- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
- iPhone topik
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Apple Watch Series 7 - új idők széle
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
challo
csendes tag
Sziasztok,
Végre sikerült döntést hozni, és vettem egy 2020-as Leon-t. 1.5 TSI lágy hibdirddel és ahogy olvastam a szarabbik DSG-vel
160 ezer km van benne, van valami amit a közeljövőben cserélni kellene? A vezérlést mikor érdemes cserélni ennél a motornál? Illetve Fehérváron van esetleg ajánlott szerviz a típushoz?
Köszi előre is!
-
challo
csendes tag
válasz
tibbike01 #214219 üzenetére
Köszi szépen!
Az előző kocsimat a LeasePlan-től vettem, és elég pozitív volt az egész folyamat, úgyhogy most is a flottás cégeket nézegettem főleg. A futásteljesítmény alapján (és állapotra is) főleg pályán használhatták, illetve vettem hozzá egy 3 éves Defend garit, ezt elsősorban a váltó miatt...
Októberben volt 150 ezres szerviz, ott cseréltek fékfolyadékot is, de ezentúl én is 10-15 ezrenként terveztem ezt megejteni.
-
challo
csendes tag
Olajcsere valóban 30 ezrenként volt, ez az egy dolog engem is zavart kicsit. Viszont júniusban törték össze a Focusomat, azóta nézelődtem, hogy mit kellene venni, és most nem volt olyan típus, ami annyira adta volna magát, mint anno a focus. A Seat mellett is elég nyomós érv volt a 3 év gari. Itt a kuplung is a csomag része, annyi korlátozás van, hogy egy káresetre a keret teteje az 1 millió forint.
Egyébként ezek az autók végig márkaszervizbe vannak hordva, cserélnek mindent amit kell, és vásárlásnál meg is osztanak mindent az előéletről, én már nem is szívesen vennék máshonnan használt autót. Illetve az is kiderült, hogy nem kulcsos autó volt, de ránézésre is a futásteljesítmény ellenére teljesen újszerű állapotban van. Mindenesetre tavasszal bejelentkezek az NSZ szervizhez, köszi a tippet ezügyben is.
-
challo
csendes tag
Kezdem megszokni az autót, de elsőre azért néztem egyet amikor autőpályán levettem a lábam a gázról, és leállt a motor
A gördülési zaj mintha nagyobb lenne, mint a Focus-nál, de abszolút nem vészes. A DSG tényleg baromi kényelmes, viszont városban élhetőbbnek tűnik a sport mód, D-ben lomhának érződik kicsit néha.
Illetve Full Link aktiválással nem foglalkozik valaki? Márkaszerviznél 107-ezres csomagot láttam, csoportokban pedig ahogy néztem inkább a korábbi generációval foglalkoznak a szakik.
-
challo
csendes tag
Igen, az ikonja megvan, de azt írja, hogy nem elérhető.
-
challo
csendes tag
válasz
challo #214370 üzenetére
Na rengeteg utánajárás után kiderült, hogy Full Link ügyben csak a márkaszerviz játszik, a MIB3-hoz még nincsen működő toolbox, amivel mélyebben bele lehetne nyúlni a rendszerbe.
Ami viszont siralmas, hogy 8 szerviznek írtam, abból 3 válaszolt, ők is egymásnak ellentmondóan... Mindenesetre a veszprémi Ring-Autó egyelőre jónak tűnik, bár a várójuk kicsit állami kórházas
-
challo
csendes tag
-
challo
csendes tag
-
challo
csendes tag
Valakinek van ötlete, hogy tempomathoz mit érthet az autó főkapcsoló alatt? Ha nyomok egy Set-et, akkor azt írja, hogy aktiváljam a főkapcsolót. A kézikönyvben a baloldali bajuszkapcsolón mutat ezzel kapcsolatos dolgokat, de ott nincs ilyen, a kormányon lévő gombbal pedig csak a sebességhatárolót lehet bekapcsolni. (Leon MY2021)
-
challo
csendes tag
Igen, azaz a gomb. Próbáltam a listában is állítani (bár azt is már túlbonyolítottnak éreztem, de hátha), de ott hiába választok mást, mindig a csak a sebességhatárolót kapcsolja be a gomb. Próbáltam már duplán is nyomni, vagy hosszan, de semmi.
#215920 Corsa02 Nincs ott semmilyen plusz kar sajnos.
Érik akkor egy újabb garis kör. A bluetooth kapcsolat már többször úgy épült fel szoftverfrissítés óta, hogy a hang ugyanúgy a telefonról szólt. Random funkciókra pedig időnként azt mondja az autó, hogy most nem elérhetőek (vészhívás, fáradtság felismerő). A tempomatnál bíztam benne, hogy én csinálok rosszul valamit, de kezdek nagyon kiábrándulni a konszernből.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!