- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Yettel topik
Hirdetés
-
Horrorjáték lesz az A Quiet Place: The Road Ahead
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás valamikor idén debütál, de pontosabb részleteket nem kaptunk egyelőre.
-
A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
ma Egy neves elemző szerint gondok vannak a 3 nm-es Samsung node és az Exynos 2500 kihozatalával.
-
Programajánló: Idén sem marad el a Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
ph A kilencedik születésnapját ünneplő rendezvény kétnapos lesz, és június 29-én nyitja meg kapuit.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz
Pisszty2 #67422 üzenetére
a biztosító szerződéses szervizén múlik elsődlegesen, ők mondják meg, hogy javítható vagy sem, ha igen akkor mennyiért, a biztosító pedig az alapján dönti el, miszerint akarja javíttatni, vagy érdemesebb adni helyette másik készüléket, a cserélt készülék pedig elsődlegesen a biztosító szervizpartnerénél aktuálisan rendelkezésre álló készülékek függvényében és a biztosító döntése alapján kerül eszközlésre, tehát ha tudnak adni új, felújított, vagy egyéb hibátlan készüléket, akkor csak az önrészt kérik be és adják a cserés telefont.
az eltérő készüléket - adott esetben s6-ot - a szolgáltatótól vennéd, de ő nem a biztosító, ezért nem egyszerű az eltérő megoldás, akkor is csak közvetve lehet egyezkedni, ha azonos típusú, vagy más, megfelelő paraméterekkel rendelkező készüléket nem tud a szerviz biztosítani, mert olyankor is többnyire ők mondják meg, hogy milyen eltérő típusok közül lehet választani, meghatározott kategória van erre.
nem mondom, hogy lehetetlen átvinni bizonyos dolgokat, de a tapasztalatok alapján az illetékes jóindulatára és rugalmasságára van bízva a dolog.Fancy-boy; 14 napon belül kellene, adott esetben posta útján.
[ Szerkesztve ]
-
blackmajesty
aktív tag
válasz
Pisszty2 #67422 üzenetére
A biztosítás ugy szól, hogy elsősorban javítás, másodsorban tipusazonos csere, és legvégső esetben más típusra csere van. Ha beázott, akkor szinte biztos, hogy nem javítanak, akkor csere lesz. De a szerviz fog ajánlani készüléket, a te készülékedhez hasonló paraméterekkel rendelkező, hasonló áru készülékek közül választhatsz, amiket ajánlanak. Ha nem lesz benne S6 (szerintem esélytelen), akkor nem lehet S6-od. A Telekom üzletben nem fogjak kicserélni, nekik nincs semmi beleszólásuk a biztositasos ügyintézésbe. Ráfizetni sem lehet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Home server / házi szerver építése
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung LCD és LED TV-k
- Formula-1
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...