- One mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Kikristályosodik a Razr 60
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #94602 üzenetére
Akkor kyb.
A monroe ipari hulladék.
A sachs kemény. -
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #94597 üzenetére
Ez nem ü.a. lesz.
Valamilyen elektromos kontakt.
Önindítóra, testkábelre gyanakodnék, de azokat átnézted. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #94594 üzenetére
Meyle
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #94592 üzenetére
Röhögni fogsz, aksicsere volt és azóta nem csinálja.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #94590 üzenetére
Meg a kompresszió is jó 😉
-
rob210
Topikgazda
Kifotóztam két jelentős pillanatot, amikor a hipertér ugrás közelebbinek látszott, mint, hogy ebből újra autó lesz. De azért csak összeállt a végére.
Volt egy kis fojtószelep tanítás, hátsó hídszilent csere, mert felírták a tulajnak, pedig semmi baja nem volt
egy futómű állítás, most újra autónak tűnik.
Dolgosan telnek a napok.
A történet végén jön a Magyar realitás. Ezért az állapot felmérésért és "vezcseréért" 380e forintot fizetett a tulaj ott lent a szervízben! -
rob210
Topikgazda
Leírok nektek egy kis történetet.
A céget nem nevezem meg, mert nem akarok nyűgöt a nyakamba.
Lényeg.
Tavaly júniusban Nyíregyházán cseréltek egy vezérlést, egy scenic 2 1.6 16v 112le családi vason.
Az autó vezcsere után rángatott, 3 szor vitte vissza a tulaj, mind a 3 szor elhajtották, hogy ez nem vezérlés hiba hiszen jár a motor. (🤣)
Hát de az volt.
Nem kicsit volt elrakva, orvoslása lehúzták a karter visszavezető csövet, hogy ne fulladozzon.
A pofám leszakad , milyen munkát végeztek.
Szimeringből ömlött az olaj, okoskerék zárókupak beragasztva, torx nyílás elnyalva. Vízpumpa eresztett. Hosszbordás szíj nem lett cserélve. Egyszerűen kókány munka, ilyet egy szervíz nem adhatna ki a kezéből. -
rob210
Topikgazda
válasz
Kornelius07 #94515 üzenetére
Megnézem.
-
rob210
Topikgazda
válasz
dellfanboy #94493 üzenetére
3 évet vállalnak rá visszamattulás ellen.
-
rob210
Topikgazda
Ezer éve kíváncsi voltam, hogy működik ez a lámpapolírozás. Hát kérem egy csoda.
Off erősen, de jó nagy lámpája van.
nagyon ügyes a polírozós srác. (Barát)
-
rob210
Topikgazda
3 as meganeban, a nissan féle láncos tce motor van KERÜLENDŐ!!!
A 4es meganeban is ez az 1.2 TCE van , de ott már javítva vannak a típushibák.
Tehát az egyszerűség kedvéért az a TCE motor ami a forgalmiban 120 le alatti teljesítménnyel bír D4F szerepel a motorkódnál az vehető.
Amelyik tce motor 120LE vagy feletti szigorúan a szopóroller üzemeltetési feltételek tudatában vehető!!! H-s motorkódok.
Igaz ez az 1.4re is a tce családból az 1.8l 2.0l a vehető azok szintén szíjasak.Ha kérdés van inkább kérdezz kíméld meg magad egy iszonyat tortúrától!
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #94459 üzenetére
Nem tévedsz ilyen szíjat nem alkalmazott a renault soha, főleg a jelölt motoroknál. Nem minden videót készít szerelő, sok olyan videót linkeltek már nekem, hogy de hát ez csak ennyi, meg itt 14perc a videó, miért tart az 2 óráig.
Ezeken szoktam elsírni magam, hogy micsoda bődületes baromságokat tudnak összehozni.
Ott a példa a scenic 2 autodoc videójában. nem veszi le a hűtőtartó segédkeretet, hanem elfeszíti , hogy ki tudja venni az átmenő csavart. Abban a pillanatban lehet is nekiállni hűtőt cserélni, mert megpattan a sarka és csak napok hetek kérdése, mikor kezdi el engedni a fagyállót.
ha valaki videó alapján akar szerelni, tegye, de legalább 3 különböző ember videóját nézze meg és döntse el melyik tűnik precíznek.
Eleve abban a vidóban ahol nem említenek meg NM-eket abban nem bízunk!!!
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #94432 üzenetére
Próbálj meg normális fényviszonyok mellett
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #94406 üzenetére
2 ilyet szereltem már. Ha az olaj és fékjavítást lehet szerelésnek hívni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #94404 üzenetére
Ez egy jó kis verda, de csomagtartója nincs.
A motorral nem sok baj lesz nissan láncos. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #94396 üzenetére
Mit szeretnél tudni?
Melyiket nézted ki?
Szalon vagy használt lesz? -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #94369 üzenetére
Bármelyik tuningáruhátban lehet venni szilikon alu kombóból.
-
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #94357 üzenetére
Normális ütvecsavarozó gépi fejekkel.
Tört csavar és sérült anya kihajtók.
Ami kell egy ilyen művelethez. -
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu #94354 üzenetére
igen sejtettem.
Csak mivel itt van szerszám tényleg 10 percet vesz igénybe.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu #94352 üzenetére
Hát ott senkit nem tudok ajánlani.
De ha jársz Érd környékén, 10 perc alatt kicserélem neked a csavart és onnantól már te is tudod szerelni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
laca891 #94343 üzenetére
Kivenni a motort egyszerűbb mint levenni a bölcsőt?!
Ezek azok az utolsó mondatok amikor még járt a motort.
Szerintem egy motor ki be sokkal keményebb dió mint egy bölcsőt leakasztani.
Már csak a veszélyességi szintjét nézve is.De te tudod és persze igen fölfelé billent e emelve is kijön a motor váltó.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu #94339 üzenetére
Merre felé laksz?
Egyébként ha elnyaltátok a csavar fejét az sajnos a nem minőségi dugó miatt van.
Gépre csak hatszög fejet szabad tenni és abból is célszerű a cro-mo fejet, mert annak van is ütőereje.
-
rob210
Topikgazda
válasz
hozsoltika67 #94338 üzenetére
Ebből csak újat és itt a delmannál a legolcsóbb jelenleg.
-
rob210
Topikgazda
válasz
hozsoltika67 #94336 üzenetére
Ebben én nem tudok segíteni.
Ki kell Olvasni egy normáis renault kompatibilis diaggal.
Utána van miről beszélni.
Vezérlést ellenőrizni, hogy minden értéken van - e.
-
rob210
Topikgazda
Vasárnap beesett hozzám egy kocsi.
Scenic 1 leszakadt a külső gyűrű a főtengely szíjtárcsáról.
Ó mondom pikk pakk megcsinálom.
Rögzítem a motort csavar ki tárcsa maradvány le, új fel. Gurulhat haza.
Hát nem nem is tudtam a motort rögzíteni olyan szarul volt összerakva a vezérlés.
De szétszedés közben olyan dolgokat találtam, hogy azt hittem szívrohamot kapok.
Eltörve a benzincső és szigszalag gyorsköti kombóval javítva, összekúrva a bordás tárcsa pereme, amit amúgy is cserélni kellett volna, mert ponthegesztett.
Összes szimering fosta az olajat.
Hihetetlen. Komplett vezcsere lett belőle. 😥Sajnáltam a tulajt, mert egy neves műhelyben csináltatta idén januárban a cserét, nem is kevés pénzért.
I don't understand.
-
rob210
Topikgazda
Erősen offban jelzem.
A 06.28. káreseményünk szombaton sikeres roncsértékesítéssel zárult.
A második ügyvéd által írt levél megtette hatását, amiben kárigény volt megemlítve, összegszerűen, ha tovább húzzák az időt.
Azért egy vicc, hogy amíg csak lehet ülnek az ember pénzén. -
rob210
Topikgazda
Dayco / gates vezérlés, graf vízpumpa, gates hosszbordás szett. Fagyálló.
Szimering 3 db. 2 veztengely, 1 főtengely.
Ha ponthegesztett a bordáskerék, akkor csak vizsgálat után tehető vissza. Generátor szabadonfutó szintén vizsgálatot igényel, csak úgy mint a főtengely szíjtárcsa. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Red_Bull #94256 üzenetére
Ajaj .
Nem szívesen írok neked, mert sztereotípiákkal küzdesz.
Clio 3 grandtour tulaj vagyok.
1.2 tce motoros, ez még a megbízható 1.2 es motor ráakasztva egy turbó, hogy ne legyen lomha amit ugye nehezményezel.
Sokan járnak hozzám ilyennel van amelyikbe 403ezer már belement, gyári a motor, turbó, pedig ovijáratos és csak a hétvégeken, meg nyáron van hosszabb utakra használva.
(igaz oda is figyelnek rá.)
Ebből 2012es az utolsó évjárat.
Utána már a clio 4 van amiből a tce-ket nm javaslom, mert azok a láncos nissan féle beteg tce motorok.Megane 3 mit mondjak, nem kicsi, de mostanában nagynak nevezni egy meganet , hát az vicces, mert lassan egy yaris cross nagyobb mint a megane
Amit az 1.6 16v K4M motorról tudni kell, mert gondolom azzal nézted. 110le 6 os váltó szívó motor, vagy 101le 5ös váltó nem erőbajnok, de haladni lehet vele, nem leszel forgalmi akadály.
A grandtour azért valóban hosszú cserébe egy nyaraláskor jól jön a hely. Viszont a hatchback hátsó lábtere egy vicc.Megbízhatóságra nem lehet panasz, ez egy 1999óta gyártott motorkonstrukció, apróbb módosításokkal. Magyarán a 3 as megane idejére már erősen kiforrotta magát.
A vezérlés csere "drága" rajta (főleg ha olyanhoz viszed aki nem ért hozzá) , mert ebben a 110le ban van egy vezérlés módosító kerék ami maga 65ezer forint. cserébe nyomatékosabb és rugalmasabb a teljesítmény leadása, mint a 101le fix vezérlésű társáé.
Kicsit olvasgass a fórumban , esetleg facen van egy renault megane 3-4 csoport ott is érdemes olvasgatnod.
Vannak a megane 3 nak apró bosszantó hibái, viszont mára mindnek meg van az orvosolásához a technika.
-
rob210
Topikgazda
válasz
dellfanboy #94255 üzenetére
Az összes
Nem tudom, hogy volt-e benne 106 le verzió, de azt kerülném, ha volt.
Kisteherbe az a motor nem való.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu #94251 üzenetére
Ha van szerszám ez 30 perces szerelés.
Arra figyelj, hogy a féltengelyt ki ne húzd, ha ez a bal oldal de kép alapján az.
Én fel szoktam kötni a bölcsőtartóhoz, hogy véletlen se sérüljön .
Talpasgömbfej 2 féle van más a kónusz arra figyelj!
De ezt én simán kiszedném úgy, hogy a talpas nem sérül.
Ha cserélned kell mégis akkor "C" profil prés kell, vagy présgép, de akkor futómű állítás is kell. -
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu #94242 üzenetére
Na akkor a következő.
Csapágyad ugye van másik?
Mert anélkül ki se szedd!
Illetve az abs jeladót is be szoktam készíteni, mert van hogy behal. (3as megane esetén)
A menete. Belefúrsz a csavarba beleraksz egy pontozót, és elkezded ütni de nem diszkréten, miközben a csavart egy crovával tekerni próbálod.
Sajnos szerszám nélkül szerelni nehéz.
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #94240 üzenetére
Préselni kell a csapágyat, le kell venni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu #94230 üzenetére
Ha van légkulcs akkor ilyenkor meg kell vele hajtani, az levereti a rozsdát, ha megforog a csavar utána ki is jön.
Én ott nem melegítenék, ha csak nem akarsz gömbfejet is cserélni.
Ha nincs más megoldás akkor meg kell fúrni. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #94226 üzenetére
Valeo
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #94224 üzenetére
Ohh a csonk állvány persely.
Na az cumi azt esztergáltasd ki, 30 perc alatt megcsinálja egy szaki méretpontosra.
Akkor ki se esik többet.
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #94218 üzenetére
Ez mi ez?
-
rob210
Topikgazda
válasz
hozsoltika67 #94216 üzenetére
Igen?
-
rob210
Topikgazda
válasz
marositech #94210 üzenetére
Más turbónyomás és más software, de a hardware 99%ban ugyan az.
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #94209 üzenetére
Ne riogasd, az 1.3 jó motor, az 1.2,1.4 más tészta arról lebeszélném
-
rob210
Topikgazda
válasz
hozsoltika67 #94200 üzenetére
Akkor bizony szar a vezérlés.
-
rob210
Topikgazda
válasz
hozsoltika67 #94196 üzenetére
Első körben vissza kell bontani a vezérlést és megnézni jelen van-e minden!
Sajnos jártam már így dci-vel, hogy mindent is kicseréltettek rajta mire eljutott hozzám a kocsi és csak rendesen kellett összerakni a vezérlést.
Elég ha nem jól fesztelenítették összerakáskor.
Attól el tud mászni a jel.
De ha vezérlés nyűge van akkor nehezebben is indul.Ha szépen jár jól húz, minden üzemszerű, akkor az is lehet, hogy csak a jeladó vagy maga a software hülyült meg, így is jártam már.
Ezek viszont diaggal kiszűrhetők!
Amit neked nem tettek meg. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #94189 üzenetére
Mondtam
NRF!
Csak azt! -
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #94161 üzenetére
Tudnék mesélni.
Most volt egy gs3 nálam.
Elől a két gyári.
Jobb hátul monroe, bal hátul japan parts. Tehát 4 ponton 3 féle lengéscsillapító.
Dicsértem a srác szerelőjét -
rob210
Topikgazda
válasz
Gombinyó #94155 üzenetére
Toyoban tényleg nem túl komoly a csapat.
Mindenki a legújabb elektromos kütyüt ajnározza.
Meg, hogy mit hogy kell állítgatni.
Ha kérdezel egy olyat, hogy mikor kell olajat és milyet cserélni akkor meg rendszerint csend van.
Ettől még ott is vagyok, csak az esetek 90% ban read only.. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #94134 üzenetére
Ominózus pontok, a jobb elejében fölül a gumiágyas bilincs alatt.
Maga a klímahűtő csatlakozásai és a hütő.
Valamint a legrosszabb verzió a belső elpárologtató. -
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #94132 üzenetére
A szett bgs a szimeringből már mindent próbáltam.
Elring, corteco, ajusa, victor reinz, a meglepő, hogy talán a legjobb a dr motor. -
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #94130 üzenetére
Eddig nekem 10 ből 6 elengedett. NEm hiszem, hogy a beszereléssel lenne a baj, mert mindegyik 1,1.5,2 évre a beszerelés után.
HA rosszul rakja be az ember az azonnal el kezd engedni.
Egy ilyen szettem van ezzel szerintem nem is lehet rosszul beszerelni
-
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #94124 üzenetére
Szerinted miért írtam, hogy speckóbeszerelése van?
Ettől még tartom, hogy egy kalap kutyagumi.
Más is panaszkodik rá -
rob210
Topikgazda
válasz
Benir8 #94120 üzenetére
Nem mindegy melyik szimering kerül be.
A PTFE legyen bármelyik gyártóé egy rakat kaki. (Akár mennyire is istenítik)
Meg van a jól bevált, gumágyas 2 ajkas.
Az elsőt speciális szerszámmal lehet csak felhelyezni és be kell tartani minden technikai utasítást.
A rugósat meg kis túlzással ha ferdén ütöd be egy darab csővel akkor is zár.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #94114 üzenetére
Tankszűrős, nincs benne vezetékszűrő!
-
rob210
Topikgazda
Ne jelzem, hogy a 06.28. ai balesetünk, tegnap utalással zárult.
Miután az ügyvédünk jelezte a biztosítónak, hogy ha sokat késlekednek, akkor elég keményen a nyakukra lesz lépve.
Érdekes, hogy 20.-ai hét még is reagáltak azonnal és pénteken utaltak.
A roncsot viszont nekünk kell eladni, mert a 280.000.- roncsértéket kicsit viccesnek találom, miután maga a 4 alufelni a márciusban megvett 4db gumival 200e felett van.
Kezdődik a hercehurca a ki viszi el a roncsot című történetben. -
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu #94047 üzenetére
Nem ezzel van a baj, a csapágyat és a futómű alkatrészeket szeretni fogja.
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3005
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3017, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 11 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2132
- Bezámítás! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook- Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB SSD W11
- Kihagyhatatlan ajánlat vadonatúj Ryzen 7 5800x processzorainkra! 0% THM-re is!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest