Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
Elég gáz is a játékvilágra nézve, hogy az lett az év játéka.
Ez csak azt bizonyítja, hogy nem volt tavaly semmi érdemleges, az év első felében az Elden Ringről beszélt mindenki, a másodikban meg a God of Warról és el is telt 2022.
Pont most pörgettem végig, mik várhatóak idén és ez az év se lesz sokkal jobb. -
l.skywalker
titán
Én erre azt mondom mindig, hogy hasonlóan mint az élsportban, a pénz sosem elég garancia arra, hogy valami sikeres legyen. Ezt is csapatok csinálják, a belső kohézió, a munka kultúra illetve a kreatív közeg megteremtése sokkal előbbre való. Én úgy gondolom, hogy ezek nélkül bármennyi pénze lehet valakinek, Cruijff szavaival élve: "Én még nem láttam olyat, hogy egy zsák pénz gólt rúgott volna."
Valószínűleg vannak olyan vagy negatív dolgok a többi helyen, vagy nagyon pozitív dolgok a Santa Monica-nál, amik észrevehetővé teszik a végeredmény minőségét. Sokszor hallani azt, hogy van ahol nem adnak szabad kezet, beleszólnak vagy a szakmai vagy a határidős részekbe.
-
F-ECT$
titán
Akkor nem lesz E3 sem. Persze már így se nagyon "van", de akkor végleg megszűnik. Mondjuk ahogy a print sajtó is lassan már a múlté, úgy az ilyen expoknak is egyre kevesebb értelme van. A nagyok megtartják a sajátjukat, a többieknek meg maradnak a közösségi médiás megjelenések.
-
Bogyi007
veterán
drk - Bocs mellé nyomtam az üzenet írásánál nem neked szól a válasz...
Azért mert kishazánkban 300-400 - és ezzel szerintem még túloztam is - user fillérbaszó módon használja ki a GPU beszerzés módját az nem azt jelenti hogy globálisan mindenki 1 dollár körüli áron szerzi be az előfizetését...
Vaskosan megtérül ez már most is az MS részére efelől ne legyen kétsége a károgóknak.
Maga a formula más szolgáltatási területeken is bevállt és működik, terjeszkedik - legyen szó mozgóképes vagy zenei tartalmakról.
Itt a kérdés már csak az hogy ki mikor csatlakozik és hogy ezzel mekkora szeletet vesz ki a tortából.
-
T.Peter
őstag
De ezek multiplatform cimek. A te felfogasod szerint akkor az osszes platformon eladhatatlannak kene lenniuk mert xbox-on game pass-esek.
A jatekok mar reg fejlesztes alatt allnak mire eljutnak oda veluk hogy a Sony vagy az MS egyaltalan elgondolkodik rajtuk, hogy adjon penzt, akar game pass, akar exkluzivitas miatt. Lehetnek akar mar alpha stadiumban is mire a Sony azt mondja pl hogy koszi inkabb megsem adok penzt, vagy mire az MS azt mondja hogy ok, adok penzt es rakjuk game pass-be. -
Bad Pritt
félisten
Alien Isolation, Worms, TMNT, Stellaris, Narita Boi, Amnesia összes, Gears of War összes, Halo Wars 1-2, Chivalry 2, Crusader Kings 3, Insurgency Sandstorm, Dead Cells, Dirt Rally 2.0, Bethesda összes, Grim Fandango, Return to Monkey Island, Hellblade, High on Life, Immortals Fenyx Rising, Arkham Knight, Iniustice 2, Kentucky Route Zero, Guardians of the Galaxy, Octopath Traveler, Yakuza összes, Persona 3-4-5, stb.
Folytassam? Bullet hell fps-től 4X stratégiáig, RTS-től JRPG-ig, party játéktól endless dungeon crawlerig, CRPG-től olyan tököm se tudja, minek számító játékig, mint a Potion Craft minden van, arról ne is beszéljünk, hogy olyan játékok debütálnak day1, mint a Monster Hunter két napja.
Nem minden játék jó a GP-ben, de sokkal pozitívabb az arányuk, mint amit te gondolsz. -
Bad Pritt
félisten
Most a komplett GP kínálatot ekézed vagy csak a MS játékait? Csak mert ha előbbi akkor nagyon nincs igazad, minden optimalizálatlan Plague Tale Requiemre meg Ascentre jut minimum egy, ha nem több Hades, Death's Door, Prodeus, Psychonauts 2, Curse of the Dead Gods, My Friend Pedro vagy akár az itt is említett Signalis.
Sok mindenért lehet és érdemes fikázni a Microsoftot, a GP kínálat pont nem tartozik közéjük szerintem. Amit moby is írt korábban, ha az ember nyitott szemmel böngészi a kínálatot olyan gyöngyszemeket találhat, amiket másképp soha nem fedezett volna fel. -
T.Peter
őstag
Szerintem meg siman negativ megjegyzes es semmi koze a valosaghoz.
Ilyen nincs, hogy elkezdenek fejleszteni egy jatekot, aztan ha a kiado elintezi hogy a game pass-be keruljon akkor onnantol a jatek minosege zuhanni kezd.
A game pass-tol fuggetlen hogy a jatek vegul hogy sikerul. Az csak pozitiv ha vegul az MS-tol kapunk penzt.
Amugy meg a Sony-val ugyanugy targyal folyamatosan mindenki, ok meg eldontik hogy akarnak-e penzt adni ha tetszik nekik elegge plusz par igenyert cserebe, pl hogy legyen rt a jatekban, stb. -
hombre[EU]
veterán
nem csak a gamepass, az összes elōfizetéses modell nem fog jót tenni a gamingnek. az emberek nem vesznek játékot (5dollárért bérlek 500-at), a kiadók nem raknak bele pénzt...majd kiadnak bétákat és ha játszanak vele akkor befejezik.
a digitális játékoknál is ez volt. aggódtak az emberek, de a többség benyalta,hogy jó lesz az,kényelmes. most meg ott tartunk,hogy megveszed megjelenéskor aztán 4hónapig peccselik,hogy olyan állapotba kerüljön,mint amilyen a dvd-n volt. ha pedig nem vették meg elegen akkor otthagyják a sz*rban, mert megtehetik. -
Moby
veterán
"erre jöttök ti ubisoft rajongók!
"
Basszus két éve minden fiókomon ott a valhalla, és sosem ment bele 10 óránál több, mert nem köt le, nem tetszik, de ettől még nem írhatok le olyat, hogy a kritikák lehúzták, mert ez szimplán a valóság torzítása lenne, és maráha nem értem te miért teszed. Miért? -
Bad Pritt
félisten
De mit jelent az, hogy kifulladt? Nem volt azóta új, amiből le lehetne szűrni ilyesmit. Valami nagyon alternatív világból tájékozódsz szerintem, vagy csak találtál egy-két negatív véleményt és az akkor a "hazai és kinti youtube/újságírók". Far Cry 6 is sikeres volt a semleges/negatív visszhang ellenére.
Hát akkor szidd őket azért, ne az AC-t hozd elő.
-
Moby
veterán
-
Moby
veterán
A sikerest miben mérjük? Pénzügyileg sikeres? Azok főleg azokból kerülnek ki, akik kés skineket, meg lópáncélt adnak el f2p játékokhoz. Sok éve ugyanahhoz. A klasszikus értelemben véve "jó játékot" készítők általában ezektől kevésbé sikeresek, szerintem ezt ne ebben keresd.
A ubisoft játékai töretlenül sikeresek. Gyakorlatilag ezek a játékok definiálják azt a zsánert, amiben a ubi otthonosan mozog, és néha bele tud nyúlni sikeresen olyanba is, ami ettől nagyon távoli (Rainbow Six Siege pl.). Olyannyira, hogy ma már mások is őket, az ő megoldásaikat másolják(bár ennek nyilvánvalóan a fordítottja is megtörténik). Sikeresek atekintetben, hogy a játékaik sok játékoshoz eljutnak, és a játékaik széles stíluspalettát lefednek. És lassan 40 éve a piacon vannak, ezt mamár kevesen mondhatják el. Ha ez nem siker, nem tudom mi az.
Persze könnyű abba a csapdába belesétálni, hogy mivel sok játék készül, sokat hibáznak, és erről is sok hír van, és akkor már-már úgy tűnik, mintha ki lehetne mondani, hogy a ubi csak hibázik. De minderre vajon képes lenne egy olyan szervezet, aki csak hibát-hibára halmoz?
Akik magukénak érzik ezt az ideát, tegyék már meg, hogy egyszer felmennek a ubi oldalára, és pörgesség végig mennyi játék és hány stílusban köthető hozzájuk. Komolyan hiszek benne, hogy tucatszám fog találni címeket, amikről fogalma sincs, hogy azokat is ők csinálják/csinálták. Ha meg a siker alatt a pénzügyi sikert érted, akkor azon kellene elgondolkodni, vajon mennyire valid az az elképzelés, hogy valami új és bizonytalanban kezdjenek el turkálni nagyonnagyban, ahelyett, hogy a pénzt termelő nagy franchise-ok újabb részeit nyomnák, amikből egyébként él a cég, és képesek azt a millió mást (amik nem is ennyire sikeresek nagyrészt sajnos) is finanszírozzák? -
Bad Pritt
félisten
Egyik legnagyobb az cím az AC ez kétségtelen, csak kezd lejáratódni, már most valami nagyot kéne dobni amit nem látom hogy jönne.
De ez mi?
Mire alapozod? Néhány itteni károgóra? Az első rész óta aktívan követem a szériát és kicsit vicces, hogy a Revelations óta "kezd lejáratódni" és a "végét járja" a széria és az nem ma volt.
A valóság az, hogy az AC köszöni szépen, jól van, pozitívak a kritikai és közönség visszhangok, úgy termeli a pénzt amit egy jobb multi is irigyelne és látható tervei vannak vele a Ubisoftnak. Far Cry ugyanez pepitában.
A fontosabb kérdés az, hogy mit akarnak kezdeni a tetszhalott live service (R6, The Division, For Honor) és régi nagy játéksorozataikkal. Watch Dogs valszeg offos egy ideig a Legion bukta után, Brothers in Arms fogalmam sincs, mióta nincs, az utolsó Rayman kereken tíz éves lesz idén, az utolsó Might and Magic kilenc, Heroes sincs a láthatáron, a Prince of Persia remake épp elvérzik, Beyond Good and Evil 2-ről semmit sem tudunk, Tom Clancy játékok is csak porosodnak náluk, a Driver sorozatra meg szerintem már senki sem emlékszik.
Pedig nem lehet azt mondani, hogy ne foglalkoznának rétegjátékokkal, volt új Anno meg Trackmania pár éve (utóbbi most jön konzolokra), jön új Settlers meg Valiant Hearts idén és nagyjából ennyi a nagy franchise-okon túl, szóval nem az AC meg a FC a baj náluk, hanem szinte minden más. -
Moby
veterán
Mobbilra viszik a játékaikat?
A ubisoftnak egy vagon játéka van most is mobilon, és volt a múltban is. Például a komplett AC Chronicles széria.
Miért van az, hogy feszt úgy társalgotok a ubisoftról, hogy fogalmatok sincs a játékaikról? Mindenki ismer ilyen 1-2 szériát tőlük valamennyire, és szerinte a ubisoftz az egyenlő azzal -
Bad Pritt
félisten
Jaja, totálisan ki lett véreztetve az AC, de tényleg annyira, hogy a Valhallát 20 millióan próbálták ki két év alatt és 1 milliárd dolláros bevétele volt az első évében és nemrég jelentett be a Ubisoft három különböző AC projektet. Gyakorlatilag az egyetlen valamirevaló érték a Ubisoftnál jelenleg.
-
Bad Pritt
félisten
Csak azért mert nincs szénné promózva annyi minden még nem lógatnak lábat a Bethesdánál sem.
Tango: tavaly lett kész a Ghostwire Tokyo.
id: sanszosan új Doom.
MachineGames: Indiana Jones és sanszosan új Wolfenstein.
Arkane: Redfall.
Bethesda: Starfield, Elden Scrolls 6, sanszosan preproduction fázisban új Fallout. -
opr
nagyúr
Nyilvan, mindenki hasznot akar. A pluszt ugy ertettem, hogy onnantol mar nullszaldo felett vagyunk, tehat a kerdes nyilvan az, hogy az mennyi. Lehetoleg minimum a kovetkezo projektet fedeznie kene, az a nehez. Es itt jon a kepbe a mighty dlc.
Studio - kiado kozott altalaban ugy nez ki a szerzodes, hogy a kiadonak kell eloszor nullan lennie, a studio csak utana kap ertelmezheto mennyisegu penzt. Mint minden mas esetben, az kapja a legkevesebbet, aki a legtobb munkat rakta bele. Ezert van az, hogy studiok gyakran zarnak be, kiadok viszont nem. Cserebe nagyon sokszor a koltsegek nagyon nagy reszet is a kiado allja. Nyilvan ez egyedi szerzodes, meg nagyon sok dologtol fugg, de olyan, hogy a
bankkiado jar rosszul... Hat nem gyakori, na.Callisto, mint pelda: Azert azt valasztottam, mert friss. Semmi mas oka nem volt.
-
opr
nagyúr
Hát, attól függ. Ok, hogy 5-7 év, de igazából nagyon ritka az, hogy marketinggel, mindennel együtt 200 millió dollár fölé menjen a költségvetése egy játéknak. Mondjuk, hogy 250 milla, és akkor biztos le van fedve a teljes életciklus. Egyszerűség kedvéért legyen single player játék, mert akkor könnyű számolni, plusz ugye mindig a legpesszimistább forgatókönyvvel számolunk, aztán bármi ami azon felül van már bónusz.
Játék új ára 80 dollár. Ebből 30%-ot lenyel a store, utána ami marad (56usd) abból még mondjuk 5% az engine fee (unreal engine), így a bevétel 53.2 usd minden egyes teljes áron eladott játék után. 250.000.000 / 53.2 = 4,699,248.1, azaz ennyi teljes áron eladott példány után vagy nullszaldón.
Ez sok, nagyon sok, de...
Egyrészt a 250 millió is, ott iszonyatosan fölé lőttem a dolgoknak, átlagosan nulláról 80 és 150 milla közötti számokat szoktak mondani, azok meg 1.5, illetve 2.8 millió eladás után már nullán vannak.Ezekből a számokból látszik, hogy igen, a kockázat magas, és igen, a fejlesztés nagyon drága, nem véletlen, hogy egyetlen rosszul sikerült AAA bedönthet egy egész stúdiót, de azért bőven nem veszteséges üzlet ez. Nagyon nem.
Jó példa most:
Callisto protocol: nem tudjuk, hogy mennyibe fájt a fejlesztése, 60 usd az ára, egy hónapja jelent meg, már csak steamen 684.000 eladott példány van, tehát gyakorlatilag biztos, hogy megvan nekik egy hónap alatt a 2 millió eladott példány. 40 usd a bevételük eladott játékonként, tehát 80 milla már bejött nekik. Úgy, hogy 3 év volt a fejlesztési idejük (2019-ben kezdték), tehát nagyon, de nagyon meglepne, ha nem lennének már most bőven pluszban. -
Bad Pritt
félisten
Semennyire. Nem véletlen került a kőkeményen single játékokat gyártó Sony-nál is a játékaikba hosszabb távon támogatott multi (Uncharted 4), koop és pvp mód (Ghost of Tsushima). Nem lenne meglepő, ha egyre több játékukban lenne valami online, társas komponens, mindenki tudja, hogy a live service az egyetlen fenntartható modell ilyen fejlesztési költségek mellett.
-
Bad Pritt
félisten
Rákerestem erre az Immortality-re, de szerintem nem erre gondoltál.
-
opr
nagyúr
Az van, hogy visszaneztem, PS4 mikor/hogyan kapott milyen cimeket, es azt kell mondjam, hogy (plane a covid miatti kb egyetemes fel-1 ev csuszasokat figyelembe veve) a PS5 jatekfelhozatal konkretan felmossa a padlot a PS4-essel, ha azonos (relativ) idoszakot nezunk.
Szoval az van, hogy igen, gyenge, de a PS4 generacio elejehez kepest meg igy is jo. Ha a strategia ugyanaz lesz, mint a PS4-nel volt, akkor 2023 mar nagyon szep lesz, utana meg a generacio vegeig elmenydomping.
-
-
l.skywalker
titán
Igen én is erre a következtetésre jutottam, csak míg a Series S architektúra modernebb, addig nem gondoltam volna, hogy egy PS4 újrakiadása is előkerül. DE! Nekem pont ideális lenne, mert Xbox One X-em és PC-m van, én nem akarok még Series-re váltani, PS5-t meg egy darabig nem fogok normális áron kapni
-
zozika84
őstag
Szerintem bele is rángatja majd....legalábbis a piaci egyeduralkodás alatt simán befigyelhet, hogy a Sony nyomást gyakorolt több cégre is, hogy ne kerüljenek be GP be a játékaik, vagy annak ellenére, hogy mennyire károsnak írják le akárcsak az időleges exkluzivitást is a játékosokra nézve (Hegyibeszédek 1.1)....nos ennek ellenére fossák magukból az 1-2 éves only on Playstation vagy timed exclusive feliratokat
De majd minden kiderül.
Mindenesetre mivel maga az Activision is akarta az üzletet,így azért minimum morbid lenne lekorlátozni a jogaikat és elkaszálni a felvásárlást... -
Bad Pritt
félisten
Hát azért az új Pokémonnál volt rendesen felhördülés, még a Nintendo is tweetelt a játék állapota miatt, ami abszolút nem vall rájuk. Most van egy másik sztori is egy Smash Bros bajnokság miatt, bár ott nem ők a fő probléma.
Érdekes téma lehet, hogy a N balhék miért nem kapnak akkora publicitást, mint más hasonló esetek, pedig legalább annyi, ha nem több játékost érintenek ezek is. -
Wesder
titán
-
opr
nagyúr
CoD-ot nem fogják megunni az emberek, mert egyszerű, de zseniális receptje van. Most éppen modern cuccok, pár év múlva második (esetleg első) vh pár évig, aztán picit jövőbeni cuccok, és el is telt egy évtized. Olyan nincs, hogy lövöldözni nem akar a nép, a körítés variálására meg kidolgozott recept van, ami lassan két évtizede működik tökéletesen, és nem igazán van rá jel, hogy ez változna a jövőben.
-
Bad Pritt
félisten
Videojátékba is implementáltak nagyságrendekkel komplexebb rpg rendszereket már a 90-es években keleten és nyugaton is, semmi komoly nincs a Pokémon játékokban, sőt, pont az volt a lényege, hogy minél egyszerűbb legyen. Ha kiismerted ezt a helyi kő-papír-olló rendszert, megvan a rutin, akkor az összessel fogsz tudni játszani '96-ig visszamenőleg, manapság egy generic akciójáték megpofozza ezt a "komplexitást". Elment mellettük az iparág, de egy Pokémontól ennyi elég, úgy látszik...
-
Bad Pritt
félisten
A DnD 4th edition meg Warhammer 7th edition komoly rendszerek, a Pokémon egy felfújt autós kártya játék hozzájuk képest. Más kérdés, hogy sosem volt cél összetettebb játékot építeni, mert ez az óvódás kő-papír-olló is elég.
Az egész Pokémon IP-ról ordít, hogy abszolút a minimumra törekszenek a Pokémon Company-nál, auto pilot üzemmódban működik a DS-es részek óta a franchise. Nem lenne meglepő, ha kiderülne, hogy ma már AI generálja az újabb lényeket és amúgy nem hülyék ők, tisztán látják, hogy a Pokémont nem éri el a bad press, mint a Konamit vagy Square Enixet, ha hulladékot dobnak piacra.
Viszont azt azért hozzáteszem, hogy valszeg a Nintendo a ludas az egészben, mert az Arceus baromi jó lett tavaly, szóval sanszosan nem adtak elég időt a Game Freaknek utána, hogy rendesen összerakják a következő fősodorbeli játékokat, mert hát a karácsonyi időszak előtt ki kellett dobni őket ($$$$$$). -
hombre[EU]
veterán
nekem is pc jön a ps5-switch mellé. jó volt a seriesx gamepassezni és prevgeneket fullosan játszani,amíg nem lehett új vga-kat kapni...de nekem ez a lufi leeresztett. egy olcsó pc, de az új hardwarek mellett inkább csak alsó kategória,plussz gyatra konzolportok.
egy rtx4060ti/4070 bōven elég lesz a 4k tv-hez ebben a konzolgenerációban -
l.skywalker
titán
Igen - én régen Xbox tulaj voltam, most már több mint egy éve PC is van itthon, azóta nagyon kevés játékkal játszottam Xbox-on. De! Mióta a Sony is nyitott a PC felé, azóta annyira nem érzem az ingert egy PS vásárlására, pesig 2 éve van Plus előfizetésem / gép nélkül. A HZD-t már megvettem PC-re és a többit is tervezem.
-
NyMRooD
őstag
"alig tudok fps-t ami nem hogy konkurencia lenne hanem valami hasonló" - ilyen tényleg nem sok van, talán most még az OW2, a single játékok közzül nem sok pörgős fps van.
"1 biztos pont az életben" - Ha day1 megveszed akkor az lesz egy évig, én jobb szeretem pl olyanokat mint OW vagy CS:GO na ezek tényleg biztos pontok évekig.
-
NyMRooD
őstag
Én a CoD közösségben azt nem értem, hogy miért hajlandóak évente egy multi játékot váltani, mármint nálam nagyon kevés játék olyan amit hajlandó vagyok day1 megvenni és kevés szabadidőm van játékra, tehát egy évente cserélődő multi bármilyen jó is nálam felejtős, mert mire elkezdeném élvezni kiürülnek a szerverek. A másik dolog, hogy néha (akár egymás után is) jönnek vacak részek is. Bár ha jól vagyok informálva a Warzone-al végre ezeket a problémákat orvosolták.
"Mint FPS is elég egyed uralkodó, alig van már belőlük" - Szerintem ez nem teljesen igaz, feltéve ha nem csak a lövöldékre gondolsz, MS-Bethesda készülő játékok jelentős része FPS nézettel jön és más kiadók sem hanyagolják pl Activision, Ubisoft, Embracer, Capcom, EA, etc.
-
opr
nagyúr
Tippre annyi hianyizk egy jo nagy VR attoreshez, hogy legyen par tenyleg jo VR multi jatek.
Valami lovolde (cs/CoD szeru), par aranyos platformer, ilyesmi. PSVR ilyen teren nagyon korlatozott volt, PSVR2 viszont emberileg elerheto (platfomrszintu) arazason fog valoban 360 fokos jatekteret adni, jo trackinggel, szoval En latok ra raciot, hogy attorest erjen el.
Egy counter strike szeru jatek VR-ban az szerintem hatalmas lehetne. Volt is ilyen kiserlet PSVR alatt, sokan szerettek is, de a kinos-fos forgolodas mechanika megolte az egeszet. Ezt a PSVR2 mar az inside-out traciknggel megoldja, szoval... Jo lesz az, jo lesz az. -
Bad Pritt
félisten
Baromi nagyot megy a Quest 2, szerintem lassan 20M környékén lehetnek az eladások (tavaly ilyenkor volt 10M még Karácsony előtt).
Én is gondolkodtam rajta sokáig, de mindig elbizonytalanodom, hogy otthoni használatra megérné-e nekem egy VR headset, mert a PSVR is felesleges volt, túl is adtam rajta hamar. -
opr
nagyúr
Szerintem igazabol ez a nagy nyilatkozathaboru sose szolt a CoD-rol, a legkevesbe sem.
Viszont valamivel el kell adni azt, hogy barmi aron keresztbe teszunk (ami amugy teljesen altalanos es normalis dolog ilyen korokben, az a meglepo, ha valaki nem csinalja), akkor is, ha nyilvan elbukjuk, mert ha mas nem, ertekes idot nyerunk. Nameg csinaljon mar valamit az a sok hulye ugyved, ha mar fizetve van, ugye.
De amugy minden letezo store feluletre igaz ez, mindenki kaszal minden jatekbol, a 30% is "industry standard"-nak szamit. Pont ezzel utott fejlesztoi szemmel nagyot az epic store, hogy sokkal kedvezobb felteteleket kinalnak a fejlesztoknek, mint barki mas, ha meg unreal engine-t hasznalsz, akkor meg plane, olyan szinten, hogy az mar durva.
-
opr
nagyúr
Egy generaciokent van kezelve az XSX es az XSS, szoval nem. Vagy van XSS is, vagy nincs XBOX ugy egyaltalan.
Amugy a GPU-n a sirast nem ertem, legkonnyebb skalazni.
A memoria mennyisegen a sirast mar ertem, az tenyleg okozhatja azt is akar, hogy egyszeruen nem tudjak megoldani a jatekot ugy, ahogy akartak, es olyan hulye donteskenyszer van, hogy elengedjuk az xbox vonalat, vagy ujratervezes.Ilyen teren amugy orulhetunk, vegre szintet tudott lepni a microsoft. Eddig csak arrol voltak legendasak, hogy milyen ugyesen lovik labon onmagukat teljesen indokolatlanul, de most vegre sikerult ezen tullendulni. Most az egesz jatekipart lottek labon egy teljes generacio erejeig. Raadasul egy olyan konzollal, ami kb a kutyanak nem kell. Nem semmi, jar a taps.
Disclaimer: Kutyanak nem kell nem teljesen igaz, mi pont venni akarunk egyet karacsonyra, de akkor is, na.
-
.LnB
titán
Hol írtam én, hogy csak?!
Pontosan úgy vagyok mint te. Alig játszok. És semmi sem érdekel.. Switch-re vettem egy halom játékot múlt hónapban. Azokat játszom szép lassan végig. És adom el, hogy ne álljon benne a pénz. Ezek mellett meg Fortnite-ozok. Csinálom fiamnak a napi feladatokat. Ez napi 20p -1 óra. És ennyi.
És ahogy írod, semmi megjelenés nem érdekel. Még a God of War se.
Kíváncsi leszek, hogy fél év múlva mennyi konzol lesz otthon. Mert már vannak gondolataim..Ráadásul elég sokat bringázok, az sokkal jobban érdekel. Az meg nem olcsó dolog.
-
ρσгτσ
addikt
Mondjuk akkoriban az volt a rosszabb, hogy szerezni is nehezebben lehetett cuccokat. A többit meg ugye illegálisan megoldották az emberek, ahogy .LnB is írta.
Most meg az, hogy a forint bele van állva a földbe, és az sem túl nagy segítség, hogy a dollár az egekbe száll lassan. Plusz az ellátási problémák és egyéb tényezők...
-
Szabi®
addikt
A ps store nem a legjobb kiindulási pont, hogy véleményt nyilváníts a gamingról. Az összes platformon 2-3000 forint az a játék. A ps store-on meg minden túlárazott. Egyszerűen nem is értettem azok gondolkodását, akik az only digit gép mellett kardoskodtak, amikor is sokkal több hátránya van, mint előnye.
-
opr
nagyúr
PS4 az tenyleg ijeszto volt amugy. Mindenki varta akkor is a nextgent, mint a messiast, erre kiderul, hogy mindket oldalon ilyen kvarcorabol kukazott CPU-ja lesz szegenynek.
Hala egnek memoriabol boven volt, meg a GPU is eleg eros volt, ez mentette a helyzetet, viszont... Hat, lehet ezen szepiteni, de az az igazsag, hogy az elozo generacio rengeteg szempontbol visszafogta a fejlodest. Ezert nem lattunk semmi extrat, csak picit szebb grafikat, meg max kidolgozottabb tortenetet, mert memoria volt boven, GPU volt eleg, a CPU-idovel viszont dekazni kellett kemenyen. Hala egnek legalabb az adott, hogy egyseges memoriakezeles van CPU es GPU kozott, tehat nem kell masolgatni, csak oda kell b@szni egy pointert, hogy ott van, azt hasznald, ami viszont egy hatalmas overhead-et vesz le, ezert lehet, hogy a fostalicska jaguar a konzolokban ezerszer jobban teljesit, mint egy asztali konfigban. Mert ezen nagyon sokat lehet nyerni, es nyernek is, megvan mar hozza minden, ami kell, kornyezet, tapasztalat, szeleskoru tamogatottsag, minden. Ez az, ami miatt sokkal jobbnak tunik, mint amihez hasonlo esetben szokva vagyunk CPU-oldalrol.Namost ugyanez amugy igaz a mostani generaciora is, csak epp Zen2 alapokon. Szoval ha VEGRE el tudnak engedni az elozo generacio kezet, johetnenek igazan fincsi cimek, amik tenyleg mutatnak ujat. Szerintem meg kb 3 ev, es meglesz az elso fecske. Nagyon varom mar, nagyon kivancsi vagyok ra, hogy tudnak-e elni a lehetosegekkel, es ha igen, hogyan/mennyire.
-
.LnB
titán
-
.LnB
titán
Ez a lényeg. Ezeket a játékokat (nem csak az exkluzív címeket) nem írják meg külön PC-re. Max kapnak Post-processing effekteket, amik kicsit szebbé teszik. Ezt meg mindenki eldönti, hogy az a minimális eltérés, kinek mennyit ér meg.
Én emlékszem, hogy már 2018-ban is amikor otthagytam a PC gaminget. A játékok grafikai beállításait kapcsolgatva, nagyítóval kellett keresni a különbséget.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tom Clancy's The Division - Sleeper Agent Edition Xbox One
- Xbox Series X, újrapasztázva, tisztítva, dobozában, 6 hó teljeskörű gar., Bp-i üzletből eladó!
- PS4 játékok garázsvásár sok kedvezménnyel
- PS5 Slim Disc 1TB 2026.10.08 GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation4 PRO 1TB fekete konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P50 - i7-HQ I 16GB I 256SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- SZÜNETMENTES TÁPOK
- Csere-Beszámítás! AMD Számítógép PC Játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 256SSD+1TB HDD
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged