- Telekom mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Külföldi SIM-ek itthon
- Vízálló ventilátort kaptak a K13 Turbók
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
CityBoy007 #65157 üzenetére
szia,
alapesetben nem jár hűséggel a díjcsomagváltás.
icecave; ma vagy holnap tudtam volna segíteni - nem laksz messze, átalakítóm is van -, 20-án viszont utazunk el nyaralni (11 napra).
-
válasz
tomy86 #65093 üzenetére
e-pack; link
nincs előírva távszámla - csak egy lehetőség a sok közül -, az elektronikus számlázás a lényeg, ami a távszámla nélkül is megvalósulhat.nekem is volt korábban távszámla - a telekom vezetékes szolgáltatások miatt -, de aztán lemondtam - bő egy éve -, viszont az elektronikus számlázást megtartottam;
e-mail útján tájékoztatnak, elektronikusan fizetem a számlákat a honlapon a my telekom felületen, vagy a telekom alkalmazás segítségével;
időben fizetem a számlákat, tartozásom sosincs, meg is kapom mindig az e-pack kedvezményt;
(több előfizetésem is van, mindegyikre megkapom mindig, de csak egyet másoltam be.)
-
válasz
peti_s #65080 üzenetére
szia,
amennyiben adott (lenne) a készülékhez a jótállási jegy, úgy azzal bárki beviheti garis ügyintézésre, mert az a készülék adataira van kiállítva, de ha az nincs meg - esetleg a számla sem -, akkor annak kellene, aki adott készülékhez kapcsolódó előfizetés okán a szolgáltatóval szerződésben áll, neki pótolják a számlát, mert a gyártói/szerződéses szervizben - ahová a készüléket küldik a szolgáltatótól - kérhetik.
tomy86; nem kell távszámla.
Varszegig; esete válogatja pedig, adott dátum (2013. november 1.) után aktivált/módosított díjcsomagoknál sem ritka, hogy működik a voip, kinek folyamatosan, kinek csak néha, nem tudom, hogy mitől függ, de én is jártam már úgy, hogy egyszer ment, máskor meg nem, aztán megint és így tovább, pedig az én oldalamon semmi sem változott.
direktben nem használom amúgy, facetime és hangouts útján szoktam ránézni néha, többnyire kíváncsiságból, mióta elértek és beszéltem facetime úgy, hogy papíron az nálam nem működhetne. -
-
válasz
icecave #65041 üzenetére
alakulgat lassan.
Noá; mehet együtt a kupon és a pont.
a linkelt termékre valóban nem engedi beváltani a kupont - erről volt szó korábban is -, de amúgy akciós termékekre is engedi, ezen feltételekkel; minimum 5000 Ft-os tartozék vásárlásra, minden tartozék árából (kivéve: Apple, B&O) -
a kis jézus megszületett, jól mutatja már az adatkeretemet és a leforgalmazott adatmennyiséget is a my telekom felület és a telekom alkalmazás is.
egy kis bárány viszont még mindig kóborol valahol, a telekom alkalmazásban továbbra is hiányzik (az elmúlt hónapban tűnt el) a számla befizetésénél a mastercard mobile hivatkozás, a web felületen szerencsére adott az is, így onnan indítva befizethettem írt módon a számlát. -
válasz
flegga92 #64974 üzenetére
egyszerre csak egy lehet aktív, ezért az új aktiválásakor a régi automatikusan kikapcsolásra kerül.
az alap díjcsomagban ha van benne foglalt adatmennyiség, akkor nem tudják a magasabb áron számlázni, de a biztonság kedvéért átválthatod időben magad is.
vélhetően ott hibáztak a tájékoztatás kapcsán, hogy nem csináltak külön bővítős (olcsóbb) értesítést, hanem az adatcsomagos (drágább) ment ki mindenkinek.Piloss; szia, lásd fent.
-
válasz
icecave #64966 üzenetére
a fordulónapnak lehet köze hozzá technikailag, de az is az ő problémájuk, hogy ilyen van.
azt felejtsék el, hogy a google...stb. szinkronizációkra fogják, legyen az ő bajuk, ha akár közvetve is kihatással lenne rá, de a felhasználó állíthassa be a szinkronizációkat, ahogy akarja.
arra tippelek, hogy a jövő hónapig elhúzzák a dolgot, mert arra van esély, hogy a kivezetésre kerülő díjcsomagok, opciók...stb. kavarnak be, valamit azokkal kapcsolatban szúrtak, de legalábbis siettek el.
némi vigasz, hogy minimálisan kárpótoltak téged, már ez is valami, de nem megoldás.zsoltnyiri; írtam előzőleg is, hogy a like s hivatalosan nem voip képes.
-
válasz
icecave #64957 üzenetére
ennyivel nem engedtem volna el a dolgot...
zsoltnyiri; szia, olyan nincs, hogy lte sebesség, lte hálózat van, a sebesség díjcsomag/opció és egyéb tényező (frekvencia, cella...stb.) függvénye, a like s díjcsomag is lte képes, de csak 10/2 Mbps, a netplusz bővítők esetén viszont ha l vagy felette, akkor adott a maximális 150/50 Mbps. (vannak köztesek is, amiknél 30/10 Mbps)
a like s hivatalosan nem voip képes, a gyakorlatban előfordulhat persze, hogy valakinél/néha működik, de alapozni nem lehet rá.
a bővítő (adott esetben a netplusz l) pedig az alap díjcsomaghoz igazodik, ha az hivatalosan voip képes, akkor a bővítő is, ha viszont nem, akkor az sem teszi azzá.W1; szia, ahogy azt korábban is írtuk neked, nagyjából július közepéig tudtál (volna) nyilatkozni, hogy maradjon, utólag már nem tudsz tenni semmit.
flegga92; netplusz l (1 GB 150/50 Mbps lte), illetve ha díjcsomagot is akarsz módosítani, akkor a move verziók mellé (is) adott az olcsóbb bővíthetőség, de mozaik xs mellé is mehet.
-
válasz
Martin Eden #64949 üzenetére
magadnak aktiválod időben, úgy biztos nem lesz gond.
lugosi; a hónap végén kivezetésre kerülő díjcsomagokkal/opciókkal van gond, de azokkal is inkább csak tájékoztatás szintjén, a többi előfizetésemmel nincs még ilyen gond sem, mert azokon aktív díjcsomagok és opciók futnak.
-
válasz
tomy86 #64932 üzenetére
valóban, nálam triplán fokozták, most mutatta az asszony, két kapcsolódó sms-t is küldtek, persze mind a kettőtt hibás tartalommal, az egyikben netplusz l és s van egy kaptafán, a másodikban tévesen szerepel az ár, ahogy nálad is, hiszen a bővítős netplusz l legrosszabb esetben is csak 1590 ft lehet, az adatcsomagos lenne 2490 ft, de utóbbi a move mellé nem passzol, másrészt a net&roll 1 GB lte bővítő kivezetésének a dátumát is elírták; 15-én kontra 31-én.
-
válasz
Bdanyy #64922 üzenetére
szia,
nem mindig kérik el, de ha igen, akkor is visszaadják, csak akkor már inaktív.
mivel a kapcsolódó leírás szerint a rongál(ódo)t sim kártya cseréje fizetős - mivel az a szolgáltató tulajdonát képezi -, ezért valaki ellenőrzi, de nem mindenki, illetékese válogatja.
valaki akár úgy is kicseréli, hogy te nem vitted magaddal véletlenül a kapcsolódó sim kártyát, viszont ha ragaszkodik hozzá, hogy kéri, akkor okkal teheti, mivel ha például nincs meg, mert eltulajdonították, olyankor is fizetős a cseréje, tehát ellenőrizheti a meglétét.
a csere leírása; link -
válasz
icecave #64918 üzenetére
nálunk is csak néhány (konkrétan 6) napja kezdődött a dolog, addig nem volt gond, a mi oldalunkon pedig nem történ változás, a szolgáltatóén meg nem lett volna még szabad.
én is telefonálgatnék, ha ténylegesen lassítva lenne a net úgy, hogy még ott az 1 GB bővítő teljes kerete - vagy abból bármennyi -, de így nem foglalkozom vele, a hónap végén átdobom azon az előfizetésen is a bővítőt a netplusz megfelelőjére és azzal szerintem megszűnik az anomália.
visszaolvastam, de nem látom hirtelen, milyen díjcsomagod van most, aminek a keretét eszi?Hunt3r22; gondolkodom rajta, mert bármennyire is bejött és szeretem, azért csak használom már bő 8 hónapja és ilyenkor már minimum nagyon keresni szoktam az utódot - előtte az iphone 5s nagyjábál eddig volt meg -, de jelenleg csak egy alternatíva lenne, az iphone 6 plus, más nem jöhet szóba, az új iphone típusok meg a küszöbön, így megpróbálom kibírni még egy kicsit...
ránézek néha a telekom honlapján a 6 plus-ra, elgondolkodom kicsit, aztán türelemre intem magam, de már egyre nehezebb, ilyen tekintetben olyan vagyok néha, mint a gyerekek. -
válasz
icecave #64908 üzenetére
vannak pedig technikai problémák, az asszon által használt előfizetésemre ismét dobták az sms-t, hogy a díjcsomagjában foglalt adatmennyiség elfogyott és lassították - a gyakorlatban szerencsére nem -, de az a gond, hogy 7-én volt a fordulónap, azóta csak a 30 MB fogyott el, ami a move xs díjcsomagban adott, viszont van mellette 1 GB bővítés is, abból még nem is hiányzik;
tudom az okát, az ezen hónap végén kivezetésre kerülő net&roll 1 GB lte bővítő miatt van, de akkor sem normális így, amit a rendszer művel...
nekem szintén move xs, de mellette netplusz l 1 GB bővítő, már leforgalmaztam kicsit a bővítőből is, de semmi probléma, nincs sms sem. -
-
-
nagyon sokan nincsenek tisztában ezekkel a dolgokkal, a specifikációkkal, hanem csak azt nézik, hogy olcsóbb és ott veszik, aztán legfeljebb a szolgáltatót szidják elsőre, hogy a szolgáltató és sokak állításával szemben, nincs vidéken lte hálózat, pedig van, csak épp 800 MHz sávon, amit az ő készüléke nem kezel - mert eredetileg nem ebbe a régióba szánták -, de az adott szempontból korrekt készülékek igen és azokkal van is nevezett helyen lte hálós elérés.
olvassatok bele az edigital oldalán néhány kapcsolódó készüléknél a hozzászólásokba, néhányan feszegetik azért a dolgot, hogy az üzlet specifikációs kiírásával gondok vannak lte tekintetében (is). -
az csak hiszed, az edigital esetén nem egyszer volt már rá konkrét példa, hogy nem lte, vagy nem az itteninek megfelelő lte régiós készüléket árulta, az okostelefonos témában olvashatsz is róla, hogy még korrektek sem voltak, amikor valaki írásban rákérdezett a dologra, akkor válaszra sem méltatták, hanem utólag módosították a specifikációs leírást.
ebben a témában is találsz több kapcsolódó hozzászólást, amikor például az edigital nem lte képes ace 4 (ami más hardverben is gyengébb, mint az lte verzió) árát vetették össze a telekom által forgalmazott ace 4 lte verzióéval. -
a honor 6 teljesen kivéve a kínálatból, szerintem nem nagyon lesz már.
a honor árakat nem követem ugyan, de szokott lenni egy "hiba"lehetőség, ami miatt a szolgáltatónál okkal drágább, ők olyan típust szoktak rendelni, ami ideálisabb az itteni lte...stb. frekvenciák kapcsán, sok hazai üzlet/webshop pedig nem minden esetben ebbe a régióba szántat szerez be, hanem az olcsóbb eltérőt, azok viszont kevesebb, nem minden itt szükséges/használt frekvenciát/csatornát kezelnek.
ettől persze lehet szó az ár esetleges elírásról is, vagy betették a korábbi 6-os profiljába, de az árat nem minden tekintetben módosították, vagy ilyesmi... -
válasz
bubuka80 #64751 üzenetére
nem minden termékre használható fel, bizonyos esetekben (a kapcsolódó leírásban apple és b&o rémlik) nem is kínálja fel a kupon beváltásának a lehetőségét.
americanidiot; nem bevédésről van szó, legyen szó bármilyen területről, én alapban is úgy vagyok vele, hogy ha az ember aláír egy szerződést, akkor a későbbiekben tartozzon azért felelősséggel és ne egy alkalmazás védje meg a saját feledékenysége, óvatlansága...stb. ellen.
-
válasz
South Velen #64743 üzenetére
tudom, hogy te szándékosan váltottál díjcsomagot, csak leírtam, hogy kell azért pötykörészni meg figyelmetlennek/óvatlannak is lenni hozzá, ha valaki véletlenül akarja összehozni.
az alkalmazás valóban nem figyelmeztet még feltételes módban sem, így aki nem tartja észben a meglévő kapcsolódó hűségét, az csapdába eshet, ezért érdemes odafigyelni a dologra.
a hűséget - annak lejárati dátumát - viszont kiírja az alkalmazás, még barangolni sem kell hozzá töredéke annyit sem, mint a díjcsomagváltáshoz, abból meg csak beugrik az embernek, hogy mi a helyzet.Hatvan9; megnéztem közben a kapcsolódó leírást, ott is úgy írják, hogy minimum 5000 ft-os tartozék esetén, (nincs többesszám, nincs összérték), szóval csak az lesz a gond.
-
válasz
Hatvan9 #64739 üzenetére
működik az;
americanidiot; végigpötyörésztem, hogy mennyire menne véletlenül;
előfizetés testreszabása -> díjcsomagváltás -> díjcsomag alkategóriájának kiválasztása (adott esetben move) -> díjcsomag kiválasztása (adott esetben move xs) -> itt kiírja felül a jelenlegi díjcsomagodat, annak részleteit, lejjebb pedig a választott díjcsomagot és annak részleteit, alul pedig egy nagy, magentával kiemelt díjcsomagváltás "gomb"
a díjcsomagok nézegetése még csak okés, de ha azt követően még alul a nagy, magentával kiemelt díjcsomagváltás hivatkozásra is csak úgy rányom valaki úgy, hogy felette írja a jelenlegi és a választott díjcsomagot is, az már nem feltétlenül véletlen. -
válasz
South Velen #64734 üzenetére
move xs díjcsomaggal történt vásárlás esetén nincs tarifahűséged, annál csak az előfizetésre íratnak alá.
az alkalmazásban is több véletlent kellene azért kattintani, hogy a díjcsomag módosítása megtörténhessen. -
válasz
South Velen #64725 üzenetére
az alkalmazás nem feltétlenül vizsgál ilyesmit, illetve a web felületre bejelentkezve is csak általánosságban és feltételes módban szokott figyelmeztetni, hogy ha adott kapcsolódó hűség, akkor kötbéres lehet a váltás.
a konkrét eset passz, mivel speciális díjcsomagról van szó, így nem merem teljesen rászabni az általánosokra vonatkozó szabályozást - ha azt és úgy teszem, akkor szerintem kötbéres lesz -, külön célirányos leírást meg nem találtam, így csak találgatni tudnék, de ha felhívod majd az telefonos ügyfélszolgálatot, ott biztos szolgálnak pontos infóval. (hétfőn "hivatali" munkaidőben tedd, hogy illetékeshez kapcsolhassanak, ha esetleg speciális infóra van szükség.) -
válasz
Teko001 #64714 üzenetére
konkrétan mobiltelefont nem rémlik, hogy írtam volna, készülékről lehetett szó általánosságban, a szolgáltató honlapján is táblagépet vagy notebookot írnak, a rendszert pedig ahogy nézem, olyan készülékeket kínál fel, amik csak kapcsolódó adatforgalomra képesek; modem, táblagép, notebook és fényképezőgép.
nem mondom persze, hogy teljesen lehetetlen, nem egyszer volt már rá példa, hogy a rendszer olyan lehetőségeket is felkínált, amik alapesetben nem adottak, az előfizető pedig élt a lehetőséggel, a szolgáltatói oldalon meg átcsúszott a dolog - jól tudjuk, nem mindig vizsgálják felül a rendszer által eszközölt műveleteket -, szóval próba szerencse...fattyu666; szia, annyit tudok csak én is mondani a témával kapcsolatban, amit fent írtam, próbálj rá, hátha...
-
válasz
#76385920 #64685 üzenetére
munkanap most a szombat, hátha...
igaz, ennek ellenére szeretik sok helyen/pozícióban nem a melóban tölteni a napot, vagy ha muszáj, akkor is csak rövidebb intervallumban és visszafogott tempóban.
azt kellene, hogy kellő számú panaszt zúdítani a szolgáltatóra a bejelentési csatornákon, amely mennyiség biztos átlépné az ingerküszöböt.
érdemes bízni abban, hogy akinek kapcsolódó problémája van, az nem csak itt a fórumon panaszkodik, hanem hivatalos úton is?
innen tudom, hogy néhányan jelentették a szolgáltató irányába is, de jó lenne, ha mindenki így tenne. -
annyiból még havi díjas előfizetés + netes bővítővel is jobban kijöhetsz; move xs (e-pack esetén 1990 ft, ami teljesen felhasználható és van benne 30 MB adatocska is) + netplusz m 500 MB (1190 ft), vagy netplusz l 1 GB (1590 ft).
domino esetén ha nem surf, akkor minden más esetben 1990 ft a domino netplusz m 500 MB, vagy
surf esetén 890 ft időszaki díj 30 naponta (ebben van 150 MB adatforgalom) + domino netplusz m 500 MB (1190 ft), vagy domino netplusz l 1 GB (1590 ft).
írtad, hogy 400 vagy 500 MB elég, de a jobb ár/érték arány, illetve a gyorsabb sebesség miatt írtam az 1 GB opciót is. -
válasz
Sayuar #64646 üzenetére
szia,
itt írt róla néhány fontos momentumot az illetékes; link
lehet róla váltani, de az automatikusan nem történik meg, így ha te nem eszközöltél módosítást, akkor nincs mitől tartani.t1; szia, létezik, több módozatban is, domino díjcsomagok (link) mellé is aktiválhatók adatcsomagok/bővítők (link), azt viszont figyelmbe kell venni, hogy csak a surf mellé adott az olcsóbb (Még több netre van szükséged?) kategóriás bővítés, a többihez a drágább (Nincs még net a díjcsomagodban?) adatcsomag aktiválódik, mert azok alapban nem tartalmaznak benne foglalt adatkeretet, amíg a surf a 890 ft-os időszaki díj ellenében alapban ad 150 MB keretet.
amennyiben csak netezésre kellene a domino előfizetés, úgy itt is nézelődhetsz; link a táblagépes és notebookos netezéshez javasolt szekciókban. -
válasz
Kolondrum #64634 üzenetére
sok olyan hely van az országban, ahol egyik szolgáltatónak sincs térerő, máshol meg az egyiknek vagy másiknak igen, de nem mindegyiknek, ez több tényező függvénye - főként technikai szempontból, hol helyezkedik el épp ott a tornyuk, befolyásoló tényezők...stb. -, de a "nagy semmi közepe" egyik szolgáltatónak sem kényszeresen lefedendő terület, ha alapban oda nem sikeredett térerő.
nem is létezik 100%-os lefedettség az országban, az meg már részletkérdés, hogy a nem lefedett területek hová esnek, kinek és mennyire problémásak...stb. -
válasz
dedike #64617 üzenetére
mióta megszűnt az általános webshop olcsóbbság, azóta csak néhány specifikus akciónál lehet jelentősége, meg ha csak online rendelhető valami, részletfizetést szintén említenek, legfeljebb más konstrukcióban (eltér a hónapok száma).
nekem is jobban tetszett, amikor még az előfizetés kora alapján is pontoztak, mivel 15 - 18 év közötti előfizetéseim vannak, de most sem olyan nehéz elérni az aranyat, az egyik előfizetésemen move xs + családbarát opció (1990 + 1067 ft) és már az elég hozzá, ez meg azért nem irdatlan nagy összeg.
a többi előfizetésemen a díjcsomag és a családbarát mellé van még minimum 1 GB netes bővítés is, így azoknál pláne nem probléma.JoeCockBill; miben jobb az? nem néztem, csak kérdezem, illetve keresem a logikát a különbségekben.
mert a telekom adja a maximum 24 hónap vagy közeli részletre, de időközben is bármikor kifizethető a fennmaradó hátralék akár egésze, vagy csak egy része és addig nem kell törleszteni, szóval rugalmasan kezelhető a dolog. -
válasz
zoli62 #64584 üzenetére
akkor ott valami más feltétel sem volt azonos, mert alapesetben nincs ilyen.
Gedeon31; nekem arra is adtak jóváírást, így a végeredmény a régi ára lett.
fery02; igen, domino esetén a surf az, amihez az olcsóbb bővítők kérhetők.
szabogabor10; a net&roll valóban bukta lesz, mert a jövő hónaptól más kell helyette, az úgy meg már az új áron lesz majd, de a netplusz esetén jól járt végül, aki kérte és nem módosítja egy ideig.
dedike; a módról nem volt szó, de úgy is megoldható valamilyen úton a dolog.
-
válasz
zoli62 #64582 üzenetére
a hasonló nem megegyező, de azonos feltételekkel - kivéve a meglévő és az új előfizetést - hiába nézek bármilyen telefont, a leírtak szerint nincs ilyen.
van néhány telefon, amik csak meghatározott tarifahűséggel vásárolhatók meg részletre, de az egyaránt igaz a meglévő és az új előfizetésre is.más; feltöltötték közben a számlát, örömmel szembesültem a ténnyel, hogy nem csak a perc és sms díja kapott jóváírást, hanem a netplusz és net&roll bővítők, illetve a családbarát opció is, így azok is a régi áron futnak tovább.
-
válasz
zoli62 #64578 üzenetére
továbbra sem igaz az, amit írsz, nagyon benézel valamit, de írj konkrét példát - telefon típusa...stb., mert minden esetben több tényező függvénye - és megválaszolom.
amit egy új előfizető megvehet adott díjcsomaggal részletre - mobil előleg befizetésével -, azt a régi előfizető is megteheti hűség meghosszabbításával - szintén részletre -, ráadásul utóbbitól nem kérnek mobil előleget sem.
adott szempontból a feltételek azonosak az új és a meglévő előfizető szempontjából, illetve arany/platina kiemeltség esetén annyi az előny a meglévő előfizetők számára, hogy jellemzően nincs mobil előleg, valamint ha valakinek több előfizetése is van, akkor több részletfizetéses konstrukció is futhat párhuzamosan. -
válasz
HUTCHDB #64571 üzenetére
az akkor volt, ez meg most.
régen az iphone is elvihető volt részletre úgy, hogy csak az előfizetésre kellett hűséget aláírni, tarifára nem, aztán már csak tarifás hűséggel, de talán 3490 ft a legolcsóbb, aztán folyamatosan emelkedett a minimum összeg, most láthatod a jelenlegit. -
válasz
zoli62 #64560 üzenetére
ebben a formában nincs ilyen eltérés.
H.Istvan25; erről van szó egy ideje, hogy ilyen technikai anomáliák vannak mostanság.
HUTCHDB; nincs ilyen, iphone 6 részletre új és meglévő előfizető esetén is csak minimum next s díjcsomaggal vihető el.
sok más gyártó készüléke a legolcsóbb díjcsomaggal, illetve csak az előfizetésre aláírt hűséggel is vihető részletre úgy, hogy tarifára nem kell hűséget aláírni, de az újabb iphone típusok nem ilyenek. -
válasz
fery02 #64554 üzenetére
az ára lehet 2490 és 1590 ft is, az annak függvénye, hogy milyen díjcsomaghoz aktiválod, ezzel kapcsolatban találsz leírást az összefoglalóban, a gyik első szekciójában.
zoli62; nincs ilyen, amennyiben ezt tapasztalod, úgy eltérő típusú telefonról van szó, mert nem mindegyik vihető el bármilyen olcsó díjcsomaggal részletre, leginkább az iphone ilyen, de az régi és új előfizetőknek egyaránt, annyi különbséggel, hogy a régiektől nem szokás mobil előleget kérni, szemben az újakkal.
-
az asszony most mutatja, hogy kapott sms-t, miszerint elhasználta a csomagjában foglalt adatkeretet és lassítva lett;
a poén dupla, egyrészt nincs lassítva, másrészt nem is lenne miért, mert a net&roll 1 gb lte bővítő felét sem használta el, meg aztán itt is adott a duplázás;
nekem azonos előfizetés, de nem az ezen hónapban kivezetésre kerülő net&roll 1 gb lte bővítő, hanem az újabb netplusz l, ebben látom a különbséget, illetve nála a hiba okát.
-
válasz
Varszegig #64526 üzenetére
én csak a saját szerződésemet látom, abban pedig semmi olyasmit, ami ellehetetlenítené, hogy akár jóváírással kapjam az eredeti szerződés szerinti árat, így amíg a végösszeg stimmel, addig nem problémázok a dolgon.
repvez; az lte fejlesztések óta/miatt vannak (még) néhol problémák, az év végéig, illetve a jövő év végéig elvileg befejeződnek a munkálatok, aztán hátha megoldódnak a dolgok.
ahogy írod is, más szolgáltatóknál is ez a helyzet, legfeljebb a problémás helyszínek változnak, illetve a vodánál várhatóan tovább húzódnak a fejlesztések, hiszen később kezdték és alacsonyabb szintről. -
válasz
Varszegig #64516 üzenetére
jóváírással kapod az eredeti szerződés szerinti árakat, nem hiszem, hogy jogilag ezzel bármilyen gond lenne.
dome29; szia,
- letiltották a telefont
- szoftveres vagy hardveres hibája van a telefonnak
- meghibásodott a sim kártya
- nincs szolgáltatás adott cellában/területenegyszerűen szűkítheted a hibalehetőségeket, a telefont kipróbálod másik sim kártyával, illetve a sim kártyát másik telefonban.
-
válasz
bazsy01 #64504 üzenetére
az jó, a 820 eltérő régiós.
Mappa; az ékezetes betű is lehet hibalehetőség, mert úgy technikailag több sms is lehet egy, de azt kijelzi a készülék az üzenet írásakor.
tepenzed; próbáld ki a sim kártyát másik készülékben is, mert a g2 nem minden firmware verzióval lte képes, többen is panaszkodtak erre a készülék témájában - ez persze csak akkor hibalehetőség, ha mókoltál vele.
a kiírás passz, én ászf és kapcsolódó mellékleteket néztem, azok szerint a régi like nem lte képes. -
szia,
nem lehetséges, mert a készülék osztályoz, viszont érdemes kikapcsolni azt az opciót az imessage beállításaiban, hogy sms-ben is küldhesse, ha az imessage nem elérhető, mert csapdába lehet vele esni az apple szervere okán, ami képes akkor is kéknek jelezni (még egy ideig), ha már esetleg nem is iphone/apple eszköz van a túlodalon, de a volt tulaj nem iratkozott le - van erre külön opció.
nekem is többen említették, hogy még akkor is kéknek láttak, amikor már tudták, hogy az iphone 5s-t lecseréltem note 4-re, de aztán leiratkoztam itt; link, bár még utána is elhúzódott a dolog egy ideig... -
-
-
akár egy régebbivel is összehasonlíthatod, az e-pack kapcsán meg azt ellenőrizd, hogy a feltételeknek megfeleltél vagy sem, tehát a hiba nálad van, vagy a szolgáltatói oldalon.
egy ideje szó van róla ezen témában, hogy mostanság sokan nagyobb/dupla adatkeret kaptak - jellemzően a díjcsomagban alapban foglalt keret kétszereződött meg -, technikai oka van, de természetesen nem számolnak fel érte semmilyen többletet. -
szia,
várd meg a számlát - néhány napon belül feltöltik -, anélkül nem nagyon lehet biztosat mondani, hiszen nem tudni, hogy miként nyilatkoztál, mire érvényes az és mire nem, azt meg pláne nem tudhatjuk - ha te sem -, hogy forgalmazhattál többet és amiatt lett több, vagy sem.
tepenzed; a régi like (300) díjcsomag nem lte képes, de az új már igen.
-
válasz
Kolondrum #64483 üzenetére
díjcsomagtól függetlenül, technikai okból ugrál, mivel 3g az alap, de ha forgalmi kérelem eszközlődik, akkor felkapcsol a rendszer az elérhető gyorsabb 3g módba, ami h vagy h+ lehet, aztán ha átfutott a szükséges adat, akkor visszakapcsol 3g-re.
amikor manuálisan végzel olyan műveletet, ami adatforgalmat generál, akkor egyértelmű a dolog, ellenkező esetben meg annak a függvénye, hogy a telefon miként van beállítva, miknek és milyen sűrűséggel/intervallummal van engedélyezve az automatikus frissítés...stb.
a telekom alkalmazás telefonszám alapján azonosít, azt meg beállíthatod, hogy automatikusan belépjen minden indításkor, vagy külön kérjen hozzá jelszót.
független készülékre is lefrissít/szinkronizál bizonyos dolgokat a szolgáltató, illetve a készülék a sim kártya beazonosítása alapján. -
válasz
dedike #64459 üzenetére
a webshop kínálatában még nem szúrt szemet, de nem lepődöm meg rajta, egyrészt van rá kereslet, másrészt a szolgáltató is biztos meggyőzhető kellően jó szerződési feltételekkel.
nekem nem jön be maga a szelfibot, nehéz lenne rávenni a használatára olyan helyen például, ahol mások is látják, ne kövezzetek meg érte, de amolyan urizálásnak tartom, mint az alma...stb. logóknál kivágott tokokat. -
-
válasz
HUTCHDB #64453 üzenetére
nem úgy működik, hogy bárki csak úgy bejelentkezget és indokolatlanul módosítgat ezt meg azt, pláne nem táveléréssel.
ip cím sem kell hozzá, jogosultság kérdése, hogy kinek milyen hozzáférési és módosítási jogosultsága van, de a belépéshez mindenkinek egyedi azonosítója van, így az alapján rögzít mindent a rendszer, ha bármilyen változtatás/módosítás történik, hogy ki, mikor és hol jelentkezett be, illetve mit ügyködött.tomy86; előfordulnak mostanság technikai anomáliák, bár jobbára az előfizetők szemszögéből kedvezők, sokan kaptak nagyobb/dupla adatkeretet - jellemzően a díjcsomagban alapban adott tekintetében -, emiatt a mérés és annak kijelzése is érdekesen működik most.
jó, hogy mondod a net&roll 1 gb (lte) bővítőt, azon az előfizetésemen még az van, amit az asszony használ, én pedig majdnem megfeledkeztem róla, bár messze még a hónap vége. -
válasz
kisninja #64450 üzenetére
az miért olyan nagy probléma?
adatforgalom és sebesség szempontjából úgy is jó, normális telefon úgy még nem is erőlködik a kereséssel, hiszen adott a prioritás, telefonálás és kapcsolódó feladatokhoz meg lekapcsol 3g/2g módba a rendszer.tomy86; a bővítő aktiválásakor az lesz az alapértelmezett technikailag, ezért kapcsol ki teljesen az adatkapcsolat a bővítő inaktiválásakor, de ezen nem hiszem, hogy akarnának változtatni, ezért is adott a megfelelő tájékoztatás a kapcsolódó díjcsomagoknál, hogy újraaktiválásra van szükség, így (szerintük) nem hiba, legalábbis nem adott értelemben.
a 80%-os értesítés érdekes adott opciónál.
amennyiben bővítőt aktiválsz, majd annak lemondását követően nincs adatkapcsolat, úgy újabb bővítő aktiválásakor nem kell külön aktiválni ismét, mert az újabb bővítő aktiválásával az automatikusan megtörténik. -
válasz
#45553408 #64423 üzenetére
aki nem a fővárosban vagy a nagyobb városban él és mozog, ahol 1800 MHz sávon megy az lte, annak nagyon fontos lehet a 800 és a 2600 MHz frekvenciákat, illetve adott hazai sávnak megfelelő csatornák kezelése, mivel vidéken szinte mindenhol 800 MHz az lte, illetve a határ mentén a városokban pedig 2600 MHz.
kibírható lenne a 800 vagy 2600 MHz freki hiánya, ha azon helyeken lenne 3g is mellette, de sok helyen ez nem igaz, így vagy az írt sávokon lte, vagy annak hiányában lomha edge, netán csak gprs, előbbi is erősen kompromisszumos lehet már komolyabb netezésre/adatforgalomra, utóbbi meg szinte használhatatlan.
a szolgáltató kapcsolódó tájékoztatása kapcsán az a véleményem, hogy amely készülékeket ők forgalmazzák, azok minden szükséges lte frekvenciát/csatornát kezelnek, akik pedig nem szolgáltatós készüléket használnak, azok felé nincs ilyen jellegű tájékoztatási kötelességük - saját eszközzel használt szolgáltatást esetén az előfizető felelőssége a megfelelő feltételek biztosítása -, így a szolgáltató nem különösebben foglalkozik a dologgal.
más kérdés, hogy az ászf például még mindenhol csak az 1800 Mhz lte frekvenciát említi, bár az annyira nem zavaró, mert többnyire csak ott szerepel az érték, ahol a díjcsomagok esetén meghatározásra kerül, hogy azok lte képesek vagy sem, de eltelt már némi idő az eltérő lte frekvenciák bevezetése, illetve használatának megkezdése óta, így időszerű lenne aktualizálni a dolgot.
akinek kardinális kérdés egy adott területen az lte frekvencia milyensége, annak biztos segít az ügyfélszolgálat, ha sikerül a megfelelő szintre eljutni a kérdéssel.HUTCHDB; a megfelelő megfelelő jogosultsággal rendelkező illetékesek látják a szükséges adatokat, de bármit nem csinálhatnak csak úgy, hiszen minden beavatkozásnak/módosításnak nyoma van, hogy ki, mikor és miért eszközölte.
annak, hogy csak három értéket kérnek az ötből, számodra is van biztonsági jelentősége, mert így akkor sem problémás bediktálnod, ha valaki olyan áll melletted, aki előtt nem szívesen mondanád ki egyben a teljes jelszót. -
válasz
cris78 #64406 üzenetére
tiszta sor, azzal nincs is gond, hiszen amire hűséget aláírtál, az marad a továbbiakban is, felfelé meg bármikor lehet közben ugrani, az eredetire vissza is, csak az alá nem lehet, amire hűséget vállaltál - ez a legkisebb díjcsomagnál nyilván nem probléma -, illetve teljesen megszüntetni sem - illetve igen, de az kötbéres.
qfm; kaptál rá tegnap választ.
-
válasz
qwertly #64401 üzenetére
adott ügyintézőhöz menj vissza és kérd számon rajta a dolgot, intézze akkor neked az általa korábban elmondottak szerint. (nem biztos, hogy menni fog neki...)
gondolj csak bele, ha tényleg olyan egyszerű lenne felmondani minden esetben a hűséget, ráadásul még úgy is járna a 3 hónapos kedvezményes havidíj is, akkor nyaraláshoz, hosszabb kiruccanásokhoz...stb. milyen sokan használnák úgy, hogy megkötik a szerződést, maximum a kedvezménye havidíj intervallumáig használnák az előfizetést, aztán gyorsan lemondanák - ami persze nagyon nem érné meg a szolgáltatónak... -
válasz
qwertly #64390 üzenetére
szia,
amíg privátot írtál, addig én itt olvastam vissza és válaszolgattam.
a próbaidő intervallumáról is tett említést az ügyintéző?
a 3 hónapra adott akciós havidíj csak két év tarifahűség esetén adott, hűségből pedig egyrészt nem könnyű bármikor kitáncolni - vannak persze kivételek, de közel sem olyan simán, mint azt hallatni akarják az illetékesek, amikor aláíratják a hűséget, ami nekik jó pont -, másrészt akkor nem feltétlenül csak az akciós ár kerül felszámításra, hiszen nem valósul meg a kedvezmény feltétele. -
válasz
MittuDomain_ #64381 üzenetére
szia,
attól függ, hogy a gyártó a második évben milyen jótállást biztosít, joga van azt mondani, hogy korlátozott a kiegészítő jótállás és nem indul újra a jótállás semmilyen esetben, de tehet ellenkezőleg is.
abban is lehet kanyar, ha nem természetes személy eszközölte a vásárlást, mert akkor némileg másak a jótállási/szavatossági feltételek.Vangelis; az új díjcsomag részleteibe nem ástam bele magam, csak láttam, hogy megjelent a mobilos felületen is.
cris78; az első rész igen, a második már egyezkedés kérdése lehet, hogy mennyire vonható össze a két kedvezmény.
-
válasz
#45553408 #64358 üzenetére
szia,
nincs ilyen publikus, mivel nem olyan jellegű adat, a készülékek sem írják ki alapban, speicifikus alkalmazás kell hozzá, vagy ha a telefon szervizes menüje kielemez kapcsolódó adatokat, akkor ott nézhető még meg.
motoflug; szia, a legolcsóbb csomag, amihez jó/olcsóbb bővíthető adatkeret tartozik; move xs + netplusz l (1 GB 150 Mbps), 1990 ft (e-pack) + 1590 ft.
-
nem, a mondat egészében értendő, nem az idézett szövegrész külön kiemelve.
a felhasználói problémák esetén, szoktam írni/kérdezni azok esetleges okait is, abból is látható a dolog.
jelezd a problémát a szolgáltató felé, hátha fény derül az okra, hogy az egyszerűen csak technikai és nem is várható/lesz benne változás, vagy lesz/lehet orvosolva. -
félreért(h)ettél, nem írtam, hogy csak és kizárólag ebben a pillanatban adott a probléma, továbbá olyat sem, hogy felhasználói hiba.
amit te most épp szeretnél, az nem működik, sok más dolog viszont igen, ennyi.
a renomém változásától nem félek, bár nem vagyok szolgáltatói illetékes, így abba az irányba nem kell külön megfelelnem, de attól még mindig azt írom, amit adott esetben gondolok, valamikor az a felhasználónak tetsző - mert akár a szolgáltató ellenében is segítek, ha úgy látom jogosnak -, máskor meg nem, mert nem tartom indokoltnak a problémá(zás)t...stb., ez van, de úgy nehéz bármit is csinálni, hogy kivétel nélkül mindenkinek megfeleljen... -
válasz
hunterrop8 #64346 üzenetére
a my telekom fiókban kiírja, vagy a telefonos ügyfélszolgálaton is lekérdezhető a státusz.
az már elég régen megszűnt, hogy az előfizetés kora után is adott x pont - minél idősebb előfizetés, annál magasabb számú pont -, már csak a tényleges forgalmat díjazzák. (ezzel arányosan le is vitték a ponthatárt)
kapcsolódó szabályzat itt; link
6 hónap átlagában kell elérni a meghatározott pontszámot, a rendszer pedig mindig írja, hogy mikor vizsgálják újra. -
válasz
hunterrop8 #64340 üzenetére
szia,
nem lehetséges, hogy valami miatt megszűnt az arany/platina jogosultság adott előfizetésen?
taip; attól még általánosságban megoldott, illetve sok más esetben működik, hogy nálad valami nem stimmel.
több előfizetéssel is rendelkezem, mindig online intézek mindent hosszú évek óta, de csak egyszer futottam eddig hibára és kellett telefonálnom, mert olyan díjcsomagot és opciót akartam aktiválni, amit azon a napon vezettek be és nem kezelte még le rendesen a rendszer, illetve az ügyintézők közül sem mindenki volt képben az első napon, de még úgy is akadt olyan, aki megoldotta végül a problémát. -
nem, hiszen a társkártya egyik feltétele a főkártya, ami mellett társ módjára futhat, ha pedig az a feltétel nem adott, akkor átkerül a megfelelő nem társkártyás díjcsomagba.
taip; megoldott a netes ügyintézés, csak amit most te szeretnél, az épp nem megy, persze ettől az neked még (érthető módon) probléma.
-
nem teljesen mindegy, mert sokszor írnak úgy általánosságban, hogy közben akár nem publikus díjcsomagról van szó, úgy meg pláne több a (hiba)lehetőség.
amennyiben a 1430 hívása nem megoldott, úgy intézheted személyesen a megfelelő telekom üzletekben, , továbbá bármilyen hívószámról a 0612659210 vagy a 06309 9303100 ügyfélszolgálati számon - nem telekom magyarországi mobilhálózatból belföldi vezetékes, illetve más mobil hívószám szerinti számlázás -, vagy jelezd itt; link, megfelelő elérhetőség megadásával.bostone; 5 GB esetén nagyon soknak tűnik az 1 GB eltérés, csak kerekítéssel nagyon nehéz összehozni, szélsőséges eset kell(ene) hozzá.
úgy számolgattam korábban, egy e-mail cím a (leg)rövidebb intervallumú fetch (15 perc) esetén ~15 MB egy különbözet hónapban, ha ebből van több, mellé még hasonló módon frissítenek különböző alkalmazások (időjárás, naptár...stb.), akkor annyiszor 15 MB összejön, ha nagyon olyan módon böngészget valaki, hogy sok apró adatforgalom, ami mellett gyakori a felkerekítés, akkor az még hozzáadódik, de az 1 GB különbözetet így is elég soknak mondanám. -
válasz
bostone #64320 üzenetére
lehet eltérés - a szolgáltatós 10 kilobyte kerekítés miatt is -, de 1 gigabyte különbözethez elég sok forgalom és nagy adatkeret kell.
melyik díjcsomagról/opcióról van szó?prannk; régebbi típusoknál - amiknek már régóta van utódja - nem feltétlenül lesz már újabb készlet, hacsak talonból nem kerül elő.
taip; milyen díjcsomagról van szó?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest