- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Magisk
- HMD Skyline - jó szerelés
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
JarrekStar #5909 üzenetére
a készletre egyáltalán nem tudok mit mondani - elvégre nem vagyok a szolgáltató embere -, csak arra próbállak rávenni, hogy esetlegesen ne akard ilyesmivel elcseszni az életedet, mert egy közokirat-hamisítás miatti eljárás nem annyira frankó dolog...
tjb007; pedig de;
"Megjegyzés: Előfizetői szerződés kizárólag a 18. életévét betöltött, gondnokság alatt nem álló személlyel köthető. Amennyiben ön magánszemélyként meghatalmazással szeretne szerződést kötni, közjegyző által hitelesített, vagy ügyvéd által készített és ellenjegyzett meghatalmazás szükséges. Kivételt képez az ügyvédi meghatalmazás, mely esetben a meghatalmazott ügyvéd a meghatalmazó magánszemély nevében a szerződést megkötheti." -
válasz
JarrekStar #5906 üzenetére
nem feltétlenül jó ötlet, bűncselekmény kategória, amiből elég rosszul jöhetsz ki (büntetés, priusz...stb) - sőt, még a tesódnak is problémája lesz belőle, ha átadja az okmányait erre a célra! én nem ajánlom a dolgot!
-
van valami ilyesmi kitétel az iphone esetében;
"* A hűségnyilatkozat az előfizetésre, illetve a választott díjcsomagra egyaránt vonatkozik. A készülék megvásárlásakor az előfizetésre, annak fenntartására, és arra is kötelezettséget vállal, hogy a kiválasztott díjcsomagot a hűségidő (12 vagy 24 hónap) alatt nem váltja át a szerződésben vállaltnál alacsonyabb havidíjú díjcsomagra."
ugyan kérdez rá hivatalosan, de nem tűnik logikusnak, hogy ketté lehet szedni a két hűséget... -
cseszhetem én a webshop készletét; amikor onnan akarok telcsit rendelni, és némi felár ellenében azonnal - aznapi kiszállítással -, akkor általában nincs raktáron, jobb esetben is csak másnap tudják hozni! decemberben az n97 sem volt aznapi szállítással, most augusztusban a galaxy s sem, pedig ha én eldöntöm a melyik telcsi kérdést, akkor máris, de azonnal, és tegnapra kell a készülék, ezért irány egy közelebbi t-pont, és adja isten, hogy ott legyen raktáron - eddig mindig volt!
-
a honlapon lévő állapot szerintem a webshop pillanatnyi készletét tükrözi, de attól, hogy ott nincs készleten, még sok üzletben/raktáron van/lehet a telcsiből!
több telcsit is vettem már úgy, hogy a webshop készletében nem volt, bementem egy nagyobb szolgáltatós üzletbe, és már adták is a kezembe a készüléket! -
válasz
GeneraL_XTX #5845 üzenetére
kérdezd meg az ügyfélszolgálatot, csak mondanak rá valamit!
elégedetlenkedési adó, vagy valami... -
válasz
Winner_hun #5828 üzenetére
fogalmam sincs, hogy miért kerül annyiba, de elég húzós összeg, ahhoz képest az előfizetéses 375 ft-os lekérés még barátinak is mondható...
-
válasz
Winner_hun #5824 üzenetére
aktiváltam jelszót egy domino sim kártyán, beléptem, és nem kínálta fel a lehetőséget!
1430 talán tud segíteni, hogy milyen - más - lehetőségek vannak...
-
válasz
Winner_hun #5822 üzenetére
ja, a domino az más tészta...
-
sok példát tudok írni (konkrét személyes tapasztalat; n80, n95, n95 8gb, n97), és valóban nagyon felháborító a dolog, hogy jóval később, vagy egy idő után már egyáltalán nem hozzák/hozták ki a szolgáltatós firmware frissítést - én tettem is ellene/érte mindig, hogy folyamatosan új firmware legyen a telcsimen!
samsung esetében most nincs ilyen gond, alig jött ki a friss firmware, már kiabált is a kies, hogy van új firmware a szolgáltatós telcsire!mondjuk ezen telcsinél sem okoz(na) gondot, ha a szolgáltató úgy jár(na) el, mint a nokia esetében - bár gondolom az symbian és az android ilyen szempontból más tészta...
-
válasz
Winner_hun #5806 üzenetére
-
válasz
bajusz15 #5805 üzenetére
szinkronizációs beállítás kérdése, például a gmail fiók általában alapban úgy van beállítva, hogy nem minden nap ellenőriz, hanem csak minden negyedik napon! sok ilyen példa van még! kitapasztalod majd, remélem megtalálod a "bűnös" funkciót - ha ilyesmi okozza a problémát -, de esetleg a szolgáltató is segíthet, ránézhetnek, hogy milyen irányú forgalom volt, mert sajnos arra is volt már példa, hogy az ingyenes facebook vagy iwiw után is levonásra került némi összeg a rendszer által, és utólag kellett jóváírni!
amikor az ingyenes facebook oldalán vagy, akkor kiírja, hogy; ingyenes hozzáférés a t-mobile magyarország által? -
válasz
bajusz15 #5803 üzenetére
egy szinkronizációs ellenőrzés például megtörténhet akár 2 másodperc alatt is, és akkor is történik minimális forgalom, ha nincs mit szinkronizálni, csak ellenőrzés történt!
ha automatikusan fut valamilyen frissítés vagy szinkronizáció, akkor a böngésző megnyitása nélkül is csökkeni fog néha az egyenleg! samsung - és sok más - okostelcsik esetén alapban úgy van beállítva több funkció is, hogy amint (mobil)netet érzékel, azonnal mászik kifelé...
szerintem nézd át az e-mail, naptár...stb szinkronizációs beállításokat, hogy hol lehet/kell kikapcsolni az esetleges automatikus frissítéseket/szinkronizációkat, hátha segít! -
válasz
bajusz15 #5801 üzenetére
nem csak 1 napig ingyenes, folyamatosan ingyenes, amíg nem navigálsz el adott címről egy külső címre mutató link segítségével! ha például képet akarsz megnézni valakiről, akkor már írja is, hogy onnantól már fizetős a móka! vagy ha valaki külső linket illeszt be, és te arra ráböksz, az is fizetős már!
de más magyarázat is lehet; amint érzékelte a telcsi, hogy van net, onnantól kezdve beindult néhány szinkronizáció, frissítés...stb, és ugye a netstart esetében nem kell nagy forgalom ahhoz, hogy ezreket levonjon! -
válasz
Winner_hun #5796 üzenetére
belépve a my t-mobile fiókba, a főoldalon; számlázási beállítások és szolgáltatások -> részletes híváslista -> online lekérdezés!
az sms értesítés (is) nagyon gyors, belépéskor már jön is az sms, amint a küldésre kattintok a belépéshez szükséges adatok beírása után, pedig még be sem lépett/jelentkezett teljesen a rendszer! -
válasz
Winner_hun #5794 üzenetére
my t-mobile -> részletes híváslista -> online - és már keresheted is a számot a listán! (375 ft!)
-
szerintem is! mondjuk nálam ikon a telcsi miatt amúgy sem játszik, médiamánia meg addig nem okés, amíg a netnél van túlforgalmazás! egyenlőre marad az eco + relaxnet m
tv csak ritkán, és akkor is csak az ingyenes csatornák, külön csomagos előfizetést már nem ér meg részemről...
ha alapban a csomagban lenne, akkor talán jobban kihasználnám, de így nem. ja, és tv esetén kellene olyan, mint a netnél, hogy a 40 óra letelte után nincs túlforgalmazási díj, hanem csak lassítanának...
-
- természetesen tudják szüneteltetni!
- előbb vagy utóbb, de behajtják! jobb előbb befizetni, mint holmi csúnya tartozós listára tetetni magad, felárért behajtós céggel harcolni, meg a végsőkig pereskedni, ahol kamatos kamattal és eljárási költséggel tetézed a jelenlegi tartozásodat... -
a honlap szerint; link
mondjuk nekem mindegy, a fizetős iwiw meg facebook böngészéssel sem bírom kihasználni a mobilnetes keretemet - bár mióta galaxy s van, azóta hozzávetőlegesen duplájára nőtt a forgalom, mint az n97 idejében, pedig a mobilnetes szokásaim nagyon nem változtak, csak hát új a sok szinkronizálás, frissítés, google maps...stb! -
de nem rossz ez annak, aki megszállott netes társasági ember, viszont nem akar sokat költeni mobilnetre - tudom, nem kimondottan az a célja a szolgáltató(k)nak, hogy ezzel/ilyesmivel az ügyfél spóroljon!
mióta a hozzászólásaim száma - a kombinált számítás alapján - elérte a szükséges (10000) értéket! -
ez szerintem is bőven jó szolgáltatós ár annak, akinek bejön az x6
sok év nokiázás ( hogy csak a végét említsem; n80, n95, n95 8gb, n97) után én sem tudom, hogy mikor lesz ismét olyan nokia telcsi, ami megdobogtatja a szívemet - legyen az symbian vagy más -, a jelenlegi android oprendszeres galaxy s után...
mondjuk ettől függetlenül folyamatosan nyomon követem a szolgáltatós felhozatalt! -
nekem akkor is adtak, amikor nem kértem!
határozott és jól hallható nemmel válaszoltam, amikor kérdezte az ügyintéző, hogy kérem-e, de csak rávéste a számlára, és a pult alatt betette a sim kártyát a táskába, gondolván, hátha nem veszem észre... látszott a srácon, hogy új munkaerő az üzletben - abból is gondolom, hogy többször is kérdezett a szomszédos munktársától, amikor aranykártyás pontbeváltást...stb kértem, mert nem volt képben -, ezért nem tettem szóvá azonnal a dolgot, aláírtam a számlát, és kifizettem a 990 ft-al nagyobb összegű számlát, de távozás előtt finoman elmondtam neki, hogy ne ilyen módon hozza a vezetők/cég által elvárt szintet, mert lesznek olyan ügyfelek, akik esetlegesen cirkuszolni fognak emiatt, mire zavartan elmondta, hogy valóban a kvóta miatt próbálkozik be néha, megköszönte, hogy nem balhéztam, sztornózni akarta a számlát, de mondtam neki, hogy nem szükséges, lebeszélem egy évig a havi 10 percet, van tartalék telcsim, jó lesz abba néha a kártya, ha már így alakult...
részint megértő vagyok, mert én is olyan cégnél dolgozok, ahol statisztikai szemlélet van - még akkor is, ha bizonyos szinten tagadják - de azért ne mindent, és ne mindenáron... -
válasz
Polllen #5632 üzenetére
én a hangomat ilyen jellegű ügyintézés során még sosem emeltem fel, ha egy ügyintéző vagy szervizes sokadszorra sem értette meg, amit mondani akartam, vagy palinak akart nézi - bár ilyen sem sűrűn fordult elő -, akkor kerestem olyan illetékest - akár feljebb is -, akivel megértettem magam! vagy - mint írtad is - van más hivatalos út is, én kifejezetten szeretek hivatalos leveleket irkálni - bár többnyire más szakirányban, de muszájból ez is menne...
-
válasz
Polllen #5628 üzenetére
kár az asztalt verni, főként ha a gyártói szervizbe küldték a hibás telcsit, met akkor a szolgáltató mossa kezeit, a perből meg a vásárló fog rosszul kijönni, de legalább is költséges lesz...
tapasztalatom szerint, a normális hangnem amúgy többet segít az esetek nagyobb hányadában!hangosan balhézni azok szoktak, akik nincsenek tisztában a jogszabályokkal, hallottak valahol valamit, amit félig vagy hibásan meg is jegyeztek, illetve azt hiszik, hogy nekik mindig mindenben igazuk van, mert ők az előfizetők...
ha normális hangnemben elmondom az elvárásaimat, ami(ke)t jogszabályilag is alátámasztok, és látják, hogy nem most jöttem le a falvédőről, akkor általában ők is normálisan állnak hozzá, és nem kell feleslegesen balhézni! -
néha az az érzése az embernek, hogy pofára megy...
bár én inkább egyben kifizetem a telcsiket, pedig nem rossz üzlet a kamat...stb nélküli részletes megoldás, de szerintem inkább jobb gyorsan elfelejteni az egyben kiadott 100+ e ft-ot, mint hosszú hónapokig kapni a részlet befizetéses számlát, és azt számolgatni, hogy mikor jár már le... -
válasz
freaghill #5573 üzenetére
mivel már nem is forgalmazzák a telcsit a szolgáltatónál, ezért szerintem amúgy is kérdéses a dolog...
bár ne legyen igazam, de például az n97 telcsiből kiindulva; a t-s szoftver esetében a 20-as az utolsó régóta, holott azóta nem szolgáltatósból már kijött két 21-es, és egy 22-es is! -
személyes vásárlás esetén szerintem nem működik a dolog, ilyen szempontból jobb a szolgáltatós webshop, mert onnan vásárolva 8 napon belül simán visszaküldheted, nem kell indokolni sem, visszakapod a pénzt, nem kell másik készüléket választani sem, de természetesen lehetésges az is, hogy más típusú készüléket veszel!
-
válasz
bajusz15 #5507 üzenetére
t-s készülékeknél előre létrehozták a netes hozzáférési ponto(ka)t, a megfelelő hozzáférési pont legyen az alapértelmezett, és úgy legyen beállítva a böngésző, hogy ne a wifi kapcsolat legyen az alapértelmezett/elsődleges, hanem az aktív netes hozzáférési pontot használja! ha nem lett törölve/módosítva a hozzáférési pont, aktiválva van valamelyik netes csomag, és a böngésző is adott/megfelelő hozzáférési pontot használja, akkor működnie kell(ene)!
-
-
válasz
temp123456 #5288 üzenetére
készülékváltás van!
-
válasz
Csaabi10 #5281 üzenetére
2 év hűség az előfizetésre, valamint 2 év hűség a médiamánia l csomagra, és nincs részlet, csak az 59 e ft + 2 évig havonta az előfizetés díja!
iphone esetében azért volt vészes, mert azon telcsinél csak az ikon díjcsomagok esetében van "kedvezmény", minden más csomagban "többlet" van! -
válasz
legiaap #5246 üzenetére
szerintem ez speciális domino web sim kártya csomag, meglévő domino sim kártyára nem aktiválható ez az opciós csomag!
a használatnál írják;
Ha a SIM kártyát mobiltelefonba helyezi, készülékével igénybe veheti az adatforgalom alapú szolgáltatásokat, de nem kezdeményezhet vagy fogadhat hívásokat. -
válasz
adnoctum18 #5236 üzenetére
igen, de ezt többször is kitárgyaltuk már itt!
-
válasz
werszomjas #5177 üzenetére
most nézem, hogy az előző hozzászólásom egy része hiányzik - annyira egészítgettem, hogy valamennyit sikerült kivágni, és értelmetlen is lett az utolsó mondat!
pont azt írtam eredetileg, hogy a beállítások mentése után kell egy restrat, mert bizonyos esetekben nem áll vissza/helytelenül működik a mobilnet! például ha repülő üzemmódból visszakapcsolsz normálba, akkor nem mindig megy a mobilnet, ekkor elengedhetetlenül szükséges a telcsi újraindítása! -
válasz
werszomjas #5175 üzenetére
először is ellenőrizd a beállításokat;
név; web'n'walk
apn; wnw
proxy; -
port; -
felhasználónév; -
jelszó; -
szerver; -
mms központ; -
mms proxy; -
mms port; -
mcc; 216
mnc; 30
hozzáférési pont típusa; internet
hitelesítés típusa; normál (pap)
ha ezek stimmelnek, akkor hozzéférési pont alapértelmezetté tesz (zöld pötty jelzi) repülő üzemmódból visszakapcsolva normálba -, és elvileg működnie kell! -
válasz
Stukker1987 #5115 üzenetére
annyi értelme minimum van, hogy a régi telefonszámod megmarad, nem kell +1 vagy új előfizetést (másik hívószámmal) fizetned. ha mindig új előfizetést választanál, akkor mindig új számod is lenne, és amellett fizethetnéd + a régit is, hogy a már sokak által ismert hívószámod ne másszon a semmibe...
JoHnni; a szerződés megkötésétől a hónap végéig részarányos forgalmad lehet - a többlet + fizetős -, aztán majd a hónap első napjától az utolsóig mindig új intervallum kezdődik!
-
mikori az a sim kártya? ha elég régi (westel 900, westel), akkor kérdés nélkül cserélik, ha újabb, akkor magyarázd el nekik szépen, hogy adott sim kártyával több telcsiben is probléma van, de csak és kizárólag azzal a sim kártyával, adott telcsikben más - azonos szolgáltatós - sim kártyákkal nem jelentkezik a hiba!
bár még a fentiek alapján sem lehet teljes biznyossággal a sim kártyára szűkíteni a hiba okát, más - környezeti - tényezők is befolyásolhatják a dolgot!
az asztalt szerintem felesleges borogatni, a normális hangnem és a megfelelő mondandó többet segít(het)! -
eddig még nem találkoztam olyannal, hogy a szolgáltató egy frissítés miatt visszatart telcsit! attól, hogy a webshop szerint pillanatnyilag nincs, üzletekben még lehet vásárolni - több telcsit is vettem már úgy üzletben, hogy a webshop szerint nem volt raktáron - az üzletek raktárkészletét nem tartja nyilván a webshop, más - gondolom központi - raktárból gazdálkodik!
-
nem vagy köteles, sőt még a kosárból is kivehető - és végszükség esetén még az elküldött megrendelés is lemondható!
a második részre inkább nem írok véleményt...dedike; még csak 5 hónapos az n97, és jelenleg nagyon hozzám van nőve - jó ez a 21.0.102 -, nem cserélem még! gt-i9000 nincs még, az x10 egy ideig még csak 1.6 android, szóval várok még!
-
na, majd a következő telcsit esetleg webshop útján rendelem...
kecz; sajnos nem kimondottan arról szól a szolgáltatóknál a hűség, hogy sokkal olcsóbban vásárolhass... viszont minden változatban fizetsz, ha nem hűségeskedsz, akkor veszel másik előfizetést, vagy független telcsit, akár másik szolgáltatósat, más előfizetéssel, de a vége mindig az, hogy fizetsz valakinek, valahová! ezen szolgáltatónál én például főként az (arany)társkártyákban látom a hűség értelmét, azokon spóroltam már valamennyit!
-
-
véletlenül indított, vagy bizonyos telefonoknál a háttérben esetlegesen a készülék használója tudta nélkül alapban futó wap/mobilnet forgalom képes akár néhány perc alatt is ezreket lehúzni az egyenlegből! továbbá emeltdíjas sms is produkálhat ilyet - bizonyos esetekben küldeni sem kell, csak fogadni!
-
igen, ha x10 lenne 2.1 (vagy 2.2
) mellett, akkor már venném is a telcsit!
azokat pedig őszintén tudom sajnálni, akik még a régi rendszerrel használják a spica telcsit, a 2.1 jelentősen jobb, pláne az új je1!
mondjuk az x10 esetében rátettek néhány lapáttal az se fejlesztők, így már most is jobb, mint a sima rendszer!
bár lehet, hogy kivárom amíg jön a gt-i9000
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- KAMATMENTES , BANKMENTES részletfizetés ASUS ROG Strix G814JIR-N6012W Notebook
- Bomba ár! Dell Latitude 5480 - i5-6GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H87I-PLUS H87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest