- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #67345 üzenetére
A renault se.
csak ha lerugják, de akkor mindegyik.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #67339 üzenetére
Na ahhoz legyen a barátod, egy jó karosszériás..
-
rob210
Topikgazda
válasz
salieri. #67330 üzenetére
Elhullik és itt ugye egyben van a 4 henger gyújtása.
Ha a gyertyák belevalók és a hézag is jó és 10ezrenként ellenőrizve van akkor nen megy tönkre, de ebbe szinte mindenki belesz@rik. Most vettem ki egy ilyen clióból a gyári gyertyákat, nert nem megy az autó. 179ezer kilóméterrel. Gyári ciklus 40e. Na annak a trafója is kuka volt, meg a négy gyertya is. Beül indít olyan szép hangja lett, a csattogós kopogós szar helyett. -
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #67317 üzenetére
A velsatis nem a legnépszerűbb autó még a renaultosok is félnek tőle. Ha ilyet akartok inkább a 2.0 dcivel vegyétek.
A 2.2eshez nagyon kevesen értenek és ahhoz az alkatrész is drága és vadászós!Viszont, ha megveszitek képeket, mert imádom agt az alaktalan böszme rusnya csodaszép formáját
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #67313 üzenetére
Van a soroksári úton is egy normális, meg a budaörsi úton is.
-
rob210
Topikgazda
válasz
kalaposss #67316 üzenetére
El kéne vinni olyanhoz aki már szerelt ilyen autót.
Diagra tenni és a hibakódok alapján javítani.
Azért mondom, hogy kódok, mert lesz ott több is.
Élek a gyanúval, hogy a kormány szögállás érzékelő sem lett pozicióba rakva és feltanítva..
Egy szervócsere nem arról szól, hogy kiveszem beteszem. Ott sokmindent bontanak ki és tesznek vissza rosszul.
Az ár amit leírtál az meg hihetetlen. Bontóból egy 50es a csere 20e azaz 70e a javítása. Még ha a bontottat fel is újjíttatod mielőtt beszerelik 120ból akkor is megvan és az újnak számít és garancia is van rá! -
rob210
Topikgazda
válasz
Mukucs #67300 üzenetére
Ezen jobban látszik a szétszedés.
Egyébként 20 perc alatt megvan nem kell megijedni tőle.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mukucs #67282 üzenetére
A oszlop burkolatokat és a két sarokban a szélvédő alatt a rácsokat, ha csak a csipogót akarod.
Két kis gyökés, de jól látszik mit hogy kell.
Nem úgy ahogy ők csinálják ezt fontos leírnom !!! -
rob210
Topikgazda
válasz
atosan #67289 üzenetére
Ahha na a te esetedben ott az óracsoporttal is baj van.
Próbáld ki légyszíves, hogy megnyomod a gombot a bajuszkapcsoló végén és úgy adod rá a gyújtást.
Ha akkor sem jelenik meg semmi ott alul ahol a napit mutatná, akkor neked lehet, hogy a kijelző van lehalva nem is a kapcsoló. -
-
rob210
Topikgazda
válasz
#89309696 #67284 üzenetére
Ok így már értem.
Igen 2001 ben kijött a dci és onnantól már csak a raktárkisöprés erejéig volt beszerelve a dti, meg a dt, a dt fogyott el előbb.
2002 ben már csak a dci volt ezzel nem is vitatkozom.
Csak így már teljes a kép, amit elsőre leírtál az csak egy kis kiragadott rész volt, a teljes történetből. -
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
GrooveHero #67258 üzenetére
Igen a 20 óra elég lehet főleg ilyen mértékű, egy órás esés esetén.
A 15,15 viszont baromi sok, nyugodtan kezdj el keresni valakit aki felújítja a generátorod, mert a fesszab tuti, hogy halott rajta, de lehet más is.
Sőt az is elképzelhető, hogy az vágta taccsra az aksit.
Azaz ne tegyél bele új aksit amíg a 13.5 - 14.5 közötti eredményt nem tudja a generátor. -
rob210
Topikgazda
válasz
GrooveHero #67251 üzenetére
Ha sehol nem testelt le és nincs fogyasztó rajta akkor cellazárlatós nagy valószínűséggel.
De ezt kivett aksival kéne tesztelni.
Ha akkor is esik a delej akkor cserés vagy gariba vagy, önköltségen. -
rob210
Topikgazda
Hát gyerekek el vagyok keseredve.
Volt illetve még van is nálam egy scenic.
1.6 16 v 2005 ös évjárat.
A tulajt rég óta ismerem, mindig csinálgattam ezt azt az autóin (2 renaultja van).
Most eljött, hogy a futómű rossz.
Na ki is lett cserélve minden lengőkar, kormányösszekötők, lengéscsillapító, etc.etc.
Csak szerelés közben kiderült, hogy kuka az okoskerék és az autó nagyon nem lenne jó, ha így menne el.
Oké le lett cserélve a vezérlés ma beindítom a kocsit szépen jár próbaút és szétesett a váltó.
Elkezdett kattogni, rázni a kocsi.
[OFF](előszőr még megijedtem, hogy a vezérlésben ment szét valami, de aztán ijedtségemet félretéve, elkezdtem gondolkozni. Újra beindítottam és a motor szépen jár benyomott kuplungnál egész jól el is halkul. De ha felengedem a kuplungot akkor iszonyat, valószínűleg a nyelestengely csapágy megadta magát.)
Az autó 2 hónapja volt kuplungcserén, és olyan szerencsés a tulaj, hogy mostanra meg is adta magát a váltó.
Komolyan ez az autó el van átkozva, mindig van vele valami nyűg ami nem lett betervezve, ami szétesik.
Rosszabb a kedvem mint a tulajnak, pedig ez így még vagy 200e be fog neki fájni.
Ez nem egy sikeres nap, legalábbis most nem így élem meg. -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #67236 üzenetére
Ilyet itthon is kapsz egy 1000 ért azonnal polcról, bár tudom így olcsóbb
-
rob210
Topikgazda
Egy párszor már mondtam, hogy egy féltengely nem csak akkor rossz, ha kattog induláskor.
Íme, most le tudtam videózni a bizonyítékot.
Nulla kattogás, mellett ilyen.
[link] -
-
rob210
Topikgazda
válasz
gixxergabi #67229 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
Buldozer99 #67204 üzenetére
FHp jeladó csere
-
rob210
Topikgazda
válasz
MC Pite #67180 üzenetére
Ha kiszedted, akkor a két patentfület a nyelveken kicsit nyomd ösze fogóval, mert azért nem jön ki, valaki okosan már megfeszegette és belefeszül a két fül.
Egyébként van hozzá kiszedő szerszám. Csak ugye ezt senki nem veszi meg mindenki feszegeti inkább.
Van annak értelme, hogy el van dugva, nem kell azt mindenkinek piszkálni!
Okoskerék meg szolenoiddal együtt cserés. Mellesleg lehet , hogy a kerék jó, csak a szolenoid fosta össze magát. -
rob210
Topikgazda
válasz
Graphics #67111 üzenetére
Ha rajta van az öntvényen a furat akkor igen.
De ezt meg kell nézni.
Hivatalosan ugyan az a blokk, csak van amelyikre rátették van amelyikre nem.
Viszont mivel clio vs, thalia is játszik, mindenképpen össze kell nézni.
A clio és a thalia között ugyanis vannak eltérések akármennyire is ugyan úgy néz ki. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #67109 üzenetére
Can, Bosch, Delphi
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #67099 üzenetére
Generátorra rákéne mérni.
Akkor csinál ilyet amikor alacsony fordulaton nem tölt és a töltés érdekében megemeli a fordulatot.
Illetve lehet még gázpedál és fojtószelep hiba.
Diag sokat segítene -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Nordik #67084 üzenetére
Van egy lecsapató/visszavezető szelep.
Ha az meg van halva akkor tud ilyet. Meg akkor ha kivannak a szelepszárak és túl sok olajat nyom fel a szelepfedélbe, amit a lecsapató nem tud már elnyelni.
Most 2 hónap tesztüzem, ha jó lett és nem termeli vissza az olajat, akkor foglalkozunk a kocsival, ellenkező esetben, el lesz adva,. (lehet így is majd a tulaj eldönti) -
rob210
Topikgazda
válasz
MC Pite #67063 üzenetére
Van egy srác aki ezzel szíta végig a nyarat tavaly.
Az egyik lemerült, kicserélte szerelés programozás.
Kapott egy defektet javíthatatlan volt a gumi csere új gumi miatt programozás.
Majd lemerült a jobb hátsóban is az elem.
Csere programozás.
Ezután eladta a kocsit és vett egy IIIas meganet amiben még nem volt.
Valahogy megértem, ez a világ legnagyobb user szop@tása. Értelme pedig semmi. -
rob210
Topikgazda
válasz
MPeter87 #67007 üzenetére
Mindent. Pont ez a kikométer szám az amikor mindent cserélni kell. Láncos ez talán az egyik olyan tce ami még az ajánlhatóak közé tennék. A teljes futóművet át kell nézni. Láncnyúlás alapján vezérléscsere. Szívósort le kell venni és szelepeket ellenőrizni, mennyire vannak bekokszolva. Sok dolgot kell ellenőrizni rajta. A közvetlen befecskendezéses motorok minden konszernnél kényesek.
De van ami messzire kerülendő és van ami vállalható.
Az 1.4 a vállalhatók között van. -
rob210
Topikgazda
Újabb gyöngyszem.
Hátsó fékbetét csere. Az mi...
[link]Az meg volt, de a motortérbe kár volt belenéznem.
Ez az autó is itt lesz pár napig.. Okoskerék halott. Vezérléscsere on. -
rob210
Topikgazda
válasz
femiki #66990 üzenetére
27,95x56x10, Jobb ELRING (050.560) Féltengely kihajtás szimering
40x54x6,8 bal CORTECO (CO20034245) Féltengely kihajtás szimeringTudtommal azon már bowdenes a váltó, ha 2005 ös.
Vagy valami nagyon hibrid, ha még a jb váltó van rajta.Van még egy ilyen ez van bent a kuplungnál.
OE-számhoz: 8200068744
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #66951 üzenetére
Vagy gyári hibás, mert ismerősnek 5 éve bent van és kutya baja. TYC
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #66943 üzenetére
Ihen a felgőzölt réteg gyönyörűen lepattogott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új és újszerű 17.3" Gamer, irodai, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac Surface üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gen. gar
- Keychrone Q1 V2 billentyűzet / Számla / Garancia /
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest