- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabzoltan1
tag
válasz imyourfriend #215799 üzenetére
Akkor a képen látható értékek még jónak mondhatók,vag lassan kezdjek szerelő után nézni?(Még csak ismerkedem a progival)
-
Reggie0
félisten
válasz szabzoltan1 #215796 üzenetére
Kicsit sok az olajhamu a szokasoshoz kepest, gondolom sok volt a varosozas, az enyemben 265ezer km-nel volt 0.11 . Amugy rendbben van.
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #215799 üzenetére
Nem kell jobban meghajtani, ha 14g felett van a számított korom, akkor 80-90 tempó meleg motorral + tempomat és pár perc után indít egy regent (passzív regen).
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz szabzoltan1 #215802 üzenetére
0.17 a max ha jól tudom.. utána csere vagy mosás
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
gippazoid
senior tag
Sziasztok!
2019-es O3 RS-hez (2.0 TSI) olajos DSG van párosítva? Ajánlott vagy sem?
DKT motorkód vállalható?Gippazoid Novelties Inc.
-
JSandor
tag
Sziasztok!
Golf 7 2016 évjárat ferdehátú 2.0CR TDI-n szeretnék féktárcsa és betétet cserélni elől-hátul. Na most 17-es felni van és gyári fék (tehát 288mm és 25mm vastag). Röviden van erre mód és lehetőség 312mm -es tárcsára cserélni ?
-
Corsa02
őstag
-
gyulaszu
senior tag
Sziasztok,
csinált már valaki olyan Benchmarkot, hogy Magyarországon vagy Németországban érdemes/olcsóbb nyári gumit venni?
Mondjuk a márkásabbak közül...gyulaszu
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #215806 üzenetére
euro6-nál bonyolultabb valamivel, elkél a 2500 környéki fordulat nekem passzívan nem nagyon regenerál még teljesen kitakarított dpf-nél sem.. 160-170km/h kell neki hogy elkezdje ez nem tartható. Aktív regennél valahol 2500rpm környékén nyomok egy tempomatot és lefut 6-7g számított környékére majd picit lassabban halad és 3g-ig regenerál ha tempomattal hajt az ember végig.
szabzoltan1: néha néha érdemes ránézni, nekem a ventilátornál van a mobil felfogatva az obd-t csatlakoztatom és már megy is 100-150km-enként érdemes ránézni ha regenerál akkor a legtöbbet kihozni a regenerálásból.
-
Corsa02
őstag
válasz grizlisandor #215819 üzenetére
Emlékeim szerint nem is cserélhető, de ránézek majd Etka-ban.
The Truth Is Out There --->
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #215820 üzenetére
Nem a sebesség számít, hanem a fordulat.
Nem kell 160al menni, csupán 4.ben tempomat. Nekem amióta figyelem mindig csak szinte passzívan regenerál, mert ha látom h 14-15g akkor elviszem pályára és már fut is.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #215820 üzenetére
160-170km/h kell neki hogy elkezdje ez nem tartható.
Ne varosban probald. -
vzsryl
nagyúr
válasz atos19881101 #215824 üzenetére
Én kimentem országútra és 3-4. fokozatban mentem vele 10-15km-t. Simán végig tudta csinálni. CFFB Superb-em volt (azt hiszem neked ilyen van most).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #215824 üzenetére
Gondolom passzív regenre értetted a fordulatot, mert aktívhoz felesleges a magas fordulat, a "terhelés" fontosabb. Erről tesz is az autó. Ebben a jó időben, 120-130 körül pályán max fokozatban szépen simán csinálja a passzív regent. Hidegben nehezebb, vagy több idő mire elkezdi. Nekem még szerencsére euro 5 crbc, ezzel jobb a helyzet mint euro 6-al.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #215820 üzenetére
Tele csomagtartó és egy jó nagy utánfutó kéne, akkor biztos csinálná alacsonyabb tempónál is
-
VGYke
addikt
válasz bitpork #215688 üzenetére
Ok, hogy te viszed 10 kilométerenként futómű állításra az autót. Azért kíváncsi vagyok, hogy 12 km megtétele után, mennyit mozdulhat el a futómű?
Egyébként kérdésem az volt, hogy ha az indíthatatlan autót felvontatják autószállítóra, elmászhat e a futómű beállítás. Erre sajnos nem kaptam választ.
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
veterán
válasz VGYke #215834 üzenetére
Befogott kormányzár + kitekert kormány + úgy rángatták fel a trélerre, akkor elmehetett a futóműbeállítás. Vagy esetleg a futóműhöz kötötte a kábelt amivel felhúzta.
Részemről akkor viszem futóműbeállításra, ha előtte nagyobb ütés érte. A 8,5 éves Golfot még nem kellett. A másikat odavertem az útszegélyhez + másik rugókat kapott, ezt követően elvittem (26600 Ft).
-
-
J&P
aktív tag
Autó leadva a szerelőnek, szerencsém van mert tesóm hozzá hordja a sajátját így nem kell 2 hetet várnom hogy csak ránézzenek.
Első blikkre neki is kuplung hiba, nem emel ki járó motornál. Álló motornál beveszi a sebességeket, nyomot egy kettest, indított és kinyomott kuplungnál elindult az autó. Passat b5.5. -
veterán
válasz enddav #215839 üzenetére
Rajkodás volt, meggondolatlan kikapcsolása a kipörgésgátlónak, majd sederintős kanyarodás, végül pár centivel túl közel jött a kiemelt szegély.
Összességében és részleteiben is ciki volt.Felni felújítás, futóműállítás, apróság: 50.
Ijedtség + cikiség: nagy.[ Szerkesztve ]
-
Benny89
csendes tag
válasz tibbike01 #215845 üzenetére
Ehhez részben kapcsoló kérdés: tudtok lelkiismeretes, VW-hez értő futóművest Budapesten?
Adott egy 5-ös Golf, konstans módon húzott jobbra, majdhogynem veszélyes, de mindenképpen fárasztó módon. Új gumiszett, gumicserélgetés, fék- és kerékcsapágy ellenőrzés, hátsó keresztlengőkar csere, elől talpas gömbfej csere, három futóműállítás hatására sem változott egy fikarcnyit se.
Végül ajánlás során eljutottam egy szerelőhöz, aki inkább egy házi szaki volt, otthagyósban csinálta, másnap visszamentem érte és (majdnem) jó lett. Azt mondta, hogy az elektromos szervóban kellett állítani valamit.
Akkor teljesen jónak tűnt az egyenesfutás, mert előtte tényleg nagyon gáz volt és azt szoktam meg, de hónapok során azért észrevettem, hogy még mindig húz jobbra (nem az út dőlése miatt). Mértéke kb. egy normális sávváltás autópálya tempónál.
Azt a jóember már nem tudom elérni, aki normálisabban megcsinálta. Azóta voltam két elvileg nagyon jó hírű szervizben. Átnézték, beállították a futóművet, elkérték a pénzt, majd konstatálták hogy ez tényleg húz picit jobbra, de nem zavaróan és egyébként is rendben van minden. Szerintem meg igen, minden autós/műszaki embert zavarna ez.
Ha esetleg tudtok DIY megoldást, nekem az is jó, a rossz tapasztalatok miatt a legtöbb mindent már magamnak szerelek. -
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Spórolós topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen alaplapot vegyek?
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 4
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest