- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
benvolio #7346 üzenetére
Őszinte leszek szinte tök mindegy hogy milyen aksit veszel, egy kutya az összes.
Egy lényeges dolog van, ha pénztárcád engedi gondozás mentest vegyél.Más a kocsi típusa stimmel, nekem is ez van, de a gyári könyv szerint is 44Ah-s aksi való bele, szóval nincs alul méretezve.
Az indítási áramot meg nem véletlen írtam, minél nagyobb az indító áram annál gyorsabban fog beindulni a kocsi kevesebbet teker.Szóval ne parázz és legyél költség hatékony.
50Ah ás tuti biztos, hogy elég.
Ennek ellenére vehetsz nagyobbat is csak felesleges, mert többet hagysz a pénztárnál.
Az viszont, hogy mekkora az indító áram rohadtul nem mindegy. -
rob210
Topikgazda
válasz
Laraxior #7321 üzenetére
Aztán csak óvatosan azzal a nagy tankolással.
Én amikor mentem haza a kocsival, beültem mosoly szélesen elterült az arcomon.
Beálltam a kútra, na mondom most megtöltelek kisautó, mert pár napig mindenhova kocsival megyünk.Aztán csak peregtek a számok nőtt az összeg, én meg kezdtem fehéredni amikor 52liter tankolt benzin után végre elcsattant a várva várt hang.
Mert ugye én kis szegény parasztgyerek a korábbi autóimnál 40-44-46 literes tankokhoz voltam szokva, ezalatt meg 60liter van kerekenDe így elég egy hónapban egyszer tankolnom
-
rob210
Topikgazda
válasz
benvolio #7320 üzenetére
Jók a VARTA aksik csak nagyon figyelj oda, hogy nehogy valami bennragadt raktárkészletből kapj.
Gyártás dátumát tessék lecsekkolni!!!!!Meg azt nézd meg, hogy az indító feszültség minél nagyobb legyen.
(személy szerint én EXIDE -ra cserélem majd nekem az vált be minden autómban.)
-
rob210
Topikgazda
Srácok itt is megkérdezem csak úgy mint a VW topikban nem csapunk egy kis találkozót?
Beszélgetős ismerkedős egymás kocsijára nyálat csorgatós praktikákat elleső talira gondoltam -
rob210
Topikgazda
Na gyerekek tegnap megviccelt a kisautó.
Az egyik nagy kereszteződés kellős közepén lefulladt és sehova tovább.
Még szerencse, hogy lendületből elgurult a keresztutcáig ahova be akartam hajtani.
Kiugrottam asszony átült, eltoltam egy parkolóhelyig.Nézem mondom ejej tócsa van alattam.
Nem kellett hozzá sok ész, hogy rájöjjek az bizony benzin.
Szóval letolta az injektorról a benzincsövet.El is folyt egy jó adag üzemnyál
Na mindegy még szerencse, hogy volt nálam tartalék bilincs.
Visszatettem és folytattam az utam, de hát ilyen bárkivel bármikor előfordulhat.A dudálás viszont amit kaptam, pedig rögtön kitettem a vészvillogót.
nem értem az embereket attól megoldódik a helyzet, ha szét passzírozza a kürt gombot?
Én csak akkor dudálok ha vészhelyzet van, vagy valami olyan szabálytalanság amit meg lehet vele oldani, de egy műszaki hibán nem sokat segít.Nem javul a helyzet az utakon sem sőt egyre rosszabb, mint az egész országban.
-
-
rob210
Topikgazda
Hátsó ülés kivesz.(elég az ülőlapot)
Kupak kipattint vagy leteker verziótól függ.
Utána kitekered az egész ac-pumpát jeladóstul mindenestül.
Az úszó sínjét pálcáját rúdját nevezzük aminek akarjuk oxid mentessé teszed megjáratod rajta az úszót majd visszateszed és hibátlanul fogja mutatni a szintet.Segédanyagok szóba jöhet a féktisztító, vagy az orvosi alkohol.
De a benzin ami a kocsi tankjában van is elég lehet jó erősen dörgölöd valami durva erősebb anyagú ronggyal. (farmer)Egy dologra vigyázz semmit ne hajlíts el és ne szakít le vezetéket.
Ha pedig ez a rendszerű van
Akkor a forgó pontokat kell letakarítani, megjáratni kicsit. -
rob210
Topikgazda
válasz
Laraxior #7222 üzenetére
Majd akkor fogsz még egyszer irigyelni amikor a fogyasztás mérőre ránézel a gépsárkányban.
Azt a rengeteg lovat etetni kell ám kösd fel a gatyád jól
Az én 6.9 es átlagomat nem fogod kihozni belőle főleg úgy hogy ez fele fele benzin etanol.Én meg a felszereltség a nagy autós feling és az elszabaduló erő miatt irigyellek.
Szóval valamit valamiért.
-
rob210
Topikgazda
Na gyerekek most jöttem meg a Maglódi mágustól.
Nem semmi a csóka.
Feldobta gépre a szekeret egy kis csavar itt egy kis csavar ott egy picit itt állított egy picit ott állított. megemelte a fordulatot visszavette a fordulatot.Na nem fokozom a hangulatot tovább nagyon jól behangolta a kis szekeret olyan jól húz most alacsony fordulaton is, hogy az csak csuda.
Persze nem lett versenygép és a lovak sem lettek többen de szép egyenletesen adja le végre a teljesítményt.
Nagyon meg vagyok vele elégedve.
Egy termosztátot kell még cserélnem a tél beállta előtt és kész a gép. -
rob210
Topikgazda
válasz
benvolio #7216 üzenetére
vagy van a szett 55cmes mind a kettő benne 3400.-
vagy az egy darabos 3600.-
szintén 55cm-es.
Sok különbség nincs a kettő között valamivel tartósabb az 1db-os de a másik is elmegy 2 évet. -
rob210
Topikgazda
Na holnap lesz a napja, hogy megnézi a mágus a gépet meg finomhangol rajta egy két dolgot kíváncsi leszek mennyivel leszek előrébb utána
Egyenlőre a bizalmam töretlen. -
rob210
Topikgazda
Valószínűleg a densot még jó sokáig nem is fogod kicserélni.
Két fajta trafóval szerelték a gyárba a kocsikat a saját francia sagemmel amikkel a folyamatos baj van.
No és a beszállítói densoval, akinek a denso van a kocsijában az nem is érti milyen gyújtó trafó hibáról beszél más renaultos.A beru pedig akkor kezdte el gyártani a trafókat amikor sűrű volt a meghibásodás.
A lényeg vagy beru vagy denso és nem lesz vele többet baj.
-
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #7144 üzenetére
Ez az a szar én 7500.- vettem az 5 litert de ki is öntöttem a maradékot, mert ajtó zsanért nem kenek meg ezzel, nagyon berágtam.
De szerencsére az olcsóbbik hiba volt ennek viszont örülök.
Ettől még kedden kimegyek a renault mágushoz nézze azért át a gépet és nyugtasson meg, hogy nem csak tüneti kezelés.
-
-
rob210
Topikgazda
Na srácok nem fogjátok elhinni beszarás mi történt.
Ma nekiestem a kocsinak mondom olyan nincs hogy egyik napról a másikra főtengelyes lesz.
Leengedtem az olajat aztán tettem bele tescosat mentem vele 20 kilómétert leengedtem, nem hiszitek el, hogy olyan fekete volt mint a korom.
Hát mondom ez így nem lesz jó olaj vissza tescóba el még egy olaj.
Leengedés újabb tescós olaj mentem vele megint 20 kilómétert szépen 3-asban 60-at
Aztán leengedtem már szürkült aztán a két tescós maradékát betöltöttem pont egy adag volt:-)
Azzal is mentem egy kicsit szóval ma sokat élmény autókáztam.De a lényeg leengedtem na annak már egész olaj színe volt.
Beletettem az olajat amit vettem és láss csodát a kocsi nem csak hogy nem kopog és nincs baj az olaj nyomásommal melegen de még sokkal csendesebb is lett.MOST JELENTEM KI SRÁCOK A BÜDÖS ÉLETBEN TÖBBET NEM TESZEK A KOCSIBA ELF OLAJAT
5500km-volt benne szóval még bőven bírnia kellett volna, ezzel szemben amikor leengedtem olyan volt mint a hugy illetve inkább mint a kávé.
Tuti, hogy nem kent az a szar melegen szerintem olyan volt mint a víz amikor bemelegedett.
A csúnya az, hogy ez a renault gyári olaja ráadásul márka kereskedésben vettem, tehát még csak nem is hamisítvány volt.Na ennyi a tanulság jók legyetek.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Füge007 #7126 üzenetére
NE felejtsd a tiéd diesel.
Szarrá könnyítve minden a lóerőre kihegyezve.
Az enyém benzin kis nyomaték kis lóerő a tartósságnak tervezve.
200.000.km felett vagyok várható volt hogy valami nagyobb szervizelni való is beesik hamarosan.
De még nem temetem a dolgot lehet az olajpumpa csere megoldja a dolgot.
Vagy egy szívócsonk tisztítás, vagy ki tudja mi lehet az olaj dekliben.
Egy biztos, megnézetem szakemberrel, mert az még mindig olcsóbb ha most valami igazi szaki nézi meg, mintha tüneti kezelést kap és 6 hónap múlva meg mehetek motor generálra.:-)Egyébként kösz a szorítást én is bízom benne, hogy olcsóbb lesz mint új motort venni
-
rob210
Topikgazda
válasz
FRENK1988 #7120 üzenetére
Nagyon szépen törölnek, de hajlamosak elszakadni.
Elég egy falevél ami alászorul egy pillanatra megtapad a lapát és már szakad is az él és a merevítés között.
Én most álltam vissza róla a hagyományosra, mert ugyan jól néz ki és szépen töröl, de 3 havonta nem fogok lapátot cserélni. -
rob210
Topikgazda
Na jövő hét kedden megyek Zolihoz, Maglódra.
Kíváncsi leszek mit mond ha nagyon elkeserít tökön szúrom magam.(egyenlőre csak félelem, de úgy néz ki főtengely csapágyas a kisautó
)
-
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #7106 üzenetére
Nem tudom pont ez a baj, változó tünetek egyre szörnyűbb következtetések.
Szeretném, ha egy igazi mágus nézné meg.
Hiszen én általánosságokban tudom mi mit csinál, de azért nem vagyok autószerelő.Majd megnézi és vagy öröm boldogság, mert egy 40.- alkatrész ment tönkre, vagy leszívom magam.
-
rob210
Topikgazda
Srácok bajban vagyok kéne valaki aki komolyan vágja a renaultot.
Valaki megadhatná annak a renaultmágus MAglódi srácnak a telefonszámát. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Hát gyerekek azért csak annyit tudok mondani R&R
Redbull renault
Megint nagyot ment a kis német srác -
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #7095 üzenetére
A szerelőnek egy null kilóméteres autónál még nincs benne a keze.
Viszont az összeszerelőnek annak igen.
Azt meg nézzük meg kik szerelnek manapság autót.
Török, Spanyol, Román, etc.
Az Ázsiaiakat most nem említem.
De a lényeg ezek a nemzetek nem a megbízható szakértelmükről híresek, ebben szerintem egyet érthetünk.Éles példája ennek a VW Polo vs. Seat cordoba.
A VW még így öreg korukban is 1-2 százezerrel drágább. -
rob210
Topikgazda
válasz
Füge007 #7090 üzenetére
az autó a legnagyobb lutri vagy jót veszel szar márkából is vagy szart veszel jó márkából is.
haver a toyotával járt így nem hitte el a szerelő a végén már hogy az ő autóján mindet ki kel cserélni.
a végén már mondta neki ezt az autót soha ne adja el, mert már újat építettünk. -
rob210
Topikgazda
Hát gyerekek gondom van.
Egész pontosan terhelés alatt ha eltekerem mondjuk a kormányt álló helyzetben akkor elkezd vibrálni az olajnyomásjelzőm és halhatóan le is esik a fordulat.
Mi a picsa lehet ez?
Amúgy teljesen jól megy az autó, de alapjáratom is van szépen, csak ha valamilyen elektromos fogyasztót bekapcsolok mondjuk bekapcsol a hűtőventillátor akkor is bevillog kicsit a lámpa.
Ha az ablakokat egyszerre emelem vagy húzom le akkor is bevibrál a lámpa egy kicsit.
Miért ingadozik az alapjáratom elektromos terhelés alatt????Amúgy szép egyenletesen jár a motor.
Alapjárati motort cseréltem az nem lehet a gond. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Fals levegő az amikor az injektor valamilyen tömítésénél vagy a vákumcsöveknél repedés tömítetlenség van és a motor rezgése közben máshonnan is jut levegő a rendszerben.
Viszont, ha csak bemelegedett motornál jelentkezik ez a hiba akkor a beszívott levegő hőmérséklet jeladód ment tönkre.
Az felel az üzem meleg motor alapjárat ingadozásáért.De lehet még akár akkumulátor rövidzárlat is.
Sok minden okozhatja nekem is volt ilyen bajom nekem a map szenzor cseréje oldotta meg 17.000.- -
rob210
Topikgazda
Na hölgyek urak megszereltem a kicsi kocsit.
Nagyon szupi lett, most, hogy nem ezzel a szar membránnal kell közlekedni komolyan mondom mint ha 50-helyett 75 lóval közlekednék. -
rob210
Topikgazda
Nekem meg úgy néz ki sikerül megoldani a problémámat.
Egyenlőre ragasztott membránnal járok, el ne kiabáljam hibátlanul, de ma vettem egy másik injektort elég jutányos áron konkrétan 6.000.- ért na ezért szeretem ezt a kocsit mert olcsó hozzá az alkatrész
Még fed compot is kapok hozzá jut eszembe -
rob210
Topikgazda
Nézzétek csak mit találtam a renault befecskendezőkhöz:-)
Delphi
Kisebb, gyorsabb rendszer mint a bosch. Valószínűleg olcsóbb is, legalábbis gyártói szinten, mert bővül azon autómárkák köre akik ilyen rendszert építenek be. Pl. a mindig bosch-ozó Mercedes is váltott.
Egy hátránya van.
NEM LENNE SZABAD MAGYARORSZÁGON FORGALOMBA HELYEZNI!
A probléma:A Magyar Szabvány szerinti gázolaj minőség nem felel meg a delphi szivattyú kenési igényeinek. Hangsúlyozni kell hogy, a szabvánnyal és nem az olajtársaságokkal van a baj. Bolondok lennének jobb gázolajat csinálni, mint ami kötelező.
A kenési hiányosság következménye, hogy a nagynyomású szivattyúban elhelyezett kisnyomású tápszivattyú lapátjai megkopnak, berágódnak és tekintélyes mennyiségű fémreszelékkel telítik az injektorokat és velük együtt a komplett üzemanyag rendszert.Itt jöjjön a közhely:
Két féle delphi rendszerrel szerelt motor van. Amelyik spénes és az, amelyik majd lesz.
Az elmondható, hogy a Renault 1,5 dci van legjobban kitéve a problémának.
A Ford TDCI szivattyúi tovább bírják. Az olcsóbb hús jelen esetben a Renault.
(2011-05-03 gyásznap volt nálunk a Fordosoknak. 4 TDCI Mondeóra kellett rámondani a
350 000Ft-os javítási költséget (Szivattyú, 4 injektor, rendszer tisztítás).
A delphi injektorok javítása viszont nyitott kapu. Van hozzá alkatrész és technológia.Hibák:
Magas résolaj:
Fúvóka, illetve a hidraulikus kapcsolószelep hiba. A kapcsolószelep okosabb, jobb megoldás mint a bosch golyófészkes, nyomópálcás rendszere.
Túl kevés-túl sok szállított mennyiség:
Fúvóka illetve a hidraulikus kapcsolószelep hiba.
Injektor felújítási árak: Új fúvókával és új kapcsolószeleppel, kódgenerálással nettó 45 000Ft .Szivattyújavítás: nettó 100 000-160 000Ft .
-
rob210
Topikgazda
Szívás II.-ik ütemben:
Na folytatta a nem indul az autó című projektet a kis renault
Átszakadt a membrán amit már írtam.
Ezek szerint a tegnapi csak a meghibásodás előszele volt.
A nagyobbik baj, hogy nem lehet kapni ilyen membránt.
Így komplett injektor cserét javasolnak.
Na hát az nem lesz
Holnap nekiállok megméregetem a membránt méretek erősség ilyenek és szépen legyártom magamnak.
2-3 órát biztos el fogok vele szarakodni, mire azonos nyomásértékűt sikerül csinálnom, de nem fogok egész injektort cserélni egy ki pöcs alkatrész miatt.
Na mindegy majd beszámolok a fejleményekről. -
rob210
Topikgazda
válasz
Bubee82 #7031 üzenetére
NEm 30 perces meló mert 1 óra sacc per kábé.
Haverom most cserélte egy hónapja.Más:
Na ma előszőr viccelt meg a kis autó.
Bár inkább a meleg viccelt meg mint a kisautó.Konkrétan ma mentem cseréltetni a forgalmit meg a rendszámot matricáztatni.
Bementem az okmányirodába.
Elintéztem amit kellett 10-12 perc volt.
Beül a család és nem indul a kocsi szépen forgat de nem kap benzint.
Parkolóban gyorsan légszűrőház le.
Indít a párom nézem nem jön a benzin.
NA fasza tanakodtam mi lehet, mondom nem nyit ki a szelep, na mindegy megnézem levettem a szelep fedelét és egy rohadt nagy szisszenés.
Visszacsavarozotam és minden szépen ment mint a karikacsapás.
Valószínüleg a melegtől több benzin párolgott el mint kellett volna és a túlnyomás miatt a membrán nem tudott felemelkedni.NA mindegy így jártam, hát ha másnak is lesz ilyen gondja, mert a megoldás 5 perc ha tudja az ember hogy mit keressen így 40 percembe tellett míg rájöttem.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Bubee82 #7027 üzenetére
El lehet szüttyögni vele 2 órát én az összeget sokallom.
Amit elkértek érte.A váltóban pedig nem 40e a szimering csere, csak ha kuplungot is kell cserélni akkor.
És ez a komplett kuplung kinyomó csapágyal tárcsával szerkezettel együtt.
Szóval a szimeringcsere maga megvan mondjuk egy 10esből.
Főleg, ha a két darabból álló szimeringet veszed amit egy óra alatt ki lehet cserélni.A váltórudnál folyik az olajod ugye?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Bubee82 #7025 üzenetére
Hát első észrevétel ne menj többet ehhez a szerelőhöz.
A csapágy ára még ha 95 ös vagy a körüli a kocsi akkor azt mondom oké.
De a munkadíj? Ne vicceljünk már egymással.
Levette a kereket 4 csavar, levette a dobot 1 rögzítő anya meg egy sasszeg, kicserélte a dobban a csapágyat visszatette és csókolom.
20 perces munka. még ha a dob össze van rohadva akkor is.A váltónál a perem szimeringhez meg valóban le kell a váltót venni, ami nagy munka, de a perem szimering a legjobb minőségű is 2600.- viszont ha a váltót lekapod akkor az valószínüleg kuplung cserés is lesz.
(érdemes egy szétszedéssel megúszni.) Persze csak ha kopott!Úgy cakli pakli tehát szimering kuplung cserével együtt munka díjal együtt 40e
Az viszont, hogy utána töltünk, az nem megoldás, mert amikor a szimering elhagyja magát teljesen akkor fogsz csodálkozni elfolyik az olajad és mehetsz a bontóba váltót venni.
Részemről a szimering cserét javaslom amíg még lehet.Sajnos renaultnál a váltó szimering az típushiba.
Lassan nekem is el kell majd játszanom a gondolattal, hogy lekapom a váltót és kicserélgetem a szimeringeket és etc.etc gumi alkatrészeket. -
rob210
Topikgazda
Tegnap méregettem egy kicsit a fogyasztást.
Ez az adalék dolog tényleg működik.
6.4 lett a fogyim a 6.9-ről és pont annyi amennyit megjósoltak 0.5 literrel lett kevesebb. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Sajnos annyit melózok most a hónap végén, hogy szeptember elejéig nem jutok fotózási lehetőség közelébe, úgy hogy azt fel is tudjam tenni ide.
Ha szeptember elején még aktuális lesz akkor majd lövök képet.
Egyébként a Homasitában nagyon jók vannak.
Varrható verzióból is, 1.000.- nál kezdődnek. -
rob210
Topikgazda
Ne szivass, hogy kombi megant ültetni akarsz?
Egyszer tegyél bele valamit megtudod miért olyan magas.:-DEgyébként létezik hozzá ültető szett, csak nagyon kemény lesz, mivel rövidebb rugó megy bele keményebbre van edzve, hogy ha netalántán mégis szeretnél rakodni bele, akkor kibírja a futómű.
Ezzel viszont az a baj, hogy elveszti a kényelmét és olyan lesz mint a régi fiat ritmo és társai, hátha ültél olyanba.
Egy előnye van veseköved nem lesz.
Ha meg a mostani keménységű rugót rakod bele rövidebb kivitelben, akkor nem fogsz tudni pakolni bele semmit. -
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
Bubee82 #6962 üzenetére
Legrosszabb esetben eltörik a féltengely csuklód és újat kell venned.
Még rosszabb esetben 130-as tempónál törik el és szétveri a kocsi elejét.
Nem jó vele szórakozni, de ha finoman gyorsítasz és ésszel mész akkor sokat el lehet vele menni.Sportos vezetés mellett nem ajánlott a tovább közlekedés.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Bubee82 #6958 üzenetére
Nagyon egyszerűen kideríthető.
Beülsz a kocsiba egy nyílt terepen alászeded a kormányt jobbra egyesben szépen lassan elkezdsz menni, ha hallod a klaty klaty klatyot akkor féltengely.
Ha nem akkor alászeded balra indulsz ha szintén nincs hang, akkor:----Felemeled a kocsit az egyik oldalt megforgatod üresben a kereket.
Ha surrog, búg akkor csapágy, ha nincs hangja akkor nem csapágy.
Akkor ha csak kanyarban jön elő a hang akkor lehet kopott féktárcsa is vagy üt a tárcsa.Ezzel ki tudod szűrni a hangot valamelyik teszten fennakad, ha van hangja.
-
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #6949 üzenetére
Erről de én ezt a cikket már olvastam illetve ezt is.
Mert még 3 cikk van róla és mindenhol dicsérik.
Megmondom őszintén az első diesel ami talán el tudna csábítani.Viszont ma a Budai oldalon kóricáltam és láttam egy RS Megant megálltunk egymás mellett a pirosnál.
Kedvesen rám mosolygott a srác aki benne ült (nem félre érteni), bólintott majd sárga zöld és állva hagyott.
Nagyon megy az az rs gyerekek. -
rob210
Topikgazda
hát az én 1.4-esem mint azt már írtam 50/50 etanol/benzinnel eszik 6.9-et szóval én szeretem akicsikét
most erre az adalékra leszek kíváncsi, hogy a súrlódás csökkentő hatása valóban hozza-e azt a 0,5literes fogyasztás csökkenést, ahogy azt írták, bár ha nem hozza akkor is nagyon megérte sokkal karakteresebb lett tőle a kocsi.
-
rob210
Topikgazda
Na hölgyek urak a következő két évben még mérgezem a környezetet a kocsimmal.
Az etanolos használat következtében közölte a vizsgabiztos, hogy na emeljük csak meg ezt a kocsit, mert ennek lukas a kipufogója.
Aláment nem hitte el, hogy ennyit mér.
790-es fordulat 0,02 határérték 0.5
3000-es fordulat 0.09 határérték 0.3Egyszóval majdnem hibrid autó besorolást kaptam
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Csütörtök a vizsga napja.
Minden klappol a kiskocsin.
Azért szorítsatok, hogy ne kötekedjenek, mert kötekedni lehet, mindig. -
rob210
Topikgazda
Úgy látom minden Renault megy mint a savhauzen
Új hozzászólás Aktív témák
- Épkézlábnak tűnő, vezetékmentes, de olcsó billentyűzet jött a Redragontól
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- BestBuy topik
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Napelem
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 16GB 512GB FHD 17 1 év garancia
- Lian Li HydroShift LCD 360R/TL AIO vízhűtés eladó!
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2896, 100% Akkumulátor
- REFURBISHED - HP USB-C Dock G4 docking station (L13899-001)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2190, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest