- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- VoLTE/VoWiFi
Hirdetés
-
Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
it A jelentések szerint Musk arra kérte az NVIDIA-t, hogy a Teslának szánt AI-chipeket az X és az xAI felé irányítsa át. Idén 3-4 milliárd dollárt költhet NVIDIA hardverre a Tesla.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
ph Bemutatkozott a Dali koncepció a Zephyrus G14 csúcsnoteszeken, ami a testreszabhatóság új szintjét hozhatja el a hordozható masinák világába.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bubee82
őstag
Na, mivel lassan talán véget ér a kálváriám Egérkével, ezért megírom a sztorit dióhéjban
Az autó tehát egy I-es Clio, 1997. évjárat. Jó verda, ha jó De az utóbbi időszakban többet volt szerelőnél, mint nálam. Apám autóját elneveztük mentőautónak (92-es, fehér Clio), mert többet használtam azt, mint az enyémet.
Megvétele után átnézettük szerelővel, aki jó véleménnyel volt róla. Ez részben megalapozott, hiszen valóban jó állapotban van, azonban pár dolog végül kiütközött. Mostanra talán véget ér a rejtett hibákból eredő örömteli idő.
Az első és legbrutálabb hiba az volt h sokáig két hengerrel mentem Ugyanis kettő nem ment és csak komolyabb utánanézést követően (amikor már úgy kellett lendületből felmennem, -2-be egy enyhébb emelkedőn) lett diagnosztizálva (vagyis hengerfej levételt követően), h a tömítés a két belső henger között át van égve, de az egész gyakorlatilag elégett. Tömítés csere, újracsiszolás (?) és miegymás után, végre normálisan megy.
Közben a kerékcsapágy - jobb első vagy mindkettő elöl - erősen csereérett lett, mert már elég szépen kalapál kanyarodásnál. Ez majd most lesz kicserélve.
Ezen kívül 2 hete pénteken jöttem haza (Mosonmagyaróvár-Tata), Tata előtt már éreztem a benzinszagot, de nem foglalkoztam vele különösebben. Beértem Tatára, látom utána az autó villogtat, dudál, hadonásznak a kezek stb. Félreállás. Mondom mi van. Mondja a faszi h komám ömlik a benzin Alánézek, hát folyik rendesen. Húztam a csíkot. Akkor már kezdett haldokolni a kocsi, de begurultam a szerelőhöz. Nos, a probléma forrása az volt, h a benzincső (nyomóág) egyszerűen leugrott. Ez annak köszönhető, h valaki már előzőleg megcseszegette az egész benzin szivattyút és maga a cső úgy lett odatákolva, RAGASZTVA. Eddig bírta. Pár liter kenyót elhagytam az úton ennek köszönhetően. Megúsztam az egész hóbelevanc cseréjét és egy esztergályos segítségével faszán oda lett rögzítve. Amúgy elég nehéz lett volna összehozni és csak az egész szivattyút cseréve lehetett volna megoldani.
Ezen kívül még hátul valami torziós részt kell majd cserélni, mert a jobb hátulja eléggé kopog. Azt hittük, h a lökös nincs jól rögzítve, vagy a lengéscsillapító szar, de végül kiderült a turpisság. Most csak fel lett töltve zsírral oszt kész.
Ennyit a problémákról
Ő az amúgy: [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs