- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
polonic #80365 üzenetére
most már lassan bele kell ássam magam ezekbe az espace, talisman szekerekbe.
Elkezdtek előkerülni a csalódott szervízlátogatók.
Én meg a múltkor csak pingvineztem, hogy mi hol is van ezen.
Szerencsére, "csak" egy turbónyomás szenzor volt, de nagyon más a felépítése. Mindenesetre csodálkoznék, ha a dpf után lenne visszavezetve, hiszen pont a trutyi elégetése a cél, nem a kiszűrése.
Holnap este lesz kis időm átnyálazom a szakirodalmat. -
rob210
Topikgazda
válasz
dankonor77 #80368 üzenetére
Nem is fog hibakódot produkálni. Élőadatos diag kell, ott fog kiderülni mi a baj .
Ez a kiolvasom a hibakódot aztán kicserélem amit kell, a végső stádium. A vezérlő előbb minden értéket el fog tolni amíg csak teheti, hogy optimalizáljon. -
rob210
Topikgazda
válasz
dankonor77 #80352 üzenetére
Ahogy írták flex, csere öröm boldogság.
Nem fogod megvenni hozzá a gyári szerszámot 19ezerért, vagy ha igen szólj! -
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80341 üzenetére
Ajtókéder alá kapaszkodó kell, nem tetősínbe.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
A tegnapi nap margójára.
Elvittem a kocsim vizsgázni.
Jön ki a haver 5 perc múlva csóválja a fejét.
Mondom csodálkozva, mi van?
Fájó arccal közli nagy a baj, mondom mégis mi?
Nagyon nagy a baj.
Már kezdtem tényleg aggódni.
Mire közli, 2% eltérést mértünk a hátsó üzemi féken.
Mondtam neki na rohadj meg, már tényleg azt hittem szétesett valami.
21 év sokadik műszaki behúzva.
Rohadás sehol, megdicsérték a szekeret.
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #80311 üzenetére
Cserélni szokták.
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80307 üzenetére
az 55Ah venném
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80305 üzenetére
Az méretre a max, nagyobbat eszedbe se jusson.
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80279 üzenetére
Örülj neki ha nincs rajta.
Egyébként rezonancia kiegyenlítő, de lófütty az egész.
Arra jó, hogy a tövébe beül a sár és körberohad a tengely aminek köszönhetőn nagyobb terhelésváltásra törik. -
rob210
Topikgazda
válasz
Kornelius07 #80259 üzenetére
jó az az edc csak az olaj legyen benne cserélve.
Pontosnak pontos kényelmesnek kényelmes, de a vezetés élvezetét tőlem elveszi.
Én nem vagyok automata párti, tehát elfogult a véleményem -
rob210
Topikgazda
válasz
Kornelius07 #80257 üzenetére
vállalható utazó autónak nem erőgép egy optimális szerkezet.
Viszont a fentartásában előállhatnak jelentősebb összegek.
NEm motorikusan hanem néhány kopó alkatrész.
Pl. vízpumpa csere , generátor javítás, ezek elég húzós összegek, 100e mozognak.
Igaz ezeket nem minden nap kell cserélni.Kényelemre ideális, a forgalmat nem tartod fel vele az biztos.
A németeknél jelentősen olcsóbb és fenntarthatóságra is az, tapasztalatom szerint. -
rob210
Topikgazda
válasz
Kornelius07 #80254 üzenetére
ez egy talismanban lenne?
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80238 üzenetére
ki kell próbálni levett hosszbordás szíjal.
HA akkor is kopog terhelésre (fogyasztókra) akkor nem a generátor, ha akkor elmúlik akkor viszont az. -
rob210
Topikgazda
válasz
gabika1972 #80237 üzenetére
Akkor első körben nézd meg azt. az a legolcsóbb
Vernetet vegyél. -
rob210
Topikgazda
válasz
gabika1972 #80235 üzenetére
Látatlanban nem tudok mit mondani.
Vizsgálni kell, de szerintem átszakadt a hengerfejtömítés.
Ezt gyorsan és könnyen meg lehet állapítani egy hengerfej szivárgás teszttel.
Ha nem ez a baj, az is lehet, hogy megragadt a termosztátod. Nem nyit ki és ezért forralja a vizet.
Szóval az, hogy felforr a víz elég sok mindentől lehet, akár attól is, hogy rossz a kiegyenlítő tartály kupakja. -
rob210
Topikgazda
válasz
gabika1972 #80233 üzenetére
Egy hengerfej felújítással.
HA a sztrádán forrt fel a vized ahol üzemmeleg a motor ott már nincs jégdugó! -
rob210
Topikgazda
válasz
dudimaki98 #80228 üzenetére
Nem az ecuval van baj, hanem a rámenő kábelköteggel.
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #80224 üzenetére
ezért nem veszi tőlük senki.
utoljára bontóból 1500.- hoztam ez 1 hete volt, tehát nevezhető friss árnak
Garo nagyon el van szállva árak terén. -
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80220 üzenetére
ha terhelésre kopog az akár a generátor is lehet.
Az olajszivárgást már megoldottátok a dekninél? -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #80219 üzenetére
nincs új, de ha találsz jelezd nekem is
a ph2 es csatija jó az nem ég meg így onnan van a bontóban nyugodtan vehető donor. -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #80217 üzenetére
MEg befecskendezés és vezérlés alapján is.
-
rob210
Topikgazda
válasz
grizlisandor #80212 üzenetére
A 101le clio III grandtour szerintem egy kompromisszum mentes autó.
-
rob210
Topikgazda
válasz
grizlisandor #80209 üzenetére
2011től már valóban Tce és egy dolgot kell tudni róluk, nem akarod!!!
Twingo 1.6 16v 133 le igen igen igen! Egy igazi hothatch! -
rob210
Topikgazda
Szét kell szedni meg kell mérni be kell állítani le kell vizsgáztatni.
ha a szerelőd nem tudja megcsinálni keress másikat.
Ne haragudj, de ez nekem érthetetlen, van egy szerelőd és te agyalsz rajta, hogy mi van a kocsival?
Én azért számonkérném rajta, hogy mit is csinált ő? -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #80176 üzenetére
a 90 es bosch
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gyb001 #80172 üzenetére
szvsz ugyan az a két motor.
Max a dpf és füstgáz visszavezetés módosult kicsit.
Az, hogy neki van legalább két hibakódja az a nemtörődömség.
Ezek a DCI-k kiforrották már magukat és ha időben megkapja amit kell, szinte elpusztíthatatlanok.
PERSZE NEM VÁROSI HASZNÁLATBAN, mert nem oda lettek kitalálva. -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #80161 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #80159 üzenetére
Igen be tud szivárogni oda is.
Én pvc szőnyegből vágnék rá "fedelet" és epoxival felragasztanám. -
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen #80153 üzenetére
Perce bicajjal is fel lehet menni kérdés felmersz-e
-
rob210
Topikgazda
válasz
Coccolino_O #80150 üzenetére
1.6 dci scenic 3 annak a haspáncéljában 6 liter is elfér mire folt lesz alatta, addigra meg késő.
Ez a motor rendszerint az olajmelegítőnél ereszti a vizet vagy a vízpumpánál.
Neki is még a gyári van fent.
De igazság szerint lehet bármi, termosztát tömítés, mert itt is műanyag a ház és szeret vetemedni. Repedés valamelyik csövön, vagy oxidáció valamelyik csatlakozási ponton.
Majd kiderül. -
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen #80149 üzenetére
hidd el azzal 4500as fordulattal se mész fel. De abban igazad van, hogy sokan nem tudnak vezetni, plussz rosszul is mérik fel az autójukat.
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #80142 üzenetére
Szuzukiban nem tudnék létezni.
Egyszerűen abban a kovsiban halálfélelmem van.
Mintha rámhajtogattak volna egy kartondobozt.
Az scross, a vitara a swift, az ignis (ez még ronda is mint a bűn) mindben az az érzésem, hogy ez aztán a nulla abszolút nulla.
Lehet megbízható, lehet jó a fogyasztás, de inkáb bkvzok, mint suzukizzak.
De ez az én véleményem. -
rob210
Topikgazda
válasz
Gyb001 #80139 üzenetére
Megbízható, de gyenge.
Én az 1.6 21éves autómmal az Érdi emelkedőn, már nem egyszer kellett, hogy körbeautózzam ezeket az 1.2eseket.
Utolsó évjáratos 3 as clió grandtour 1.2 turbóval az jó gép megy is fogyasztás is jó és nem tce!!!
Ellenben az utsó generációs tve már fain lett.
1.33as és 1.0es.
Megtanulták mit szúrtak el az első 2 generáción.
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #80141 üzenetére
Sajnos nem megoldás a hüvelyezés azért is reped, mert nincs falvastagság. Egyszóval nincs hova betenni a perselyt. Max megoldás az lehetne, hogy kisebb dugatyú a mostani hengerbe és a gyári méretbe persely. De nincs gépműhely aki válalja..... Nézd meg a hirdetéseket, egy darab bontott motort nem találsz sehol.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gyb001 #80137 üzenetére
A megjósolhatatlan mondatom nem véletlen volt.
Senki nem tudja megmondani, teljesen random, sajnos most is 3 áll az egyik műhelyben és nincs mit rátenni.
A gépműhely az egyiket talán fel tudja hegeszteni és újra csiszolni köszörülni, síkolni, de ez már leírva is sejted milyen összeg és akkor még nincs a kocsin. -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #80135 üzenetére
Sose volt Tce-d ez látszik.
Ezzel most szembe kell menjek veled.
Egy időzített bomba, mindegyik, nem lehet tudni mikor robban.
Valamint ott a megjósolhatatlan, mikor reped el a gát a 2es 3as henger között , című gazdasági totálkár.
Bár ez már így is az.
A harmadik generációs Tce már kifejezetten jól sikerült az már ajánlható, de ez egyértelműen, 2010-2015 közötti.
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen #80110 üzenetére
Az M1 egy atombiztos szerkezet a 2 eshez képest!
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #80106 üzenetére
Ropogó hangja inkább a toronynak szokott lenni, de a stabpálca olcsó és egyszerű cserélni.
Egy próbát megér. -
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80097 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
gabika1972 #80095 üzenetére
Jelzem, volt olyan amiben van klíma, de nincs pollenszűrő.
Egyszóval, ha nem találtad meg a tűzfalnál a pollenszűrő fedelét akkor nics benne.Keresztkérdés amivel gyorsan kiszűrhető.
Az apró faleveleket port ha felrakod max. befújársa, nem tolja be az utastérbe? -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #80092 üzenetére
Az ajtónál, illetve az elfolyókat az ajtó aljában ki kéne takarítani.
A hangszigetelő gumicsík alatt van, sokan nem is tudják, hogy van.
-
rob210
Topikgazda
válasz
gabika1972 #80089 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #80088 üzenetére
A ködlámpa izzója nem nehéz de alá kell feküdni.
A térképzsebben a víz a szigetelés sérülése miatt van, le kéne szigetelni. -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #80087 üzenetére
Bele van égve nagyon valószínű.
Ezért szoktam megvenni a csatit elvágom a kábelt forraszt zsugorcsövez új ellenállásba bedug és használ 7-8 évig hibamentesen. -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #80083 üzenetére
A pedálsor felöl van a középboxban ahol a ventillátor is. Annak a csatlakozója rossz, nem a kapcsolótáblának!
-
rob210
Topikgazda
válasz
Coccolino_O #80053 üzenetére
ott talán még jobban, egy szívó benzin nem olyan kéynes mint a turbós.
Ott sokkal kisebb a tűréshatár. -
rob210
Topikgazda
válasz
troll81 #80048 üzenetére
ahhoz tudni kéne a kocsiban milyen a hangszoró keret hátul.
Eleve volt olyan amiben gyárilag nem volt és nem is lehetett kapni hozzá.
Ezekbe csak akkor tudsz tenni kalaptartót, ha a műanyag kereteket is beszereled a tornyokhoz amibe a kalaptartó zsanérja és csapjai fognak beakadni.
Hidd el nem olyan egyszerű az.
Nem lehetetlen , de nagyon nem éri meg a macerát.
Én végü vágtam bele pozdorjából, és kárpittal behúztam.
Eleve tartósabb is, mint a gyári, mert mindegyik eltörik egy idő után.
A twiniben a kalaptartó nagyon szerencsétlenül lett kialakítva. -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #80044 üzenetére
a pedálsor felöl van beszerelve a hűtőboxba.
Ha kiveszed a pollenszűrőt akkor látni fogod pont szembe van a pollenszűrő nyílásával.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Ultimate előfizetések
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- LG K61 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Felsőkategóriás Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB / 1TB SSD
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest