- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MMA87: Nagyon sajnalom!
Tegnap sutogetesen voltunk, ahol nem is ereztem tul jol magam, aztan lattam, hogy valami csunya kozeledik. Nekem is csak az jart a fejemben, hogyha emiatt a sutogetes miatt a jeg szetveri a kocsit, akkor kikeszulok, de szerencsere csak pici eso lett.
Kepet majd tudsz feltenni? Lehet nem is olyan veszes...
-
-
Tegnap megjott a kis dragank a fenyezesbol, nagyon szep lett! Csak ajanlani tudom Oket, vegre egy normalis szerviz.
Viszont! Kertem Oket, hogy vegyenek nekem a bontobol a jobb oldali ajtora is egy diszlecet, mert ket helyen ki van torve a pocok rola, es igy nem teljesen fekszik fel az ajtora.
Vettek is, le is fenyeztek szepen (mert mindket oldali ezust szinu, nekem meg fekete muanyagok vannak a kocsin), viszont mondtak, hogy Ok nem tudjak feltenni, mert a jobb oldali diszlec egy helyen oda van ragasztva, es felnek, hogy a festessel egyutt jon le csak.Szerintetek mit csinaljak? Probaljam meg lefeszegetni finoman valahogy, vagy hagyjam a fenebe, nem er annyit?
Van esetleg valahol leiras, hogyan kell a diszlecet leszedni? -
A kocsi a heten odavan a szerelonel, kapott bontott ajtot, lefenyeztek, szoval megcsinaltak a baleset nyomait.
Egyuttal megcsinaljak a rozsdat is. Azt mondtak, nincs nagy baj: a kocsi aljan egy tenyernyi helyen van csak kis rozsda, belul pedig hegesztve volt a kocsi (mivel a bal oldala is torve volt) es ott feluleti rozsda van. Lecsiszoljak kivul belul, meg belul ki is tomitik, aztan alul valami gumis izet kap, belul meg rozsdagatlot es festes kap. Elvileg igy 5 evig rendben lesz.Nade! Amikor szetszedtek a kocsit, megint vizes volt belul!
Mielott Hetfon elvittem voln a kocsit, meg Vasarnap este elvittuk egy nagymosasra. Nem tudom, hogy megint eldugult volna-e a vizlevezeto a szelvedo elott, vagy esetleg a klilma levezeto dugult volna el?
A szerelok meg mondtak egy harmadik tippet, hogy a hutorendszerbol folyik valami.A kocsit majd holnap kapom vissza, akkor megprobalom megnezni, hogy honnan a francbol azhat be. Nektek van meg tippetek, hogy honnan kerulhet viz a padlora?! Nagyon idegesito. Hetvegen megint szedhetem szet, hogy kiszaritsam a kocsit... mar kicsit unalmas.. :S
-
tresh: Sztem csak az evjarat van elirva, mivel a kocsi kivul-belul a 2006 utani (phII-es) valtozat. Mert ha nem eliras, akkor jo sok minden van kicserelve rajta, ami eleg nyugtalanito lenne.
rob210: koszi a valaszt, lehet, akkor ketto megy bele. Melgatom, melyiket sikerul majd kapni Debrecenben.
-
rob210: Par honapja tanacsodra vettem bele Xado valtorevitalizalot. Nem tudom, hogy attol lett jobb, vagy mar csak megszoktam, de mostmar nem annyira veszes a valto, megszoktam a hulyesegeit, de azert szeretnek meg egy adagot belenyomni.
Az en valtomban 4l koruli olaj van, ehhez a Xado 2 adag revitalizalot javasol. Egyet mar ugye par honapja beletettem, azota csak 1-2eKm-t mentem a kocsival. Szerinted mehet bele ketto most, vagy csak egy legyen? A tobb tud kart tenni?!(tobbiek velemenyet is varom)
-
Udv sracok!
Nem telhet el honap ugy, hogy a kocsinak ne legyen valami baja, ezert tegnap egyszercsak menet kozben kigyulladt a legzsak+service visszajelzo.
Van valami bevalt eljaras, amit lehet tenni? Pl huzogassam le a ket ules csatlakozojat? Akksit kossem le, vagy rajta maradhat az akku ilyenkor?
Vagy vigyem kodolvasasra, hogy melyik legzsakkal van a gond? -
Sztem kis finom polirral, vagy festessel lehet el lehet majd tuntetni. De tenyleg nagyon bosszanto az ilyen. Plane, ha egy cetli minden nelkul elmegy, miutan meghuzta a kocsit. Sajnalom
(#20218) MMA87: En mit mondjak? Par hete Szombaton lemostam a kocsit, aztan gyongyviasszal ketszer atmentunk rajta. Vasarnap megegyszer kivul, kitakaritottam belul. Kedden meg belemtolattak.... azota nem volt lemosva sem a kocsi
-
-
Csak maga az ures ajto bontoba 15eFt, komplett ajto 35eFt-ert van itt Debrecenben. Annyit nem tudunk, hogy az ablakemelo serult-e, mert most csak felig megy le az ablak. Viszont 10eFt-ert lattam hozza ablakemelot, szoval annyira ettol sem felek.
A kerdes az, hogy inkabb a gyari szerviz csinalja meg gyari alkatreszekbol, es igy is oruljek, hogy nem kell fizetnem.
Vagy probaljam meg ugyeskedni, es akkor hatha meg ingyen kijon a rozsda megcsinalasa is egy kalappal.De akkor ha jol ertem, de azt mondod, hogy a gyari szervizben nem lesz tul profi a fenyezes?!?!
(#20161) FerNandor: Ilyen szinu ajtot, nem hiszem, hogy talalok. Eleg ritka szin, es raadasul meg 3 ajtos is.
-
válasz
rob210 #20157 üzenetére
Gyors segitseg kellene nekem is, mert ma delutanra valaszolnom kell, hogy:
A. Renault szervizben gyari uj ajtot kapok, es Ok fizetik az avulast is. Vagyis nekem semmibe nem kerul, lesz gyari ajtom, gyari diszlesz, festessel.
B. A biztosito 120eFt-ot fizet, abbol csinaltassam meg mashol az ajtot meg a festest. Es akkor meg kijon esetleg a rozsda megcsinalasa is.
Ti mit valasztanatok helymbe? Mennyi lehet az ajto szerelese, festese (Renault-nal az egesz jobb oldalat le akarjak festeni)
-
válasz
rob210 #20067 üzenetére
Es nehez leszedni a burkolatot? Szerelesi kezikonyvben gondolom benne lesz, ugye? Ha lesz egy kis idom ranezek.
Renault szervizben eddig arrol volt szo, hogy vesznek bontot ajtot (fekete szinu lesz valoszinuleg, ez van itt Debrecenben coupehoz), kivul-belul lefenyezik, meg utana megcsinaljak a jobb elso elememet, mert a kerekrajatnal van egy par centis repedes benne, es aztan a kocsi jobb oldalat lefenyezik.
En bizok bennuk, biztos szepre megcsinalnak, csak most segiteni akarnak, hogy valahogy az avulast bevallajak Ok, es akkor nekem ingyen lesz uj ajtom.De most hogy latom, hogy 122eFt-ot adnak, es a kocsit ugysem akarom meg 10 evig megtartani, igy lehet jobban orulnek, hogy inkabb rosszabb minosegu lenne a fenyezes, vagy csak az ajtot fenyezik, es cserebe eltuntetik a rozsdat is egy kalappal, nem kell azert megint 3-4 napra letenni a kocsit, meg kulon fizetni 40ezret.
-
Tegnap este megint kinyilt a csomagter ajtaja, viszont par oraval kesobb (miutan bepakoltuk a Tescoban vasarolt cuccokat) megint nem akart kinyilni. Hol keressem a hibat, mit szedjek szet? A zarat?
Illetve egy masik nagy kerdesem is lenne:
Tegnap megkaptam a biztositotol a levelet: 122eFt-ot fizetnenek nekem a torott ajtom rendbehozasara.
Mit csinaljak:
A: Varok meg a Reanult szervizre, elvileg meg tudjak nekem csinalni uj ajtoval, avulas nelkul (a biztosito 20% avulast allapitott meg, mivel szep allapotban van a kocsi, de 10 eves). Igy fizetnem nem kene, uj ajtom lenne.
Vagy probalnak segiteni, hogy bontott ajto legyen, es akkor meg egy kis aprosag hatha beleferne.B: Vegyem fel a penzt, es valahol csinaltassam meg a kocsit bontott ajtoval, es akkor meg arba hatha beleferne, hogy egyuttal a rozsdat megcsinalnak kivul-belul.
-
rob210 es tresh : Olvassatok mar el kerlek megegyszer, hogy mit irtam! Mondtam, hogy BMW-t csak egy evre vennem, ha nem kell rakolteni semmit. De tudom, hogy az ennyi penzert kaphatokra kell kolteni, meg rossz allapotban vannak, ezert is tettem le rola.
Rob: Azert vettem meg a Megane-t, mert tetszett mindkettonknek, es mert nem ertettem hozza. Kenyelmes, jo a felszereltsege, imadom vezeteni (a szarakodo valtot leszamitva)
Tresh: A serulest a biztosito fizeti. 100eFt-bol?!?! Akkor kerlek hozd mar ki csak ezeket 100eFt-bol:
- Vezermuszij szett, vizpumpaval (Gates kerult bele) 50eFt
- 2 db elso lengescsillapito, mivel a jobb oldali utve volt, 1 fokkal felre allt. 46eFt
- Katalizator +Hatso kipufogo 67eFtEs akkor volt meg az akksi (tudom, mas kocsiba is kell 21eFt), meg multkor a feklampakapcsolot (7eFt volt, mert nem kertem szamlat).
Mostmeg csinaltatni kellene a rozsdat, egy helyre mar bejelentkeztem: 25eFt + anyag. Persze iden mar egyszer csinaltattam a rozsdat az aljan, ennyit ert...A valto meg mindig vacakol, bar mar kezdtem megszokni, kivancsi vagyok, mikor hal meg teljesen. Abbol is jo lenne egy felujitas, vagy bontott. (kb. 90eFt)
A kinyomo neha mar melegben is "felsir" inditaskor, tehat 1 even belul sztem kuplungcsere kinyomoval egyutt. (kb 50eFt)
Akkor most eppen a hatso csomagtarto nem nyilik fel, meg latjuk, hogy otthon meg tudom oldani, vagy mennyibe kerul...
Azert mondom, hogy inkabb megsporolnam a valtofelujitas meg a kuplungcsere dijat, meg meg egy picit hozzateszek, aztan veszek egy par evvel fitalabbat inkabb.... persze sajnalnam mar ezeket, amit rakoltottem. De a rozsda meg a valto elbizonytalanit... pedig amugy szeretjuk, sajnalnam eladni
-
MMA87: Ha eszrevetted, mar reg irtam ide a topicba, mert mar annyira nem erdekel. Miota a rozsda van, es kerdezgetem a hozzaertoket, mindenki azt mondja, hogy csak felszini rozsda, nem veszes, de 10 eves kocsiba meg nem termeszetes.
Aztan volt ugyebar a koccanas, amikor osszetortek a kocsit. Azota meg plane ugy jarok a kocsival, hogy nem erdekel, mi van vele, ha osszetorik, vagy ha elromlik valami, akkor majd megcsinaljak a szervizbe azt is.
Meg a javitast megvarom, ha sikerul a rozsdat lekezeltetni, meg azt megcsinaltatom, de ha barmi mas elojon, akkor eladjuk a p.csaba a kocsit.Mar nezegetjuk is a kovetkezot:
- BMW E46 coupe: Nagy almom ez a kocsi, szeretnek egyet venni egy evre, csak elmenyautonak, de egy-masfel millioert nem hiszem, hogy jot talalnek, mivel ezzel tenyleg nem terveznek hosszutavra, igy szervizre nem szivesen koltenek.- Ford Focus: A belseje nem egy alom, de egesz jo kis kocsik, viszont ami igazan tetszene belole, a 2009-es modellek, de azok meg dragak.
es az uj szerelmem:
- Opel Astra H: Kulso nem tetszik, viszont belul egesz jo, kiveve a kozepso kijelzot. Most ezeket nezegetem. Plane egy GTC-s coupe, az igazan jo lenne.Ja, es hogy ertsd miert nezegetem:
Kiszamoltam, hogy havonta 49.000.- Ft -ot koltunk a kocsira benzin nelkul. Inkabb akkor eladom a kocsit, adnek erte amennyit adnak, a marad kb. 500eFt-ot meg 10 honap alatt kihozom ebbol a havi 50ezres szervizkoltsegbol, es akkor van egy 5 eves kocsink.Amugy Szerdan voltam Nyiregyhazan, neztem egy 2007-es Megane II kupet, de mar eladtak. Elgondolkoztam, hogy azt a par szazezret hozzateszem es akkor 4 es fiatalabb kocsink van. Plane, hogy fel ev alatt annyi minden romlott mar el a kocsin, hogy - a Ti segitsegeteknek hala - mar lassan autoszerelo leszek, es megismerem az egesz kocsit.
(#20015) cila1 : Megnezem, koszi. Amugy a biztositekja ennek hol van? Mert a motorterben es a kormany alatt nem talaltam.
-
Koszi sracok, hetvegen majd ranezek!
Vagy majd a Renault szervizbe megnezik, ha visszuk a kocsit ajtot csereltetni... -
A napokban meghalt a csomagter-nyitom. Szombat delutan tobbszor nyitogattam a kocsit, minden rendben volt, aztan amikor indultunk haza, nem akart kinyilni.
Par oraraval es kilometerrel arrebb ra akartam nezni a biztositetkokra, de egybol kinyilt a kocsi.
Viszont most par napja megint nem megy. Nem hallom, hogy huzogatna, szoval nem hiszem, hogy a kis feher muanyag fogaskerekkel lenne a baj, mint ahogy a Megane Forumban le van irva. Sztem elektromos gond. Van tippetek, hol keressem a hibat? -
válasz
rob210 #19341 üzenetére
rob210: Irtam, hogy csak vicceltem
Renault-eknal majd segitenek, hogy minel tobbet ki tudjuk hozni, kertek is, hogy oda kerjem a helyszini szemlet.
Azert kivancsi vagyok a biztosito mit fog fizetni, mert eddig meg fel sem hivtak, hogy mikor akarjak megnezni a kocsit...
De az ajto az tuti csere lesz, nagyon megnyomodott -
tresh: Voltam Renaultnal, elvileg ott segitenek. Mar tegnap meg is kerdeztek, van egy bontott fekete ajto. Lehet majd megcsinaljak a kuszobot meg a jobb elso sarvedot is (az nem most serult). Az uj ajto amugy 150eFt lenne, csak mivel 10 eves a kocsi (5 even felul van) igy lesz ra elevules is, szoval 30-40-50eFt-ot nekem kellene fizetnem.
Szoval valoszinuleg bontott ajto lesz, meg lefenyezik a teljes jobb oldalat... remelem megcsinaljak, hogy ne usson el a masik oldalatol. Ha nem, akkor kovetem a Ford-os not, hatha nekimegy a jobb oldalanak isCsak a no KOBE-nel van biztositva, es nincs Debrecenben egy karszakertojuk, par naponta jar at Nyiregyhazarol. Szoval most varhatok ra... Meg ragaszkodnom kell hozza, hogy Renaultnal nezzek meg a kocsit, es akkor majd ott segitenek.
(#19328) giigz: Annyira nem tudom, mert en a parkolassal voltam elfoglalva, mert mogettem volt egy kuka, en meg azt neztem foleg. Baratnom ult mellettem, annyira nem is lattam tole, hogy mi van jobb oldalt.
Csak aztan bnom elkezdte mondani, hogy "Kincsem, kincsem!", odaneztem, akkor mar semmit nem tudtam csinalni, meg dudalni se. Csak remenykedtem, hogy megall... de nem... -
MMA87: Aaaa, dehogy. 15kmph korul. Siman tolatott ki a szemkozti helyrol, csak nem vette eszre, hogy en mar ott allok, mert egy masik kocsira figyelt...
(#19324) giigz: Na igen. Biztos, hogy karacsonyra nem ezt kertem volna
Ugy latszik az Univerzum nem akarja, hogy nekunk kocsink legyen. Pedig sikerult talalni valakit, aki megcsinalja a rozsdat, erre meg jon ez is...
MOD:
(#19325) tresh: Igen, ezt en sem ertem, hogy nem vette eszre, amikor merolegesen utkoztunk. Pont telibe latnia kellett volna a kozepso tukorben, meg a jobbban is, amikor mar fordult ki.
Persze miutan meg nekunk jott, betette egyesbe, de elindulni is alig sikerult neki, pedig padloig nyomta a gazt...Azt mondta a no, hogy meg nem volt balesete, persze amikor bementem a biztositojukhoz, ott mar a nonek ismeros volt a neve...
-
(#19318) tresh Tudoooooom, viccelek na!
(#19319) mycso En csak annak orulok, hogy csak az ajto serult, az konnyu lesz javitani. Ha a kasztni is tort volna... na meg, hogy a legzsak nem nyilt. Akkor az totalcar!
(#19320) MMA87: Igen, sajnos tegnap belenktolattak egy parkoloban.
(#19321) giigz Igen, ez az... pedig szombaton es vasarnap is takaritottuk a kocsit, kivul-belul leapoltuk...
-
Renault VS Ford
Mostmar ertitek miert akarok Fordot venni? Annak semmi baja nem lett, Ronike meg behorpadt, mint egy konzervdoboz -
-
válasz
rob210 #18791 üzenetére
rob210: Ejha. festeni fogod? Nekem amugy a Renaultos szerelo segit egy karosszeriassal megcsinaltatni, inkabb profira bizom.
giigz: Nem volt torve, bar a lokost nem tudom, hogy volt-e cserelve. Viszont ha arra gondolsz, hogy a lokharito meg a karosszeria mas szinu, az sajnos ilyen a Megane-oknal, mivel az egyik muanyag, masik fem, es mashogy tori a fenyt, meg mashogy is fakul a napon.
Szerk: Ez ilyen a Megane II-eseknel, hulyen all. De nekem az egesz motorhateto picit ferde, jobbra huz
Majd megcsinaltatom, csak en nem tudtam kicsavarni.
(#18797) tresh Koszi szepen! Igen, az elso kettore visszament a tavalyi Pirelli P6000-es. Az van a kepeken is. A 3. kepen talan jol latszik kiforditva, hogy azok meg egesz jo allapotban vannak.
-
Koszonom mindenkinek a gumis temaban a hozzaszolast, a dontes megszuletett:
A gumis velemenye alapjan 2db-ot feltettunk ebbol a vacakbol, amit most vettem hatra, a ket regi Pirelli gumit meg elore. Kozepen a 4mm megvan mind a 4-en, a hatso szeleinel nincsen sajnos.
Nem orulok en se neki, hulyeseget csinaltam, tobbet nem rendelek Vaterarol igy latatlanba.Viszont! Kiszamoltam, hogy eddig iden 2800km-t mentunk a kocsival.
Szoval ennek a 4 kis csoro guminak is kb. ennyit kell meg kibirnia. Autopalyan nem voltunk, es iden talan 1-2x ha felmegyunk majd ra. A gumis szerint (akinek erdeke lett volna uj gumit rank sozni) el lehet menni ennyit vele biztonsagosan, esoben kell vele majd jobban vigyazni, mert nem tudja ugy elvezetni a vizet az alacsony minta miatt. Szaraz uton jol fognak, probaltam is tegnap.---- A sok segitsegert cserebe, amiket Toletek kapok itt vannak a kepek a kocsinkrol ----
Fokep - PhotoShoppolva.
Ezt kerem beallitani a profilomhoz! -
tresh: Mondom, az ar nem feltetlenul mervado, mert vatera. Akar 1 Ft-ert is lehet vasarolni. De ertem mit szeretnel mondani. Nekem a kerdes, hogy az idei nyarat kibirja-e biztonsagosan?
MMA87: Most hivtam fel egy gumiszervizet, itt Db-ben. Van 6.5-7mm-es gumija... a LEGFIATALABB 2004-es!
giigz: LEtai uti automoso 5eFt-ert lecserelik a telit, felteszik a nyarit, es lemossak a kocsit (kulso mosas). A tobbi arat nem tudom, azt kerdezd meg telefonon!
-
1. Nezd mar meg, mit jelent egy gumisnal a 95%. 2004-es 3-4 milimeters gumi. Vagy B eset, amikor rajta van a 6-7 milimeter, de eveket allt a disznok kozott a gumi a sarban/hoban/fagyban, vagy potguminak volt beteve, es szanaszet van mar repedve.
2. Igen, nekem a garnitura volt 11, es azert ilyen olcso, mert Vatera, ennyiert kelt el licittel. Lehet itt jo dolgokat is kifogni... lehet, hogy most nem jott ossze
-
MMA87: Az egyik az ara. Ezt 11eFt (+posta) volt, a leiras szerint 4mm-es 2008-as Continental, boven jo kellene lennie 1, akar 2 nyárra is egy ilyen jó guminak.
A masik az, hogy akitol multkor vettem jo gumit, most nem tudott semmit hozni.Gumikereskedesbol meg azert nem veszek, mert rohadt dragan adjak, es nagyon regi szarokat adnak, ott vagjak at az embert, ahogy tudjak.
Arrol nem is beszelve, hogy mindenhonnan osszeszedett gumikat adnak, ezek meg legalabb egy kocsin voltak, egyforman koptak... csak ugy tunik, hogy az elado nem tuntette fel, hogy a szelei jobban. -
Megjartuk ma Ronikevel a markaszervizet:
Az electronic fault hibat azert dobta a kocsi, mert kiment a feklampa kapcsoloja, egyaltalan nem ment a feklampa (durva)Kicsereltek a kapcsolot meg a biztositekot, mostmar minden jo.
Kiutottek a hibakodokat. Igazabol semmi nagy hiba nem volt, par aprosag (pl a legzsak a kiszedett ules miatt), meg a lamdaszonda dobal neha hibakodot, de ennek az az oka, hogy mar vacak a csatlakozo, ezt majd ossze kell forrasztani.Mentem egy par km-t most a kocsival, es szerencsere nem jott vissza a hibauzenet, szoval minden rendben.
Igy mar csak a rozsdat kell lekezelni (a szerelo szerint karosszeriassal kellene vegyszeresen megcsinaltatni), meg a lamdbaszonda-csatlakozot megforrasztani, hogy ne azzon be.
-
válasz
Dareios 86 #18682 üzenetére
Dareios 86: Ez az orok tema, amirol allandoan beszelunk: dizel vagy benzines. A dizel mellett szol, a majd' fele akkora fogyasztas, viszont ezt a penzt felre kell tenni a porlasztocsucs-cserere, amibe most Te is belefutottal.
En azt mondom, ha CSAK ennyi baja van a kocsinak, csinaltasd meg, es akkor meg par evig tudsz vele boldogan menni, a kovetkezo csere elott meg eladod.
Vagy esetleg nezz szet jol, vannak felujitott, vagy hasznalt porlasztok joval kevesebbert is. Bele lehet egy olyat is tetetni, de utana lassan kezd el arulni a kocsit. -
Errol a gumirol van valami velemeny, tapasztalat valakinek? General Altimax RT
Eletemben nem hallottam rola, de jo aron van 2009-es belole. Bar ha ilyen Debica szintu, akkor inkabb egy 2008-as Michelin-t vagy Continentalt veszek, mert az meg 10 eves koraban is tapad.
Szerintetek? -
válasz
Reaper04 #18518 üzenetére
Majd lefotozom. De a lenyeg, hogy en valami olyasmi lattam, amikor alaneztem a kocsinak, hogy egy kabel kijon az alvaz es a hovedo lemez kozul, es bemegy a kipufogohoz. Vagyis korulveszi a hovedo lemezt.
MMA87: Gratulalok az uj kocsidhoz!
Vagy van esetleg meg valami, amit nem csereltel a kocsiban?
-
mycso: Mondom, beszeltem ismerosom Renault-szerelojevel (aki Renault Kalydinal dolgozik) azt mondta majd jovo heten hivjam fel, mert suru a programja. El fogom vinni oda.
(#18467) laszlo168: Es Te milyen problemaval mentel oda? Mit nem tudtak megoldani?
(#18469) MMA87 : Uuuuuu, ez gonosz volt!
-
MMA87: Nem, komolyan gondoltam! Hiszen ahogy utanaolvastam nem ritka jelenseg, hogy beazik a kocsi, itt is nem en vagyok az egyetlen, akivel megesett. Es mivel O CSAK Renault szerelo, igy azt gondoltam, hogy talalkozott mar ilyennel.
Hiszen kulfoldi forumokon rengeteg olyan olvasok, hogy valaki beirja, hogy "elindult az ablaktorlo", "bikazas utan meghulyult a kocsi" es egybol mondtak, hogy mit kell csinalni a kocsival. (Ezek is Electronic Fault -os M2-esek)
Szoval en azert remenykedtem, hogy megnyugtat, hogy beazas utan ha nincs mas lampa, meg jol mukodik a kocsi, stb stb akkor nem lehet olyan nagy gond, vagy hogy ilyenkor ez normalis, hogy torolni kell a hibalistat, stb... -
Felhivtam egy masik szervizet is (Tardy) es O is azt mondta, hogy nem biztos, hogy ki tudjak torolni a hibakodot. Csak akkor tudnak torolni, ha a kocsi engedi...
-
válasz
FerNandor #18442 üzenetére
FerNandor Mult heten csutortokon, amikor osszeraktuk a kocsi jobb oldalat, akkor elvittem Renaulthoz, de ott nem tudtak fogadni, mivel csak 2 muszeruk van, az egyik hibas, a masik akkor jott javitasbol es meg tesztelgettek.
Atmentem a Bosch szervizbe, ott hoztak valami nagy laptopot, mutogattak, hogy miket dob ki. De mivel minden zagyvasag volt, kertem, hogy toroljek ki, nezzuk meg, hogy visszajon-e. De nem tudtak torolni egyiket se.
Masnap derult ki, hogy a kocsi bal oldalada tovabbra is vizben all. Nem tudom, hogy emiatt nem tudtak torolni, vagy benak, de a lenyegen nem valtoztat.Aztan most mindenki mondja, hogy ide menjek, oda menjek, utazgassak 500km-t Maglodra, meg 1-2 het alatt csinaljak meg, stb stb...
Nekem nem er annyit az egesz, mert - kerdesedre valaszolva - a Service lampan es az Electronic Fault uzeneten kivul semmi baja a kocsinak. A fogyasztast nezegetem, de tegnap is lehuztam az akksit (mert kicsereltem az egyik biztositekot) 9.8-rol indult a fogyasztas, de este mar 9.2-nel allt. Tegnap tankoltam, es mostmar normalisan hasznaljuk a kocsit, meglatjuk majd, hogy mennyit eszik.
Szoval szeretnem a hibakodot kiuttetni, csak nem akarok megint feleslegesen fizetni. Vagy tuti, hogy a Renault ki tudja torolni a hibakodot?
Szerk.: Koszi a felajanlast, de Pecs nekem nagyon messze van, nem hiszem, hogy mostanaban mennek arra! De tenyleg koszi
-
(#18434) tresh: Igen, kb. ezres darabja.
Voltam multheten a Bosch szerviznel, de nem tudtak torolni egyetlen hibakodot sem. Aztan a nagy semmiert fizettem.
Annyit tudtam meg, hogy mindenfele hulye hibakodot dob a gep, a lamdbaszonda futestol a motoron at az ismeretlenig.
De a hibalistat sem tudtak kinyomtatni.
Renault-nal meg nem tudtak fogadni... -
válasz
FerNandor #18412 üzenetére
FerNandor: Ha van hajszaritod, vagy holegbefuvud az sokat segithet. Kivenni eleg maceras, mivel a hatso szivacs az egybe van a ket oldallal, bar mi nem sz.rakodtunk sokat, kettevagtuk.
Csak azert nezd at jol hatsokat, mert a hatso ulesekig az egesz padlo egybe van, tehat ott szabadon jarkalhat a viz.Azt nem ertem, hogyha Neked a barna szaraz, akkor honnan aztal be?
(#18416) giigz: En osszel 5eFt-ert csinaltattam a Letai uton, es meg egy ajandek kocsimosas is jart melle. Ennel sajnos nem nagyon talaltam olcsobban gumiszerelest.
Sajnos en meg mindig a telivel jarok, meg nincs masik nyari (a regit nem akarom feltenni), sztem ma en is el kezdek keresgetni, hol a legolcsobb feltetetni felnirol felnire.
Lehet kerek arat majd a mobil gumiszerviztol is.Szerk.: Ja, amugy tengap vettunk uj 30Ampere-s biztositekot, kicsereltuk, de tovabbra is van Electronic Fail hiba. De lehet, hogy csak ki kellene uttetni?!
-
válasz
FerNandor #18409 üzenetére
FerNandor: Fent a szivacs nekem is ket nap alatt megszaradt, persze en neha meg egy kis hajszaritoval is segitettem neki. A hatsot is kivetted? Mert ha nem, annak kell akar egy het is, hogy kiszaradjon rendesen.
A kesztyutarto mogott viszont ugy latom, hogy nem huzdtad fel a "bort" (a barna szivacsot).
Vedd ki a fekete pockot (csak csavarni kell es huzni) es emeld fel azt a barna zajszigetelot, mert sztem az is vizes lesz ott, plane a kozepkonzol fele.Illetve ne felejtsd el megnezni, hogy a kardanalagut mellett van 3 lyuk, amin keresztul le lehet nyulni az alsobb femlemezre, nezd meg, hogy ott van-e viz!
Es ha van fel perced, megnezhetned nekem, hogy a padlolemez jobb sarkaban, az oval gumi alatt (csak fel kell huzni, semmit nem tartja) neked is tiszta kosz?!
-
SZATA: 6-7ezernel meg egyaltalan nem szukseges, de ha van ra penzed/idod, artani biztos nem art. De majd a szerelo megnezi, es a szinebol eldonti.
A valtonal nincs eloirva csereperiodus, de szinten azt tudom mondani, hogy nem art. De ha eddig nem volt cserelve, mindenkeppen megerdemel egy cseret. Amikor majd a "dugot" kiszeditek belole latszani fog rajta, hogy van-e femreszelek, ami a fogaskerekekrol kopott le, mivel magneses a "dugo". Ha ugy nez ki, mint egy sundiszno, akkor le kell csereltetni. Meg erdemes megnezni, hogy nem hianyzik-e belole, es ha masnem, akkor utantolteni. De nyilvan a legjobb megoldas az egeszet lecserelni.
Az olajok es szurok csereje mindennel egyutt olyan 25-30eFt. -
Most olvastam ezt a bejegyzest a renault forumon, ahol a ficko azt irja, hogy Electronic Fail hibaja volt, es a problemat az jelentette, hogy az akksi pozitiv sarkan levo egyik 30A biztositek szetment.
Amikor lemerult az akksi, akkor en is a pozitivat szedtem le, es utana jott az Electronic fail uzenet. Es - ahogy mar irtam - en is eszrevette, hogy a jobb oldali 30 Amperes biztositek meg van hajolva mar. Lehet, hogy nekem is ez okozza a hibauzenetet?
Hol lehet ilyen biztositekot kapni? Arban mennyi? Szamit a szine? -
Erre a ket kerdesemre meg tudnatok valami okosat (/megnyutatot) mondani?
1. "Belul minden csontszaraz lett a padlonal, viszon a kocsi ket "sarkaban" talaltam egy-egy olyan pontot, ahol egy gumitakaro alatt iszonyatosan saros, koszos, mintha zsiros lenne. Ez a resze a kocsinak nincs lezarva, csak a sarvedo muanyag boritasa takarja es bejut minden kosz?!?!"
2. "Illetve a 3. problemam, hogy a kocsi alatt eszrevettem, hogy a leomlo ahol csatlakozik a kipuffhoz, ahol kezdodik a kardanalagut, egy kabel kilog a hovedo pajzs alol, gondolom en, hogy a lambdaszonda kabele. Normalis, hogy ez ott van?"
-
Nekem tavaly, amikor vettuk a kocsit asszem 3.500.- Ft korul neztek az a kocsit a Renault szervizben (persze ismerosnek az ismerose a szerelo, de szamlat is kaptam rola).
Most a hibakodolvasat es torlesre is ennyit mondtak, fel oras munka.
Szoval sztem egy 5osert is atnezik, de tenyleg erdemes kicsit zsebbe is adni, hogy JOOOL nezzek at!toldy: Meg egy eszrevetel: A bal sarvedonek a lampa fele nyulo ive tul magasnak tunik, a motorhazteto meg tul melyen van. Ennel sztem amugyis nagyobb hezag szokott lenni a motorhaztetonel. Vagyis lehet, hogy szerelve volt. De kep alapjan nehez megmondani.
A rendszertabla is furcsa azokkal a csavarokkal. Es erdekes a Feher Autoszerviz, mert semmit nem talalok rola. A tabla szerint Paka-n vannak, a tulaj meg 300km-errel arrebb, Eszergomban... Vagy Szilvasvaradrol hoztak? Mert az meg 430km-re van...
-
Olyan, mintha mas felszereltsegu lenne a kocsi, de ha igy van, akkor meg furcsa, hogy manual klima van benne, meg nincs ESP, stb...
Viszont latszik, hogy az elado ert a kocsihoz, a porlaszto, vezerles kiemelve. Meg ez a "Papas story", ez viszont nagyon kamunak tunik, ennek kerdezz jol utana. Mert nem ilyen kocsit kepzelnek el egy idos embernek... persze, ha O is igy vette, az mas.
Meg furcsa, hogy ilyen nagy szerviz utan akarja eladni a kocsit.Legyel nagyon korultekinto!
-
Szia!
Remeljuk Te leszel az uj klubtag. De en szemely szerint remelem, hogy olyan kocsit veszel, amivel maradektalanul boldog leszel.
A linkelt kocsival kapcsolatosan nekem is van par aprosag, ami furcsanak tunik, pl.:
- Dizel a kocsi, de a benzines a fordulatszammero. Persze ezt beszeltuk multkor, hogy lehet igy jott ki a gyarbol, akkoris furcsa.
- Nekem is Authentique Plus felszereltesegem van, de nekem feketek a muanyag lokharito csikok, ezen meg szinre vannak fujva...
- A kezifekkar, ajtobehuzo es nyito sem gyari szinu. Az ajtobehuzo sztem femre lett cserelve, mert kopik.
- A kartamasz teteje (mu)bor, pedig alapbol szovet van ebben a felszereltsegben
- A vezeto ulesnek le van torve a magassagallitoja!!!
- Authentique Plusban sztem csak 4 hangszoro van, legalabbis nekem annyi. Ha meg tenyleg nagypapaje a kocsi, minek tetetett bele plusz hangszorokat?
- 1 din helyett 2 DIN, de mind1.
- fűthető tükör, guminyomás-ellenőrző rendszer es kulcsnélküli indítás (bar itt lehet a START gombra gondol) nekem NINCS ebben a felszereltsegben
- sportfutómű... ?! állítható hátsó ülések... ?!(#18288) tresh Osztom a velemenyed!
(#18290) zenke Ez jo kerdes. Mert ha igen, akkor nagyon kamu szagu!!!
-
Koszi sracok!
De honnan lehetne megbizonyosodni, hogy az csak feluleti? Es hogy a lemez masik oldalan nincs.
Az is ott ket retegu lemez, ugye? Vagy csak egy? -
-
Osszeszereltuk ma a kocsit, minden rendben ment, poccre indult es nagyon jol fut a kiskocsi. A valtoja szinte tokeletes, konnyen siklik, egyszer sem akadt meg (persze, hogy ennek mi koze a beazashoz, nem tudom
)
Az elektronikus hiba sajnos megmaradt. Egy kicsit varok ezzel, aztan ha kapok idot, elviszem a Renaulthoz, hatha Ok ki tudjak torolni a hibakodokat. Vagy letezik, hogy nem lehet kitorolni?Szoval rajottem, hogy szeretem ezt a kis kocsit, es jo lenne megtartani, de ez a rozsda nagyon zavar. Eltulzom a dolgot, vagy tenyleg jobb lenne tuladni a kocsin, mert rohadni fog (Emlekeztetoul par kep a rozsdarol: Kep [link])
Belul minden csontszaraz lett a padlonal, viszon a kocsi ket "sarkaban" talaltam egy-egy olyan pontot, ahol egy gumitakaro alatt iszonyatosan saros, koszos, mintha zsiros lenne. Ez a resze a kocsinak nincs lezarva, csak a sarvedo muanyag boritasa takarja es bejut minden kosz?!?!
Illetve a 3. problemam, hogy a kocsi alatt eszrevettem, hogy a leomlo ahol csatlakozik a kipuffhoz, ahol kezdodik a kardanalagut, egy kabel kilog a hovedo pajzs alol, gondolom en, hogy a lambdaszonda kabele. Normalis, hogy ez ott van?!
(#18201) MMA87: Nagyon jol nez ki a kocsid! Tapogasd csak
(#18232) rob210 Persze, velem megveteted az Exide-et, Te meg mast veszel. Hogy gondoltad?
-
giigz Az, hogy nem ugyaonolyan meretu, nem feltetlenul nagy baj, bar hatso kerekes kocsira lenne ertelme nagyobbat feltenni hatulra, hogy jobban tapadjon. Elsokerekhajtasnal mind gyorsitaskor, mind lassitaskor az elso tengely kap nagyobb szerepet-
A Sava nem a legjobb marka, de egy 2009-essel (ha jol volt tarolva) sokaig el lehet meg jarni, semmi baj nincs vele. Nincsenek akkora kulonbsegek, amit Te megereznel ezekkel a gumikkal.
Viszont, hogy 16-17 eves gumit en soha nem tennek fel semmilyen kocsira, az is biztos... szerintem mar a 10 ev is nagyon sok, meg akkoris, ha jol taroltak... en a helyedben keresnek egy par gumit. Es a legrosszabb - hogyha jol ertelmezem - hogy nem is azonos evjaratok, tehat valoszinuleg nem egy kocsin voltak fent.
Persze egy 16-17 eves gumi sztem mar par kocsit megjart... -
válasz
rob210 #18184 üzenetére
rob210: Es hol lehet ilyet kapni? Tegnap voltam Tescoba ott 2.700.- Ft -ert talaltam akciosan valami cuccot, amit rozsdara lehet kenne, alapozo es festek is egyben. Persze azt nem irta, hogy elbanna a rozsdaval.
Es szted nagyon surgos, vagy raer par het mulva?(#18182) MMA87 En helyedben elsonek hibakodolvasoval raneznek, mert lehet, hogy nem is rossz a szonda, vagy lehet Neked is csak valami csatlakozo elazott.
Illetve kesobb is jol johet a hibakodolvaso, mert lehet, hogy csere utan megmarad a kod, es "ki kell utni". De szep osszeg lesz az is akkor(#18183) vallas Okes, koszi. Amugy jo kis sorozat, kar, hogy az uj reszben nincs benne Ed
-
Tegnap ujra szetszedtuk a kocsit, de ezuttal mindket oldalt belul. Az akksi melletti elektronika meg mindig fent szarad. A kabelkotegeket is attoroltuk (az ules alatti nagy feher csatlakozo bizony vizes volt rendesen, remelem ez okozza az elektronika hibat).
A jobb oldal tovabbra is szaraz, nincs baj, de fogalmam sincs, a bal oldal hogy' azhatott el ennyire.
Viszont ami nagyon elszomorit, hogy a vezetoules alatti padlolemez rohad, es a legrosszabb, hogy kb. 1 honapja volt UGYANITT alul az alvaz kezeltetve, mert volt par apro rozsdafolt, ami a szerelo szerint attol volt, hogy megpatkaztak a kocsit,es lehorzsoltak az aljat. Ja, es a szerelo azt mondta (es ezt en is lattam), hogy mar ganyolt modon valaki probalta megjavitani!
Szerintetek mennyire veszes ez a rozsda belul? Kell AZONNAL foglalkozni vele. Mert holnap mar szeretnem ujra osszeszerelni a kocsit, mert a heten maskor nem lesz ra idom, es nincs kedvem most meg a rozsdakezelessel is foglalkozni, majd 1-2 honap mulva egy szep nyari napon visszaternek ra. De ha azt mondjatok, hogy ezt meg kell csinalni, akkor nekiesek........ :S
Ime par kep a rozsdas ules alatti padlorol:
-
MMA87: Majd ha lesz idom, nezek par Focus forumot, remelem Ok is ekkorakat szivnak... csak ez az egy nyugtatna meg
Masreszrol az is benne van, hogy tul sokat varok a kocsitol. Igazabol eddig semmit nem lett volna kotelezo cserelni a kocsin, mindent sajat beletasbol csinaltam.
Most szereltem ki az elektronikat a kocsibol, itt van fent a lakasban, megszaritom kicsit (bar nem tunik vizesnek). Szerelgetes kozben ment el a szomszed csaj a kis VW Polojaval, igaz, hogy dizeles, hogy meg 2 km-rol is hallottam merre megy, ugy kerreg, nyikorog, nyuszit szegeny. Mindket bal oldali ajtaja torve.... de O leszarja, megy vele es kesz. A pontbol B-be eljuttatja... lehet, csak mi vagyunk ilyen igenyesek (=ertsd: hulyek
)
-
giigz: Hat ma mar tenyleg ott voltam este, hogy "Menjunk, nezzunk meg egy Ford Focust egy autokereskedesben".
En is nagyon szeretem, de mar tokom kivan, hogy minden honapban autoszerelohoz jarok. Pont ez volt az a honap, amikor csak kerekcserere akartam menni, de meg mindig teli kerekem van, de mar uj akksim, egyre tobb uj elektronikai hibaval.
Ok, hogy en is hibas voltam, hogy nem takaritottam, ki a lefolyokat, dehat tudtam en is, hogy ki kell ezt... Miert nincs valami tulfolyo benne... vagyis maskepp mondom: a tulyfolyo, miert a szellozo, ami befele folyik?!?!...Jo persze, az is megfordult a fejemben, hogy Nagybatyamek is hogy megszivtak a Skoda Oktaviaval: Balatonrol jottek haza, megszorult a klima. 170eFt-ert vontattak Oket haza, aztan meg 400eFt-ert csinaltak meg.
En is most azon ragodok, hogy Meg igy is szerencses vagyok, hiszen 10 eves a kocsi. Vagy hulyeseg volt autokereskedesbol venni, vagy a Megane volt rossz.Pont most talalkoztam egy idosebb urral, akinek szinten van Megane-ja is. Mondja, hogy folyamatosan elektronikai baja van, most pl Szegeden all a kocsi.
Bezzeg a '96-os mondeojanak sose volt baja, pedig dizel..Szerk.: Es ugye a legrosszabb, hogy alig hasznaljuk a kocsit, de minden honapban 50ezret koltok szervizre... Inkabb akkor megyek mindenhova taxival...
-
Ma osszeszereltuk a kocsit, de elsonek nem akart indulni. Kb. fel ora szarakodas utan, egyszercsak beindult a motor. Nem tudjuk mitol. Amire gyanakodtam, hogy az akksi pozitiv sarujara ugyebar 3 kabelt kell rakotni (vagyis 4-et, de kett oegy helyre megy), ebbol viszont az egyiket nagyon meghuztam es azt a kis rozsan hazas femdarabot elhajlitotta. Leszedtem a rozsaszin muanyag boritast rola, es S alaku fem van benne, ami meghajlott, de nem tort el.
A kocsival egesz delutan mentunk, nagyon jol megy, erzesre semmi baja, azonban:
Elvittuk szervizhez, ott dobalta kifele a kulonbozo hibakodokat, valami szelep, meg lamdaszonda, meg kipufogo futoje, meg ilyen hulyesegeket. A kodokat viszont nem tudtak kitorolni, hogy megnezzuk, vissza jon-e. Azt mondjak, szet kell szedni a kocsit...
Ket dolog tortenhet a kocsival: vagy kiszarad teljesen, es megjavul. Vagy megjobban szetazik, aztan megszarabb lesz.
Fogalmam sincs, mit csinaljak. Nem akarok mar megint szervizbe menni, kurvara unom az egeszet...
Remenykedem meg, hatha kiszarad, hiszen mar volt Service lampa egyszer, ami el is mult magatol. Keresni kellene valami helyet, ahol hajszaritoval atmehetek rajta.
Vagy szedjetem szet az akksi mellett levo elektronikat?!
Reaper04: Az egesz szelvedo elott egy "arok" van. A levego (es sajnos a viz is, meg aprobb dolgok) a racsos reszen jutnak be (ez a nagy muanyag a szelvedo elott). Ennek az "aroknak" ket oldalt van levezetese, nem teljesen a ket szelen, ezen a kepen latszik az en (szembol) jobb oldali levezetom. A bal kb szimmetrikusan helyezkedik el a masik oldalon.
Ahhoz, hogy jol lasd, vilagits be lampaval.
Takaritani ugy tudod, hogy le kell venni a ket muanyag elemet, ami az ablak also sarkaiban van (ezek a 15 centis muanyag elemek, patental vannak rogzitve, csak huzd le). Utana a negy patentot kiszeded (a negy sarkabol), es akkor mar fel lehet huzni ezt a nagy racsos muanyag elemet, ami a szelvedo elott van. Leszedeni teljesen csak ugy tudod, hogyha az ablaktorlo karokat is leszeded. De mar is igy ki lehet oket rendesen takaritani.Keszulj fel, hogy a patentok valoszinuleg torni fognak!!! De nem olyan nagy baj, en most anelkul megyek a kocsival. Meg az elsoket csavarral is oda lehet fogatni, es azt fogom csinalni, mert az stabilabb megoldas lesz.
Remelem, igy ertheto. Ha nem, kerdezz nyugodtan! Elozd meg a bajt! Milyen hulye voltam, hogy csak nevettunk azon, hogy viz van a kocsiban...
-
válasz
FerNandor #18094 üzenetére
FerNandor: Nyisd ki a jobb ajtot, szedd fel a muanyag szegelyt, es nyomd be a kezed a kuszob es a szivacs koze, es akkor le tudsz nyulni a femig. Nezd meg, hogy all-e a viz. 2 perc ezt megcsinalni.
nekem az a barna gumiszivacs vagy mi, az tök száraz
De melyik barna szivacs? Ami a kesztyutarto mogott van, vagy ami a kozepkonzol oldalban? -
válasz
FerNandor #18089 üzenetére
FerNandor: Igen! Nekem valoszinuleg az tortent, hogy eldugult a szellozonel levo esoviz elvezetonek a lefolyoja (ez biztos, mivel tobbszor hallotuk eso es havazas utan, hogy lotyog a viz a kocsi elejeben), es annyira megallt a viz, hogy elerte a szellozo beomlojenek a szintjet, ahol - ha jol ereztem - szinten van egy a szigeteles, es az azott at, szepen lefolyt a viz a padloig, ami a latso labterig egyben van, igy mindent elaztatott.
Bal oldalra azert nem jut, mert ott van a kardanalagut, es szellozonyilas pedig nem kozepen van, hanem kisse jobbra.Neked akkor mi/hol vizes?!
-
válasz
FerNandor #18079 üzenetére
FerNandor: Szivesen. Szolj, ha tudok segiteni. En holnap rakom ossze sztem. Neked a tuzfalnal mennyire van elazva? (az a barna boritasu resz a kesztyutarto mogott).
Mert neked sem 1.4-es benzined van. Nekem olyan van, es mashol van a legszuro hazam, igy nekem ott semmi nincs, es jol latszik. Neked meg pont oda van teve. A legszurohaz mogott van
(#18080) MMA87: FoGGGGalmam sincs, mirol beszelsz
En nem irtam ilyet! Sztem osszekeversz valakivel.
En csak azt mondta, hogy jobb kuplunggal inditani, mert akkor nem kell az oninditonak hajtani a valto egyik tengelyet.
Megane II -te pedig ket fele kepen lehet inditani, ahogy a fed.komp. is irja:
- Kuplung be + START
- Fek be + STARTDe en nem mondtam semmi hosszan nyomast
Ha hosszan nyomod az a gyujtast adja ra...
-
válasz
wertigo1984 #18076 üzenetére
Tiszetelt wertigo1984!
Vannak olyan kocsik, mint peldaul a nehanyunk altal eloszeretettel hasznalt Renault Megane II, ahol gombos inditas van, ez a kocsi azt keri, hogy inditaskor vagy a kuplung vagy a fek legyen benyomva. Nyilvan, ez azert kell neki, hogyha a kocsi rainditozik, akkor ha veletlenul sebessegben van a kocsi, ne indulhasson el.
Viszont a Megane-t is el lehet ugy indtani, hogy uresben van, es CSAK a feket nyomod, hiszen igy nem fog elindulni.A kerdesedre valaszolva viszont minden (kezivaltos) kocsinal erdemes lehet kinyomott kuplunggal inditani, mivel ebben az esetben az oninditonak eggyel kevesebb alkatreszt kell megforgatni, igy pl. gyengult akksival is konyebben indul a kocsi, illetve az oninditonak sem kell annyit erolkodnie.
Szerk: Hogy ertsd: a valtoban ket tengely van. Az egyik a kuplunggal a motorhoz csatlakozik, a masik a kerekekhez (a difin at). Ha a kuplunk nincs benyomva, akkor ez a tengely is forog. Ha ba van nyomva, akkor ezt nem forgatja a motor (vagyis inditaskor az oninditonak kell ezt is megforgatnia)
-
MMA87: Neked 1.6-osod van, igy Neked a legszurohaz ott van elotte, mig nekem a motor es az akksi kozott van, igy en egybol ralatok.
Te ennyi tudsz csinalni, hogy a legszurohaz mogott benyulsz, es megfogod ezt a gumicsovet, hogy nedves-e (ez az en kerdesem), meg kicsit nyomkodd meg, hogy van-e benne valami trutyi.
Az esoelvezetott meg ugy tudod ellenorizni, hogy belevilagitas a racson at lampaval, es latod, hogy all-e benne a viz vagy sem. Meg ha megmozditod a kocsit, akkor hallatszik, hogy lotyog benne a viz. -
válasz
FerNandor #18071 üzenetére
FerNandor: Nekem nincsenek bent a muanyag takarok, sem a motoron, sem az akksin. Illetve nekem 1.4-es motorom van, nekem a legszurohaz a motor es az akksi kozott van, igy tehat NEM bonottam semmit, ugy van minden, ahogy a kepen latszik.
De google kepek alapjan ugy latom, hogy a nagyobb motoroknal ott van elotte a legszuro haz...Belso lebontasa:
1. Oldallec felszedese
2. Legzsak kapcsolo leszedese
3. Kesztyutarto kiszedese
4. Legkondi (kozepkonzol) oldalabol kiveszed azt a kis muanyag takarot
5. A karpit legvegen (a labter felso resze) van kozepen egy fekete gumi, azt huzd le, az fogja a karpitot. Mostmar fel tudod hajtani a karpitot. Ha nincs bent az ules, akkor hajtsd fel, ameddig csak tudod.
6. Szedd ki a szellozes muanyag csoveit (3 reszbol all)
7. Nyulj ala a nagy szivacsnak, es probald meg atemelve a kuszobon, kifele huzni a kocsibol. A labter resznel hungarocellel erositve van, es nem tudod csak ugy felemelni, mivel bal oldala kicsit becsuszik a kozepkonzol ala. MEG NE EMELD KI!!! Hiszen a keret fogja ossze a szivacsot es a karpitot!
8. A kuszobnel nyulj ala a szivacsnak, es 6 helyen nyomd ossze a kis tuskeket, ami fogja a tarolorekesz muanyag keretet, amihez a fedel kapcsolodik,illetve huzd le a ket csatlakozot, ami a rekesznel van (elotte erdemes megjelelolni, hogy melyiket hova kell dugni, es megkarcoltam csavarhuzoval az egyiket). Mostmar kiveheted a muanyag keretet.
9. Mostmar kiveheted a szivacsot.Most csak egy telefonos kepem van, jobb minoseget majd este tudok kuldeni.
(#18072) MMA87: Ez nem belul van, hanem a motorterben! Az akksi mogott! Mutassak kepet, hol keresd?
-
válasz
Laraxior #18062 üzenetére
Laraxior O csak munkabajarasra hasznalja. Viszont akarmelyikunk vezet a javitast es a buntetest kozosen fizetjuk, szoval van joga "sirni"
De amugy ez tenyleg tipikus, hogy ha kanyar elott visszavaltok, hogy legyen fordultat, akkor jon a "miert gyorsitasz" kerdesFiuk-lanyok!
Meg mindig esik ez a vacak eso, es meg mindig nem valaszoltatok erre a kerdesre. Ha van idotok, legyetek szivesek es lessetek ra, fel perc az egesz! Koszike
Új hozzászólás Aktív témák
- Parkside szerszám kibeszélő
- Kerékpársportok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple MacBook
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Tesla topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Samsung Galaxy A9 2018 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 11 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2132
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P71 - i7-7820HQ I 64GB I 512SSD I FHD I Nvidia 6GB I W11 I Cam I Garancia
- MacBook Pro 16" M3 Pro 36GB 512GB Gar. SPACE BLACK
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest