Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hardline

    senior tag

    válasz wetomi #38841 üzenetére

    Nem volt se lejart szamlam se adatmodositas. Mindig pontosan fizetek. Mindket ugyfelszolgalattal egyeztettem az adataimat. Ok soroltak, en meg helyeseltem. Vicc az egesz tortenet. Sehol nem adtak ki papirt semmirol. Vodanal is kertem, hogy igazolhassam amit elmondtak az adatbazis alapjan (jo adatok es helyesen megadott telefonszam) de nem tudnak ilyen papirt kiadni. Minden szolgaltato azt csinal ebben az orszagban, amit csak akar. Igy konnyu szerzodeseket kotni, hogy egyoldaluan modositgatnak, de persze az ugyfelet koti a rablanc 2 evig. A rendszerukbol is azt torolnek ki amit akarnak, ki latja azt rajtuk kivul... Aztan megvizsgaljak a "problemat". Volt mar ember, akinek kifizettek a kotbert? De ha en bontottam volna fel husegidon belul a szerzodest, akkor megtalalnak a problemat...

Új hozzászólás Aktív témák