- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Yettel topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz rob210 #13523 üzenetére
az egy dolog... de abba egyetértünk hogy egy olyan motort ami 5500-nél leszabályoz nem huzatom 5ezerig mert hiába 16v ott már nincs több nyomaték/erő...mellesleg 1.6 16v nél megane 2 se éreztem azt hogy 2 ezernél feljebb kéne forgatnom..teszem hozzá itt a normális dinamikus vezetésről volt szó nem pedig a parketázom kategóriáról... 8v és 16v között a nyomaték leadása végett van eltérés és ezt nem is állítottam hogy nem így lenne de ha egy 1.6 vti civic ről beszélünk ami 8500-nél tilt és pörgetős motor akkor megértem hogy annak oda kell és lehet lépni főleg hogy 5000 körül nyit a vti vezérlés...de azért ez a blokk meg egy mezei 1.2 16v nem egy kategória,nem bírja és nem is kell forgatni feleslegesen főleg mert akkor már zabál is
SZATA: van egy 1.6 16v golf is otthon az pl 3000 alatt meg se akar mozdulni viszont 5000nél már vége van nincs benne erő és ilynekor kellemes 11-12 litert eszik...viszont mint írtam se az m2 nél se a xsara 1.6 16v nél nem éreztem azt hogy tovább kéne forgatnom normális közlekedésnél..az más kérdés ha előzni kell akkor forgatni kell
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Azért ne felejtsd el hogy dupla nyomaték van nálad mert ott már alapon majdnem kétszer akkora nyomaték van mint egy 1.6 nál..és a benzin diesl tudjuk hogy nem egy kategória semmi terén főleg mert ha te általad említett haladós tempóra gondolunk oda nyomaték kell.
De akkor hogy tisztázzuk a fogalmat mint dinamika amit én értettem ez alatt és lehet rosszul fogalmaztam meg: tehát nem az hogy az 50-es táblánál 100 al a tiltásig forgatom a 3ikat mert csak akkor lehet haladni...hanem hogy városban 50-70es tempónál 2000 nél elváltva gyönyörűen lehet haladni mert nem kell több, amikor meg kell vissza egy sebesség és lám rögtön 2500 mondjuk a fordulat ahol egy 16v elkezd gondolkodni hogy haladni kell...
Ezeket a kis 16v motorokat, meg bizony a halálba kell forgatni, ha haladni szeretnél, természetesen ha csak poroszkálni, akkor lehet 2000-nél váltogatni.
Aki ezt teszi meg is érdemli...1.2 es autót nem azért veszek hogy én legyek a hungárián a schumaher..1 mert ha kitaposod a belét és ha megpusztul se fog gyorsulni úgy mint ahogy szeretné kettő meg kb 70 LE meg 110 NM nem fogja megváltania világot...plusz a gatyáját is le zabája..szóval szerintem tök mindegy hogy meddig forgatod max rövidítesz a motor élettartalmán...ha pedig haladni akarok nem 1.2-es zsebrakétát veszek hanem mondjuk min 2.0 benzint
szerk: Reaper04 is elég a max 2500 nél elváltok és gondolom ez 1,2 utána 3 ,4 et ha hang alapján teszi 2000 környékén van és halad
AMD Power: én sajnos pont ezt nem szeretem 1 írtó rövid 2 fogjukrá 3 ba lehet virgonckodni 4 be haladni 5 be meg annyira visszaveszi a fordulatot hogy fúj 60km/h 1500-on..
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #13546 üzenetére
Hát igen nálam is 80 5ikbe már 2000-es fordulat ami kicsit érdekes mert 60 nál 1500..viszont amiért nagyon szeretem az hogy tényleg nem kell forgatni és alulról nyomatékosabb mint a 16v Bár ha cserélek mindenképp 16v lesz a vége csak még vacillálok hogy 1.6 vagy 2.0 liter legyen..amúgy érdekes hogy nyáron volt alkalmam egy xsaraval (1.6 16v 110 paci)egy jó darabig közlekedni és vegyesbe nagyon jó fogyasztása volt 6,5 liter persze nem tapostam hanem normálisan haladtam, ugyan ez az útvonal és kb hasonló távon a röncim lenyelte a maga 7-7,5 -ét
zsizsef: ekkora kasznihoz az 1.6 karcsú lesz szerintem és inkább 8 liter felett fog eszegetni(főleg klímával). Ahogy írták vagy 1.5 dci vagy eggyel nagyobb benyás motor kéne alá hogy haladjon is
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
lejárt a szerk. sry... amúgy ezekkel szemezgetek [link] nem kihívó még is meglepő tud lenni egy két tdi-s kollégának Mellesleg a forma is nagyon bejön meg a nagyon jól pakolhatósága
(#13553) AMD Power
szerintem max évi 15e km lenne benne most is annyit megyek, a sajátommal
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Azért írtam én is mire gondoltam ez alatt mert valószínű rosszul fogalmaztam meg
szerk: ha végig 5w40 -et adtak neki élete során akkor tényleg célszerű bele tenni bár ahogy írtad a csipegetés lehet a turbó végett is bár az úgy is érzed menet közbe is hogy ha a turbo kezdi kilehelni magát és felújításra szorul Ill én dieselbe 5w40 nél rosszabbat nem tennék bele max egy kis xado a sok km-re való tekintettel
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Ez lemaradt turbó javítás terén én őket ajánlanám ferrykerturbo
és egy kis hasznos írás pont a turbók egyik mesterével [link]
FRENK1988: kicsit off de neked volt lumia 800-asod is ha jól emlékszem pübe leírnád róla a tapasztalatokat pl navi,aksi stb ?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Hát én nem innék a medve bőrére előre...a xado amire azt mondom használ de hengerfejes autónál egyre rosszabb lesz és amennyiért veszel bele ilyen adalékot (ami gőzöm sincs mennyi), én nem tökölnék ha már rajtam marad az autó bontott blokkot vennék és a kettőből egy jó szakival összetenném lehet hogy a vége 150-200 lenne de utána normális oda figyelésre elmenne újra 200e km -t
-
tresh
addikt
Sry azt nem figyeltem
Nézőpont kérdése ez a dolog de ha már amúgy is kuka a motor az autó meg rajtad marad akkor lehet megéri a befektetett összeget hogy ne úgy tekints rá mint egy pénznyelő romhalmaz hanem mint egy hálás jó vele autózni gépezetre.De ez az én véleményem. Bontott motort meg nem km-alapján veszünk hanem állapot és jó áron hozzá lehet jutni törött, vagy bontásra behozott autókból és ezt csak azért említettem mert hengerfejes autóval nem fogsz sokáig közlekedni bárki bármit mond és bármilyen csodaszert töltesz
szerk: a jelenlegi motorral nem kell foglalkozni ami jó és menthető azt meg kell tartani és a "bontott" motor betenni és azt helyre rakni a többi kuka lesz vagy vasáron elpasszolod
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Pont a papírozás lesza necces magyarisztánba.. mert a blokk belemegy persze apróbb módosítások kellenek bakok tartók stb de megoldható.. Hivatalosan: kell egy papír hogy ebbe a típusba ez a motor gyárilag elérhető volt,KPM vizsga, NKH féle papírozás (motorról számla, szakszerviz jóváhagyása, új forgalmi, és így tovább) és úgy min 200klió hogy áment adjanak rá... Mellesleg kombiba szerintem nem volt 2.0 dci vagy igen ? így még neccesebb az 1.9 járhatóbb abból meg ott a 135 LE-as )
Másik út ismerős akinél vizsgáztatod a gépet ha erről van szó és imákat tolni hogy ne találkozz kpm-es szúró vizsgávalLegolcsóbban szerintem típus azonos blokkal jössz ki Illetve elvileg lehet motor kódot is igényleni ha nem azonosítható a blokk száma így utána avval a kóddal bármi bele mehet
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Szerintem feleslegesen aggódsz...ha elakarják vinni elviszik tök mind1 hogy milyen hokuszpokusszal szereled véded az autót..a riasztót ugyan így ki tudják kódolni, ahogy a műholdas védelmet és így tovább..nem kell aggódni ha melletted áll egy 4-es golf azt fogják elvinni elsőnek , mert a francia autó az "szar" jelszó alatt nem egy lopós fajta...plusz ha ellopják az autót már rég kiment az a divatból hogy eladják egybe stb...még az nap darabokra szedik és alkatrészként értékesítik..nagyon ritka hogy lopott autó vissza kerül a gazdájához.
Szerk : A VAG-os kocsik vannak a toplistán és azokat viszik mint a cukrot Amit a kolléga írt indításgátló egyéb aprósággal lehet lassítania folyamatot de ha vinni akarják el fogják
Reaper04: ezért állok én is mindig a szomszéd vw-je mellé
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Persze de hidd el egy eldugott plusz indításgátló is bőven elég plusz a gyári...ha érdekel pübe kifejtem (faterom 35 lassan 40éve foglakozik autó elektronikával onnan van a tapasztalat)ettől függetlenül azt is elhiheted hogy 99%-ba nem fognak a rönókkal tökölni mert nem ér annyit az egész kockázat, persze ha az a "rendelés tárgya" akkor mind1 mi védi Legyen benne egy indításgátló egy riasztó és ennél több szerintem nem kell.
Hidd el megoldják ha elakarnák vinni De a lényeg az hogy nem kell aggódni persze jobb ha van egy kis védelem ami téged is megnyugtat..de nem kell az autó árát beleölni még1szer mert felesleges
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Mindjárt telefonálok egyet és akkor pü-be leíróm mit tudok ez ügyben segíteni
Na most ebben a hónapban nem igazán van ideje a melók végett viszont ha tényleg érdekel titeket ez a dolog akkor püben leírom a menetét és hogy kb menyire lehet számolni végárban .
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Reaper04 #13655 üzenetére
Vagy a szélvédő mosóba lévő pici dugattyú tömítése halt meg vagy nem tudja nyomni az anyagot nekem is az állt be..húzd le a fejről a csövet és utána próbáld meg ha nem jön semmi belőle akkor a motor lesz a ludas
MMA87: ezért nem veszünk sógor,komától autót sose
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Az még bőven jó én kb eddig 150et költöttem rá pedig a HA piacon igazán jó állapotba volt de mivel maximalista vagyok így mindent cseréltem mait csak tudtam hogy szűkséges lehet váltó olaj csere +fék csere nálam is még ott van a listán de utána már tényleg minden jó
Ilyen belső motorháztető szigetelést honnan tudnék szerezni valakinek valami ötlete ?:S
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Agyasima #13719 üzenetére
Attól függ mi a cél Nem mondom hogy nem fog javulni a hangminőség de nem olyan egyszerű a dolog hogy veszek bele 2 hangszórót és jó lesz..kicsit több dolog függvénye a lényeg az lenne mi a célod ?
Szerk: audio system szettjeit tudom ajánlani nagyon jól szólnak 20 körül már megvan a belépőszint
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz Agyasima #13740 üzenetére
Akkor egy minőségi fej (hangzásterén nem hangerő ) plusz egy jó szett előre és egy normálisan megtervezett mély (már ha van rá hely) szerintem a legjobb választás. Vagy ha a mély ugrik akkor 4 normális közép szépen behangolva (bár én akkor már egy 4 csatornás erőlködőt betennék nem picit javít a rendszeren, főleg hogy ha az az erősítő minőségi és lehet hangolni)
FerNandor: ebből is az a tanulság mint azt már sokan sokszor megállapítottuk hogy amire lehetőség van azt te saját kezűleg old meg szerezd be az anyagot amire pedig nincs azt szakikhoz vinni , és használt autót sose azért adnak el mert hibátlan hanem mert már nem akarnak rá költeni így a vételár+ javítási költséggel kell mindig számolni
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
[link] ez kell neked AMD majdnem 9 LE / kg Igazi kis méregzsák
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FRENK1988 #13767 üzenetére
Bocsi nem követtem a totyikot érdekes eredmény annak fejébe hogy a bbc -nél a 370z vel tették partiba és azt lenyomta pályán..ettől függetlenül nem tartom kizártnak hogy a golf jobban rajtol.. yt- vidikkel az a bajom hogy user függő részbe hogy az autó mit tud [link]
ESP: azt használja aki kitalálta
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Rönyó topik ide vagy oda én is szívesen ülnék mondjuk egy 1.9 tdi golfba pl 4-es de azért az árért 2szer jobban felszerelt meganeba ülhetek Egyik se rossz autó de a vw rommá van istenítve és az árát nem a piachoz igazítják..azért egy 3 as szakadt tdi golfélt amit elakarnak kérni viccnek is rossz főleg ha még a felszereltségét is nézed..attól függetlenül hogy nekem az 1.9 tdi etalon dieselek között
MMA87: szerintem abba mindenki egyet ért hogy komfortba azonos kategóriába mondjuk egy megane a golfot vagy fordot messze veri a kényelem minden terén...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
még mindig ő a szerelmem Ennél több nekem nem kéne
rob210: a márkanév és a nagy rajongó tábor..tényleg vannak olyan példányok amik megérnek annyit csak egy két ember elvan tévedve pl amikor a 1.6 td 2 es golfot ami 89-es 450ért akarja eladni )
Amúgy nálunk édesanyám ült át full extrás 5ös golfból az én "sz@r francia" meganeomba majd csak ennyit mondott: ez ilyen kényelmes ?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Nem tudom de pl lagunánál nem kell betenni a kártyát hanem ha a zsebedbe van akkor is lehet indítani na most ha útközbe vinni akarják kiszállsz azt nem jut messzire vele mert ugye leáll a motor tehát menet közbeni védelem pipa, ha áll az autó nem fog tökölni avval hogy indítsa ,felrakja a platóra azt jócakát, tegyél bele egy normális riasztót (ultrahanggal) és ennél több szerintem nem kell és max bekötéssel megúszod egy 30ból
-
tresh
addikt
Szerintem tudja mivel a kártya adja a jelet és ha ez megszűnik akkor leáll (laguna-nál tuti) . A riasztós dologra meg neked kell figyelni nem másnak...és igazából én nem költenék feleslegesen sokat védelemre alap legyen benne és több felesleges..lehet benne kódos indítás gátló azt is gyorsan megoldják és elviszik, viszont ha a motortér záras és ott van ugye a riasztó hangszórója na most még nem nyitja fel addig visít azt meg szerintem elégé halható Bár te döntésed..
De biztatás ként: múltkor utcánkba hagytam a kocsit (semmi extra nincs benne gyári központi meg indításgátló) , mellettem egy VAG os kocsi állt. reggelre utóbbi gépjármű ablaka betörve a többi egyértelmű..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest