- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Apple Watch
Új hozzászólás Aktív témák
-
Porsche-hoz: Yo dawg we heard you like spoilers, so we put a spoiler on your spoiler...
------------------------------------------
@Melanoma: Valami gond lesz ott nálad, ugyanis nekem nem fagyogat a játék, bár egyszer egész ezidáig frissítés óta egyik betöltésnél befagyott, de ilyen gyakorisággal eddig is jellemző volt, szóval elviselhető kategória.
------------------------------------------
@Sztrego: Éjszakai versenyből valóban több van, úgy veszem észre leginkább Car Series versenyek szeretnek nappal zajlani.
Lehet ezt is akarta a nép, hogy ha már a rendes NFS játékban is éjszakai versenyek vannak javarészt, itt is legyen több.
Én annak örülnék, ha a telefon fényérzékelője alapján ítélne a játék, hogy nappali vagy éjszakai változatban adja be a versenyt, ugyanis ha fény mellett játszunk, akkor inkább szeretnénk látni a képernyőt rendesen, nappali viszonyok között, míg sötétben pedig jó az éjszaka is.
Így pedig lehetne "csalni" is akár, hogyha mindenképp éjszakai versenyt akarunk, akkor pályabetöltés előtt letakarnánk ujjunkkal a fényérzékelőt.
Na de mindez álom kategória, pedig nem lenne nehéz szerintem kivitelezni.-----------------------------------------
Általánosan:
Car Series-nél elég jól jön, hogy minden korábbi verseny csak 1 egységnyi benzint vesz el, így egyszerre azért csak ilyen versenyeket játszva el lehet lenni a játékkal egy full benzinnyi időt lejátszva.
Pénz és conversion kit farmolásnak is eléggé kedvez ez (egyedül az akksinak nem), conversion kit meg nekem elég sok mindenhez kell jelenleg, szóval had szóljon.
Ezekkel az 1 benzines Car series versenyekkel sokkal kevésbé stresszes a farmolás is, bőven jut idő a számunkra fontosabb, 2 benzines kampányos versenyeken történő farmolásra is.
Ez tetszik.Az már kevésbé, hogy eddig 3 IAP fizetésem van a játékban és így is 650 pont kéne a következő 3-as VIP szintemhez, ami azt jelenti, hogy az nem jönne még ki egy újabb Monthly gold vásárlással...
Tournament-ben elértem nagy keservesen a 4-es rangot és itt már "szerencsére" esélyem sincs senki ellen sem, szóval Tournament-tel már nem kell foglalkoznom...
Legkönnyebb ellenfél 876-os PR számú autóval az én 786-osommal szemben, meg sem próbálom.
Próbából kipróbáltam ki és visszalépve milyen PR-es autót generálna nekem legkönnyebb ellenfélnek, 886-os PR-eset adott. Hát kössz!Végül pedig 6 csillagos lett a Viper-em, ennek tiszteletére átmódosítottam én is vizuálisan, nekem jelenleg most ez a kinézet fekszik:
Külön örülök azoknak a felniknek, mert számomra ezek a félék igazából erre az autóra lettek kitalálva kb, semmi más egyébbel nem tűrök el Viper-t.
-
válasz
-=Szabi=- #1408 üzenetére
Ez a grafika valóban hulladék.
Youtube-on a frissített verzióból még nem láttam olyan felvételeket (nem is kerestem őket direkt, elég nekem csak játszani is ezzel), amik megütnék a nálam tapasztalt szintet, ráadásul ezek a videók akadnak is.
Értem én, hogy meg kell osztani mostanában mindent (lehetőleg youtube-on), de néhány embernek lehetne önkritikája, hogy ha akadozós fos az eredmény, azt talán mégsem kéne megosztani a világgal.
Ez utóbbi persze véletlenül sem téged akar minősíteni, hanem a videó készítőjét. -
Nekem is megjelent a frissítés hivatalosan (még éjszaka láttam Danny365 hozzászólását, be is voltam zsongva, mert csak reggel tudtam lefrissíteni a játékot otthon, mert éjszakás műstakban dolgoztam
).
Nekem 2-es VIP szintem lett 3 korábbi IAP vásárlásból (2x monthly, 1x50 gold) és tök jó, hogy 12 benzinem van, mert így nagyon könnyű számooni, hogy legközelebb kerek 2 óra múlva lesz megint full.
).
Bár ez nem permanens, 20 napig tart tán, ha jól emlékszem.Nekem is sokkal szebb a játék és mindemellett nem is akad jobban, talán simábban is fut.
Ára is van a dolognak, akksimat jobban meríti és szerintem nem csak azért, mert egyébként magasabb fényerőn játszom egyelőre az éjszakai versenyek miatt.Nekem nem annyira tűnt fel, hogy zavaróan több tereptárgy lenne, amik ráadásul a vezetésünkbe is beleszólnak, még ilyenbe sem futottam bele.
Supra vs Mclaren érdekes dilemma, mert ugyan a Supra-nak nincsen jövője (szerintem csak akkor foglalkozz vele, ha szívügyed az autó vagy hajtassz minden Car series-re).
Mclaren-hez viszont mindenképpen sok további kitartásra lesz szükség és könnyen lehet, hogy mire megszereznéd, addigra 5x halálra unod az egész játékot.Fejleszthetőségre annyit, hogy kocsikategóriától függ, hogy mennyi alkotóelemet igényelnek a főalkatrészek.
Ebből a szempontból a Supra jógal gyorsabban fejleszthető, ugyanis példának okáért oda elég mondjuk egy zöld alkatrészbe 5 db relé helyett 1-2 db. -
válasz
-=Szabi=- #1345 üzenetére
Tehát akkor elvileg 12 napon belül globálisan illene mindenki számára elérhetővé tenni a frissítést, különben elég sok ember végleg hitét veszti majd az EA-al szemben, ha a frissítéses szenvedéseik miatt maradnak le arról a Lambo-ról.
Nekem sincs semmi frissítés még mindig, pedig érdekelne eléggé, hogy nálam ez a VIP rendszer jelenleg mennyi pontnál állna majd (ugye hogy beszámítja-e a korábbi IAP vásárlásokat vagy nem).
-
válasz
Danny365 #1336 üzenetére
Nem tudom, hogy a Bluestacks miatt-e, de néhol eléggé glitch-es az egész grafika, főleg az éjszakai pályán a textúrák.
Legtöbbször mosottas szar, itt-ott viszont látni élesebbeket, mintha nem tudná eldönteni, hogy most éppen a sebesség miatt használjon-e motion blur-t vagy inkább ne, de legalább így kellően szem irritáló látványt képes nyújtani...
A nagyon esős versenyen is vártam, hogy az autón vízcseppek lesznek, meg a kameralencsén is folyik a víz itt-ott, de egyik effekt sem volt látható, pedig úgy emlékszem korábbi verzióban is voltak ilyen effektek bizonyos eszközökön játszva.Tényleg nagy káosz ez az egész, Play-es frissítésre még mindig várok.
-
válasz
Darkkoi #1331 üzenetére
Ugyanez a felállás nálam jelenleg beszédesebb formában:
Szóval valamiért, valamikor átállítódott nálam az egész alkatrész cserélősdi téma aranyról játékbeli pénzre.
Nem tudom amúgy, hogy végülis örüljek-e neki, mert azért a pénz sem annyira folyik, mint amennyire mostanában szükségem lenne rá.
Az kétségkívüli, hogy ha ez továbbra is így marad, akkor a jövőben a jelenleginél többszörösen meggondolom majd a láda vásárolgatásokat.
Az arannyal meg legalább nem kell annyira smucigoskodnom, mert korábban direkt a későbbi alkatrész átköltöztetgetésekhez tartogattam, aminek a rendszere most dobott nálam egy meglepő fordulatot úgy néz ki.Valamiért elég misztikus tud lenni ez a játék, többünknél eléggé másképp tud viselkedni.
-
válasz
Darkkoi #1329 üzenetére
Jó hát nekem Ferrari-m sincs és sárga cuccokkal sem dobálózok még.
Azt legközelebb mindenesetre nézd már majd még meg kérlek, hogy lila alkatrész kivétel nálad szintén pénzes-e, mint ahogyan most nálam (az se baj, ha a Mercidbe pont van egy lila nitró és akkor mondjuk azt
)!
-
Mióta lehet arany helyett pénzért butítani az autók főalkatrészeit és a főbb kérdés, hogy én erről miért nem tudok?
Mercedes-ből pakolnék át GT-R-be 5 csillagos lila nitrót, amihez először is a ugye le kell cserélnem egy azt egy gyengébb nitróra és pénzért kínálja a lehetőséget (kb 380ezer).
Ha ezt tudon, akkor arannyal eddigiekben nem spórolgattam volna...Már csak az érdekelne, hogy ez valyon csak véletlen-e vagy pedig tényleg eltörlődött globálisan az aranyért való kék és lila alkatrész kivétel.
-------------------------------
@corvette: Igen, ezt a trükköt én is pont ma tapasztaltam ki és élek is vele sűrűn.
Hármas rangban már szigorúan csak a legkönnyebb ellenfelek ellen tudok menni, de őket is megválogatom már ezzel a trükkel. -
Én is szopok most Tournament-ben, 4-es rangnál már a 786-os PR-es Shelby-met sokszor már csak a legkönnyebb ellenfelek ellen engedem csak indulni, esetleg a közepesekkel, ha azok max csak 1-2 PR értékkel magasabbak.
Olyan trükköt használok mostanában, hogy a hídról lefelé vezető élesebb fordulót drift és nitró nélkül, lehetőleg minél bentebbi vonalban veszem be, aztán meg az utolsó előtti hosszabb egyenes részen lövöm a felgyülemlett nitrót. -
válasz
-=Szabi=- #1299 üzenetére
Csak is Monthly Gold-al van értelme összerakni a permanens 14-es tankos VIP-et, úgy viszont már megérheti. Közben kiszámolgattam magam is a dolgokat a korábbi videó alapján.
Eddig van két Monthly Gold vásárlásom.
Nagyon jó volna tudni, hogy ezeket beszámítja-e vagy pedig mostantól számolna mindent csak.Na meg, hogy a megszerzett VIP pontok örökök-e vagy pedig idővel tudnak-e fogyni.
Csak mert ha mindent egyszerre kéne összevásárolni a permanens-hez szükséges mennyiséghez, akkor ugye a Monthly Gold módszer kiesik ---> nem érné meg a dolog. -
válasz
Joccc07 #1283 üzenetére
Köszönöm!
Tehát akkor fekesleges várnom a láda nyitogatással, mert a táblázat szerint én már soha sem fogok elvileg kapni újabb cuccokat...-----------------------------------------
Ehhez a VIP rendszerhez fűződően:
Eddig pénzéhségben nálam az Asphalt 8 viszi a pálmát, amikor 20ezer Ft-ért kínált egy időben 2 db exkluzív autót.
Most az EA is jó úton halad, hogy soha többé ne nyúljak a mobilos játékaikhoz.Nem tudom mit hisznek ezek. Akik mobilin játszanak, azok gazdag idióták lennének talán? Az legalábbis tisztán oátszik, hogy picit sem akarják komolyan venni a platform-ot.
Hányinger ez az egész.CSR Racing is tud pénzéhes lenni, de ott az alapból szintén 10-es tankot örökös 15-össé növelni elég egy egyszeri 1500-2000 Ft-os befizetéssel megoldani.
Itt mennyit kéne fizetni 15-ös tankért? Nem is merem kiszámolni.----------------------------------------
@-=Szabi=-: Jaj neee! Diablo SV! Régi Hot Pursuit emlékek! -
Bocs a dupláért, csak később jutott eszembe, hogy ha valaki talál esetleg neten infót arról, hogy mely szintlépésekkor érkeznek újdonságok a sima ládákhoz (ez a New shipment dolog ugye), az ossza meg kérem!
Feltételezném, hogy ha full tuningos autók táblázat van, akkor hátha rejlik valahol az internet bugyraiban ilyen is.
Csak mert pár nap múlva 78-as lennék és ha netán pont akkor lenne egy "New shipment", akkor mindenképpen tartalékolnám még a pénzt, mert amúgy már láda nyitogathatnékom van lassan. -
válasz
Melafoto #1263 üzenetére
Ejj, nem túl szerencsés a helyzeted akkor, részvétem. :/
VIP téma is akkor szépen a lehúzás kategóriában szerepel akkor. Eddigi bármilyen aranyas vásárlást (nekem eddig van egy sima és 2x Monthly Gold-om) is hozzárendeli már vagy csak az innentől történő további arany vásárlások számítanak bele a rendszerbe?
Igazából 12 egységnyi benzin tök jó lenne, mert könnyebb lenne számolni, hogy kerek 2 órahossz lenne egy full tank újratöltődés.
Azt se bánnám, ha a kártyahúzások esélyét is pozitív irányba lendítené, mert nagyon fárasztó, mikor 3x lejátszom ugyanazt a versenyt és pl ebből kétszer VP-t ad, egyszer meg mondjuk pénzt.Szerk:
Új garázs elkelt már, nem is értem miért jó ez a sötét garázs téma (CSR Racing-ben is eleinte világos garázs volt, aztán későbbi update óta full sötét téma...).Neked egyébként Play-en keresztül frissült vagy pedig játékon belül "Downloading content" formában?
-
válasz
Darkkoi #1248 üzenetére
Alapjában én ott ronthattam el, hogy jó pár hónappal ezelőtt nem bíztam a Razor BMW-ben, hogy erősebben tuningolható lehet-e, mint a Shelby, így kb megnyerése után nem is foglalkoztam vele.
Ez lehetett az alapvető hiba akkor, hogy így lemaradtam.De most már kár lenne vele foglalkozni így, hogy belendítem lassacskán a Viper-t, most már mindenképpen azt fogom következő ászomként pátyolgatni.
Na meg persze az is közrejátszott a haladásom hátráltatásában, hogy igyekszem a Car Series versenyekre gyúrni, így az azokhoz szükséges autókat is szeretem minél inkább előtérbe hozni.
De most már ezeknél is kezdem magam utolsérni, így jelenleg ami elérhető, azokhoz már csak a Nissan GT-R-t (ezt sem kell már sokat tuningolni) és a Viper-t kell fejlesztgetni.A "new shipment" dologhoz meg nagyon jól jönne valami táblázat, hogy pontosan mely szintek elérésénél történik, mert napokon belül talán meglesz a 78-as szint és ha ott történne ilyen esetleg, akkor persze mindenképp várnék még a doboz nyitogatásokkal (csak már ezzel kapcsolatban is eléggé kezd viszketni az ujjam
).
Más: Mióta egyre többeteknek veszett el a mentése, én mától felveszem a havi 2x-i alkalmazás adat mentés rendszerembe ezt az NFS-t is, mert már innen azért én sem szívesen veszítenék el mindent.
Kicsit tényleg szégyen, hogy a játékosok mentéseiről nem készítenek időnként back-up-okat.
Legalább azok esetében lehetne, akik fizettek már bele a játékba, azért ez elég illendő dolog lenne szerintem mégis. -
válasz
Darkkoi #1232 üzenetére
Hm, dejaris után te vagy a második, aki ráébreszt, hogy én valamit eléggé rosszul csinálhatok.
Jelenleg 77-es szintű vagyok és Ferrari-m nekem közel sincs még, hanem még csak az SRT Viper-t tuningolgatom, ami még csak 73x PR számú és a legerősebb autóm még mindig a 786 PR-es Shelby GT500.
Nagyon érdekelne, hogy ti mit csináltok másképp, hogy így előre tudtok haladni, mert egyébként én is nyomom a játékot még mindig szorgalmasan, amikor csak jön a full benzin értesítés kb.
-
Én ugyanúgy PR 735-ös formában végeztem 1-es rangúként, ami egyébként drift nélküli plusz nitrók nélkül nehezen jött volna össze.
Azért is driftelek, mert úgy nem annyira unalmas a verseny és kis izgalmat hoz bele, na mert lássuk be miből áll az autó terelgetés alapból: balra meg jobbra kormányzás... Nagyon izgalmas.Driftet én egyaránt indítok kanyarodás előtt és kanyarodás után. Helyzettől függ, amit most nehéz pontosan leírni, mert már kb rutinból csinálom.
Tényleg be kell gyakorolni az íveket, hogy melyiknél mennyire vezeti a játék sínen az autót drift közben és egész hatékonynak lehet lenni.
Lehet megpróbálok majd videót csinálni, hogy én hogyan nyomom jelenleg, mert ahogy nézem youtube-ot, kezdetleges autókkal vannak csak driftelgetések.
Én meg nagyrészt egész pályásakat mutatnék. -
Pedig nagyon jövedelmező a játékban driftelni. Lehetőleg mindig úgy megyek és valóban szokni kell, de ezen a néhámy pályaszakaszon, ami a játékban van, viszonylag hamar kitanulható, hogy hol hogyan viselkedik az autó.
Egyes versenyeken akár 3xxx pénzt is össze lehet hozni csak drifteléssel, ami azért nem rossz.
Nekem végül 228. helyen sikerült végeznem Tournament-ben, 1-es rangúként, ahol megint úgy működött a játék, hogy akármelyik ellenfelet választottam magamnak a 3 közül, egységesen 440 pontot adott mind.
Persze itt mindig a leggyengébbet választottam ki, akik ellen lazán lehetett még nyerni. -
Ez nálam egyszerű: végig driftelve megyek (igen, a hosszú egyenes szakaszon is).
Mondjuk most, hogy már 77x-es ellenfelek ellen megyek, már nem mindig merek egyfolytában driftelni.Ez valóban könnyű Tournament most (persze sokat segít a PR 735 is), kb pont, mire nagyon benehezedne, már véget is fog érni.
-
Én már próbáltam időtekerést (nem a játék miatt) és feltöltötte a benzint (onnantól nem is értem, hogy kiért kell folyamatos szerverkapcsolat a játéknak).
Viszont én sem merek ettől függetlenül tekergetni, mert elég sok minden egyéb függ még ebben a játékban az időtől és nem akarom én sem véletlenül behülyíteni. -
Csontra ugyanezt sikerült nekem is összhoznom az este folyamán.
Direkt megvártam, hogy minden alkatrészt fel tudjak fejleszteni 5 csillagosra és úgy indultam neki az utolsó versenynek.
Az az igazán szép, hogy az Event kori állapotában is ugyanígy 735-ös PR számú volt az autó, szóval nem butított rajta a játék.Aranyat tán 120-at vagy 180-at költhettem összesen, mert 2-3x hajlandó voltam Market-en venni általános alapanyagot.
Utólag már ezek nélkül is valszeg simán össze tudott volna jönni a full 5 csillagozás az alkatrészeket illetően, szóval igen is össze lehetett farmolni az ehhez szükséges pénzeket és dolgokat.
Kilinccswl előre nagyon sokat segít igen, még mindig. -
-
-
Azért nem akkora jelentős PR esések vannak itt mégse, nem annyira érzem ezt vészesnek.
Inkább azt írjátok meg, hogy van-e ezzel a Hoonicorn-nal új Car Series versenyszál!
Na és a tuningolás rendszere marad-e olyan, amilyen prototípus korában volt vagy átalakult a hagyományos, többféle alapanyagot igénylő rendszerré?
Tudjátok! Ahol a kerékbe is akksit kell rakni. -
válasz
-secret- #1162 üzenetére
Köszi az infókat!
Szerintem nem érdemes küzdeni, hogy 6 csillagos legyen. Főleg, hogy látszólag eleve nincs benne annyi teljesítmény potenciál, hogy a korábbi Event-es autók fölé emelekedhessen.
Egyedül akkor szórnék el rá 1000 aranyat, ha ingyen átköltöztethetnék rá minden kék és lila alkatrészt a Shelby-ről, de olyan lehetőség ugye messze nem lenne. -
válasz
Melafoto #1146 üzenetére
Minden megnyert Event-es átkonvertálódik úgymond normál használatúra.
Már csak olyan értelemben is, hogy ugye prototípus alkatrészek helyet később normál alkatrészekkel lehet tápolni.
Ez korábbi autóknál sokaknál azzal is járt (köztük nálam is), hogy pl a BMW-nél kevesebb PR-el kaptuk meg az autót, mint amennyire azt feltápoltuk prototípusos idejében. -
válasz
bostone #1144 üzenetére
Ő a Hoonicorn-ról beszél.
Az pedig azon a képen még nem szerepel (nem mintha tudna, mikor is korábban készült a kép, mint ahogy bekerült ez az autó a játékba).
-------------------------------
@Melanoma: Gondolom úgy érted, hogy totál fullos, szóval autó is 6 csillagos és vele együtt a lila alkatrészek is mind.
Kíváncsi leszek mennyi PR-re konvertálódik az autód, miután megnyered. -
válasz
-secret- #1134 üzenetére
Pontosítsd kérlek azt, hogy "9 előtt tervezem befejezni", mert nem egyértelmű számomra!
Az meg totál lényegtelen, hogy 3,5 millád van (egyébként hozzá kell tenni, szép teljesítmény
), mikor itt ugye Event pénzért lehet venni a prototípus cuccokat és általánosan is ugye ezzel hülye verseny végi szerencsejátékos kártyahúzogatásokkal tudnak csak gyűlni a cuccok.
Én úgy szoktam amúgy, ha már 1 millió fölött vagyok és van éppen helyem a garázsban, akkor elkezdek vásárolgatni 5 pakkos sima ládákat, sokat (persze nullázni azért nem nullázom magam).
Ha megunom, akkor ismét várok, hogy összegyűljön milliós pénz és megint láda vásárolgatósdi.Értelmetlenül mondjuk nem ládázgatok.
Pl jelenleg direkt várakoztatok a Mercedes-ben és a Viper-ben több főalkatrész szintléptetését is, hogy majd holnaputántól pár napig könnyen meglegyen a napi "2 alkatrész összeépítés" feladat. Ugye ezek most ebben az 5 napban könnyedén megvannak a Hoonicorn fejlesztésével.
Azokkal az Event utáni alkatrész fejlesztésekkel jó pár helyem is felszabadul majd a garázsban, Event végi pénz is várhatóan kedvezően hat majd a kasszába, lehet majd szórni megint a pénzt. -
válasz
Melafoto #1127 üzenetére
Holnap úgyis lesz közülünk, aki már napközben lejátssza majd a legutolsó versenyt és megírja majd, hogy mi a helyzet e téren.
Mondjuk lehet nem annyira szükséges ezt max csillagosnak tudni, mert nem hiszem, hogy verné az előző Event-es autókat teljesítmény terén. Már csak abból is kiindulva, hogy kevesebb csillagos tudni lenni.
Persze akik időközben baleset következtében elvesztették azokat az autókat, nekik persze jobban megéri hajtani most erre a Hoonicorn-ra.Egyébként én úgy játszom ezt a mostani Event-et most, hogy miután letúrom a napi kötelező főszálat, átnézem az autót, hogy épp milyen alapanyagok kénének bele és ez alapján játszom sorrendben újra az újrajátszós versenyeket.
Közben be-benézegetek XRC Market-be, ahol ha látok olyan conversion kit-et pénzért, amit épp fel tudok használni, azt megveszem (de ilyenkor még csak azokat).Ha végzek minden újrajátszós versennnyel az adott napra, akkor pedig XRC Market-ből már a sima alapanyagokat is figyelem és ha látok felhasználhatót pénzért, azokat is veszem.
Ma és holnap éjfélig simán fogok tudni majd játszani (ilyenkor van ugye az újrajátszós versenyek újraaktiválása) és ha az utolsó fél órában marad még hátra több újrajátszható verseny, akkor fogok költeni aranyat ticket-re (mert megéri a Market árakhoz viszonyítva).
Azon meg erősen kell még majd gondolkodnom, hogy költsek-e 1000 aranyat azért, hogy max csillagos lehessen a Hoonicorn-om.
A tuningrendszer amúgy itt jobban tetszik. Mintha itt jobban át lenne gondolva az egész és ide jobban olyan alapanyagok kellenek csak, amik tényleg kellenének az adott főalkatrészbe.
Itt nincs olyan pl, hogy kerékbe akksi is kell, meg relé. Itt kell rá köpeny és fék (más kéréd, hogy felni is kéne, de az amúgy sem farmolható).
-
Elsőnek melóhelyen nem akart leesni ez a "Nitró vs Chapter 3" dolog, de így már teljesen értem és valóban működik! Köszi!
Meg is csináltam gyorsan az első 5 versenyt belőle és közben tapasztaltam magam is, hogy adnak a versenyek is olykor conversion kit-et (bár farmolni továbbra sem lehet őket majd szerintem, szóval figyelni kell majd mindenképpen az XRC Market-et majd értük).Aranyat én nem tervezek még költeni, esetleg majd az utolsó napon további BP-ekre.
Tök jó lenne kirakni max csillagosra ezt a Hoonicorn-t, egy darabig tuti meg lehetne oldani vele az Underground-os előrejutásunkat. -
válasz
-secret- #1081 üzenetére
Értem.
Na és találkoztál a hamadik fejezetben olyan újrajátszós versennyel, ami conversion kit-et ad bármihez is?
Csak mert ha nem, akkor inkább most költök ilyenekre olcsóbbért minél előbb (bár elég gyorsan frissülget a piac szerencsére), mintsem később a drága aranyas kék/lila főalkatrészekre. -
válasz
Melafoto #1079 üzenetére
Milyen farmolás? Jelenleg nekem mindkét fejezetben áll mind az össz 4 db újrajátszós verseny, mert legközelebb holnap lehet újrajátszani őket.
Pontosan hogyan érted azt, hogy "3. rész kell"?----------------------------
@-secret-: Áhh, te ha jól értelmezem akkor tekered az időt és már az utolsó fejezetnél jársz.
Van olyan újrajátszós verseny valamelyik fejezetben az 5 közül, ami conversion kit-et tud adni?Valamiért úgy érzem, hogy azokat mindenképp csak XRC market-ből lehet beszerezni.
-
válasz
Melafoto #1068 üzenetére
Event után, ha meglesz az autó, akkor a továbbiakban ugyanazokkal az alkatrészekkel lehet majd fejleszteni, mint általánosságban, szóval semmi prototípus hülyeség gyűjtögetés, meg ilyesmi.
Legalábbis az előző Event-es autóknál így ment a dolog, szóval abból indulok ki.
Ti egyébként, akik már a holnapi fejezetet nyomatjátok, gondolom időt tekertetek. Ugye?
-
Én azért holnapig még várok, mielőtt még elkezdeném szórni az aranyakat a Hoonicorn-ra.
Ha holnap nem fogunk kapni a chapter játszása folyamán semmi BP-t sem és kék alkatrészt sem, akkor fogok csak költekezni, de akkor is majd csak visszafogottabban. -
válasz
TheMarci #1009 üzenetére
Igen, nálam is ez van most, hogy ha lejátszom bármelyik újrajátszhatós versenyt a 3 alkalommal, szintén több, mint 6 napot ír újranyitásra.
Ez elég durva, viszont amúgy örülök is neki.Valszeg a Ken Block-os Event miatt variáltak ebbe bele most.
----------------------------------------
@Danny365: Ezekből a gyorsulásos játékokból nekem elég volt egy életre.
Meg egyébként sem férne már el a szabadidőmbe mégegy komolyabb játék emellett az NFS mellett. -
válasz
-=Szabi=- #995 üzenetére
Nem segített akkor gondolom az általam javasolt ötlet sem...
Egyetlen esély akkor innentől az, hogy felveszed a support-tal a kapcsolatot és kérsz esetleg egy full refund-ot (ha költöttél egyáltalán persze valamennyit is a játékban) vagy pedig a korábbi itteni tapasztalatokon alapulva egy újrakezdést, megspékelve ajándékokkal a szupport részéről.
Egyébként meg ne sajnáld a játékot, magamból kiindulva én valószínűleg örülnék, ha megszabadulnék a játéktól és kipróbálhatnék újakat (van jó pár betárazott cucc a Play-es kívánságlistámon), csupán csak ez a szerencsejátékos rendszer elegendő bosszúságot tud nyújtani ahhoz, hogy elvegyen szinte minden élvezetet.
-
Közben voltam bent a játékban (elment ismét 10 benzinem és kb 7 percem a semmire
) és csekkoltam a pontos raktárférőhelyemet, nekem jelenleg 375-ön áll.
Tehát akkor van akinek 345, másnak 315, megint másnak meg 375 és úgy tűnik olyanok is akadnak, akiknek meg nem változott.
Ez nagyon érdekes dolog most. -
válasz
Melafoto #990 üzenetére
Nekem egyébként kb 1 hete volt olyanom, hogy hajnali munkába menet, a buszváróhoz sétálva indítottam a játékot és későn vettem észre, hogy a mobilnetet előtte még elfelejtettem bekapcsolni.
Már előre kezdtem magam szidni, hogy akkor most jön megint a szokásos perceket igénylő új játék indítás, aztán a kezdeti versenyeket és párbeszédek átugorva végre kezdhetek harcolni a korábbi játékállásomért...Meglepetésemre semmi új játék nem indult, hanem bejött a főmenü tökre profil-nullázott állapotban, és a térképen lévő Play-es Sign-in gomb-ra kattintva pillanatok alatt fogadott a saját játék állásom.
Néha azt érzem, hogy ennél a játéknál a frissítések és javítások nem a hagyományos Play Áruház-as megoldásban érkeznek, hanem ebben a játék indításos "Downloading content" formában.
Persze lehet a buszvárós incidensem csupán csak véletlen volt, de mindenesetre nem merem szándékosan generálni a hibát, hogy pl jelen helyzetemben is gond nélkül vissza tudnék-e lépni a játékba net nélküli indítás után. -
Az az upgrade nyíl becsapós tud lenni igen, mert nem azt jelenti (ahogy a példád is alátámasztja), hogy azonnal fel tudod használni, hanem, hogy "van neki valahol helye".
Ez az upgrade nyíl egyébként engem a bal felső sarokban lévő garázs ikon-on zavar leginkább.
Mivel ugye állandóan volna mit fejleszteni, így mindig ott van és teljesen értelmetlenné teszi a funkcióját.
Úgy látnám értelmét, ha lehetne hozzá mondjuk szűrőket adni, hogy pl csak kiválasztott autókat figyeljen, mert így eléggé értelmetlen, hogy állandóan ott van.Egyébként sincs értelme 2-nél több autó fejlesztésére koncentrálni egyszerre, de legjobb éppen aktuálisan csak 1-re.
Ilyen nálam jelenleg a Mercedes és a Viper. Előbbi remélhetőleg pár napon belül eléri majd a 766-os PR számot és végre befejezhetek majd vele 2 db Car series szálat és utána átköltöztetem lassan az alkatrészeket belőle az eddig direkt hanyagolt Nissan GT-R-be.---------------------------------------------------------------
@Melanoma: Valahol sejtettem, hogy nem túlzásként írtad. Elismerésem ezért, nem semmi teljesítmény! Valóban igazi rajongója lehetsz/lehettél a játéknak.
Melóhelyen egyébként engem is "zaklatnak" a kollégák, hogy játsszam már én is azt a Shakes-t, ami így, hogy kapott újonnan Play-es achi-kat, picit vonzóvá is tette számomra, viszont másrészt meg így sincs életem, nem unatkozok az internet, fórum és a jelenlegi mobil játékok miatt egy percre sem (ehhez a "nem unatkozom"-hoz erősen hozzásegít nem mellékesen a szokásos év végi munkahelyi főszezon is).
Akkor az én korábban felsorolt költekezéseim kb semmi kategória és egyáltalán nincs szégyenkezni valóm (egyébként sem kell azt ilyet szégyellni végülis, arra költünk, amit szeretünk és aki komolyabban költ, az már felnőtt és még inkább fel tudja becsülni a dolgokat).
Elvégre is olyan produktum-ba fektetek pénzt, ami már majd' két hónapja durván része minden napomnak és egyébként sem költök magamra nagyon (cigire sem költök már több, mint fél éve, telefont sem vagyok hajlandó cserélni, pedig megengedhetném magamnak és ki is használnék valami igazán drága félét is).
Ez utóbbi bekezdést igazából magamnak írtam csak.----------------------------------------------------------------
@-=Szabi=-: Nekem is töltött reggel valami kontent-et, de engem egyből beléptetett, nem voltak problémáim.
Jelenlegi helyzetedben azt tanácsolom, hogy ha még nem próbáltad, akkor lődd ki a futó alkalmazásokból is a játékot és úgy próbáld meg indítani. -
válasz
Melafoto #982 üzenetére
Nekem is asszem pont ennyire növekedett. Pislogtam is én is, mikor megláttam.
Azt gondoltam köze lehet hozzá, hogy közvetlen előtte bezsebeltem az épp akciós, 537 Ft-os Monthly Gold iap-ot, de te azt nem vetted még azt gondolom (említetted volna).Említetted, hogy már nem költesz 100ezreket internetes játékokra (gondolom ide mobilos játék is belefér).
Valószínűleg költői túlzásként írtad azt az összeget (), de ha már feljött, akár beleférhet kicsi OFF-ként szerintem a téma, hogy megosszuk egymással, hogy melyek azok a kedvenc játékaink, amikbe a legtöbb pénzt beleöltük.
Most a következőket Gmail-es Play Áruház nyugták alapján számoltam össze:
Dead Trigger 2 - 2879 Ft (egy permanens pénzduplázó, később pedig egy vadnyugati fegyverpakk)
Ashpalt 8 - 2250 Ft (5x időszakos pénzduplázó
CSR Racing - 5600 Ft (kis pakk arany, üzemanyag bővítő, 2 db exkluzív autó)Kb ezek azok az ingyenes, mikrotranzakciós játékok, amikbe jelentősebbet beleöltem és már ez az NFS is 1880 Ft-nál tart a mai vásárlásommal együtt.
Ügyesen csinálják a dolgokat az EA-nél, mert direkt úgy lövik le a hétköznapi arany pakk árakat, hogy általában azok ne kelljen a kutyának sem, aztán meg az ilyen Monthly Gold akcióknál (kivéve a legutóbbi PayPal-osat) vérszemet kapnak az erre hajlamosak és még büszkék is, hogy milyen jó üzletet csináltak, miközben megint sikerült azért költeni egy mobilos játékba és apránként a sok kicsi az ugye sokra megy.
Hihetetlen dolgok ezek.---------------------------------------------------------
@corvette: Persze, hogy számít a színe.
Ha van a garázsodban olyan autód, amiben jelenleg 3 csillagos, zöld nitró alkatrészed van, azt csak is abban tudod majd felhasználni.
Ha később összegyűjtesz elegendő mennyiségű ilyen conversion kit-et (nekem pl jelenleg a Viper zöld nitrójához 18 db kéne), akkor át tudod alakítani azt az alkatrészt kékké, amivel tovább tudod később növelni az alkatrészed szintjét (aztán ahhoz kék nitro conversation kit-eket kell gyűjtened, ha tovább akarod ugrasztani később, lilává, majd pedig lila conversation kit-eke...).
Ha abban a tudatban vetted azt a cuccot, hogy azt most azonnal fel fogod tudni használni, akkor tévedtél.
-
válasz
Melafoto #973 üzenetére
Itt olyan a játékmechanika, hogy ha beleköltesz 100ezer Ft-okat, akkor sem fogsz jelentősen előrehaladni, szóval e téren nyugi.
Ez a játék hosszabb távon azoknak nyújt élvezetet, akik direkt élvezik a fájdalmat és az iszonyat vontatott, dögunalmas játékmenetet és igen is, kötelező farmolni.
Csakis farmolással lehet előrehaladni, ami igenis fontos. Viszont itt hozzátesz pluszba nehezítésként az egészhez még az idióta szerencsejáték rendszer, amivel előfordul könnyedén, hogy belépsz a játékba 10 percre farm céljából és tulképp semmi olyat sem kapsz, amiért "küzdöttél" volna (azért ugye az idézőjel, mert jórészt olyan versenyeket játszik újra az ember, ahol már jóval erősebb autóval indul, mint maga az ellen).
Úgy kell felfogni ezt a játékot, (mint ahogyan korábban jellemeztem már) hogy nem autóverseny ez, hanem inkább autómenedzselgetős játék, ami valósághoz hűen rengeteg időt felemészt, mire megszerzel igazán értékes autókat.
Amikor megszerzed itt az első hiperautódat, akkor érezni fogod, hogy mérföldkőhöz érkeztél és tudod, hogy rengeteg munka van a hátad mögött, ezért a szokásosnál nagyobb sikerélménynek könyveled el a pillanatot, mikor össze tudod rakni majd a Ferrari-dat, majd a Lamborghini-det, aztán végül, ha elég kitartó vagy, valamikor jövő év közepe-vége felé a Koenigsegg-edet.Szóval tömören vázolva ennyi.
Ha most úgy érzed, hogy ez nem a te játékod lesz a későbbiekben, akkor sajnálom, hogy eddig ennyi időt beleáldoztál a játékba.
Ez ilyen marad a későbbiekben is és inkább csak lehúzúsabb lesz. -
válasz
Melafoto #950 üzenetére
Én mai nap is rendszeresen nyomogattam a játékot és nem volt egyszer sem szerver gondom.
Egyébként hány csillagosak azok a kék alkatrészeid, hogy nem mennek fel a Viper-re?
Ha 3-nál magasabbak, akkor azért lesz------------------------
Más: Tegnap előreállítottam a rendszeridőt 2 órával előre (nem játék, hanem okosóra funkció kipróbálás miatt) és azóta felborult a játék bioritmusa.
Pl eddig reggel és délután 4-kor reset-elődtek az újrajátszós versenyek, most már 6-kor csinálják.Próbáltam, hogy visszaállítom az időt 2 órával, játékba vissza, majd vissza automata időre, de nem javította meg a játékot.
Nem megoldást keresek, mert valószínűleg erre nincs, viszont így eléggé vicces, hogy folyamatos szerver kapcsolatot igényel a cucc, de mellette simán lehet idő/dátum állítással manipulálni a játékot (akár benzinhez jutás céljából is).
Ez is olyan dolog, amit egyszerűen nem értek. -
Nincs rá esély.
Esetleg majd olyanban lesz szerintem Razor-os bp, hogy limitált arany ládákat lehet majd venni jó sok aranyért, amik csak olyan bp-t fognak dobni.
Mint ahogyan legutóbb is volt ilyen, csak akkor a Snoop Dogg-os SRT8-hoz volt ilyen.Supra meg nem lenne nagy ügy (számomra), az egész csak annyi, hogy sajnálom az aranyat a Tournament-es piac frissítgetésekre, különben már lenne táposabb Supra-m is.
-
válasz
B******** #917 üzenetére
Cigit is leraktam februárban magamtól (igaz, sosem voltam előtte sem durván bagós), szóval ez az NFS is összejönne, ha tényleg meg akarnék tőle szabadulni.
"Sajnos" olyanok is vannak, mikor 3 autó tervrajzos versenyből 2x tervrajzot sikerül kihúzni, aminek hatására visszább vonulnak a felhők olyankor a fejem fölül.
De azért visszább veszek én is, pláne most Tournament-et illetően, mikor 4-es rangba lépve már a legkönnyebb ellenfelek is legtöbbször durván bealáznak. Úgy meg semmi értelme.
Egyébként a Ken Block-os szál mindenképp érdekelni fog még azért, főleg úgy, hogy az a Mustang eddig még sima változatban sem szerepel a játékban.
Kíváncsi vagyok a kategóriájára majd, meg hogy kapni fog-e külön Car Series szálat majd. -
válasz
jonnyjoker01 #911 üzenetére
Nekem natívan, direkt mobilra írt játék kell és vannak egyéb játékaim is a kívánságlistámon bőven (nem kritérium az autós téma), szóval unatkozni semmiképp sem unatkoznék, csak azért mégiscsak reménykednék még ebben az NFS-ben és szép lassan azért csepegnek az alkatrészek és kocsi bp-k.
Bár az is igaz, hogy értelme az egésznek akkor sem lesz, ha minél több, erősebb autót gyűjtök össze, mert azzal annyit nyerek majd csak, hogy fél perces versenyek helyett 20 másodperceseket kapok, szóval tényleg legjobb lenne kiszállni ebből az egészből, csak egy nagy elhatározás kéne és kész.
-
válasz
Melafoto #909 üzenetére
Olyan szerencsétlen versenyeim adódtak, hogy Viper blueprint-es versenyen 10 benzinből egyetlen egyszer sikerült csak nyerni és akkor is csak idióta VP-t adott.
Nagyon felidegesített a dolog, legalább kegyelemként megtisztelhetett volna valami egyébbel, amit nem utálok.Komolyan nem bánnám, ha VP-t csak is Tournament-en lehetne szerezni és egyúttal oda átvinni ezt az egész kártyahúzós szerencsejáték rendszert is.
Ott még elviselném a létét.-------------------------------
@bostone: Akkor még nem maradt le senki semmi frissítésről sem elvileg.
-
Aki tud valami hivatalos infót, hogy akkor most egyéb telefonokra tényleg nem jön-e akkor frissítés, kérem szóljon, mert ha nekünk egyelőre tényleg csak ennyi, én is kiszállok!
Most mocskosul felb@szott a játék. -
Technikailag semmi köze sincs a PayPal-hoz, szerintem csak valami szponzor szinten szerepelhet (mint ahogy korábban Snoop Dogg is).
Egyébként meg jól járt az, aki hagyta a fenébe, mert aranyat illetően tényleg annyi csak, hogy ad 100-at és cső.
Pedig sejtetett a szövege főbb tulajdonságokat is, de nekem ugyanúgy annyi aranyat adnak pl a napi feladatok is, mint előtte.Ennél jóval jobban jártam volna, ha így, mindenféle akció nélkül inkább veszek egy Monthly Gold-ot...
Nem baj, szerencsére nem vág a földhöz ez az 53x Ft, "kíváncsiság pénz" volt. -
válasz
Adorjanksz #886 üzenetére
Pont ezt a technikát írtam korábban is, ami nálam is beválik.
Jelenleg a 786-os Shelby-vel elég izgalmas versenyeket tudok így játszani, szigorúan a legkönnyebb, 75x környéki kocsik ellen.
Holnap vagy holnapután rangot fogok lépni, ott viszont már sejtésem szerint a legkönnyebb ellenfél is szarrá fog alázni, szóval ott nálam ez a Tournament véget is fog azzal érni. -
Úgy döntöttem "beáldozom" magam és végül megvettem ezt a Paypal-os arany duplázót.
Egyelőre annyit tapasztalok arany ügyben, hogy kaptam plusz 100-t (ahogy a leírása is írja).Holnap leszek kíváncsi, hogy a szokásos napi feladatok vajon innentől kezdve 2x-es aranyat fognak-e majd adni vagy nem.
Addig azt megnézné nekem valaki, hogy ha valamelyik alábbi Car Series szálakban pont abban a chapter-ben tart, mint én, nála is annyi arany szerepel-e jutalomként a végén, mint nálam?
Mert ha hozzá képest az enyémek duplázott mennyiségek, akkor ez az IAP valszeg globális arany duplázást ad és úgy végül is megérheti az árát.-Ichi Nissan 5/6 - x50 arany
-Mercedes Sprint 4/5 - x40 arany
-Supra Duper 3/5 - x40 arany
-Super Coupes 2/5 - x20 arany
-Snake Bite 2/5 - x20 arany -
"bár a felhasználók 99 százaléka más eszközt használ..."
Na ez az! Áhh, nem is megyek bele.Asphalt 8-at azokban az időkben játszottam, mikor még nem volt durván IAP-os (mikor még nem volt olyan, hogy 20ezer Ft-ért vehettél 2 exkluzív autót
).
Akkoriban meg is szereztem benne minden achi-t, multiban is elértem a maximális szintet és igaz, hogy azóta rengeteget változott a játék, de már eszembe nem jut újra a telefonomon látni.
Már csak a Gameloft miatt sem. Gusztustalanok a szememben, de az EA is kezd jó úton haladni. -
válasz
B******** #868 üzenetére
Oké, kicsit elragadtattam magam és lehet csak én vagyok így ezzel, de én nem akarok optikai tuningolni!
Legtöbb autót gyári állapotban tartom a legszebbnek és különben is mindig az Event-es Shelby használatára kényszerít rá a játék, amin semmit az ég világon nem lehet módosítani.
Így pl minek szánjak időt olyan autóra, amiben pl még látnék is fantáziát, mikor úgysem versenyeznék vele.Én már szarásig vagyok VP-vel és ennek ellenére ugyanúgy húzok ki pár 100 VP-t adó kártyákat.
Téged is idegesítene.
Már egyébként is nagyon kicsin múlik, hogy én is töröljem a játékot a fenébe, mert teljességgel nem élvezek már benne semmit sem és ez szerintem később sem lesz jobb (az érkező, leginkább Shield-re koncentráló frissítéshez is csak gratulálni fogok ezeknek az idiótáknak), tuti nem fognak ott változtatni a játékmechanikán, ahol leginkább kéne. -
válasz
-secret- #866 üzenetére
Pont ennek az ellenkezőjét tapasztalom.
Ennél a Tournament-nél úgy játszok, hogy elején rajt után rögtön ellövöm a Perfect start-ból kapott kis nitrómat, majd egészen az alagútig nem csinálok semmi komolyat, csak igyekszem úgy terelgetni az autót, hogy véletlenül se tudjon beelőzni az ellen, majd alagúthoz érve elkezdek driftelni, szorosan a belső fal mentén csúszva, hogy ne tudjon beelőzni itt se (továbbra sem nitrózok még).
Majd pedig kiérve az alagútból, ami a csövön kifér, nyomom el az időközben összegyűlt nitrót, ami kb ki is tart a közvetlen cél előtti kanyarig, ami már elég szokott lenni a nyeréshez.
Itt akár ebben az egyenesben még van esély beelőzni így az ellenfelünket, ha esetleg sikerült neki korábban, de ez már nem mindig sikerül ugye.---------------------------------------------------------------
@bostone: "Meg mi az az 5000 vp"
Valószínű Visual Point, amivel a kocsijaidat tudod optikai tuningolni.Ez az fizető eszköz féle, amit a játék iszonyatosan megutáltat velem. Gyűlölöm, mikor single versenyeket újrajátszva ilyet húzok ki kártyákból.
Nem bánnám, ha egy az egyben kivennék ezt a húzható kártyalapok közül és mondjuk csak Tournament-es ranglépésekkor lehessen lehetőség ilyen féle pontokat nyerni. -
válasz
Danny365 #853 üzenetére
Na, ma pl ilyet sikerült lőnöm:
Azt én is látom igen, hogy tök random csatolja az ellenfeleknél a PR számot, de ha már ennyire unreális az egész játék, legalább itt odafigyelhettek volna picit jobban erre a dologra.
Na mindegy.---------------------------------------------------
@Pistivi: Az a 100 Gold szerintem mellékes és a fő tulajdonsága valahol máshol jön ki annak az arany duplázásnak.
A végén még lehet kipróbálom, ha már úgyis másfél hónapja csüngök a játékon, mint majom a farkán. -
Az imént versenyeztem Tournament-ben egy Koeniggsegg ellen. Lenyomtam.
Rögvest utána következő versenyen, nem kicsi kontrasztot adva egy PR 742-es Toyota 86-ost nyomtam le......Értitek... PR 742-es Toyota 86 (nagy kár, hogy nem csináltam screenshot-ot róla).
Valahol itt orbitális nagy csalás van a dolgok mögött, mert az az autó messze nem tud olyan PR számú lenni.
Az alapból erősebb Golf és a kategórián belüli legerősebb Subaru WRX sem tud elérni ilyen teljesítményt (előbbi max PR 631, utóbbi max PR 703).Továbbá itt van most ez a limitált idejű PayPal-os speciális ajánlat Store-ban, aminek a fő tulajdonsága az, hogy megduplázza az aranyunkat...
Úgy gondolom, hogy nem igazán egyértelmű, mert kétféle értelmezése tud lenni.
Vagy a jelenlegi arany mennyiségünket duplázza meg vagy pedig az összes, jövőbeni bejövő aranynak a kétszeresét fogjuk kapni.
Nem mindegy azért, hogy melyik opció érvényesül, jelenleg erről neten sem találok infókat. -
Szia!
Hogyne lehetne annál magasabb PR szintű kocsit összehozni...
Csak emberfeletti türelem kell hozzá az alapanyag farmolásokhoz.Nekem a Shelby-m pl asszem 782-es, de ehhez sokat számít a lila motor is (ejj, mire összefarmoltam hozzá 22 db conversion kit-et...).
Egyébként ezzel én is megrekedtem Underground-ban, mert minimum 794-es autó kéne, de ezt a Shelby-t már borzasztóan unom, szóval ebbe már biztosan nem fejlesztek, hanem inkább a Viper-t fogom előtérbe helyezni, de ahhoz még rengeteget kell farmolni... -
válasz
Maxtreme #832 üzenetére
Az egyébként sokszor rossz taktika, ha folyamatosan driftel az ember (gondolom te is így csinálod, másképp nem lenne sok nitród).
Pl a keményebb kampány versenyeken tapasztalom a Shelby-vel, hogy előnyösebb inkább csak simán, driftelés nélkül menni.
Ha pedig van nitró, azt ne kanyarba, hanem egyenes szakaszon lőjjük el!A fenti technikákkal többször nyerek már a Viper tervrajzos versenyen és a közvetlen azutáni Hunter versenyt is így sikerült csak megcsinálnom.
Szóval a folyamatos driftleve haladást csak akkor csinálom, ha tudom, hogy úgy is könnyedén nyerek (mert ugye sok driftelésést sok pénz jár, szóval amikor lehet, úgy játszok).
------------------------------
@Micsurin: Áruld el kérlek, hogy te hol tudod azt a Shelby seriest-t újrajátszani további tervrajzokért!
Na ugye...
Én farmolást írtam. Nézz utána mit jelent ez a fogalom a játékvilágban!------------------------------
@Maxtreme: Én örülnék neki, ha valami miatt újra kéne telepítenem és aztán "Nem kompatibils eszközt" írva megszabadulnék ettől a fostól.
Jó, ez csak átmeneti állapot lenne, mert magamt ismerve akkor beraknám a játékot App watcher-be és időközönként aztán ránéznék. -
válasz
Maxtreme #828 üzenetére
Asszem én is ott tartok és nekem ugyan valamennyivel erősebb a járgányom, de volt már egy ellen, aki megvert.
Ott mondjuk lehet én is benéztem valamit.Az biztos, hogy fárasztó lesz, ugyanis ez most a többihez képest elég hosszan kitart, még 6 napig ez lesz.
Engem amúgy rettentően idegesít az ezen pályaszakaszon lévő legelső kanyar. Ott olyan gusztustalanul vezeti valami sín az autót, hogy majdnem rosszul vagyok tőle (driftelve még szörnyűbb).
Mintha valami láthatatlan, mély traktornyomom vezetnénk.Az viszont biztos, hogy kampányban a Viper utáni Chapterben már nem enged egyik versenyen indulni a Shelby-mmel, oda már minimum 79x-es kocsi kell.
Egyértelmű, hogy a Viper-t fogom gyúrogatni, de mire az eljut olyan szintre, addig bőven december lesz úgy érzem... ha lesz egyáltanán, mert mostanában engem is kerülzetnek force delete gondolatok. -
Na, legutóbb elfelejtettem megnézni, de végülis ez pont a Razor-os BMW esetében mindegy is, mert az csak ugyanannyi csillagos lehet mindenkinél, sajnos az Event-en nyert autókhoz nem lehet tervrajzot farmolni.
Szóval csak is alkatrészek tápolásán múlik a dolog.Ezzel az egyéb kérdéseidet is meg tudtam szerintem most válaszolni.
-
válasz
Danny365 #821 üzenetére
Ezt én sem értem miért jó, hogy hosszasan olyan ellenfeleket ad a játék, hogy 200 méter után 200 métert rájuk verünk.
Bezzeg a végén meg majd gondolom full tuningos Koenigsegg-eket adogat majd be.-----------------------------------
@bostene: Majd ha legközelebb belépek, megmondom milyen PR szintű a Razor BMW-m. Azzal minden Car Series-t teljesítettem, amit lehet vele.
-
válasz
-secret- #792 üzenetére
A "napi 3x Car series" témát az utóbbi időkben úgy nyomom, hogy újrajátszok gyorsan háromszor valami alap Ford Fiestás versenyt, ami csak versenyenként 1 benzint vesz el és azzal le van tudva.
Jobban kell a benzin most más cuccok farmolására, különben ha már Car Series-t nyomok, akkor 3 benzineseket nyomnék kék conversion kit-ekért.Lehet én is bővítem majd 120-ról a store-omat, bár olyannal lehet taktikázni, hogy 1-2 db-ot hagyni az olyan alkatrészekből, amiket mostanában nagy eséllyel ki tudunk húzni kártyákból és nem kellenek.
Például akaratlanul is gyűlnek most nálam a tömítések, ugyanis a Viper tervrajzokat adó boss versenynek az a másik kihúzható jutalma.-------------------------------------------------------------
@dejaris: Ez a schmidt felni nekem nem igazán jön be, de ugye ízlések...
Ilyen utcai autókra jobban passzol szerintem. Google képtalálatok alapján is inkább utcai autók felnije. -
Legközelebbi üzemanyagfelöltésnél kipróbálom azt a felnit (most fogalmam sincs, melyik az).
@Danny365: A Viper előbb lesz meg, mint ez a modern Porsche és ez pusztán csak azért van, mert a Porsche-s Car series-ek mindegyike teljesíthető a régi Porsche-vel is és nincs saját szála a modern változatnak.
Pedig tetszetős ez is és nagyon is jól néz ki a képeden!Nissan GT-R is akkor fog érdekelni, ha majd teljesítem az összes, Mercedes-es Car series versenyt és majd szépen átköltöztetek minden alkatrészt. Na az lesz még szép arany kiadás...
-
Összképileg ennél szebb autót a játékban akkor sem fogok összehozni (erősen szubjektív vélemény mondjuk):
Csak valamelyik barom az ajtót végighúzta bevásárlókocsival az Auchan-nél.Ez egy PR 710-es járgány egyébként és Tournament-ben 4-es rang szint mellett már kevés, könnyű ellenfeleket kiválasztva is. Mondjuk így, hogy modern Porsche-vel is lehet menni, nem is vártam nagyon mást.
Single-ben meg stagnálok és lassan egyébként 70-es szintű leszek.
Olyan helyzet van, hogy kellően erős autó hiánya tart fel Underground módban és nem pedig az alacsony szint.
Na de már csak 1 db bp választ el az alap csillagos Viper-től... és ahhoz is lehet majd farmolni orrba-szájba a dolgokat. -
Bevallom ha mégegyszer adnának olcsósított Monthly gold-ot, arra még beneveznék.
Azért is, mert nagyon sokat játszok a játékkal és úgy érzem illik fizetnem érte.Bár nem vagyok rászorulva az aranyra, mert nagyon spórolósan bánok vele.
Jelenleg 24xx mennyiségen van és inkább csak alkatrész vándorolgatásra használom.
Mondjuk elég az, mert bizony tudja vinni az is az aranyat.Pl az imént nem olyan rég szereltem a régi Porsche-be lila kereket és azelőtt alkatrészmegőrzéssel leszerelni az 5 csillagos kéket, bizony 250 aranyba fájt.
-
Azért te keményen odatetted magad tényleg.
Valaminek ott eléggé történnie kellett, hogy ilyen elhatározásra juss.
Felmérgelt a játék vagy pedig szimplán csak sikerült előrevízionálnod egy olyan lehetséges jövőképet, ahol olyan szinten farmolás igényes a játék, hogy köszönöd szépen, de ebből nem kérsz? -
Hanyas szintú is voltál végül?
Én most vagyok 68-as, ma aláztam le a Viper-es ürgét a Shelby-vel (extreme nehézségi szintet írt rá), erre olyat csinál a játék, hogy az utána következő chapter legelső Hunter versenyén (medium szint) utol nem tudom érni az ellent. Kétszer próbáltam és mindkétszer ugyanaddig jutottam. Semmi értelme annak, hogy milyen nehézségi szintet ír ki a játék versenyek előtt.
Itt fogom pihentetni nagyon hosszú időre az Underground-ot, mert a Shelby-t már nem akarom fejleszteni és nála erősebb autóm meg nagyon sokára lesz még az is biztos.
Közben teljesítettem 100%-ra a 10. Car series szálat.
-
-
válasz
-secret- #743 üzenetére
Jaa, hogy te előre számoltál és úgy írtad. Azt gondoltam konkrétan ennyibe kerül nálad cucc.
Így már oké.@Maxtreme: Nem Volkswagen-es cucc volt, hanem olyan kupa, ahol csak azzal az autóval lehetett indulni, de semmi egyéb exkluzív cucc sem jár semelyik autóhoz Tournament-en soha sem.
-
válasz
-=Szabi=- #741 üzenetére
Találgatásnak sok értelme nincs, mikor olyanokban különbözik a két platform-on a játék, hogy Android-on szürke alkatrészekkel kapjuk a Ford Mustang GT, iOS verzióban meg zöldekkel.
Konkrét válasz érdekelne.
Gondolatmeneted meg ott hibázik, hogy ha úgy lenne, ahogy írod, akkor iOS-en szemtelenül olcsóbb lenne a Supra, mint Androidon. -
válasz
-secret- #739 üzenetére
Na várj megint egy percet!
Azt már korábban is észleltük, hogy játékmenetben itt-ott különbözik az iOS és az Android verzió.Na most Android-on nálam 1500 Tournament pont szokott lenni 5x Supra tervrajz.
Nálad meg akkor ez 4500 pontért szerepel? Ha igen, mennyi tervrajz jár úgy egyben? -
válasz
Maxtreme #732 üzenetére
Nincs semmi féle Tournament challenge.
Ugyanaz a jutalom Tournament-eken állandóan: visual point, pénz és tournament piacon költhető valuta (plusz ha nagyon elit helyen végzel a ranglistán, akkor még némi arany).
Semmi Tournament exkluzív cucc sincs, szóval nem maradtál le semmiről. Max Toyota Supra-d lesz később, ugyanis ahhoz csak Tournament piacon szerezhető tervrajz.----------------------------------------
@-=Szabi=-: 993-ast eléggé várom.
Ha úgy akarja a játék, akkor ma összejön neki a 6 csillag és akkor durván meg tudom ugrasztani az autó PR szintjét, mert több alkatrész is jelenleg csak az autó szintlépését várja, plusz kellő mennyiségű kék conversion kit-em is van összegyűlve pl motorhoz.----------------------------------------
@-secret-: Snoop Dogg-os Challenger-hez csak akkor vennék ládákat, ha az autó szintléptetésével együtt az alkatrészek szintjei is ugornának, ugyanis annak sem lenne ám sok értelme, ha most összehoznám ládákból az autót 6 csillagosra, de ugyanúgy 3 alkatrészek lennének benne, mint jelenleg.
Pedig kezdtem megörülni, mikor láttam, hogy megint vannak Limiter ládák. Gondoltam akkor most össze lehet hozni a Razor-os Mustang-ot, erre ez megint.
Mondjuk ügyes húzás most így, hogy pont megy egy vele kapcsolatos Tournament, biztos sokan csak ezért is költeni fognak aranyat a ládáira. -
Egyébként ez a Tournament átalakult valamennyire az utolsó néhány alkalom óta (a Golf-osnál kezdődött).
A rang lépések viszonylag sűrűbbek, viszont aranyakat már nem adnak. Helyette jobban jönnek a Tournament pontok (kár, hogy ritkán frissül a Tournament-es piac, aranyat meg nem akarok a siettetett frissítésre költeni).Most a gyengusz Snoop Dogg SRT8-assal nemrég léptem be 5-ös rangba és itt már a leggyengébb ellenfelemnek is több PR pontos autója van, szóval itt asszem nálam ez a Tournament meg is áll.
Max akkor fogok így játszani az elkövetkezendő időben ebben a jelenlegi Tournament-ben, ha nagyon ráérek a játékra, egyébként nem fogom erőltetni (túl kedvezőtlen így a jutalom/verseny arány).Farmolásnál én az olyat még nagyobb bunkóságnak tartom, mikor a kihúzandó kártyák egyikében sem szerepel az, amit szeretnék.
Razor-os BMW event-nél tetszett az utolsó chapter-eknél, hogy olyan versenyeket lehetett újrajátszani, amik fixen csak 1 dolgot adnak.
Így végül legtöbb alkalommal minimum két kártya az adott cuccot rejtette (harmadik többnyire pénzt), de sokszor volt olyan is, hogy mindhárom kártya azt rejtette.Na ugyanilyeneket kéne a hétköznapi versenyeken is. Nem az, hogy akár 3 féle dolgot is lehet egy verseny alatt húzni kártyából, aztán legtöbbször csak az inventory gyarapodik újabb felesleges cuccal...
-
Hogy érted azt, hogy megnyerni? Na meg te nem inkább a Tournament-re gondolsz (jelenleg ugyanis nincs semmi event sem)?
Tournament-en egyébként ne nagyon akarj "nyerni". Örülj, ha végül benne tudsz maradni a top valahány 100-ban vagy 1000-ben, mint ahogyan most én is átlagos játékosként fogok végezni a Snoop Dogg-os SRT8-ammal, mert egyáltalán nem tuningolgattam eddig azt az autót és nem is tervezem később sem. -
válasz
-secret- #704 üzenetére
Még egyszer kiemelném!
Ha egy autó 5 csillagos, az nem jelenti azt, hogy fullos. Ugyanis komolyabb, nem utcai autók tudnak lenni pl 6 csillagosak is.
Furállom, hogy eddig ezt még nem vetted észre a játékban.De kérdésedre válaszolva:
Nálam jelenleg 5 csillagos verda a Golf, a Shelby és a régi Porsche.
Továbbá 6 csillagos a Razor BMW és a régi Porsche-met is jelenleg csak 1 db bp választja el a 6 csillagtól.Itt bánom egyébként a játékban, hogy nem lehet meghatározni, hogy elsődleges prioritásban, verseny indításoknál melyik autót szeretnénk alap kiválasztásnak.
Csak mert jelenleg egyedül PR érték szerint határoz és ez alapján mindig alapból a Shelby van kiválasztva, amit azért picit már unok, viszont az örökös farmolgatás közepette meg fárasztó mindig elgörgetni, kiválasztva az éppen kívánt autót. -
válasz
Danny365 #701 üzenetére
Kérdés, hogy mennyire szeretné az ember, hogy akkorra kigyűljön egy olyan exkluzív autóhoz egy újabb bp szett, mikorra már amúgy komolyabb autók is lehetnek majd a garázsunkban, mert nyakunkon az AMG GT, a GT-R és a Viper is (jó persze most magamból indulok ki, tudom, hogy sokaknak még itt az AMG GT sincs még meg).
Ráadásul úgy kaptuk meg az eddigi két Event-en nyert autót, hogy azoknak a csillag szintjeivel már alapból meg lehet csinálni minden hozzájuk fűződő Car series versenyt.
Innentől ha akár most is lehetne hozzájuk farmolni bp-t, én még akkor sem foglalkoznék velük. Van épp elég egyéb autó a játékban, amikhez érdemesebb farmolni cuccokat. -
válasz
kbenji007 #681 üzenetére
Nekem is ugyanez volt, 7xx-as Razor BMW-met 2 meccs erejéig reggel 7-kor 493 PR-esként dobta a játék versenybe és persze szarrá is aláztak.
Azért írom, hogy 2 meccs erejéig, mert ott felhúztam magam és legközelebb már csak 1 órával később játszottam, de akkorra már rendesen működött minden, ahogyan azóta is.Hogy mi lehetett akkor a játékkal, az egy jó kérdés...
Ez a Tournament-es világranglista meg egy nagy mesterkélt dolog szerintem és egyáltalán nem valós játékosok eredményei befolyásolják.
Most sem játszok sokkal kevesebbet, mint amikor a Golf-os Tournament-et nyomtam és nemsoká zárás előtt is még csak 900 valahanyadik vagyok, míg ott végül 7. lettem, plusz 5 darab ticket aranyért vételével.
Ezt az egészet az is megerősíti, hogy akkor a topikból velem együtt is más is pont a 7. helyen végzett...Majd legközelebb, ha valaki nagyon top helyen lesz, meg kéne nézni, hogy innen mások látják-e őt a ranglista elején. Van egy tippem, hogy más név lesz a helyén.
-
Úgy tűnik nem akarják kínálni aranyért a Razor Mustang-ot.
Ilyenkorra az ízlésficamos SRT8-ast asszem már lehetett húzni kemény aranyakért dobozokból.
De az is lehet tök rosszul emlékszem és azután dobják majd be aranyért, ha már közvetlenül pénzért Store-ból nem lehet majd. -
válasz
-=Szabi=- #654 üzenetére
Igen-igen, ez a dolog kiábrándítóan szörnyű a játékban, ezzel is kéne valamit kezdeniük, mert párszor én is belefutottam már.
Indítom véletlenül net nélkül a játékot és hiába nyomom már ki a játékot a memóriából pillanatokkal az ikonra nyomás után, legközelebb már netes kapcsolat mellett is úgy töltődik be a játék, hogy új játékot kezd...
Szerencsére eddig még nem sikerült ezt az állapotot feltöltenie magának felhőbe, hanem hosszas percekkel később vissza tudtam még eddig hozni a rendes profilomat, de egyszer lehet bekövetkezik, ami bekövetkezhet és akkor soha többet EA játék.
-
válasz
-secret- #651 üzenetére
60-as vagyok, de még ma szintet fogok lépni.
Viszont Underground-ban a jelenlegi chapter végi versenyeknél már kezd fogyni az ereje a 78x PR-es Shelby-mnek, mert Hard-ra írja már a versenyeket és legutóbb már úgy léptem ki, hogy veszítettem (lehet legközelebb egyből nyernék amúgy).
De már nem akarom a Shelby-t erősíteni, kezdem már unni azt az autót. Innentől a Razor BMW-t fogom gyúrogatni jó darabig.GTR-hez még 5 db BP kell.
-
Csak nem te is "god" módban haladsz a játékban?
Ezt egyébként úgy értitek, hogy ezekhez az autókhoz bp-ket max aranyládákból lehet csak szerezni, máshol nem?
Most nem tudok ránézni a játékra, hogy ezt ellenőrizzem, mert akksitesztelő programot futtatok a telefonon éppen, ami ha minden jól megy, majd jól lepontozza a készülékemet. -
válasz
-=Szabi=- #638 üzenetére
"szegény Chuwi-mat alábecsüli a játék, így low közeli csodagrafikám van"
Ez a játék jelenleg Galaxy S6-okat is alábecsül és receháború fogadja a kedves játékost, hardvertől függetlenül.
De legalább a kocsikon a környezet visszatükröződése számomra bámulatos módon profi így a mobilos érában.
Minden környezeti elem visszatükröződik úgy, olyan módon, ahogyan az kell. Épületek, oszlopok, pálmafák, pillérek, alagútban a fények...
Bár most néztem videókat a mobilos Most Wanted-ről és már ott is ilyen szintű kb a tükröződés.---------------------------------------------
@Maxtreme: Ha nincs meg a sima Ford Mustang GT-d, akkor mindenképpen nyílik új Car series ezzel a Razor-os Mustang-gal.
De Car series-ben meg tudod nézni, hogy hol milyen autókat tudsz használni. Ezt a Razor-os Ford Mustang-ot is lehet több helyen használni ugyanúgy, mint a Razor-os BMW-t. -
válasz
Danny365 #621 üzenetére
Azt sem értem, hogy a tiéd hogyan lehetett Event alatt is 768-as, mikor nekem tényleg csak olyan cuccok hiányoztak az autóról, amiket sehol sem tudtam beszerezni (se verseny, se dobozok (arany dobozokat nem veszem bele, olyanokat gondolom te sem húztál).
Vagyis közben leesett, hogy neked hogyan lehetett mégis olyan az autód. Nem szóltam.------------------------------------------------------
@lacy86: Annak is örültem volna, ha megint be lehetett volna aktiválni egy Monthly gold pakkot ugyanannyiért, mint 1 hónapja.
-
Lehetőségekhez képest fullra fejlesztett, 756-os PR számú BMW-met végül én is 735-ösként kaptam meg.
@alfa20: Razor-os Mustang senkinél sincs ott Store-on belül. Azt gondoljuk, hogy a vissza számlás után indul majd meg a vásárlási lehetőség.
Ez mondjuk valóban nem egyértelmű, de legalább megtévesztő...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- 15" Workstation és vegyes Lenovo Thinkpad 8-11. gen.
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z390-PRO GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Eladó ANDROID TV box 4/64GB tárhely / 12 hónap jótállás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest