- iPhone topik
- Samsung Galaxy A15 5G - válts belépőt!
- Hivatalos a Pixel 10 startdátuma
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel topik
- Google Pixel 6 - új rendszer új köntösben
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Soulfly842 #68237 üzenetére
cserét írtam én is, hardveres hiba esetén cserélték - volt rá példa, hogy azonnal, ha egyértelmű volt a hiba és volt is készleten megfelelő refurbished példány, máskor meg napokon belül, ha megkapták a cserés készüléket -, de a szoftveres problémát azért megpróbálták orvosolni, illetve ellenőrizni, hátha csak arról van szó - volt, hogy akkor is a gyári visszaállítást és a rendszer újrahúzását erőltette a szolgáltatós szervizes, amikor egyértelmű volt a hardveres hiba, hiába beszéltünk neki, de ez más kérdés...
-
válasz
SziberTomi #68230 üzenetére
szia,
a telekom - mióta nincs szerizes szekciója - már csak küldi tovább a gyártói/szerződéses szervizbe, de ott nem/sem cserélek azonnal, hanem napok, illetve néha hetek kérdése, ráadásul az akkumulátoros probléma - ha például gyors merülésről van szó - szoftveres gond is lehet, így több tekintetben is ellenőrzik/tesztelik a készüléket.
megtettél már mindent, ami részedről adott lehet, hogy a hibát megtaláld?
restore/visszaállítás és a készülék újként történő beállítása, korábbi mentés nem visszaállítása után mi a helyzet?
(közel) lemerített, majd teljesen feltöltött készüléknél nem lehúzni egyből a töltőről, hanem néhány órát hagyni még rajta, úgy home + power újraindítás és csak utána lehúzva a töltőről?
a magam részéről azt javaslom, hogy ha teheted, akkor direktben vidd magad a megfelelő apple apr-hez, úgy gyorsabb lesz, mert kiesik az az időintervallum, amíg a szolgáltató elküldi a szervizbe, illetve onnan visszakapja. (a magam részéről nem is akarnám, hogy a telefonom a tmx-ben kössön ki, inkább adnám le a számomra megfelelő apr-ben.) -
-
válasz
St3ven #68194 üzenetére
nem lehet azonnal/csak úgy törölni az előfizetés megszüntetése után azonnal a kapcsolódó adatokat és dokumentumokat, hiszen jogszabályi kötelezettsége x ideig tárolni a szolgáltatónak, viszont annak a módja is meghatározott, így azt gondolom, hogy külön hibáznia kell az/egy illetékesnek - a rendszer eseti hibája sem lehetetlen persze -, ha a például egy x hónap után újra kiadott hívószámhoz korábban rendelt adatok és dokumentumok nem kerülnek leválasztásra és azt a következő előfizető is látja a fiókban.
adatvédelem tekintetében, komoly érdekek sérülnek az említett esetben, amit nem szoktak, de nem is lehet egy legyintéssel letudni. -
válasz
migabi24 #68168 üzenetére
A Music XS díjcsomagban foglalt havidíj lebeszélhetőség felhasználható alapdíjas Telekom mobil hálózaton belüli előfizetők felé indított hívásra, SMS, MMS küldésre, valamint hangposta lehallgatásra belföldön.
forrás: linkSanyi.il; díjmentes.
Derek V.; szerintem megéri, elég jó.
sokan csak azt nézik, hogy a nagyobb mAh értékű másmilyen gyártós olcsóbb, a részletekben nem merülnek el, hogy például azt milyen értékű volt mellett adja le...stb., pedig úgy már másként fest az a jóval nagyobb mAh mutató és esetlegesen közel sem duplája...stb. a "hatásfok", mint akár ennek. -
válasz
Sterilzona #68154 üzenetére
szia,
egyelőre sehová, a fejlesztés óta nem került vissza, jelezve lett, tudnak róla, folyamatban a korrekció.
-
válasz
Onderon #68140 üzenetére
nekem 6s plus van most, előtte note 4, korábban is felváltva android és ios oprendszeres csúcstelefonok, viszont alig néhány külsős alkalmazást használok, így azok nem jelentenek kompromisszumot, bármikor ugrálhatok, amikor épp megunok egy gyártót vagy rendszert.
egy jó wp-s telefonra régóta várok, de kevés olyan létezik, ami nekem megfelel, a 950 xl ilyen lehet, de ez majd kiderül, pláne ha megjelnik esetleg a későbbiekben a telekom kínálatában.
sok más gyártó csúcstelefonja is túlárazott, nem csak az iphone.
azt nem mondanám, hogy az iphone/ios feature-ben évek óta semmit sem nyújt, bőven hozza a többi gyártó/oprendszer szintjét, pláne a 6s/6s plus újításaival, amikre a korábbi típusok nem képesek az új ios főverzió esetén sem, mert hardveres fejlesztésekről is szó van. -
-
válasz
arnoldzaabs #68110 üzenetére
hálózaton belül preferálják az ilyet a szolgáltatók, telekom esetén például adott a családbarát kedvezmény, bármilyen előfizetéshez aktiválható, illetve olyan kombóban is, hogy az egyik havi díjas, a másik/többi pedig domino, így hívószámonként 1090 ft ellenében havi 100 óra adott, tehát hívhatod te egy hónapban 100 óra erejéig a barátnődet, illetve ő is téged szintén 100 órát, így 200 órát beszélhettek összesen.
vannak persze olyan díjcsomagok, amikben hálózaton belül, vagy akár azon kívül is alapban adott korlátlanság, de azok már nem az olcsóbb árkategóriába tartoznak. -
válasz
blackmajesty #68103 üzenetére
drágábbra ráfizetést oldottak már meg úgy, hogy a meglévő hűség ketyegett tovább, van kiskapu a lepapírozásra - ezért szoktam ezt így írni -, ügyintézője és felettese válogatja persze, hogy mehet vagy sem, mert kicsit rizikós, vélhetően ezért nem kínálják fel mindenhol.
Soulfly842; kíváncsi leszek az akciókra, reggelig nem alszom, ha lesz miért ébren maradni.
-
válasz
mackosajt #68070 üzenetére
ebben a cikkben; link, már 2014. július 1-jei dátum is szerepel, persze valahol később szűnt meg, mert folyamatosan vezették ki.
nem minden üzletben van már cserekészülék, de ebben a témában is írtak rá példát, hogy amikor már csak gyártói szervizbe történő továbbküldésre vették már át a meghibásodott készüléket, akkor is tudtak még cseréset adni, szóval üzlete válogatja, hogy van még/épp készleten.
a jóváírást ha nem is említették, most tudomást szereztél róla, még időben.
nem vagyok telekom dolgozó, így nincs rálátásom, hogy mennyien kérik, de van egy olyan érzésem - és ezt nem rosszindulatból írom, illetve a szolgáltatós illetékeseket sem akarom mentegetni -, hogy akik panaszkodnak a cserekészülék hiánya miatt és jóváírást kérnek, mondván, annak hiányában nem tudják addig használni az előfizetést, azok jelentős részénél attól függetlenül is van használat adott intervallum alatt az előfizetésen, mert nem tudják/akarják nélkülözni, ami persze valahol érthető, csak így felemás a dolog. -
válasz
mackosajt #68066 üzenetére
elég régen megszűnt már a szervizes szekció, itt a fórumon is cikkeztek akkor róla.
cserekészüléket sehol sem kötelesek biztosítani a kapcsolódó jogszály alapján, de attól függetlenül, ha volt/van adott üzletben, akkor adtak/adnak.
lehet jóváírást kérni arra az időintervallumra, amíg szervizben van a készülék.
a gyártói/szerződéses szervizekben sem vállalnak felelősséget adatvesztés miatt, az ügyfélnek kell gondoskodni a mentésről, kivéve persze, ha van külön (fizetős) szolgáltatásuk rá.
gyártói jótállást ad tovább a szolgáltató, így biztos nem érte meg külön is foglalkozni a szervizeléssel - meg spórolnak is -, sokan amúgyis direktben a gyártói/szerződéses szervizben intézték a dolgot, mert úgy gyorsabb volt, hiszen komolyabb probléma esetén oda küldte tovább a szolgáltatói szerviz is.japunk; sajnos nincs, mert a számla az előfizető nevére van kiállítva, így csak azzal állnak szóba, akivel az alapján szerződésben állnak, illetve a megfelelő meghatalmazás lenne még megoldás, de az illetékes elérhetetlensége okán, gondolom az sem járható út.
-
válasz
#04441088 #68064 üzenetére
szia,
amennyiben van, úgy meghatározott területre vagy előfizetésekre korlátozódik a probléma, mert kértem sms-t például a banki belépéshez, azt azonnal küldték;
a kódot felhasználtam, több belépésre nem alkalmas, így pláne nincs okom a kitakarására, bár tudni kellene hozzá a felhasználói nevet és a jelszót is.
-
az is okozhatja, de ellenőrizni úgy nem tudom sajnos, mert minden telefonszámom hozzárendeltem már az első pillanatban a fiókhoz.
érdemes lenne megcsinálnod a fiókot és hozzárendelni a telefonszámokat, hátha már az megoldást jelentene.
a telefonos ügyfélszolgálat biztos tud segíteni.Schizoka; nincs mit!
-
válasz
japunk #68056 üzenetére
szia,
az eredeti előfizető tudja kikérni a számla másolatát.
Schizoka; szia, itt található az aktuális, értékesíthető díjcsomagokat...stb. tartalmazó ászf melléket; link, ebben pedig szerepel a netplusz arany és platina opció, így aktiválható is.
ahogy előttem is írták, arany vagy platina kiemeltséggel rendelkező előfizetők vehetik igénybe, úgy viszont magadnak is tudod aktiválni/módosítani; my telekom, telekom alkalmazás, vagy önkiszolgáló ügyfélszolgálat (*111#). -
-
válasz
blackmajesty #68051 üzenetére
tulajdonságai, adottságai tekintetében eltérőt akkor sem köteles elfogadni a szolgáltatótól - akivel direktben szerződésben áll az előfizető -, a korlátozott gyártói jótállással nem feltétlenül kell foglalkoznia, mivel ha a szerviz annak keretében javította volna a készüléket, de nem tudta, akkor a szavatosság feltételei is adottak, amire viszont alapban adott 2 év és ott is a kijavítás < kicserélés < árleszállítás < elállás sorrend adott.
arról nem is beszélve, hogy az általad idézett mondat nem terjed ki arra, hogy az előfizető köteles másmilyen típusú készüléket is elfogadni a kicserélés során a szolgáltatótól, az csak a gyártóra/szervizre vonatkozik, hogy mit kell alkalmaznia a kiterjesztett/kiegészítő/korlátozott jótállás során, például nem indul újra a jótállás, nem érvényes a tartozékokra...stb., de a szolgáltató tekintetében semmilyen közvetett kihatással nincs, de nem is ő adja, hanem a gyártó - nem véletlenül hangoztatja a szolgáltató, hogy ő csak a jótállás kötelező első évében akar foglalkozni a jótállási ügyekkel. -
válasz
inferno88 #68049 üzenetére
az általam elvárt készülékek adottak a csúcskategóriában, megfelelő konstrukcióban a független árazástól is sokkal olcsóbban jövök ki, így nem lehet panaszom.
a meizu, xiaomi és társai készülékek vásárlásával csak körültekintően, nehogy olyan - eltérő régióba szánt - típust vegyél, ami nem minden szükséges hazai 4g/lte frekvenciát/csatornát kezel, mert sok olyan hely van az országban, ahol 2g és 4g/lte van, 3g nincs és nem is lesz már, márpedig olyan helyen a például 800 MHz (b20) 4g/lte frekvenciát/csatornát nem kezelő telefonnal csak 2g hálón lehet netezni, ami kínlódás lehet a nagyon lomha sebesség miatt. -
válasz
bwin.party #68046 üzenetére
szia,
a 4g/lte fogékonyabb az akadályozó tényezőkre, illetve a magasabb frekvenciák alapban is, így természetesnek mondható, hogy a 4g/lte esetén valamivel gyengébb térerőt jeleznek bizonyos helyeken a telefonok, mint 3g, pláne 2g módban.
a 2g kontra 3g között is nagyon sok helyen van ilyen eltérés, hogy a 2g erősebb, ez van, olyan sosem lesz egyik szolgáltatónál sem, hogy minden hálózati módban maximumon szórjanak mindenhol.
hazánkban nincs különbség más tekintetben a 4g és lte kijelzés között, az lte a telekom esetén jellemző, de már ők is több készüléken módosították mostanság 4g-re a kijelzést.blackmajesty; a jogszabály nem veszi figyelembe a gyártók/szervizek ilyen jellegű hozzáállását, amennyiben a szerviz nem tudja kijavítani a készüléket, a szolgáltató pedig nem tudja azonosra kicserélni, úgy az ügyfél nem köteles másmilyet elfogadni, ami tulajdonságai/adottságai tekintetben nem teljesen azonos a korábbival - olyan eltérő típusú telefon pedig nem létezik, aminél nem található néhány eltérés, ami alapján a jogszabály kapcsán okkal elutasítható -, így elállhat a szerződéstől bármilyen gyártójú készülék esetén, nem kell vele foglalkoznia, hogy melyik gyártó/szerviz miként intézi a dolgot.
a drágább készülékre ráfizetést is sokszor megoldották már az ügyintézők, megfelelően lepapírozva nincs belőle gond. -
válasz
MaxxDamage #68044 üzenetére
nem, azt írja, hogy; Egyéb CMPS hiba
-
válasz
inferno88 #68038 üzenetére
szia,
az elállás - a vásárlás előtti állapot visszaállítása - nem működik úgy, hogy a készülék árát visszakapod, de a kapcsolódó hűséges előfizetés - amihez kedvezményes áron kaptad a készüléket - meg ketyeg tovább, hiszen az említett ok miatt szorosan összetartozik a kettő.
vagy az előfizetés is megszüntetésre kerül az elállás során - a te és a szolgáltató oldaláról is rendezve a fennálló és felmerülő költségeket/tartozásokat -, vagy pedig elfogadsz/kiválasztasz náluk másmilyen (megfelelő) készüléket és az alapján papírozzák le a dolgot, ketyegtetve tovább a hűséges előfizetésed.Varszegig; a privát előfizetések telekomosak a családban, de céges szinten más is volt/van, így akaratlanul is volt/van szerencsénk mindegyikhez...
-
válasz
Varszegig #68034 üzenetére
amennyiben lenne olyan szolgáltató, amelyik minden tekintetben jobb a többinél, úgy mindenki annak az előfizetője lenne, de ilyen sosem lesz, egy "egészséges" verseny mindig lesz, mindenkinek ez az érdeke.
enginev3.0; nem minden kerül a gyakorlatban is szűrésre, ami papíron szerepel, kicsit a szerencsén/véletlenen is múlik a dolog.
-
válasz
Varszegig #68026 üzenetére
a trükközést hagyjuk, a többi meg egyedi döntés kérdése.
más okok miatt meg másik szolgáltatónál lehetne olyat mondani, ami miatt leléphet az ügyfél.
nem mellesleg, van itt két telenor előfizetés, az egyiken nem megy a voip, szóval nem csak papíron tiltja - minden esetleges hibalehetőség kizárva.enginev3.0; a leírás alapján várható volt, hogy az opció leírásában külön kizárt csatornák nem lesznek villámgyorsak.
-
válasz
Derek V. #68009 üzenetére
lte képes díjcsomag a mozaik xs.
anno volt olyan, hogy először csak a drágábbakat engedték fel, de aztán az xs is zöldet kapott.
a voip kapcsán a 2013. november 1. dátum a vízválasztó.
az ászf-ben csak 1800 MHz szerepel mindenhol - anno csak ilyen frekvencia volt -, de azóta a 4g/lte 800, 1800 és 2600 MHz frekvenciákon üzemel, amelyik díjcsomag lte képes, az mindegyiken - már ha a telefon is tudja az összes elvárt sávot/csatornát -, amelyik meg nem, az egyiken sem.
a kupon él, korábban működött is a beváltás, de most a fejlesztések óta az a mező hiányzik, később biztos visszakerül majd. -
válasz
enginev3.0 #68005 üzenetére
így határozták meg;
Böngészésnek interneten keresztül a böngésző program használatával web oldalak megtekintése, azaz a web szervereken tárolt szöveg és kép formátumban elérhető tartalmak valós idejű elérése és megjelenítése minősül. Nem minősül böngészésnek a web oldalakon megjelenített vagy azokhoz kapcsolt egyéb formátumok és forgalmak, különösen online játékok, FTP, P2P file megosztás, hang és videó tartalmak letöltése vagy megtekintése. A http video, audio és egyéb (pl. beágyazott multimédiás) tartalmak nem részei az opciónak.
Az email küldés/fogadás tárgykörébe tartoznak a következő protokollok - POP3, POP3S, SMTP, SMTPS, IMAP, IMAPS - használó levelezőkliensek forgalma. Továbbá a tematikus csomagba tartoznak a különböző webes email kliensek használata, pl. Gmail.pethYeti; nincs mit!
-
válasz
enginev3.0 #68001 üzenetére
az opció leírásánál olvashatod a lényeget;
Az opció által meghatározott forgalomtípus nem csökkenti a mobilinternet csomag adatforgalmi keretét, nem kerül lassításra és a díjcsomaghoz tartozó normál sebességgel használható, akkor is, ha a mobilinternet csomagodban foglalt adatmennyiség elfogyott és az egyéb adatforgalom már csak csökkentett sebességgel érhető el.
-
válasz
Derek V. #67999 üzenetére
szia,
a netplusz bővítők a díjcsomaghoz igazodnak voip tekintetében, tehát ha olyan díjcsomaghoz aktiválod, amiben alapban adott a voip, akkor nem veszi el a lehetőséget, illetve ha voip tiltotthoz, akkor a bővítőtől nem válik voip képessé - ...a netplusz-ok nem használhatók internet alapú hang és video hívásokra -, tehát ha továbbra is fontos a voip megléte, akkor vagy nem változtatsz díjcsomagot, vagy olyanra kell módosítanod, amiben jelenleg is adott, de azok már a drágább kategóriát képviselik.
-
válasz
zoli62 #67987 üzenetére
az volt a lényeg, hogy nem tudják a befizetendő összeget, nem tudják mennyit kell utalni...stb., azt meg az e-mail is tartalmazza.
zsoltnyiri; szia, igen, a like s csak telekom mobil hálózaton belül indított hívásra, sms és mms küldésre, illetve hangposta lehallgatásra forgalmazható le.
ricinus13; nem lehúzás, de használj olyan alkalmazást a mérésre, amihez van megfelelő szolgáltatós profil, 10 kilobyte kerekítős, azonos fordulónap...stb., úgy szinkronban lesz majd az általad és a szolgáltató által mért adatmennyiség, bár a hivatalos akkor is az lesz, amit ők mérnek.
-
válasz
Tamás34 #67977 üzenetére
azért furcsa így, mert ha aktiválja adott opciót, ahhoz társul a külön sim kártya, aminek van saját azonosítója...stb., a rendszerben az ilyen trükközés más miatt is nagyon kibukik.
tegyetek panaszt telefonon, e-mail útján vagy a my telekom bejelentési opciója által, vizsgálják ki.ricinus13; szia, lassítást tapasztalsz?
a telekom alkalmazásban vagy a my telekom felületen mit mutat a számláló, mennyit adatmennyiség lett felhasználva? ezek lennének a mérvadók, mert amúgy a rendszer szokott néha hibásan kiküldeni tájékoztató sms-t, nekem is volt már rá példa, írtam is róla ebben a témában is, de attól még nem volt ténylegesen leforgalmazva az adatkeret, nem is lassítottak, aktív is volt az 1 GB bővítő, abból volt is még hátra bőven. -
válasz
bwin.party #67947 üzenetére
szia,
akkor tudok elképzelni nem díjmentes hívást, ha nem a megfelelő hazai hálózatból hívtad adott telefonszámot.
nakrisz; nem nagyon szoktam a linkelt oldalt olvasni - nem mennék bele a miértekbe -, most kivételesen elolvastam az írást és csak annyi vetődött fel bennem, hogy; a cikk írójának minden tisztelt kollégája, barátja és rokona azonnal törli az e-mail útján kapott értesítést a kézbesítést követően, amiben a számla kiállításáról tájékoztatják, nehogy később a hasznára lehessen probléma esetén? mert abban megtalálható a befizetendő összeg, a szükséges azonosító...stb., így nem kell telekom pontba menni, de még csak telefonálni sem.
az egyszerűbb megoldások biztos véletlenül maradtak ki a cikkből, mert így van "hírértéke"...
ettől persze még hiba a hiba a szolgáltatói oldalon, csak ezt sokan eltúlozva akarják meglovagolni... -
válasz
Grampy #67959 üzenetére
szia,
igen, igazolni kell a kapcsolódó jogviszonyt;
A Music XS díjcsomag új előfizetésként (akár számhordozással) vagy Dominóról számlás előfizetésre való áttérés esetén vagy Like/ Like 300/Like S díjcsomagról Music XS díjcsomagra történő váltással igényelhető azok részére, akik érvényes magyar felsőoktatási diákigazolvánnyal, vagy amennyiben 18. életévüket már betöltötték, érvényes középiskolai diákigazolvánnyal rendelkeznek.
forrás: linka fentiek mellett, az aktiválástól számított 2 évig adott a jogosultság a díjcsomag használatára, amennyiben ezen időtartam utolsó napját megelőző 30 napon belül bemutatásra kerül az érvényes felsőoktatási/középiskolai diákigazolvány, úgy további 2 évre biztosítják a jogosultságot a díjcsomag használatára.
-
válasz
nlaca3 #67935 üzenetére
a biztonság kedvéért megnéztem az ászf kapcsolódó mellékletében, részletes roaming leírás ebben; link
SymbianOS; a telekom alkalmazás is kiírja a folyószámlaszámot; link, de az e-mail útján megküldött, a számla kiállításáról eszközölt értesítés is tartalmazza azt is.
a késedelmes befizetést írták korábban, hogy a problémák miatt nem lesz hátrányosan kezelve amiatt az előfizető, utólag meg vélhetően arra gondolnak, hogy a my telekom felület ha nem jelzi a befizetendő számlát, akkor az nem jelenti azt, miszerint egyáltalán nem kell befizetni, mivel más módokon megoldott a dolog.Aaron14; szia, ez eu 100 esetén ezt írják;
Az opció az érvényességi idejének lejáratát követőn újra megrendelhető. - olvasatomban ezt az jelenti, hogy nem újul meg automatikusan, mivel az eu plusz esetén külön jelzik azt; Az opcióban foglalt keret egy hónapra érvényes, és havonta megújul.
-
válasz
PainKiller13 #67877 üzenetére
a flotta kérdéses, valamelyiknél működik, másiknál meg nem, konkrét milyensége válogatja, a gyakorlatban kiderül majd.
-
válasz
PainKiller13 #67871 üzenetére
-
válasz
lugosi #67845 üzenetére
az nem automatikusan megújuló opció, ilyentén lemondani sem kell, ezért annál régebben sem kellett külön visszakapcsoltatni a díjcsomagban alapban adott netet.
Soulfly842; másra is gondoltam korábban a nem kikapcsolás, hanem csak felfüggesztés láttán; az áremelések kapcsán aláírt nyilatkozatra, de azt azzal elvetettem, hogy másik/nagyobb opciót is a régi, olcsóbb áron kapok azóta is, nem csak az akkor aktívat. korrekt így.
-
válasz
szabogabor10 #67843 üzenetére
kérdés, hogy technikai oka volt, vagy csak az ügyintéző nem tudta az új módit - azt nem feltételezem, hogy bónuszos érdekeltség miatt próbálkozott be -, hiszen ha automatikusan ketyeg tovább a bővítő kikapcsolását követően a rendszerben a díjcsomagban alapban adott adatkeret, akkor a rendszer azt adott tekintetben is megfelelőnek kellene, hogy lássa.
az is lehet, hogy új még a dolog és idő kell a teljes összehangolásra, de biztos sokan örülnek majd annak, hogy nem kell külön visszakapcsolgat(tat)ni a díjcsomagban alapban adott adatkeretet a bővítő lemondása után, az ilyen duonet sim igénylési probléma - ha valósan technikai gond - meg megoldásra kerül, illetve biztos nem is annyira gyakori hibalehetőség, miszerint pont lemondott/felfüggesztett bővítővel kéri az előfizető. -
korábban elfelejtettem leírni, most is csak észrevétel szintjén; a next s előfizetésen lemondásra került a netplusz l bővítő (még az elmúlt hónap végén ideiglenesen, illetve cserélgetem, hogy mikor mennyi kell, néha elég a 1.5 GB, máskor meg több kell), de a rendszer nem kapcsolta ki az adatforgalmat, nem kellett a díjcsomagban alapban adott adatkeretet külön aktiválni, hanem automatikusan az pörgött tovább, a netplusz l kapcsán meg azt látom, hogy nem kikapcsolva, hanem felfüggesztve van.
amennyiben ezt találták ki arra rendszerileg, hogy a bővítő lemondásakor ne kellejen mindig aktiválni újra - telefonon vagy az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton - a díjcsomagban alapban adott adatkeretet, úgy helyes, nekik is jobb lesz így, kevesebb panaszkodás és telefonálgatás lesz - az önkiszolgáló ügyfélszolgálatot viszonylag kevesen ismerik/használják. -
válasz
szabogabor10 #67834 üzenetére
jelen esetben jobban járnál az otp felülettel, úgy kevesebb a hibalehetőség, én is úgy fizettem most inkább, hiába vagyok más banknál - adott esetben nincs is jelentősége.
-
válasz
simii16 #67830 üzenetére
ez nem teljesen úgy működik, ahogy ők gondolják és mondják, te a szolgáltatóval állsz direktben szerződésben a készülék - és a hozzá kapcsolódó előfizetés - kapcsán, illetve ott is adtad le a készüléket, ezért ott az üzletben írj a vásárlók könyvébe, miszerint te nem olyan állapotban adtad le a telefont, ahogy azt a szerviz visszajelezte, a többit meg harcolja le egymással az üzlet és szerviz.
-
-
válasz
simii16 #67804 üzenetére
szia,
a sony szerződéses szervize, a cordon állította ki a jótállás keretében történő javítást elutasító jegyzőkönyvet?
részletkérdés csak, de 2 hónapot írtál, viszont augusztus 16-tól mostanáig 3 hónap telt el.
azt szabad tudni, hogy melyik telekom üzletben adtad le a készüléket?
arra tudsz csak támaszkodni utólag, hogy az általad leírt módon fizikai sérülést szenvedett készüléket az ügyintéző nem vette volna ás garis (jótállás/szavatosság) ügyintézésre, vagy ha esetlegesen igen, akkor feltétlenül szerepeltette volna az átvételi jegyzőkönyvben a vélhetően nem rendeltetésszerű használatból eredő fizikai sérüléseket!
bizonyos (gyors) panaszoknál a bekamrázott helyiségekben készített felvétel is segíthet, de ilyen hosszú időintervallumot követően már biztos esélytelen - hacsak más ügy miatt nincs kikérve a felvétel, de ennek a valószínűsége elég kicsi... -
válasz
dedike #67782 üzenetére
nem találkozom már semmilyen hibával, ma már a számlákat is megtekinthettem, tegnap ez még nem ment, de más gondom már tegnap sem volt, gyanítom, nem csak én vagyok így vele, akinél meg van még hiba és olyan jellegű, aminél nem ér rá számára az orvoslás, annak adott a lehetőség több módon is az intézkedésre.
más területeken is így vagyok vele, feleslegesnek tartom az eltúlzott és erőltetett tájékoztatást, bm sms lenne lenne belőle, ami több problémát okozhat, mint jót... -
válasz
dedike #67777 üzenetére
mobilos nézetben is láttam a tájékoztatást - nem szeretem azt használni, de alapban azt dobja fel.
tegyük fel, hogy mindenkinek küldenek tájékoztatást, de aki meg pont nem tapasztalt problémát - mert nem folyamatosan és mindenkinél volt gond -, az meg azon háborog(hat)na, hogy minek csesztetik, ha nem is (teljesen) úgy van.
ilyen esetekben nincs garantáltan jó megoldás, mindig lenne olyan tábor, akinek verzió másik lenne az elvárt, ami persze fordítva is igaz. -
eco;
Havi díj 2190 Ft
Hálózaton belüli percdíjak 32 Ft
Vezetékes és más mobilhálózatba irányuló hívások percdíjai 42,6 Ft
SMS küldés díja
Hálózaton belül küldött SMS díja (Ft/db) 32 Ft
Más mobilhálózatba küldött SMS díja (Ft/db) 32 Ft
Külföldi hálózatba küldött SMS díja (Ft/db) 56,9 Ft
forrás: linka honlapon szerepelt a tájékoztatás a főoldalon, illetve nem is mindig és mindenkinek volt gondja, így feleslegesnek gondolom, hogy mindenkit külön csesztessenek vele e-mail útján.
-
válasz
TheMarci #67768 üzenetére
a céges passz, magánt néztünk, céges nem ugrik be az ismeretségi körben sem, hogy ránézhessek kíváncsiságból.
korábban ezt sem mutatta, de ahogy nem olyan régen írtam, a számla befizetését követően megjelent a részlet is.
régebben párhuzamosan is futott a kettő, illetve a részlet sokszor megjelent korábban, akár már a hónap utolsó napján is az, ami a következő hónap utolsó napjáig volt határidős, az új rendszer most másként működik, legalábbis jelenleg, de esetlegesen átállhat majd később ez is a régi módira, az lenne a jó.
azt örömmel tapasztaltam meg, hogy ma már a számlák részleteit is látom, illetve letölthetők azok a my telekom felületen is, tegnap ez még nem működött.Tamás34; nem egyre rosszabb, csak erőltetik az átállást és azzal vannak gondok, de alakulgat.
nektek viszont megszűnnek úgy itt a gondok, máshol persze minden szép és jó lesz, sosem lesz hiba.
biztos belenézel akkor néha a leendő szolgáltató témájába is, hogy sehol sem fenékig telfel az élet... -
válasz
zsoltzsolt #67759 üzenetére
semmi akadálya.
syl5; szia, melyik eco díjcsomagra gondolsz, illetve hol látod az elírást?
-
válasz
Kolondrum #67751 üzenetére
idegen számok esetén is adott lehet külön is, hogy tartoznak valamihez, de ha nem erről van szó, akkor telefonálj az ügyfélszolgálatra és kiderül, hogy mi a helyzet, mert jelen állás szerint így a telefonszámok nem jogosultak folyószámla ügyintézésre.
ez lehet persze a rendszer hibája is - ha csak a frissítés óta ilyen, akkor biztos arról van szó -, azzal meg csak tudnak majd kezdeni valamit.
több előfizetésem is van, az egyik a "főszám", a másik kettő társkártya volt anno, de már régen nem társkártyás díjcsomagban vannak, viszont továbbra is csak a főszámmal vagy fiókos bejelentkezéssel lehet számlát megtekinteni és befizetni, ha a másik két telefonszámmal próbálom, akkor azt dobja a rendszer, amit korábban beidéztél. -
válasz
Kolondrum #67744 üzenetére
szia,
ez akkor jellemző, ha több előfizetés is van és azokból egy a "főszám", ami a folyószámla ügyintézésre jogosult.
a ti esetetekben nincs ilyen, hogy az említett két hívószám valamilyen szinten tartozik egy harmadikhoz és utóbbival bejelentkezve kellene intézni?
korábban volt egy ilyen kiírás; link, de levették, mióta működik a kapcsolódó ügyintézés.Beca1990; tegnap néztem egy ismerősét, mert mutatta, hogy neki sem jeleníti meg csak a havi számlát, de amikor azt befizette, utána megjelent a részletes törlesztő is.
-
ilyet nekem akkor dob, ha a több előfizetésem közül azzal lépek be, ami nem jogosult a számlák kezelésére, viszont ha főszámos vagy fiókos bejelentkezést eszközlök, akkor látom és tudom kezelni a számlákat.
esetedben nem lehet szó nem megfelelő előfizetéses bejelentkezésről?Varszegig; pont most olvastam több témában is, hogy a problémásabb területeken és telefonokkal sem tapasztalják már a netes problémát (ilyenekre gondolok; link), de várható is volt, lassan csak befejeződnek mindenhol a 4g fejlesztések, amit az év végéig ígértek.
ja, a vodafone esetén más a helyzet, ők később kezdték el a 4g fejlesztéseket, így náluk tolódnak a problémák is, erről is olvashatsz néhány témában, valahol csak most kezdtek el gondokat tapasztalni az előfizetők. -
válasz
zsoltzsolt #67699 üzenetére
nem volt előtte korábbi befizetési próbálkozás, ami sikertelenül végződhetett és arról kaptál értesítést?
a my telekom felületen ellenőrizheted a befizetett számlákat, az a biztos, ott azonosítóval együtt szerepelnek.DonMaster; melyik telefont nézted? kíváncsiságból rákattintottam most néhányra (6s, s6 edge+, g4 és z5), nem dobott hibát egyik sem.
chrome a böngésző, nem tudom, hogy mennyire van most ennek jelentősége, de korábban volt már rá példa, hogy nem mindegyikkel volt okés. -
-
-
válasz
DonMaster #67664 üzenetére
most is működik, illetve időközben - a fejlesztések közepette - is sokszor ment az elmúlt napokban is, bár akkor inkább a szerencse kérdése volt, hogy mikor lép be az ember.
a számlát ma hajnalban fizettem be a my telekom felületen.Nasuto; amennyiben még 14 napon belül vagytok, úgy elállás, a vásárlás előtti állapot visszaállítása, majd azt követően ismétlés, de már a megfelelő előfizetésre.
-
válasz
Bull Boss #67622 üzenetére
szia,
kérdezz rá annál, akitől a készüléket vásároltad, mert magától nem lesz hálózati záras csak úgy egy telefon a frissítést követően, de esetlegesen t-s volt a telefon eredetileg és nem hivatalos úton lett függetlenítve, hanem például szoftveres buherálással, amit most a kies frissítés kinyírt.
lehet tudni a telefon pontos típusát? -
válasz
szabogabor10 #67612 üzenetére
én kiszúrok velük, átutalom a befizetendő összeget a my telekom és a telekom alkalmazás kihagyásával!
-
válasz
djculture #67605 üzenetére
nem tudom, hogy melyiknél lehetett és miként fajulhatott odáig, a telekom kapcsán aki segítséget kért eddig tőlem ismerősi körben ilyen ügyben, azoknál mindig elég volt a befizetés igazolása és nem ment tovább az ügy, pedig voltak közte előfizetői hibás elmaradások is.
-
aki elektronikusan kéri a számlát, annak nem lehet akadály a fizetés tekintetében az, hogy a my telekom nem működik, átutalással akkor is tudja intézni, mert a letölthető számla minden szükséges információt tartalmaz, de ha az nincs meg, e-mail útján akkor is küldenek értesítést a számla kiállításáról, amiben a számla összege, száma...stb. olvasható, de ha még ez sem lenne meg, akkor is lekérhető telefonos ügyintéző útján.
nem a csekkesek vannak büntetve, hanem az elektronikusok kapnak kedvezményt.
még a mai nagy fejlesztési problémák közepette is sikerült letöltenem a számlát - valakinek befizetni is, de az nekem még ráér -, szóval annyira nagy gáz nincs, bár attól a probléma még probléma. -
válasz
#79621120 #67530 üzenetére
ilyen esetekben nem számol(hat)nak fel - jelezték, hogy a hétvégén fejlesztenek, a várhatónak mondott mai reggeli időpontra nem lett minden jó, dolgoznak rajta tovább -, de a biztonság kedvéért rákérdezel telefonon, úgy még nyoma is lesz a dolognak a rögzített hívás okán.
más kérdés, hogy elektronikus átutalással így is befizethető, amennyiben korábban nem töltötted le a számlát, netán belátható időn belül nem tudod megnézni a szükséges információkat - összeg, azonosító...stb. -, úgy telefonon biztos segítenek benne.lugosi; azon gondolkodom, hogy nehéz jobb időpontra tenni a fejlesztést, mert a számlákat ilyenkor kezdik el befizetni, a szórás alapján közel két hét, de utána meg jönnek lassan a részletre vett készülékek törlesztőjének a befizetései - ha nincs annyi, mint számla, de elég sok lehet -, aminek a hónap utolsó napja a határidő, viszont korábban elkezdik már azt is fizetgetni.
-
válasz
Fancy-boy #67519 üzenetére
érdemesebb mihamarabb ellenőrizni, én még a gyári csomagolásúval is azt tenném, mert akkor sem teljesen kizárt a hibalehetőség, a problémát meg jobb előbb orvosolni, még a 3 napos cseregaris, vagy 14 napos elállási időben.
attól rosszabb nincs, mint amikor valaki kap karácsonyra valamit és bár ő bontja fel, de akkor derül ki, hogy valami nem stimmel és nem tudja használatba venni... (pláne, ha gyerkőcről van szó!) -
válasz
Fancy-boy #67515 üzenetére
valamiért biztos felbontották korábban, nem ritka, hogy akár csak egy röpke megtekintés céljából felnyitják, mert a vásárlónak a külső is számít és amiatt nem tud látatlanban dönteni több telefon között, netán be is kapcsolják - már amelyik készüléknél erre lehetőség van -, hogy a felhasználói felületet is láthassa az ügyfél, de attól még nem kell a gyártónak visszaküldeni, hanem amelyik nem lett megvásárolva, azt visszazárják és úgy értékesítik, vagy akár bontottan is megveszi valaki, mert épp ő is megnéz többet is és tudja, hogy amik neki nem tetszettek végül, azokat korábban esetleg ő is felbontatta.
az elállás keretében visszaküldött készülékeket is értékesítik, de szokták ellenőrizni, mert ha nem rendeltetésszerű használatból eredő problémát okoz a visszaküldés előtt az ügyfél, akkor azt neki kell megtéríteni, olyankor a készüléket már nem újnak értékesítik tovább.lugosi; hajnalban beléptem a notiról is, rendben voltak az előfizetéseim és a számlát is láttam.
ami érdekes; chrome és ie alól nem léptet most be, viszont a telefonon (iphone 6s plus és safari) tökéletesen működik a my telekom fiók! -
válasz
lugosi #67494 üzenetére
holnap reggelre előreláthatólag okés lesz, ebbe meg bármi belefér, vagy igen, vagy nem.
beléptem most kíváncsiságból és rányomtam néhány opcióra, az adatkeretet mutatja, számlát szintén.Raz3raddict; szia, a készülék árának tekintetében semmi komoly kedvezményre ne gondolj, az árakat a honlapon láthatod, már amelyik nem kizálólag online rendelhetö, hanem adott üzletben is lesz készleten, illetve bizonyos esetekben lehet helyi, üzletben adott akció, arról ott tudnak tájékoztatni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- ÁLTALÁNOS IGAZGATÓHELYETTES tábla
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Asrock H310CM i5 9400F 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD RTX 2060 Super 8GB Zalman Z1 700W
- HP Rack szerverek és tartozékok egyben vagy külön-külön
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest