- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
[link] hát ő most mit mondjak egy ilyen nekem is kell
-
tresh
veterán
válasz
Füge007 #30980 üzenetére
Pont a hideg indítás véget a turbó kenésének egészségesebb a vékonyabb olaj "hamarabb felkapja"... mondjuk nekem tényleg mindegy ki mit tesz az autójába 10w-t én max 8 szelepesbe benyába pakolnék
pl az 1.6 röncim is 10w40 nel gurult mondjuk abból is valvoline olajjal szerette nagyon
giigz: ezt a 20k -s csere periódust aki kitalálta nagyon okos ember volt.... diesel 10k -ként olaj csere főleg ha városba használod mindegy milyen olaj van benne még a híres longlife is.. ami szerintem csak marketing fogás..(ideális helyzetbe és használat mellett lehet kibírna 20k-t) de longlife olajszűrőt még nem láttam
-
-
tresh
veterán
1.9 >>131 paripa ha van rá mód... a váltót szokni kell alatta mert nem sikerül a nissanak amúgy teljesen vállalható gt17 es turbó dolgozik alatta nagyon jól ugrik köszönhetően a 340 Nm mókusnak
Az én tdi-met porig veri (de nem sokáig
, jó mondjuk az enyémet most szét borítom mert valami nem kóser és mert szeretem a német autókat (irónia on
)
-
tresh
veterán
válasz
wertigo1984 #30878 üzenetére
Mennyivel csinosabb rönyóként
-
tresh
veterán
válasz
PowerBuldog #30866 üzenetére
Felgen: Oe.Nr: 7700813777 und 7700835358, 6,5Jx15, ET36
Parancsolj gyári cikkszám ez alapján tudsz keresni
(#30867) Pecc: nem nem kell de azért nem árt ha hozzá értő teszi össze és mondjuk csapágyazza a gumi harangot így sokkal jobban tud mozogni ez által megnövelve az élet tartalmát
H a pesti vagy ajánlok egy kollégát nagyon otthon van ebben
-
tresh
veterán
Külső vagy belső? nem mindegy ha belső akkor ajándék olajcsere is ha a külső akkor az max fél óra és kész nem nagy összeg bár én ezt féltengelyesre bíznám én is mindig oda viszem a kocsikat van egy bejáratott emberem aki jól és gyorsan dolgozik jó áron.
(#30856) toldy: szép kis felni m2-ön jól fog állni
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #30851 üzenetére
Nekem semelyikkel sincs bajom legyen rönó vagy ódi vagy merci inkább az hogy mindig cserélek javítok rajta valamit mert zavar ha nem olyan amilyennek elképzeltem.. egy dolgot bánok hogy nem kombit vettem de asszony lebeszélt róla mert szerinte túl nagy és nehéz velük közlekedni.. a4 et is mindig úgy vezeti hogy a parkolást rám bízza
szerk: ha nem lenne olyan ocsmány az m1 ph2 kombija én is bevállaltam volna azt
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #30849 üzenetére
Nem nincs vele semmi bajom de nekem a m2 kombi a gyenge pontom ha mindennapi autóról van szó
(főleg mert asszonnyal tervbe van ez az és ha nő a család akkor a kombi előnyösebb. Az hogy mennyit költöttem rá az az én hülyeségem mert mindent végig cseréltem már rajta cserébe 5 évig nem kell hozzá nyúlnom
Teszem hozzá kb 20% al költöttem eddig többet rá mint a rönyómra
-
tresh
veterán
Én egy termosztát cserével kezdeném a történetet.. aztán hogy csurig van a kiegyenlítő tartály nem gond van rajta túlfolyó azon kijön ami nem kell.. (termosztát cserénél úgy is kijön valamennyi) de 300x ezer kmnél simán elképzelhető hogy elfáradt a termosztátod
HF-hez azért több dolog kell (olajos lenne a hűtővíz és zabálná is a vizet/olajat..) szerintem egy termosztát cserét megérne a dolog aztán utána lehetne okoskodni tovább ja és gyári termosztátot bele mert az ilyen olcsóbb sz*rokkal csak a baj lesz most nem emlékszem mi a gyárija de megnézem ha lesz időm.. anno egyik ismerősöm végig tesztelte 306 hoz az összeset és csak egy nyitott ott ahol a gyári
mit tettél bele? (márka) Amikor eléri a 90 fokot a víz meg kéne tapogatni a csöveket hogy mi a helyzet mert ha nem nyit akkor azt érezni fogod a csöveken..
-
tresh
veterán
válasz
Mágus2 #30729 üzenetére
Állítanom kell még rajta ...nem voltam azóta még otthon és a diag+a laptop is otthon van érezhetően kisebb a remegés de még nem okés 69-70 fokot mutatott a 013-as mérőcsoport 3 és mg-t. Óracsoport tű 90-en állt. Szombaton ha lesz időm meg kergetem gyorsan diagra csapom és megnézem mit mutat.. mert csak üzemi hőmérséklet elérése után kezd el remegni maga a blokk szóval.. újra neki futok.. más ötletem már nem lesz max a porlasztok de kétlem.. majd prezentálom..
-
tresh
veterán
hello szia >>fehérváron volt pofája mellém állni
na jó én álltam mellé
-
tresh
veterán
[link] őő hát most mind mondjak kéne kéne
az a start nem gyenge a Jean bácsi kicsit tud vezetni
-
tresh
veterán
Váltó olaj örök életű... na ez akkora f*szság mint a longlife olaj mert ugye ahhoz meg adnak longlife szűrőt... ja nem
Szóval maradjunk annyiba 100ezer vagy 4-5 év után illik a váltóba olajat cserélni tök mindegy ki mit ír és mond... ahogy benyásnál max 15k nál motor olaj csere is.
Ck.: maga a ford mint márkát én se istenítem de azért volt pár sikeres vállalható szériája.. rossz autót meg bármelyik márkából lehet venni.. és olyan hogy hibátlan/ tökéletes sose lesz együtt kell tudni élni a kisebb nagyobb típus hibákkal. Ettől függetlenül fordot (europai) csak foka 1 st vagy mondeo st vennék ha lenne hozzá saját benzin kutam.
-
tresh
veterán
1 misiért oda adná ne aggódj utána meg akinek van hely/szerszám és hetente 1-2 nap szabadnapja szerelni szép lassan nem nagy pénzből helyre lehet tenni , csak idő és mint mondtam ez hétvégi játszós autónak kéne mert amúgy a hétköznapokban minden napra ahogy mondod borogatni kell bele a pénzt
-
tresh
veterán
-
tresh
veterán
[link] jaj de szép
-
tresh
veterán
válasz
Kornel #30506 üzenetére
Hát ezt neked kell eldönteni de ezek az 1.6-ok igazán kompromisszum mentesek. Klímával is van benne erő bőven jó lábbal 7 liter körül autózol vele a városba, és ha előzni kell akkor vissza 3 parketta és mosoly ül a szájra
De az 1.4 16v is nagyon hálás és remek motor szintén bár ha rá dobod a klímát azért nem fog úgy ugrani mint az 1.6 os társa. Meganeból a monaco felszereltségű a legfullosabb de ritka mint a fehér holló kintről elvétve hozznak be belőle 1-2 példányt de azok nem a csapott seggüek hanem sedan vagy kombi. Illetve van belőle 1.8 16v-s moci is de abból én élőbe még csak egyet láttam monaco felszereltségű volt és full extra
[link] példa a monacora
-
tresh
veterán
válasz
-=Tiger=- #30498 üzenetére
Jelen pillanatban ugye nálam/unk is diesel van egy francia/egy német.. annak ellenére hogy benya párti vagyok és mindig is benyás kocsim volt..viszont a rengetek km végett nekem diesel lett a kifizetődő... de "sajnos" német mert az még az a diesel ami javítható és fenntartható...ha lett volna jó kis DTi 1.9 es járgány akkor most abba ülnék
Ettől függetlenül a dci-k nagyon jó motorok de zsebe nyúlósak ha valami elmegy pl porlasztó...egy régi dieselnél 40 k körül megáll a gyári 4 db míg dcinél db-je ennyi .Ettől függetlenül az 1.5 dci-t remek motornak tartom hisz tényleg rengeteget kibírnak és nagyon baráti fogyijuk van. Viszont az hogy a franciák nem tudnak benzi motort gyártani ráadásul a rönyó azt megcáfolom.. az 1.6 8 szelep még mindig gyártásban van a dácsiák alatt és az a 90 le igazán jól autózható ráadásul nagyon igénytelen.. de ha kicsit feljebb mászunk akkor ott a 2liter 16v 147 le-s megane 1 motor ami igen csak szedi a lábát és nem éhesebb mint a vag 1.6 16v je . Persze minden motornak meg van a rákfenéje pl m2 nél az okoskerék, vagy a gyújtó trafók. De aki kicsit tájékozódik az adott típuson belül milyen motor paletta van könnyen megtalálja a megfelelő ésszerű megoldást pl m1 ph2 1.6 16 v (107Le),clio 1.4 16 v (98LE ) ezeknél csak a gyújtótrafó ami hiba szokott lenni amúgy kimegy a világból és a dieseles tesóknál olcsóbb ráadásul könnyebb jobb példányt találni. Személy szerint én 2000 körüli 1.4 16v tech run cliot néznék mert 5-600k ból igen csak jókat lehet venni jól felszerelve ráadásul ennél a tech run verziónál a futómű "erősebb" (nekem nagyon tetszett) és egy kis méregzsák.. nagyon tudja szedni a lábát. Ha nagyobb kell akkor megane 1 ph 2 1.6 16 v
[link] >> ez nagyon beteg verda
-
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #30438 üzenetére
Jah még valami az enyémben 151.000.- van.
az órába
Viccet félre téve az 5w40 nem ma lett nagy találmány elég régóta van a piacon csak most jutott el a koztudatba hogy a basszunk mindenbe 10w40-et mert az mindegyikbe jó még se így van
ezért én Rob pártját fogom ebben és. Sok másban is..haver 97 és bengas odijaba is pl gyárilag 5w40et írnak és ugye ez nem tegnap gurult le a gyartosorrol..8 szelepesekbe meg mehet a 10w40 mert ott a turesek olajnyomas stb erre lett tervezve
-
tresh
veterán
válasz
Savanya #30435 üzenetére
Nem a 10w40-es arannyal van a baj hanem hogy az olajoknak van egy norma amit teljesítenie kell és én is úgy emlékszem hogy az új 16v-s motoroknál 5w40 teljesíti az gyári normákat. Az ilyen motormosos adalékokat én nem dijazom ha mindig rendes olaj volt/van benne ilyen sose kell szerintem
-
tresh
veterán
válasz
Nem3sys #30404 üzenetére
Azért nem hiába van hiruk és az nem pozitív
ettől függetlenül van jó kínai gumi csak az nem annyiba kerül
Giigz: a tapadás egy dolog lenne de az hogy pályán havernak feldobtunk egy új szettet aztán 4 kor alatt se kopott egy dekat se az már igen csak jelezes értékű hogy egy kalapsz*r... plusz a fektavokat se lehetett úgy venni mert már Miskolctól taposni kellett hogy be tud venni a kanyart ellenben a dunlop gumi amint visszakerult érdekes módon minden rendbe volt....el is koptatuk
-
tresh
veterán
válasz
Hugo85 #30392 üzenetére
És ez egy 14 éves Clio II, benzin. Ilyenkor mindig elgondolkodom, hogy miből tartanak fenn emberek mondjuk Audikat, BMW-ket
Ő ezt most nem veszem magamra
Csak érdekesség képen a te árad anyag oldalról a kovácséknál :
Zimmermann Fékdob - Zimmermann 470.1850.00/K 15 781 Ft(-30%) 11 047 Ft x 2 = 22094 Ft
Zimmermann Betét készlet 10990.101.2/KO 9 350 Ft (-46%) 5 049 Ft x2 =10098 FT
Febi kerékcsapágy készlet 5538 FE/SZ 6 957 Ft(-40%) 4 174 Ft x2 = 8348 Ft
Ez így nálam 40540 FT + legyne hozzá fékcső csere is 2-3k + meg munka díj max 15-20 kMAX 65K a műtét és drágán számoltam és minőséget.
-
tresh
veterán
Hát ahol kp-ra nem szolgálnak ki akkor pofán nevetem és viszont látásra...főleg 9,5 misinél... ne vicceljünk már ráadásul egy rönyó szalon
2-éve vettünk havernak passatot szalonból vadi újat kp zsebe és érdekes rögtön jobb árat kaptunk +extrákat amikor mondtuk hogy kp-s lesz a történet csak ez meg az ugorjon bele a gépbe..nem is értem ezt a szalon hozzáállást mert valószínű az a 9,5 misi azért egy pár hónapra fedezte a dolgozói béreket
-
tresh
veterán
válasz
DonThomasino #30374 üzenetére
Szerintem nem, van jobbos meg balos
-
tresh
veterán
válasz
Savanya #30355 üzenetére
Nem azt mondom okos ötlet az okoskerék de a VTi megoldás praktikusabbnak tartom (anyagilag is)... és igazából ezekkel az alkatrészekkel semmi bajom se lenne ha normális reális áron adnák pl a kettőstömegű pont ilyen dolog maga a kuplung szett 30-40k max akkor a lendkerék ne legyen már 80k kedvezménnyel.. értem én hogy egy hasznos és jó cucc csak nem ennyiért. nálam is ezért került ki belőle
-
tresh
veterán
válasz
gabx76 #30352 üzenetére
valamiért én 50-60k körülire emlékeztem lista áron erre a cuccra.. meg így jobban utána olvasva hogy mi a feladata és hogy épül fel szerkezetileg hát érdekesnek tartom az árát...meg maga az hogy 1500 tól adja a több nyomatékot és az alatt "lekapcsol" nem tudom ez mire volt jó.. mert átlagba egy 16v -vel 2000-3000 között autózol. Ezért is meg dicsérném a mérnököket no meg a kettőstömegű és így tovább dolgokért.. régen ez miért nem kellett és miért ment minden flottul..hmm bocs hogy így ennyit írók de ezen most meglepődtem
-
tresh
veterán
válasz
csibor #30303 üzenetére
Ha a felxi a hibás akkor szakadt vagy el van rohadva a csonknál...ettől függetlenül lehet külön is cserélni csak egy jó kipufogós kell hozzá
De szerintem ott inkább valami kipuff tartó gumibak lesz a ludas vagy amit rob is mondott valamelyik motortartó bakod haldoklik és át veszi a rezonanciát
Más: Ódi meg kapta az új kuplungot plusz egytömegűt jelentem hibátlan a gép.. csak szoknom kell az új kuplungot mert harap mint a jó házőrző kutya
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Videós, mozgóképes topik
- Lexus, Toyota topik
- Opel topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- World of Tanks - MMO
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- LG 27GX790A - 27" OLED evo / QHD 2K / 480Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DP 2.1 / HDMI 2.1
- Dell Latitude 3340 Core i3-4005U CPU hibás laptop
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 TI 16GB Zalman N5 Chieftec 700W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest