- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Én egy nagyon szép "kis" kenwood erősítőt hajtottam most is azt vennék de minek.
Van a családnak hátránya is, baj akkor van ha már több a hátránya mint az előnyeNa szóval a korlátozások miatt a hátsóm hertz az elsőm lg de kifejezetten szépen szól.
A hajtásról egy jvc gondoskodik.
Igaz én az összes kábelt áthúztam, mert a gyári kábel zajos volt.
De behúzónak ideális volt a gyári szálMeg kapot minden hangszóró rezgés csillapítást.
-
rob210
Topikgazda
válasz
FerNandor #13731 üzenetére
Módosítok amibe 2 hangszórót tettek abban sztereó a fej.
Bár én olyat nem is írtam, hogy nincs kvadró magnós kivitel: )Egyébként meg kihúzod a magnót és megnézed a kivezetést 4 vagy 8 szálas, ilyen egyszerű és akkor nincs vita.
De tartom magm a stereó 2 hangszóró kvadr 4 hangszoró állításhoz -
rob210
Topikgazda
válasz
FerNandor #13727 üzenetére
Nem azért nincs hangszóró mert nem járt, hanem mert a fejegységed csak stereo, nem tud meghajtani 4 hangszórót onnantól meg felesleges betenni 4 hangszórót.
Legalábbis renaultnál így gondolták,kis csacsik nem tudták, hogy a vásárlók 85% a azonnal cserélni fogja a gyári cuccot. -
-
rob210
Topikgazda
válasz
Agyasima #13719 üzenetére
Én spec nem szeretem a pioneereket.
Ettől még lehet jó.Két dologra kell választani a fejlesztést.
Egyik bővíthető csúcs kategória sok pénzért,de durva hangzással.
A másik a minőség javítása kis pénzből.Aztán tudni kell mekkora hangerőt szeretnél.
Valamint azt, hogy minőségben mi az igény.Utolsó sorban az sem mindegy milyen zenét fogsz rajta hallgatni.
Egyébként a már említett hertz márkát én is csak javasolni tudom.
Nekem 4x16cm van a kocsiban a gyerek miatt sajnos nem lehet komolyabb cuccot betenni.Pedig a megane seggébe nagyon jó cuccokat be lehet építeni egy két egyedi konzol beszerelése után.
Szóval sok mindentől függ merre indulsz el a fejlesztéssel.
Egy fontos dolog elől 4 hangszóró van azt ne feledd, külön van a magas csipogó, ezt fejlesztésnél figyelembe kell venni főleg komponens szett esetén.Jut eszembe nemrég egy kicker szettet tettünk be egy corollába ára ellenére meglepett.
Jól t teljesít. -
rob210
Topikgazda
Hu de fostátok ma a szót.
Szóval én a 10W40 et nem raknám be a 16V-es 1.6 ba de te tudod.
Amennyit az árán spórolsz az olajnak annak a sokszorosát fogod rákölteni a motor generálra.
A 10W40 8V-hez való.Más az 5W-s és a 10W-s hidegindítási viszkozítása, aminek köszönhetően a 16V-es érzékenyebb motor horror kopást tud elszenvedni.
-
rob210
Topikgazda
Fagyálló téli szélvédő folyadékot vegyél, de ne tescosat azt nem bírja a fényezés lakkozása.
Ne öntsd bele az egészet, kb.1 decit önts bele, mert ha belerakod az egészet és más a baj, nem az hogy nincs nehezebb szerelni.
Ha nem spriccel miután töltöttél bele, akkor két lehetőség van leszeded a csövet a fejről ami a motorháztető alatt megy rá a szórófejre, és a fejet átfújkálod.
Ha az enged akkor a rosszabbik szituáció van elromlott a motor.
Sajnos a Megane I-es ablakmosó motorja konstrukció hibás lehet vele szarakodni, de nem éri meg ha megadja magát érdemes venni egy másikat és cserélni.
A csere kb 25 perc mert a doblemez burkolatát bontani kell hozzá.
Aztán megint nyomja majd mint a barom. -
rob210
Topikgazda
Ugyan ilyenem van nem lesz vele bajod 5 évig. (illetve ennek az elődje, de szinte ugyan így néz ki adatokra megegyezik)
Mycso az dieseltől nem rossz
Más:
Mit szoktak ráfújni a szíjra ha nyikorog hidegben indításkor?
Mostanában a nagy hidegben amikor indítózok reggel megnyikkan a szíj, azaz megcsúszik.
Valami trutyit mondtak hogy érdemes vele befújni megkenni.
Állítani nem akarok rajta, mert nyáron nem csinálta. -
-
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #13601 üzenetére
ha minusz 5°C ban elengedte a töltést mi lesz vele hidegebb időben?
HA csak nem valami fogyasztót hagytál fent és szívta le készülj egy akksi cserére.
Mond meg a családnak ezt hozza a JézuskaEgyébként én pont a npokban jártam így de nem is tudom, hogy sikerült, bekapcsolva hagytam a zenét a kocsiban.
Reggel beülök mondom baszki na ez necces lesz.
Simán indult, szóval az én aksim jól vizsgázott az első hidegekben.
Ennek ellenére lehet jövő nyáron már cserélni fogom, elvégre 5.-ik évébe lép. -
rob210
Topikgazda
Még a szervíz dolgokat is egész jólleírta.
Szeretem ezt az oldalt nem az elagyatlanodott VW buzi Total car. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Hát ezt írtam én is, hogy sajnos az hengerfejesnek tűnik.
Erről az adalékról én is hallottam.
Ez egy tömítő anyag ami beleég a repedésbe és egyenetlenségekbe.
A baj csak az vele, hogy egy idő után újra előjön a hiba.
Bár hozzáteszem a kezelés ismételhető és olcsóbb mint egy motorgenerál.Ennek ellenére én is a motor csere mellé tenném le a voksom, ezek után a jelenségek után.
-
rob210
Topikgazda
elég nehéz ezt a képek alapján megállapítani, de szerintem ne parázz, ez ahogy nézem szelepfedél tömítés lesz.
Az meg nem egy nagy dolog te is ki tudod cserélni csak torx fej kell hozzá, új tömítés egy kis olaj álló paszta, azt csókolom.
Nekem legalábbis kiszáradt a tömítés és akkor nézett így ki a motorterem.
Meg akkor fogyott az olajam, én is beszartam, aztán szépen nyitott motortér mellett meghuzattam kicsit és rendesen látszott ahogy kifújt.Azóta nincs bajom vele amióta rendesen össze lett rakva.
Ha esetleg nem rég volt szervízben az is lehet, hogy csak a szelepfedél csavarjait után kell húzni.
De persze egy pár csupaszabb motorkép nem ártana.
-
rob210
Topikgazda
A csereperiódus nálam akkor jön el amiko hallható a motor hangján, illetve fekete trutyis az olaj.
De minden tavasszal és ősszel csere van!
Lehet, hogy ez sűrű csere, de a motor meghálálja.
A sok rövid távtól elsavasodik az olaj és megváltozik a viszkozitása.
Nem hagynám a kocsimban a legszuperebb olajat se 15.000km nél tovább, bár én addig se.Jah és még valami ezt a rövid hosszú olajat felejtsd el.
Van olyan ami jobban ken hidegindításnál, ezt nevezed te rövid távú olajnak.
De ezt senki nem fogja érteni miről beszélsz -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
A felső holtponti jeladó azt a célt szolgálja, hogy amikor a főtengely forog mindig egy bizonyos ponton jelet ad a kompjúternek, hogy mikor fecskendezze be a benzint.
Azaz az összehangolt működésért felel.Ha kompresszió probléma lesz, akkor a falba fogod verni a fejed, de szerintem nem lehet az, mert attól még elindulna csak zakatolna mint az állat meg nem menne rendesen.
A jeladó lett volna a következő amit írtam volna neked.
-
rob210
Topikgazda
válasz
WolfLenny #13351 üzenetére
Uram az a fékolaj szintje lesz ami egyébként nem olaj hanem folyadék, de mindegy.
A lényeg azt a rendszert inkább nézesd át, én egyetlen dolog van amit nem szerelek otthon az a FÉK.
Ha szétesik a motor mert elkúrok valamit max a fejem verem a falba.
De ha elb@szom a féket és megölök 10 embert vagy csak a családom azzal nem tudnék együtt élni.Szóval a lényeg az a folyadék valahova eltűnik.
Szvsz a fékmunkahengerek ereszthetik el ha el vannak kopva.
Ha szivárog a folyadék az rontja a fékhatást és nem tesz jót semminek amire ráfolyik.
Szóval ezzel ne barkácsolj nézesd át! -
rob210
Topikgazda
Ha már ilyen kis kötözködősök vagytok, tessék.
Ebbe kössetek bele.
Remélem kielégíti a finnyás izléseteket. -
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #13330 üzenetére
FEBI - Fagyálló FEBI26580 1 650,- Ft
Gyártó Febi Bilstein
Kiszerelés 1.5 liter
Töménység -30░C
Fagyálló színe narancssárga2002.11. - MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.6 16V (BM0C, CM0C)
Motor: K4M 760, 113 LE / 83 kW, 1598 ccm, 4 cyl, 16V; Benzin; Ferdehátú; Elsőkerék-hajtás;
Megjegyzés: 1 db kell, szín: zöld, specifikáció: Renault Typ D/Ready Mix -30°C, Térfogat [liter]: 1.5;
2003.09. - MEGANE II Kombi (KM0/1_) 1.6
Motor: 113 LE / 83 kW, 1598 ccm, 4 cyl, 16V; Benzin; Kombi; Elsőkerék-hajtás;
Megjegyzés: 1 db kell, zöld; Térfogat [liter]: 1.5;
2003.09. - MEGANE II Lépcsőshátú (LM0/1_) 1.6
Motor: K4M760, K4M761, 113 LE / 83 kW, 1598 ccm, 4 cyl, 16V; Benzin; Lépcsőshátú; Elsőkerék-hajtás;
Megjegyzés: 1 db kell, zöld; Térfogat [liter]: 1.5;
2003.09. - MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.6
Motor: K4M760, 113 LE / 83 kW, 1598 ccm, 4 cyl, 16V; Benzin; Kabrió; Elsőkerék-hajtás;
Megjegyzés: 1 db kell, zöld; Térfogat [liter]: 1.5;Remélem elég részletes
-
rob210
Topikgazda
Uram ha a leírtak alapján nem tudsz biztosítékot cserélni akkor te nem akarsz biztosítékot cserélni.
Ami azt jelenti add el az autót, mert rohadt sokba fog neked kerülni.
Ez nem vicc.
Egy bizti cseréért nehogy már szerelőt hívj.
Elmész mondjuk Horvátországba és szerelőt hívsz ha kimegy egy bizti, ez vicc. -
rob210
Topikgazda
Ki kell cserélni a 20.- os biztosítékot.
De ha nem megy azt lehet hallani, mondjuk lemerült aksi mellett már nem.
Töltsd fel az aksit, utána vedd le a biztosíték tábla fedelét amit a kormányoszlopnál találsz bal oldalt a fényszóró magasságállító gomb környékén.
Szépen egyesével minden biztosítékot vegyél ki és tegyél vissza.
Persze amiben a kis szál el van égve azt cseréld. (Tescobankb 300.- egy garnitúra miben minden féle amperszámú van)Minden biztosíték amit kicserélsz ugyanolyan színű és számú legyen.
Az a ráírt szám az amperszám aminél se kisebb se nagyobb nem lehet!!!Ha ezzel meg vagy és nem indul akkor a motortérrel szembe állva jobb oldalt a kerékjárati ív fölött van egy fekete műanyag doboz lepattintható tetővel. Ott szedd ki szépen egyesével az összes relét csiszolgasd meg a lábait a relének és tedd vissza figyelni a lábakra ahogy kiveszed úgy tedd vissza.
Mivel kezdő vagy érdemes fotózni az alapállapotot ha elfelejtenél valamit legyen miről puskázni.
Ha ezek után sem indul akkor holnap folytatjuk.Mennyire laksz egyébként Pesttől?
-
rob210
Topikgazda
Gondolom már későn írok, de szerintem az benzinpumpa biztosítéka ment ki én legalábbis azzal kezdeném a hiba kutatást.
Egyik reggel párás időben nekem is kiment csak én mivel a motortérben turkáltam és hallottam, hogy nem indul be a benzinpumpa egyszerűbb dolgom volt.
Megkerestem a biztosítékot kicseréltem és lőn indulás.Illetve fontos dolog, van a motortérben egy gomb fekete nyomógomb, nem hiszem ugyan de az kioldhat, biztonsági kapcsoló megszünteti a motor benzin ellátását.
(igaz ennek csak akkor lenne szabad leoldani, ha megütöd a kocsit.) -
rob210
Topikgazda
Kíváncsi leszek meddig fogja nálad bírni az ossram.
Nekem nem véletlen van ez.
Mindenhol panaszkodnak, hogy az ossram 0.5-1év alatt kiég.
A GE viszont nekem amióta nálam a kocsi bírja.
Kifejezetten szép erős a fénye, és elég jól terít is. -
rob210
Topikgazda
Az a szerelő se tudja mit csinál.
Nem lehet hogy fűnyíró motorokat szerel?
Vagy benzinesekhez ért?
Ez a cseréljünk turbót még ha nem is az a szar általános hiba.Itt egy kis VW-s oktató film, ebből is kiderül hülyeséget beszél, hosszú de ha ezt végig nézed nem b@sznak át többet a szervizbe.
Meg lesz sejtésed mikor mi lehet a rossz. -
rob210
Topikgazda
Legyen igazad.
Láttam én már éjjeliőrt nappal meghalni.Egyébként én is elismerem a VW-t de túl van árazva.
Se felszereltséget se megbízhatóságot, se semmit nem kapok azért a pénzért amivel többe kerül.
Sőt egy renault hasonló áron kényelmesebb jobban felszerelt és fiatalabb is.Tapasztalatból írom.
Kollégáim sokszor fogták már a fejüket a 3-4es Golf fölött amikor én beültem és indítottam.
Nem egyszer kellett már VW-t vontatnom.
Olyankor mindig elmosolyodok, hogy köpködjétek csak a franciát, amíg így megy nekem jó lesz...Persze ellenpélda is van, ezt nem is tagadom.
-
rob210
Topikgazda
Te nagyon rákattantál a VW-re.
De kíváncsi leszek majd mit szólsz amikor a 99-es seatok is amiket nézegetsz szétesnek.
Persze kifoghatsz jót, csak nehéz.Kollégám 1.5ös dci cliója mindene gyári 224.000nél tart és semmi baja, tök makulátlan.
3an akarták már megvenni tőle de nem adja.
Ésszel kell használni mindent és akkor nem hagyja cserben az embert.a 200.000.-limit a széthajtott 106lovasokra igaz, sajnos sok a hülye ember utána meg mennek a következtetések, hogy a renault szar.
De nekem és a kispénzű embereknek addig jó amíg sok a hülye ember és olcsón tud autót vennipeace
-
rob210
Topikgazda
Itt van egy két alternatíva szerintem gondolkodj el rajta.
Persze a döntés továbbra is a tiéd, csak szerintem értelmetlen pénzkidobás, igaz én nagyon racionális vagyok.
sedan
Dinamikusabb ferdehátú nagyon korrekt állapotban ez pl. nekem pont elég is lenne, nem kéne jobb autó ide a városba.
Ha nem kell csomagtartó ez is kimegy veled a világból.
Ha nem számít a forma ronda és finomNeked szvsz érdemesebb lenne ilyesmiben gondolkoznod.
Ha valamit ki is kell cserélni 700.000.- ból van egy megbízható mindíg induló A-B kényelmesen eljuttató autód.Ami ha ésszel használod nem eszi le a fejed a hiedelmekkel ellentétben.
Én most a már kicsit hidegebb időkben is 7literből eljárok, ráadásul nekem még a 8V-es van ami többet iszik mint a 16V-s.Bocs a hosszú irományért.
-
rob210
Topikgazda
Uram ha fogy a víz és az olaj is akkor az valahova elfogy.
Amikor mind a két komponens fogy az 99%-hogy a hengerfej hibája miatt fogy.
Ha csak a víz menne el, lehetne másra gyanakodni, vagy csak az olaj, de ha mind a kettő fogy akkor nincs miről beszélni.Ettől persze még a porlasztó csúcsaid is lehetnek szarok, de egy hengerfej felújítás után olyan lenne a gép, mint ha másik motort tennének bele.
Hiszen az elégetett olaj és víz nem pozitív irányba befolyásolja a leadott teljesítményt. -
rob210
Topikgazda
Nem mondtad hogy ennyit lesz használva a kocsi.
Azt hittem nagyobb menetek lesznek.Szvsz a helyedbe tudod mit vennék, egy egyes meganet 1.4-es 16v-es 98 lovast 2002-est.
Addigra kiforrotta az összes gyerekbetegségét, 98 lóval egész jól lehet haladni nem eszi le a fejed sem, olcsó fenntartani és ha néha hosszú útra kell menni is kényelmes és nagy a csomagtartója.Szvsz megmarad egy csomó pénzed mert a felébe se kerül egy makulátlan példány mint a II-es.
De persze mind mások vagyunk és mások az igényeink.
De ha II-est veszel se vegyél dieselt az biztos, hogy azt megbánnád. -
rob210
Topikgazda
Uram a linket már meg is kaptad.
A másik pedig az, hogy minden javítható azt kell eldönteni érdemes-e.
Én renault szervizbe már csak elvből sem viszem a kocsit.
Javaslom, egy hozzáértő ház szerelőhöz elvinni, aki fel is van műszerezve és tapasztalatokkal is rendelkezik.Konkréten egy hengerfej felújítás ha szelepezni nem kell 20-30 ezerből megvan.
Csak kérdés mi rossz még egy ennyire hajtott de nem gondozott autón.
Állapotfelmérésre volna szükség. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
ha valóban ilyen távokra akarod használni azt még a benzines is cudarul fogja viselni, de a dieselnél 100szor jobban, ilyen távra eszedbe se jusson dieselt venni.
egy bele fogsz fagyni, el fog koszolódni mindene, elsavasodik az olaj a sok hidegindítástól,etcetc. ilyen távra vegyél villany autót -
rob210
Topikgazda
Ezzel ne is hergeld a szerelődet.
Egy az, hogy elektromos, másik meg hogy a tiédben nincs.
Azaz neked nem tudja se a hőfokot se az időt.
Ezekből a közép konzolokból 3 féle van.
Az ami a tiédben van és az enyémben is, csak a rádió funkciókat tudja.
Van olyan ami az időt is mutatja és a rádió funkciókat.
Illetve van az RT-s megane amiben van hőmérséklet rádió funkció és óra is.Azokban a meganeokban amelyikben analóg óra van egyikben sem tudja a hőmérséklet és óra kijelzést.
Illetve, maga a kijelző tudja csak a funkciókhoz a vezérlők nincsenek bent a kocsiba.
Erre van a megane klubbon az utólagos hőmérséklet jeladó amit ugye a tükörlaphoz kell betenni. -
rob210
Topikgazda
Vagy Remy vagy Vale megy bele szerintem és 40.000.- körül mozog.
-
rob210
Topikgazda
I-es meganból nincs bowdenes.
Olajcsere után semmi baja nem lesz a váltónak, ha csak nem szét van kopva a szinkrongyűrű.
Ha szét van kopva akkor 12.000.- alá egy váltó.
Ha valóban rászánja azt az 500.000.-es keretet ebből lesz 5 évig használható autó.
Mert olcsó fenntartani.Mivel szinte tök ugyan olyanom van tudom, nem csak a levegőbe beszélek.
-
rob210
Topikgazda
Ha már az 500.000.- et hoztad példa képpen.
Ettől még lehet te döntöttél jól, csak most nem úgy néz ki.
-
rob210
Topikgazda
Ejj wazze erről nem volt szó.
A jobbra húzás az a szar kerék miatt lesz, remélhetőleg.
Valószínűleg kedves tulaj padkázott nem is kicsit.
Én javaslom vidd el gumishoz nézzék meg azt a kereket, mert szétkurja a futóműved ha így jársz vele.
Főleg ha te szemre megmondod, hogy 8 as van benne az nem lehet kispályás sérülés, ami rázza a futóművet folyamatosan.
A féknyikorgás ha nem kopott a tárcsa betét kombó amit írtam, hogy nézess meg, akkor az csak a fékpofa keménysége miatt van, az nem hiba.
Ajtó nyikorgás WD40
A váltónál az olajcsere orvosolni szokta ezt a hibát érdemes megnézni, hogy a rudazatnál könnyezi-e az olajat ez sajnos renault betegség, egy idő után a szilent megadja magát. -
rob210
Topikgazda
válasz
Reaper04 #13114 üzenetére
Sajnos a te kocsidhoz nem tudom milyen kell!
De ha megnézed a minősítését a fagyállónak és az jó az alu. hűtőhöz, plusz rajta van a renault minősítés akkor mehet bele.A mennyiséget sem tudom, mert ahány motor annyi féle.
Nekem 5.2 liter ment bele amikor teljesen le lett engedve, de akkor a blokkból is ki lett fújva kompival.
Én -20°-ost tettem bele, eddig nem volt vele gond.
De amilyen hidegek mostanában voltak lesznek, nem hiszem, hogy belefagy. -
rob210
Topikgazda
Hát basszus.
Az a szintjelző nem véletlen van kitalálva.
Nem szokott az olajnyomás jelző bevillanni?
Mert amíg az nem jelez nincs nagy baj, ha csak ki nem van égve az izzója.
De azt indításkor látod, mert annak fel kell villanni és utána kialudni.Szóval ezekre tessék oda figyelni ha sokáig szeretnéd használni a kis röncit.
Grrrr -
rob210
Topikgazda
Az olajat azonnal töltsd fel.
Egy millimétert ne menj vele, ha minimum alatt van.
A fagyálló szerintem széteszi a kocsit, ha ilyen töményen van bele löttyintve.
De ez függ attól is mennyire spéci a cucc vannak előre kevert fagyállók, amiket nem is szabad hígítani és különböző hőfokokra van beskálázva.
De mivel ismeretlen az eredete és a helyedbe egy -25° -30°C -os értékre kevernék be fagyállót és lecserélném a mostanit. -
rob210
Topikgazda
Én az alco szűrőmiatt sürgősen olajat cserélnék és mannfiltert tennék fel,de persze ez az én véleményem.
Ajánlom a noveroxot neked is a doblemezen a rögzítő patenteknél érdemes lenne lekenni vele, ez egy rozsda átalakitó szer ami nagyon hatásos kasznisok használják.
Szervó olai szintet nézz, az pl, nekemalacsony volt amikor vettem, gazdája azt se tudta melyika szervó tartály, cseréltem, most jó, ahogy írták fékfolyadék csere nem árt.
Illetve a szerelőnek kösd a lelkére, hogy tárcsát mérjen meg betéteket nézze meg.
A féket ugyanis 3évente megeszi elől.Egyébként ugyanz az orra a tiednek, mint az enyémnek, csak én a riasztót ami utólagos volt az enyémben is kidobtam,úgy se ér semmit.
Illetve az előmelegítő csövet cseréltem, mert hasonló ramaty állapotban volt. -
rob210
Topikgazda
Na ma megvolt a lengéscsillapító mérés, mind a 4 tökéletes, lehet keresni tovább a hibát, következő a stabrúd szilentje.
Előbb utóbb meg lesz a bibi.
-
rob210
Topikgazda
Őket hívd fel, szerintem még ez is megvan, de náluk szokott lenni amúgy is.
Meg amúgy is ez a fajta kell a 8V-eshez, hogy valóban működjön is.
A beszerelés 20 perc nehogy szereltesd, elmondok mindent mit hogy kell, szájbarágósan, de ha Pesten jársz(Pesti vagy) akár segítek is, nekem 10 perc kicserélni.
Meg ha szét van kapva érdemes minden izzót átnézni cserélni, ami nem megy. -
rob210
Topikgazda
Na holnap megyek megméretem a lengéscsillapítóimat, mert úgy néz ki elfáradtak, nagyon instabil a kocsi az utóbbi időben a kanyarokban
-
rob210
Topikgazda
Igen mindenki másra használja a kocsit.
Nekem az sokkal többet ér, hogy a mosogatógépet is be tudtam tenni amikor vettem egyet anyámnak
Alapból meg a 380 liter nekem elég.Valahogy nekem a praktikum számít és a méret.
A sedant nem tudnám kihasználni rendesen hiába nagy a csomagtér. -
rob210
Topikgazda
Benyúlsz a motorháztető legalsó pontjánál az elején ahol az ívek találkoznak.
Érezni fogsz egy vízszintes kart azt meghúzod magad felé és közben emeled a motortér fedelét.
A kiakasztásra is figyelj oda lesz egy sárga műanyag abba kell majd a pálcát beakasztani, különben megnyomja a tetőt. -
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kerékpársportok
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Milyen processzort vegyek?
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Formula-1
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- PS 5 kontroller // Számla // Garancia //
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470m - i5-3GEN I 8GB I 480GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest