Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Pisszty2 #67422 üzenetére

    a biztosító szerződéses szervizén múlik elsődlegesen, ők mondják meg, hogy javítható vagy sem, ha igen akkor mennyiért, a biztosító pedig az alapján dönti el, miszerint akarja javíttatni, vagy érdemesebb adni helyette másik készüléket, a cserélt készülék pedig elsődlegesen a biztosító szervizpartnerénél aktuálisan rendelkezésre álló készülékek függvényében és a biztosító döntése alapján kerül eszközlésre, tehát ha tudnak adni új, felújított, vagy egyéb hibátlan készüléket, akkor csak az önrészt kérik be és adják a cserés telefont.
    az eltérő készüléket - adott esetben s6-ot - a szolgáltatótól vennéd, de ő nem a biztosító, ezért nem egyszerű az eltérő megoldás, akkor is csak közvetve lehet egyezkedni, ha azonos típusú, vagy más, megfelelő paraméterekkel rendelkező készüléket nem tud a szerviz biztosítani, mert olyankor is többnyire ők mondják meg, hogy milyen eltérő típusok közül lehet választani, meghatározott kategória van erre.
    nem mondom, hogy lehetetlen átvinni bizonyos dolgokat, de a tapasztalatok alapján az illetékes jóindulatára és rugalmasságára van bízva a dolog.

    Fancy-boy; 14 napon belül kellene, adott esetben posta útján.

    [ Szerkesztve ]

  • blackmajesty

    aktív tag

    válasz Pisszty2 #67422 üzenetére

    A biztosítás ugy szól, hogy elsősorban javítás, másodsorban tipusazonos csere, és legvégső esetben más típusra csere van. Ha beázott, akkor szinte biztos, hogy nem javítanak, akkor csere lesz. De a szerviz fog ajánlani készüléket, a te készülékedhez hasonló paraméterekkel rendelkező, hasonló áru készülékek közül választhatsz, amiket ajánlanak. Ha nem lesz benne S6 (szerintem esélytelen), akkor nem lehet S6-od. A Telekom üzletben nem fogjak kicserélni, nekik nincs semmi beleszólásuk a biztositasos ügyintézésbe. Ráfizetni sem lehet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák