- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Yettel topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
ph A Surface Laptop és Pro hamarosan megjelenő iterációi a 45 TOPS-os NPU-val érkező Snapdragon X platformra épülnek.
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
A motortér zárral se fognak tökölni...ha valaki ért hozzá azt is kinyitja Alap biztonsági rendszernél többet felesleges belepakolni a kocsiba,mert mint azt már százszor megtárgyaltuk ha akarod ha nem elviszik ha az kell nekik.
szerk: pénteken az aksim halt meg szombaton meg a generátorom ment el az örök nyugalom mezejére..ha minden igaz mára kész lesz...nincs kedvem bkv-zni ocsmány
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz wertigo1984 #15238 üzenetére
Nem hiszem hogy cserélni kéne az átrozsdásodástól függ ha felületi akkor nem nagy pénz. Meg kéne csiszolni és látszik majd hogy mennyire nagy a baj
-
tresh
addikt
válasz wertigo1984 #15244 üzenetére
Nem hiszem hogy ilyen nagy lenen a baj hogy az egész ívet cserélni keljen..bár csak a képről látottak alapján gondolom ezt. Viszont egy lakatoshoz bemenni megnézetni nem ártana lehet tényleg csak felületi ha pedig nem akkor is max kivágja és visszatesz egy passz darabot normális lemezből Ezekkel az utángyártott elemekkel az a baj hogy tökéletesen nem fog passzolni valószínű vékonyabb is mint a gyári lemez...Szerintem első körben meg kéne csiszolni hogy mennyire mély ez a rozsda és ha mély is de csak azon a kis részen akkor lakatos kivágja vissza hegeszti csiszimiszi+festés..és ha rendbe van ez is akkor te már otthon szépen kikenheted belül a dob részt alvázvédővel
A kavics koptatott jobb elso lemezzel mit tudok kezdeni?
Hát annyira nagy problémát nem látok benne így képről (lehet reggel van még) ha nem akarsz sokat rá költeni és az alapozó rajta van még csak a festék réteg pattant meg akkor kikeverteted a színt és szépen kijavítod
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz SocketA #15277 üzenetére
Diesel 6 sebességessel az lenen a baj hogy hosszabb úton jár a váltó így ha rá is menne (persze nem fog) akkor még rosszabb lenne a menet dinamikája az autónak a nyomaték hiány végett..max azt lehet hogyha megoldható hogy az 5ikedet kicserélni a diesel 5ös vagy 6 os ára és akkor nyersz pár 100 fordulatot de az ilyen mokólásnak so sincs jó vége Jó az úgy ahogy van végül is csak meg tervezték azt a gyárban..erre szoktam mondani azt hogy nem a motort kell cserélni ha már kevés az amit nyújt hanem az autót..főleg itthon mert itt egy motorcsere is több papírmunkába fáj mint eladni és venni egy másik autót az árról meg ne is beszéljünk
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz eTrade #15320 üzenetére
Szerintem 90 % lék ugyan is országúton van elég levegő áramlás hűti, városba meg ugye áll és ott kapcsolnia kéne a ventinek..89 nél nyit a gyári termosztát 9x nél meg megy rá a venti.
(#15321) giigz : autót beindít csücsülsz benne 2-3 perci járatod mondjuk 1500-2000között fordulaton még el nem éri az üzemi hőmérsékletet 89-90 fok majd tartod ezt és elvileg 9x nél a ventinek auton kapcsolni a kéne..és ha kiszállsz akkor meg lesed hogy a hűtőn lévő ventilátor elindult e... persze ezt nyitott motorháztető mellett.. de elégé halható amikor rákezd a ventilátor..
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #15354 üzenetére
Na igen nálam itt kezdődik a baj 2004nél fiatalabb autót nem vagyok hajlandó venni inkább járok 10-15 éves de megbízható autókkal pl egy 1.9tdi a4 vagy egy passat vagy 1.6 16v megane 1 ph2 nem egy vagyon szervizelni és kimegy a világból ha jó kezekbe van.. azért nem mind1 hogy 100-150k között van egy vezérlés csere vagy 50k ból meg van oldva és így tovább
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz SocketA #15410 üzenetére
A japán gépek tényleg jók de amik a HA piacon vannak azok 90%-a egy műszaki rom én is szívesen ülnék egy 98-as békalámpás civicbe de nincs olyan ami nem valami tuning berci ne lett volna és ne lenne benne a striciváltógomb a rally kormány és pedál szett persze mind ez egy 1.4 esbe az már más kérdés hogy több százezer km van benne..mert ugye anyagilag ezek lennének elérhetők számomra.. ami jó annak ára van..viszont tényleg más világ motorikusan
-
tresh
addikt
válasz SocketA #15413 üzenetére
Nekem kb most 650K ba áll az autó ebből kb 150 ropi a magyar papír (regadó stb) +150-160k alkatrész így kiszámolva nem vészes és már csak egy tavaszi nagy szerviz van amiből pár alkatrész hiányzik a többi otthon csücsül Hozzá teszem lehetne negyed ennyi a költségem csak én úgy vagyok vele hogy meghálálja a gondoskodást és autó lesz alattam még pár évig így nem vagyok rest kicsit költeni rá és mindent cserélni
szerk: de gyári 14-15"-ös felnit még mindig nem találok rá normálisat
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
mycso
"MMA87: Megane II ’03 1.5dci" ő a kollégának nem 1.6 16V van véletlen ?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Hát átírás,és adó szempontjából az 1.5 a nyerőbb illetve a 1.9 dci ről keringenek legendák hogy sok a baj vele de nálunk a családba kettő is van egyik 136 paci másik 120 semmi bajuk nem volt motorikusan kop-kop. Viszont szerintem én is az 1.5- öset venném abból is a 106 pacisat annál több magyar utakra felesleges baráti fogyi+kedvező adó
Diesel-nél főleg a dci nél az előélete a legfontosabb..bár amúgy amit linkeltél ha motorikusan rendbe van én meg venném azért elég jól rángathatja azt a bódét az a 120 paci és nem utolsó sorban a beltere gyönyörűen néz ki
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Rendben csak valakinek ez is fontos...amúgy általában ezért 1.5 dci terén nehéz a történet mert rengeteg a céges gép ami nem baj de abból használhatót kifogni nehéz..illetve nagyon ritka ami tényleg 100-150k között futott darab.. 1.9-esre visszatérve tapasztalatból mondom nem nyúlsz mellé jó konstrukció viszont fogyi terén más a helyzet , szerintem egy literrel többet fog nyelni olyan 5,5 -6 liter lesz a vegyese klímával de szerintem az még bőven jó ..
csak diesl jöhet szóba ? Csak mert azért itt a kuplung szett nem olcsó mulatság.. éjen a kettős tömegű[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Ezt el is hiszem viszont most lehet gyilkolni fognak a márka társak de a régi 1.9 tdi remek motor.. akár a rönónál az 1.9 Dti igénytelenek.. de akkor ahogy érzem te dinamikát szeretnél így én mindenképp az 1.9 et javaslom van benne tartalék is még bőven ha egyszer kevés lenne.. és akkor max a kuplung szett ami kicsit húzósabb összeg lehet de azt tény hogy kicseréled és megint egy jó pár x ezer km-t elbír
-
tresh
addikt
Vezetés függő a dolog. Bár tény hogy vannak 1.6-osok amik szeretnek inni pl a ford vagy vw.De szerintem ha 1.6 nál a vegyes 7 körül meg áll az nagyon jó. Kollégám 1.6 os citroen-je (16v 110paci) városon kívül stabil 6 liter ha városban van akkor 7-7,5
(#15631) ESP: városban mind1ik lenyeli ha dugózol,araszolsz
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest