a munkahelyemen van parkolóház, mégpedig felfele kell menni mikor beérek meleg motorral, és lefele kell mennem a rámpán hideg motorral hazafele, azért ez csak jobb.
Sőt, mivel általában korán járok, így a legalsó szinten van parkolóhely, ami csak 2 darab fél szintes rámpa (jó, parkolhatnék a földszinten is de akkor sétálhatnék többszáz métert, ami legalább 1-2 perc irányonként úgy, hogy nem vagyok becsekkolva )https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TayRol #215059 üzenetére
Szerencsére mi csak a -1-en de onnan is szép komótosan jöttem fel (elég rövid az egyes fokozat) a kettes meg túl hosszú ott meg már soknak érztem a tempót. Ha meg nincs kell fordulat csúsztatja a kuplungot. Bakker de utálom, ha mi vagyunk a technikáért és nem fordítva...
#nincsbennetarcsi
-
tibbike01
őstag
Mélygarázsról jut eszembe, hogy az autó minden indulásnál felkapcsolja a led matrixot, beszintezi...stb majd ahogy kijövök a garázsból lekapcsolja. Beérek a céghez a a mélygarásba, ahol újra felkapcsolja, beszintezi....Ugyanez, ha felüljáró alatt megyek át, pár másodpercre felkapcsolja a lámpát.
Ez a napi 2x felkapcsolás kb 40másodpercre nem gyilkolja nagyon a Led lámpát?
Obd11-el ki tudnám kapcsolni az automata világítást, ha érdemes. Menüben csak az érzékenységet lehet állítani, azt alacsonyra tettem.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz tibbike01 #215063 üzenetére
O3-nál automata módban van a kapcsoló akkor a xenont ugyan egyszer beszintezi, de felkapcsol ajtónyitásra majd lekapcsolja a fényszórót egy idő után.. beszáll az ember gyújtás akkor megint bekapcsolja, így kikapcsolt állapotban hagyom a lámpát és mikor elindítottam a bódét akkor fordítom a kapcsolót automata módba.. ezáltal megspórolok egy kapcsolgatást a fényszórónak.
-
tibbike01
őstag
válasz imyourfriend #215064 üzenetére
O4-nél nincs már rezsógomb, ott defult az automata világítás.
pit stop: szép! Én is tervezem az éves nagytakarítást.
[ Szerkesztve ]
-
challo
csendes tag
válasz challo #214370 üzenetére
Na rengeteg utánajárás után kiderült, hogy Full Link ügyben csak a márkaszerviz játszik, a MIB3-hoz még nincsen működő toolbox, amivel mélyebben bele lehetne nyúlni a rendszerbe.
Ami viszont siralmas, hogy 8 szerviznek írtam, abból 3 válaszolt, ők is egymásnak ellentmondóan... Mindenesetre a veszprémi Ring-Autó egyelőre jónak tűnik, bár a várójuk kicsit állami kórházas
-
gyulaszu
senior tag
válasz imyourfriend #215064 üzenetére
Tehát azt mondod, hogy ha automatára teszem a fényszórót, akkor az a magasságot is állitja az autó terhelés függvényében? Erre vonatkozó kérdésem volt pont nemrég [link]
gyulaszu
-
-
gyulaszu
senior tag
válasz imyourfriend #215075 üzenetére
Az enyém facelift utáni, kapcsoló mellett nincs tekerő.
Akkor most van automatikus magasság állítás vagy nincs?gyulaszu
-
Steve_Brown
aktív tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Steve_Brown #215079 üzenetére
Meg kell mérni a kábeleket az ECU és az egyes henger trafója és injektora között, hogy kizárjátok a kábelköteg hibát. Ez is gyakori a fabian. Sajnos elrohad a kábelköteg a bal oldali nyúlvány és a tűzfal találkozásánál. Van ott egy hajlat a kábelkötegben, ahol megáll a víz.
-
gyulaszu
senior tag
válasz yodamester10 #215083 üzenetére
Octavia 3, 2019-es facelift utáni, clever felszereltség
gyulaszu
-
Bandit21
addikt
Üdv, rég jártam erre.
Egy viszonylag új /2021/ Skodanal mi a helyes gyári szervizintervallum?
Felezni szoktam az olaj cserét 15 ezerre vagy 1 évre.
Most egybe esne nagyjából azzal hogy 3 éves lesz az autó.
Az egyik szalon azt mondta hogy csak olaj csere és mehet tovább (mondtam hogy a kocsi kb 30 nap múlva kéri az olajat és 60 mulva az ellenőrzést de azt mondták azt majd ki ütik mert az nem kell most) mert nincs 3 éves ellenőrző szerviz.
Másik szalon meg azt mondja hogy van 3 éves ellenőrző szerviz és az olaj mellé azt is csináljuk - igaz 1 hónapot bukok kb de legalább nem kell 2x menni.
Mindkettő hivatalos VW szalon a Dél -Alföldön.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Steve_Brown #215081 üzenetére
Cardiagn lehet segít.
-
tibbike01
őstag
válasz Bandit21 #215087 üzenetére
Nem nagyon értelek, de az autónak 2 egymástól külön álló-futó szerviztevékenysége van.
1. Olajcsereszerviz 30ezer km vagy 2év: olajat+olajszűrőt és fékolajat szoktak ilyenkor cserélni.
2. Ellenőrző szerviz 30ezer km vagy 2év: szűrőket, gyertyát, folyadékot, féket...stb szoktak ilyenkor cserélni.A 2 intervallum eltérhet egymástól, de egybe is eshet, ha úgy jön ki a lépés. Ha pedig úgy jön, ki a lépés, akkor persze érdemes egyszerre végeztetni az olajcsere és ellenőrző szervizet, talán még egy kicsivel olcsobb is, mint 2x menni (mert valami közvetítői díjat is fel szoktak számolni alkalmanként).
Ha nem vagy 60ezer kmnél, ahol cserélnék a gyertyákat, akkor örülj, ha "csak kiütik" az ellenőrző szervizt, mert így magadnak cserélheted aprópénzért a levegő és pollenszűrőt.
[ Szerkesztve ]
-
gyulaszu
senior tag
-
Bandit21
addikt
válasz tibbike01 #215089 üzenetére
Üdv, értem, és ez alapján csinálom.
Volt 1 év 15 ezernel olaj
2 év 21 ezernél átvizsgálás
Most 3 év és 27 ezernél csak olaj csere kell mert az olajban hiába van csak 12 ezer de ment 2 évet.
Az egyik VW szalon szerint így is van.
A másik szerint meg van 3 éves szerviz is, és ilyet is akar csinálni kb netto 50 ért.
Az ajánlatot nézve a kettő közt egy eltérés van.
Aki csinálna a 3 éves átvizsgálast ott oda van írva az olaj a szűrő meg a csavar meg a mindenféle mellé hogy: "ellenorző szerviz olajcserevel". Ez egy önálló tétel.
Nincs benne se fék se váltó olaj se gyertya de még pollen szűrő se.
Ez gondolom a rá nézünk 50 ért és nyomunk egy entert kategória. De attól még ez lehet kötelező.
Engem tehát az érdekelty hogy ez, a 3 éves ellenőrző valóban kötelező e vagy sem?
És ha igen akkor lehet olyan jó fej az egyik hogy elismeri kb hogy ez egy enter lenyomasa és elengedi míg a másik kér érte 50-et?
De ha ez kötelező és azt választom aki azt mondta, hogy nem szükséges, és ki uti simán akkor a kocsi garancia hogy fog állni?
Mert az meg többet ér mint 50.És igen félezni terveztem anno az olajcseret, 1 évesen 15 nél meg is volt, de 2 évesen 21 ezernél hülyeségnek gondoltam. Most viszont mégis 2 éves az olaj ha 12 ezret is futott csak.
Kéne valami köztes megoldás, mondjuk maximum másfél év és maximum 15 ezer.Amúgy akik csinálni akarják a 3 évest azt mondták hogy az új Skodak esetében a 2 év/30 e km ről átállt a gyár az 1/15 ezer előírása.
Innentől tehát az eddigi köztes csere már a gyári periódus. Csak a 0w20 és 0w30 -nal elvileg.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
JSandor
tag
Sziasztok!
Golf 7 2.0 crtdi DSG (DQ250) váltómba közeledik a következő olajcsere. Tudnátok ajánlani megfelelő szervizet Hajdú-Bihar és Szabolcs megyében ? Valamint, hogy érdemes cseréltetni: aki géppel csinálja az olajcserét vagy aki simán gép nélkül cseréli ?
-
=WiNTeR=
senior tag
-
Bandit21
addikt
válasz Mágus2 #215097 üzenetére
Köszönöm.
Idegbajt kapok tőlük.
Autó menü szerint szerviz 532 nap múlva.
Myskoda app szerint szerviz 53 nap múlva.
Egyik szalon szerint igen kell 3 éves.
Másik szerint nem, nem kell 3 éves.Közbe megjött az importőr válasza:
2 évente vagy 30 ezrenkent van ellenőrző szerviz.
A nagyszerű hogy a 2 éves tavaly májusban volt, O pedig egy április eleje időponttól számolja az újabb 2 évet.Mint kiderült lehet a májusira akkor kértem időpontot és a munkalap akkor kelt. A garit kezelő importőr meg rossz dátumot lát így.
Szamolta nekem hogy 23 április+2 év/30 ezer
Vissza írtam hogy szerviz lap és bankkártyás fizetésem van, de májusbol...
Mi a fenéert vittem volna 2 éves kor előtt egy hónappal ha 20 ezer volt benne?A myskoda is hülye amúgy mert ugyanazzal a km állással szerinte 23 április elején és május elején is votlam 2 évesen... Közte meg nyilván álltam egy hónapot.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Faby
senior tag
válasz Mágus2 #215097 üzenetére
Nem kifejezetten csak neked, de kérdezném, hogy mi változott mostanság a fékfolyadék cserék környékén?
Anno én úgy tanultam, úgy szocializálódtam, hogy 4 évente kell cserélni (nyilván volt, amikor ennél is több volt a csereperiódus), most meg látom, hogy mindenki dobja el 2 évente.Valamint, amikor múltkor cseréltettem, 4 év után, akkor a szervizben rámértek, és azt mondták, teljesen jó a forráspontja, bőven 200 fok celsius felett van, ők nem cserélnék még le, majd esetleg a következő olajszerviz alkalmával (13 ezrenként, nagyjából 9 havonta van olajcsere), de mivel kértem, cserélték.
Nem pazarlás, felesleges a 2 évenkénti csere?
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest