- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #55879 üzenetére
Egyszer már nekimentünk.
Azóta nem jelezted, hogy tudsz jönni. -
-
rob210
Topikgazda
válasz
Nordik #55869 üzenetére
Leszereled és fékfolyadékkal gyönyörűen lejön a műanyagról a gumirozás.
Utána lehet fóliázni, vagy festeni és lakkozni.
Lehet kapni kifejezetten műanyagra való festéket, az kell hozzá.
A lakk pedig akár szintetikus lakkspray is lehet.
Tartós és szerintem szép munkát lehet végezni. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Kérlek titeket, mind a kettőtöket, hogy valóban hagyjátok félbe a csevejt.
Mindenki érti miről van szó, a dolog meg ne mérgesedjen el.
A 808 nem vált be, a 902 igen
Nem hirdetett semmit felajánlotta
az nem ugyan az.
Nüansznyi szövegértési probléma van mind a kettőtöknél, ezért kérem, hogy hagyjátok a dolgot.
A lényeg ott van kiemelve, mind a kettőtök mondanivalójából. A topik számára ez a fontos
Ezt köszönjük is. -
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #55820 üzenetére
Tudtommal, ha nincs rajta márkajelzés akkor nem köthetnek bele.
Magyarán olyat kell nézni amin nincs semmilyen márkajelzés.
Akkor maximum annyit buksz a vámon, ha fennakad, hogy áfát kell rá fizetned.
De jófogáson is van egy csomó 30 körül, ami ugyan így jön be az országba csak azt mástól veszed meg.
Magyarán ő berendeli te meg kifizeted neki a rizikómentes átvételt. -
-
rob210
Topikgazda
válasz
#32577792 #55768 üzenetére
Hát a Hankook egy rakat szar, de ez az én véleményem meggyözni senkit nem akarok.
De ha egyszer lecseréled egy xl-es nokianra, vagy komolyabb gumira csodálkozni fogsz.
No és ha megnézed a használtgumi piacot tele van hankookkal, de rogyásig.
Egy szezon után mindenki szabadulni akar tőlük. -
rob210
Topikgazda
válasz
polonic #55755 üzenetére
A turbó változó geometriás, így annak cseréje igen borsos tud lenni.
Az olajcserére nagyon kell figyelni, a gyári 30ezres ciklusokkal hamar ki lehet nyírni.
Komoly hibája nincsen magának a motornak, de az autóban az elektromos ablakok ugyan úgy érzékenyek mint az előd modelleknél.
Illetve a gázpedál elektromos azzal szokott nyűg lenni, van hogy csak a csere segít.
Én kb. ennyit tudok róla.
Ennek ellenére szerethető használható és odafigyelve olcsóbban fenntartható, mint japán, vagy német társai. -
rob210
Topikgazda
válasz
Oposzumtoszó #55728 üzenetére
Akkor értem.
Erre az egyetlen megoldás a szőnyeg kivágása a háttámlára.
Azt fel lehet tenni a négy sarkába varrt akasztófüllel és akkor olyan mint ha egy fix támla lenne hátul.
Erre minden egyterű tulaj panaszkodik.
Főleg akinek diesele van. -
rob210
Topikgazda
válasz
Oposzumtoszó #55715 üzenetére
Ezt nem is értem, ha le van csukva a csomagtér fedél honnan jön a hideg?
Le tudod fotózni a problémás részt? -
-
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #55696 üzenetére
Nincs egr szelep benne
így nem fog problémát okozni, sőt a dpf se
Annyira legyél nagyon figyelmes, hogy 06 os legyen a környezetvédelmi besorolása, mert van olyan miben csak a katalizátor előtt van lambdaszonda és az 04 et kapott!
259 es fékkel 14" afelett azaz az ABS es nagy fékes 280 assal csak a 15" megy fel rá.
Én ajánlom a nagytárcsást fékhatásban ég és föld a kettő. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #55683 üzenetére
Pedig a fóka 2 és a mondeo is rohad.
Ha törve volt akkor meg aztán az isten is csak csukott szemmel fordítja felé a fejét. -
rob210
Topikgazda
Én azt nem értem, hogy lehet jobb, mint a gyári olaja, amit ezekhez a motorokhoz fejlesztenek.
Szvsz én is sokáig xado olaj párti voltam, jó is a mai napig azt mondom, hogy frankó olaj, de az ELF ehhez a motorhoz van fejlesztve és nekem ezzel sincs semmi gondom, úgy, hogy kb, 1/3 árral olcsóbb.Ezt a hangos motor jeelenséget meg nem tudom, szerintem inkább a csúcsrajáratás miatt van.
Hiszen mint tudjuk, az övé igencsak ki van hegyezve és még csak nem is 90 es papásban hajtja -
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #55666 üzenetére
Persze.
Beülsz a csomagtartóba és meghintáztatod, fel le rugózol benne.
Ha bármilyen akár a legkisebb surlódó kattanó, recsegő hangot hallod, ott kell hagyni, vagy tisztába kell lenni vele, hogy cserés lesz záros határidőn belül.
De mint írtam 70e plusz szerelés a komplett felújított hátsó híd.
Szvsz 20 év megbízható működésért, nem olyan sok az.
Ráadásul sokkal jobban fekszi az utat mint a spirálrugós társai. -
rob210
Topikgazda
Gyártó országtól függ, sajnos ebben nincs szentírás, de a gyári vagy valeo vagy sagem volt.
Mind a kettő kuka, utána kell denso, vagy beru trafót tenni bele.
Azt nem értem ebből miért nem csináltak gyári visszahívást és szüntették meg ezeknek a trafóknak a használatát.
Illetve de tudom, mert a francia ipart támogatták vele
(ez a gyenge pontja már az egyesnek is.)Ha ezeket kicseréli vagy kicserélte a tulaj kimentek a világból.
Nemrég volt nálam egy kettes 1.6 16v 2005 ös megane 514ezer kilométerrel bontatlan motorral.
Megnyugodtam, az enyém most karácsonykor lépte át a 200ezret szóval még sok van benne -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #55661 üzenetére
"A teljesen galvanizált karosszéria a Megane I Ph2-nél volt meg előszőr, az R19-nél csak foszfátfürdős védelem volt".
Sajnálom, de nincs igazad.
Nézz utána nyugodtan, ezt csak azért tudom ennyire, mert amikor az a nyomorult hondás végighúzta a kocsi hátsó ívét akkor láttam milyen a lemez. -
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #55658 üzenetére
Nem arra gondolt, hogy itt hátul nincs spirálrugó, hanem 2/4 évjárattól függ torziós rugó feszíti a futóművet az útra.
Ezek ha eltörnek kilágyulnak, 70ezer forint az alapanyag hozzá plusz kell aki kicseréli. (emlékeim szerint te nem szerelsz)Ennek ellenére, ha kiszemelsz párat és vételkor megnézed, akkor szerintem jó választás.
Nekem classic van és imádom, nem cserélném el, sok fiatalabb kocsira.
Az 1.6 os motor ha denso vagy beru trafók vannak benne a világból kimennek.
Klíma van, elektromos ablak van, ABS van 4 légzsák van, az összes többi elektromos kütyü csak ráadás,ami azok felett van az meg nekem nem is kell. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #55655 üzenetére
Amelyik rohad az vagy törve volt vagy elhenyagolva.
Ph II es magane már galvanizált kasznis. -
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #55638 üzenetére
Renault motor ha át van nézve vételkor akkor nincs azzal baj.
A 8 szelepes volt a volvo amit az egyes lageszba tettek.
De ha komolyan érdekel a dolog megnézem pontosan. -
rob210
Topikgazda
válasz
gixxergabi #55615 üzenetére
Igy igaz, már kettes ráncfelvarrottban is volt, de csak a fullosban.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Sanyo77 #55612 üzenetére
Ez nem ilyen egyszerű, van olyan hangszóró ami csak hangváltóval fog szépen szólni, mert úgy van hangoova.
Van olyan ami csak erősítővel, mert a fej nem tudja kihajtani.
És van olyan, hogy szimplán rosszul van bekötve.
A mély hangok akkor puffognak, ha egy ütembe vannak kötve a mélyek és a közepek.
Ezért szokták a mély hangszórókat a dobozba befelé fordítani, így megszűnik a puffogás, csak a szép tiszta dübörgés marad.
Illetve kevésbé szerelő emberek szokták azt, hogy megfordítják a polaritást, azaz ellenütemben dolgozik a láda, cső a többi hangszóróval.
Az elhasználódás az más akkor zörögni vagy sisteregni szokott a kopott tekercs miatt. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #55595 üzenetére
Ezt így szórul szóra én is írhattam volna.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Shamat #55591 üzenetére
1.6 benzines laguna kombi keveset igyon
Ne haragudj ez az év poénja volt.1.6 benzin nem elég ehez a kasznihoz, pörgetni kell és az bizony kihat a fogyasztásra.
Ezt a kasznit egy 2.0 dci vel érdemes megvenni.
De az meg városban meghal, az hosszú távokra való.
De majd hallgass meg másokat is. -
rob210
Topikgazda
Ez felesleges, ha gépet teszel rá írja a hőmérsékletet.
Egyébként meg nem ilyeneket kell, beszerelni, hanem termosztátot kell cserélni.
Nem értem miért jó az, hogy ha látod, hogy nem melegszik.
De most komolyan, a műszerfalban a visszajelző ugyan ezt mutatja, csak gyárilag.
Két műszerről tudod majd leolvasni, hogy nem zár a termosztát, de minek? -
rob210
Topikgazda
válasz
ALgore2 #55551 üzenetére
Annak a wd40 már halotnak a csók.
Kár, hogy ilyen messze van az a kocsiA lényeg, fogsz egy 5ös furószárat és fursz egymás mellé 3 lukat, majd 8 as szár és úgy, hogy csak a betétet fúrd szét ismét befursz, aztán ennyi. Sajnos szétesett, a lamellázat.
8500.- egy uj gyujtáskapcsoló.
Az immo chipet pedig át kell rakni az új kulcsba, vagy az uj kulcs tollát a régi házába.Nem az első ami szétesik.
-
rob210
Topikgazda
válasz
ALgore2 #55544 üzenetére
Ha a kormányt mozgatod és közben próbálod a kulcsot benyomni úgy se megy be?
Folyamatosan mozgasd a kormányt jobbra balra.
De ne úgy, hogy kopogjon a kormányzár, csak ahogy a holtjátéka engedi.
Ha nem megy be így akkor ki kell venni, mert szétesett a gyújtáskapcsoló.
Amihez le kell venni az oszlop burkolatát kiszedni a hengerzár rögzítő csavarját fentről és kihúzni az egészet.
Mondjuk ez kulcs nélkül, valószínűleg csak fúróval fog sikerülni, mert a kulcs ha nem megy be nem is tudsz rajta fordítani, kihúzni, pedig csak egyet fordítva a kulcson lehet. -
rob210
Topikgazda
válasz
gooool #55530 üzenetére
Én ettől egyszerűen zokogok, gyönyörű. A grandcoupé viszi a pálmát nálam.
Nem tudom miért, de annyira betaláltak vele nálam a renault mérnökök, hogy jaj.Az álltalad észlelt "hibát" meg én nem vettem észre.
Igaz nekem hosszú a lábam én kopp hátra küldöm az ülést, de nem volt kellemetlen helyen, egyik kezelőszerv se.
De jó lenne egy ilyet vezetni
Bár a mostanival sincs semmi bajom kopp-kopp.Ez meg úgy is csak ábránd, hogy majd 5 millát kocsira költsek.
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #55494 üzenetére
Igaz köszönöm a kiegészítést.
-
rob210
Topikgazda
válasz
salieri. #55493 üzenetére
A torziós rúd az hiba, ezt írtam is itt nem rég.
De javítható és azért 100e alatt megvan még drágább helyen is.
A thaliának egy baja van nekem kicsi szúk és könnyű kasznija miatt nem tartom biztonságosnak se.
Pont úgy mint a clio II-est. De ez az én véleményem!!!Ezt az autót viszont nem szabad megvenni, főleg ennyiért nem.
-
rob210
Topikgazda
válasz
salieri. #55490 üzenetére
Az olajfogyást akkor kell problémaként kezelni.
Ha két olajcsere között (nálam 10e km) , a nivó jelölésén maximumról minimumra esik.
Neadj isten két csere között utána kell tölteni.
Persze ez it akkor ha elégeti az olajat, nem pedig valamelyik szimeringnél elnyomja.
Akkor is probléma és meg kell javítani, csak akkor nemm a motor kopottsága a gond. -
rob210
Topikgazda
Gyári szervíz adat.
Egy renault szalonos sráctól tudom, aki a mai napig a 2001 ben a futószalagról, a garázsába guruló classicot hajtja, nem hajlandó lecserélni, elmondása alapján ez a konstrukció a legjobb és mindent tud amit neki egy kocsi kell, hogy tudjon.(a véleményét egyébként osztom
)
-
rob210
Topikgazda
válasz
szasanyi #55478 üzenetére
Másra van kifejlesztve.
FE Jóváhagyások:
ACEA-C3, ACEA-C4
RN0720Az ELF szintetikus technológiájával előállított motorolaj, nagyon magas teljesítményszintű. Speciálisan a részecskeszűrővel ellátott gépjárművekhez kifejlesztve.
SXR Jóváhagyások:
- ACEA 2004 A5 / B5
- API SL/CF -
rob210
Topikgazda
válasz
AttyVin #55473 üzenetére
Én leírom neked ha gondolod, a tapasztalataimat.
Az 5W30 as olajjal csendesebb az "én" motorom.
Kevesebbet fogyaszt az autó, ennek az olajnak szerepel is a leírásában a fogyasztás csökentésére való törekvés.
Semmivel nem drágább mint az 5W40 és gyárilag az 5W30 as olajjal jöttek ki a K4M700 as motorral szerelt autók.
Innentől én nem vagyok hajlandó "mást", direkt nem azt írom, hogy rosszabbat, hanem, hogy "mást" beletölteni.
Ezért szoktam azt írni, ha megkérdezi valaki, hogy ELF SXR 5W30, de mindenki azt rak bele amit akar! -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #55467 üzenetére
Á az nagyon, hogy is mondják, "vékony"
-
rob210
Topikgazda
válasz
AttyVin #55464 üzenetére
Vastagabb, vékonyabb, ez egy baromság, bocsánat az erős kifejezésért, de én ezt utálom, amikor egy szerelő azt mondja, fogy az 5W30 tegyünk bele 10W40 et azzal jó lesz.
Persze azzal jó lesz egy ideig, de a motor jelentősebben fog kopni vele, mint ha utána tölti a tulaj a megfelelő szabvány olajat, vagy neadj isten feltárja a fogyás okát és javítja/javíttatja.Csak a magyar mentalitás a minnél olcsóbban oldjuk meg.
Ami a 20W50 es olajjal végződik? -
rob210
Topikgazda
válasz
eTrade #55412 üzenetére
Hát megkövezni senki nem fog, mert valóban így van.
Az MI 1.6 16v egy elnyűhetetlen kocsi, ha a trafókat kicseréli az ember denso, beru kombora.
Valamint elfogadja azt, hogy a hátsó kutyacsont néven elhíresült motortartó bakot évente két évente cserélni kell. Illetve a torziós hátsó híd bármikor megadhatja magát a 17-20 év miatt amit már megtett az úton.Az MII ezzel szemben új kaszni, teljesen, az már nem a 19 utódja, és nem is sikerült olyan jól, a ráncfelvarrás előtti példányoknál igen sok hiba volt.
Amik közül némelyikből gyári visszahívás is lett.Ezek után a renault mivel az LII nagy bukás volt, nagyobb mint az MII elhatározta le kell tenni valamit az asztalra, ha piacképesek akarnak maradni, így megszületett az LIII és MIII, ami mind mind sikersztoriba végződött. Kevés tulaj panaszkodik a III-ik generációra, sok is belőlük a taxi.
(Az se véletlen van)A IV ik generáció még nem ad sok tapasztalatot, de gyönyörű lett.
Mindig utána fordulok, ha elmegy egy mellettem.Ez tapasztalati és mások hibáinak (kocsi hibalista) javításából leszűrt eredmény.
-
rob210
Topikgazda
válasz
baluka6 #55391 üzenetére
Cserélni nem kell csak felújjtani.
Hidd el én csak arra tudok gondolni, hogy ez az autó mégse csak annyit futott amennnyit lekérdeztek neked.
A hibák valóban nem egyediek, de ilyen mennyiségben nem szokott előjönni.
Sajnálom, hogy így alakult, pedig mostana összeállt a géped, nagyon jól fog vele járni aki megveszi.Én megértelek, minden esetre.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mágus2 #55378 üzenetére
Szisztematikusan csináltuk, max nem úgy lett felsorolva.
Hidd el, időben szépen sorban haltak le a dolgok.
Ahogy az egyik meg lett csinálva előjött a másik.
Most már szépen egyben van a futómű, a kormánymű még cserés lesz, erre eladja
Én győzködöm, hogy ne tegye, de ha a bizalom megszűnik, akkor nincs visszaút.
Valaki jól fog járni vele.
Szívesen átvenném akár én is tőle, de nekem most a kecó az első -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #55344 üzenetére
Pedig az a 2ös tömegű nagyon ritkán igényel cserét.
Azért nem is tudják a tulajok, hogy benne van -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #55337 üzenetére
Akkor sikerült mindenkit meglepnem.
Én is kb. 3 hete találkoztam a specifikációban vele, amikor kuplungcseréhez néztem a nyomatékokat.
Egy másik típushoz, csak mellette volt a 2.0 es táblázata is és ott írta a kettős tömegűt, de jól emlékeztem, most megnéztem mindegyik 135Le felettiben van, nem csak turbósban.
Az összes F4R es kettőstömegű.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó karcmentes Apple iPhone 11 128GB / 12 hó jótállással
- Satechi 200w USB-C 6-port PD GAN - UK / Számla / Garancia /
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! (vapor chamberrel)
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest